Gewoon normaal onderwijs. Het is nu te laat om naar groep 3 te gaan, maar groep2 werk is te simpel. juf denkt gelukkig goed mee en binnenkort komt er overleg met intern begeleider. liefst zeg ik, laat haar nu naar groep 3,zodat ze school leuk blijft vinden, ze de uitdaging blijft krijgen. maar een half jaar groep 3 doen en dan door naar 4 is geen optie. Dat red je niet zo makkelijk denk ik. Maar nog een half jaar zo aanklooien is ook niks.. pff
@mamachantal wel fijn dat ze meedenken, maar idd heel lastig zo zo hangt ze precies tussen wal en schip ook niet fijn en ze kunnen haar niet extra stimulans geven in haar eigen groep?
Ja dat doen ze nu gelukkig wel, maar ze heeft nu een werkboekje met groep 3 werk.. maar dat is toch ook geen oplossing? Dan zit ze volgend jaar met hetzelfde "probleem".. en ze doet haar werk nu gewoon in de klas als de andere kinderen aan het spelen zijn.
Mamachantal ik hoop dat de school gauw met een goede oplossing komt.. - vandaag is mijn kleine mannetje 2 geworden het gaat zo ontzettend snel.♡
dat 5februari mijn kleine man weer opnieuw buisjes krijgt dat zijn neusamandelen er weer opnieuw uitgaan hoop dan toch echt dat het dan beter gaat met zijn verkoudheid
Dat ik voor het eerst cakepops heb gebakken en ze zzijn compleet mislukt Breken een voor een in 2 als ik ze uit de vorm wil nemen. Wilde het nu eens testen voor de gebakwedstrijd bij zoonlief op school, maar ga dan maar iets anders moeten zoeken...
gelukkig ben ik dan niet de enige :3 bij mij hetzelfde, mn schoonmoeder heeft zon apparaat, dat gaat wel goed je kan ze ook op een 'koude' manier maken mssn een idee?
hier gewoon even aan t balen, kan niet gaan zwemmen ivm met rommelende weeen en slijmprop verlies vorige 2 wk... niet mee naar speelparadijs ivm de erge bi... en de kids willen zoooo graag (zijn een stuiterende drukke mama gewend) dusssssss, ga straks op mn gemakki naaimachine naalden bijhalen dan petticoat voor mn meis afmaken, en een bijpassend stofje uitzoeken om voor de allerkleinste ook 1 te maken
Oh bij jou ook? Het lijkt allemaal zo simpel maar is het dus niet. Speciaal van die siliconenvormpjes gehaald omdat iedereen daar zo tevreden van is. Had idd beter zo'n bakmachinetje gekocht. Maar rustig aan dan met de voorweeën. Hopelijk heb je toch nog een leuke dag.
Bedoel je dit nu echt serieus? Ik hoop dat je haar zwangerschapsduur over het hoofd hebt gezien, nu al bevallen lijkt mij nog wat vroeg nietwaar.
Ik heb zo heerlijk gedroomd eergisteren nacht. We kregen een vierling ->) en net toen ik met 1 van de 4 aan het kroelen was werd ik wakker.
Dat ik er donderdag achtergekomen ben zwanger te zijn en er eigenlijk helemaal niet blij mee ben en me daar heel schuldig over voel. Het kindje is welkom maar zie als drie bergen tegen de komende tijd op. Veel controles meerdere per week zelfs en grote (50%) kans op ziekenhuisopnames om de twee weken die ook nog eens op mijn werkdagen vallen omdat die poli alleen op di en woe open is. We hadden willen wachten tot dochter vier was en dus op school zat zodat ik daarvoor overdag mijn handen vrij had. Helaas liep het anders. Ben zo bang voor de reactie op het werk. Ben ook nog eens kotsmisselijk dus hoop maar dat ze niks doorhebben tot na de eerste echo.