@Micchan jemig zeg echt ongelooflijk. Wat een sterk kindje is jullie misha. Ik wil jullie veel kracht en geluk toewensen. Ik hoop dat ze blijft aansterken en jullie uiteindelijk lekker naar huis kunnen.
Jeetje Miccan!!!!! Ik wil jullie feliciteren met jullie grote kleine wondertje, en ik brand heel veel kaarsjes voor jullie voor de tijd die nog komen gaat!!!!! knuffel charlie
Och nee!!! Heel veel sterkte!! en tevens gefeliciteerd met Misha wat een verhaal zeg! hopelijk komt het goed!
Micch Heeel veel sterkte toegewenst, schrok me rot van je bericht. Dat moet zeker een nare ervaring zijn geweest!
Jeejtje, Micchan! Heel veel sterkte de komende tijd! Wat een verhaal zeg! Ik denk aan jullie! En gefeliciteerd met Misha!
Micchan, gefeliciteerd met jullie Misha, een prachtige naam! Wat zullen jullie geschrokken zijn, zeg. Heel veel sterkte en kracht de komende tijd, ook hier brand een kaarsje voor jullie kleine meid!
Micchan: gefeliciteerd met jullie dochtertje! Moest je berichtje ook 2x lezen, wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte!
@micchan, gefeliciteerd met je dochtertje Misha, weet gewoon niet goed wat ik moet zeggen.. Je zult wel een vechtertje op de wereld hebben gezet, ze heeft het de eerste periode van haar leven toch zonder medische hulp moeten doen. Ik wens jullie het allerbeste toe en veel sterkte voor de komende tijd! (kwam hier om te zeuren over wat kleine dingen, maar dat voelt zo stom nu)
Moest jij niet volledige bedrust houden Michan? Meen er iets erover te herinneren in een vorig topic. Gefeliciteerd met de geboorte van Mischa!
Micchan.. Vrouwtje... Jeetje... Hoe bizar en angstig moet dit voor jullie zijn. Gefeliciteerd met jullie ongetwijfeld prachtige dame, en heel veel kracht toegewenst de komende periode.
Michan, gefeliciteerd met je dochter, wens je heel veel sterkte. Wat moet het schrikken zijn. Denk aan je, ook al ken ik je niet...
Oh micchan wat een nieuws zeg! Maar tegelijkertijd ook gefeliciteerd met jullie dochtertje, wat een prachtige naam. Dat de kleine grote vechter hopelijk snel stabiel is en groeit en met jullie mee mag!
Dat ik net nog even mijn mail check en ik een bericht van mijn ex werkgever heb gekregrn. Gezien de omstandigheden vraag ik mij af of het bericht wel oprecht is...
Micchan, ook hier wil ik je heel veel sterkte wensen de komende tijd. We hopen dat jouw lieve wondertje Mischa zal aansterken en over een paar weken lekker mee naar huis mag naar haar papa en mama. Wat heeft ze jullie laten schrikken zeg! Liefs Adriana xx