Jeej micchan wat een schrik. Hopelijk gaat het goed met jullie kleine Misha. Sterkte en natuurlijk ook gefeliciteerd.
Oh wat een nachtmerrie is dit. Ik wil je heel veel sterkte wensen en duim voor jullie dat jullie meisje blijft vechten! Misha, wat een prachtige naam. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Ach jeetje meis, wat schrikken! Gefeliciteerd met jullie dochter, prachtige naam! Ik duim en hoop voor jullie dat ze zal vechten en bij jullie mag blijven.
Gefeliciteerd met je dochter. Maar wel veel te vroeg inderdaad. Veel sterkte en hopelijk mag ze uitbloeien tot een wolk van een baby.
Mooie naam Micchan allereerst gefeliciteerd! En heel veel sterkte toegewenst de aankomende tijd! Wat ik kwijt wil: niets ben stil van het verhaal van micchan
Jeetje Micchan... Heel veel sterkte, wat een schrik zeg... Wat zul je in paniek geweest zijn, en nog steeds waarschijnlijk. Maar ook gefeliciteerd! Ik hoop zo voor jullie dat het goed blijft gaan met de kleine meid. Hebben ze enig idee wat de oorzaak geweest kan zijn voor de vroeggeboorte?
Jeeeeetje micchan ik lees net ook met kippenvel je verhaal. Allereerst gefeliciteerd met jullie docher Misha! Veeel sterkte met alle onzekerheid! Knuff
Jeetje Micchan, ik schrik me helemaal rot! Wat een drama. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Heel veel sterkte, het zal een ontzettend heftige periode worden/zijn! Dikke knuffel!
Micchan, proficiat met je dochter! Veel sterkte de komende tijd. Ik duim dat alles goed gaat met haar en ze vlug aansterkt!
Micchan heel veel sterkte voor jullie! ! Wat een verhaal! Gefeliciteerd met jullie dochtertje en wat een mooie naam. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. ...
Micchan.. Jemig. Wat een begin van het jaar zo! Allereerst: van harte! Hopelijk gaat jullie kleine meisje de komende dagen, weken en maanden keihard knokken om bij jullie te mogen blijven.. Denk aan jullie!
Wow Micchan...moest ook echt 2 x lezen. Gefeliciteerd met jullie kleine meid, en wat een kanjer is het nu al. Heel erg veel sterkte de aankomende tijd, wat pittig zeg.
@micchan: gefeliciteerd met jullie meisje. Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan en ze straks gewoon lekker mee naar huis mag. Zal een kaarsje voor jullie branden!