Micchan meis, ik schrik mij ook rot....wat een nachtmerrie zijn jullie in beland! Ik kan alleen maar aan jullie denken en meehopen dat jullie kleine meisje hier doorheen komt en zich in de nabije en verre toekomst goed mag ontwikkelen. Houd hoop, blijf positief...wonderen bestaan. Heel veel sterkte, ik brand vanavond een kaarsje voor Mischa.
Dat een bericht zoals dat van Micchan al mijn problemen in een heel ander perspectief plaatst. Zo leer je weer eens een keer relativeren. Als je dierbaren maar gezond zijn, de rest doet er niet toe eigenlijk....
Micchan heel veel sterkte en gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een verhaal ben me helemaal rot geschrokken (wie niet ?) Ik ga echt duimen voor jullie !!
WWJK: Heb heerlijk mogen slapen van mijn dochter. Ben er maar 1x even uit geweest vannacht om haar doekje terug te geven en toen ging ze meteen weer slapen. En ipv om 6.00 wakker te worden, deed ze dat vanmorgen om 7.45!
We hebben vandaag de 20-weken echo. Maar door de nare berichten om me heen en online ben ik écht gigantisch bang en aan het stressen.
Jeetje Micchan, wat ben ik geschrokken van je berichtje! Moest echt even 2 keer lezen. Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Hoe gaat het nu met jullie mooie meisje? Wat een prachtige naam zeg. Natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. En voor de komende tijd heel veel sterkte. Het klinkt alsof jullie kindje een vechtertje is.
Micchan, ik lees hier nu net je verschrikkelijke berichtje! Ik duim mee dat jullie meisje sterk genoeg is en mag worden! Wat zullen jullie in schrik leven nu.. Maar evengoed gefeliciteerd met jullie dochter, mooie naam ook! Sterkte!
Jeetje Micchan wat een verhaal seg pff ben er enorm van geschrokken,net zoals jullie uiteraard ook! Gefeliciteerd allereerst met jullie dochtertje(mooie naam!) en veel sterkte de komende weken/maanden,positief blijven voor jullie vechtertje
@ Micchan: Ik schrik (uiteraad!) ook van je verhaal. Gefeliciteerd natuurlijk met de geboorte van jullie dochter. Ook heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze hele spannende tijd!
Wow micchan.. gefeliciteerd! Bizar/bijzonder dat ze thuis is geboren hopelijk gaat alles goed met haar.
O jeetje, bij 26 weken....Schrik er net als mijn voorgangers ook erg van. Zie het ook helemaal voor me. Thuis, met zo'n veel te vroeg geboren babietje op je benen.... Nogmaals, wat een schrik! Heel veel sterkte en ik brand in gedachten een kaarsje voor jullie kleine meisje.
Micchan woow wat heftig zeg. Hoe gaat het nu met je en je dochter?? Heel erg veel sterkte !! Duim met jullie mee op een goede afloop !!!!! Voorzichtig gefeliciteerd met jullie dochter
Micchan wat heftig! Ik hoop dat alles goed blijft gaan met jullie kleine meid en ook met jou en jou vriend! Dikke knuffel!
@ micchan, gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed komt! sterkte! wwjk: dochterlief is goed ziek, allebei de hele nacht slechte geslapen. ml is vandaag begonnen met zijn nieuwe baan.
OMG De tranen staan in mijn ogen, wat een angsten! Ook vanuit hier heel veel kracht en sterkte toegewenst! Maar in ieder geval: Gefeliciteerd met jullie dochtertje!
Micchan, wat schrikken, hopelijk gaat alles goed nu in het ziekenhuis, sterkte! en natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!