Zuurtje: fijn dat het over is hopelijk ben je goed 'gereset' en heb je snel een positieve test. Klinkt stom maar je snapt vast wel wat ik bedoel. Rustig aan doen lukt wel met die pillen haha. Zo suf als iets. Indometacine heten ze. Moet er twee per dag dus neem die andere vanavond na het eten als dochter op bed ligt. Anders komt er geen eten meer op tafel
Da een arts is het verplicht hoor een doorverwijzing... Ze mogen t niet weigeren, maar snap wat je bedoelt, ik ben ook meer dan een jaar bezig geweest voor de doorverwijzing, iedereen vond t onzin, maar mijn gevoel blijkte te kloppen Iemand hier o op zp, heb der ook op whats app heeft altijd geloofd dat er meet was als dat haar zl een huilbaby is... Na 16 mnd toch de diagnose kma, doordat ze zelf melkvrij dieet heeft voorgezet, de huilbaby/dreumes is geen huilert meer... Dus geloof in je instinct en blijf doorzeuren!!! Desnoods via hap. Aangeven dag je je niet serieus genomen voelt??!!
Wat fidel zegt klopt D.A ze mogen je niet weigeren als jij zegt ik vertrouw het niet ik rust pas als de oogarts erna gekeken heeft dan mag ze je niet weigeren! Kaala! fijn super zeg! Mamachantal jeej! wat ben jij lekker geslaagd! hier ook beide jongens nieuwe teva`s jongste 2 shirtjes en voor de oudste wat ondergoed en jajajaaaa voor mezelf 1 jurkje jeej!! Nijn pff wat een pillen 1 voor t slapen gaan hihi slaap je dr heerlijk op! welterusten! wel fijn dat de pijn dan een stuk minder is Zuurtje fijn dat je ongi weg is schone lei beginnen! Wat een heerlijk weertje he?! eigenlijk had ml lang weekend maar omdat ie cursus heeft is alles omgegooid. nu heeft ie nachtdienst en maandag weer overdag. jammer weer misschien morgen als ie uit bed komt nog wat leuks doen met de kids .. net onder de veranda pannenkoeken gegeten!
ik lees straks ff terug hoor ben moe. blijft ff niks hangen. cay ligt weer tegen me aan geplakt. jaim is buiten aan het fietsen
Goed geslaagd mamachantal! Dani jij ook goed geslaagd! Nijn dat zijn wel hele goeie relax pillen Dark als je gevoel zegt dat t niet goed zit gewoon weer bellen en langs gaan. Vaak is je gevoel de juiste. Kaala fijn dat je naar huis mocht en ook nog doorbetaald! Hier vanmorgen naar de gym geweest. Was weer leuk en daarna snel naar school 2 gaan kijken. Er zijn een aantal overeenkomsten tussen beide scholen maar ook grote verschillen. De ene is gewoon onderwijs zoals vroeger en de andere is Jenaplan. Bij de 2e zitten er dus 2 groepen in 1 klas. Ze doen daar ook veel aan kunst en cultuur. Ik ben dus nog aan het bedenken wat we gaan doen. Ook is school 2 veel groter. Verder lekker bij zus in de tuin gehangen terwijl de kids in t badje aan het spelen waren.
Dat ik hooikoorts HAAT!!! Grrrr!!! Gisterenavond niet kunnen slapen van de jeuk in mijn ogen, nu weer van hetzelfde. Ben aan't overwegen om gewoon een extra dosis antihystamine te nemen. Want geraak zo de dag en nacht niet meer door...
Ik wacht het wel gewoon af met Evi... Ik weet t niet hoor! Trek vanmorgen een broek aan...krijg ik hem niet dicht! Andere broek...ook niet! Heb nu op bed gelegen... en met veel moeite mijn broek dicht gemaakt. T is een strechbroek dus hij gaat straks (hopelijk) nog wel wat losser zitten... maar is dat normaal dat je met nog geen 6 weken zwangerschap je niet meer in je broeken past fatsoenlijk?
Ja da je darmen gaan zich settelen in een andere positie en zijn dan wat opgezet, en met een tweede is t vaak wat sneller en meer als bij de eerste,
Pfff ik wil echt nog geen zwangerschapskleren aan Geen idee waarom.. vind het nog te vroeg denk ik. wil ook eerst een goede echo hebben voor ik me aan zo'n broek waag...
Ik heb wel leggings ergens geloof ik... tuniekjes heb ik niet. Ik ben altijd van een spijkerbroek met shirt Ik heb woensdag een echo. als dan alles goed is en ik een kloppend hartje heb gezien, dan zal ik eens een zwangerschaps broek wagen.. (misschien)
+ als ik een zwangerschapsbroek aan doe, valt het echt heel erg op dat er wat veranderd is, en ik zwanger ben. Wil het nog even stil houden.
Stiekje om je knoop doe DA heb je net ff wat meer ruimte. Het is wel normaal hoor. Dadelijk is het ineens weer minder voor je echt begint te groeien.
dark. jup normaal ik had ook echt al een buikje met 6 wk. Heeft iemand toevallig baby pokon? gister super leuke kleertjes voor cay gehaald. maat 56 (was optimistisch) maar broekje past hij letterlijk 2x in en shirts komen tot zn knieën grrr!
Liever te groot als te klein toch, hij zal er vanzelf ingroeien, en rde om nog meer te shoppen in wel passend hahaha Wwjk De langste tijd kolven is denk ik geweest, mag ook langzamherhand, productie keldert naar beneden, kolf niet meer genoeg op een dag, dus zal de vriezervoorraad aan moeten gaan breken (80 l)
D.A ik deed altijd een stiekje aan mn knoop! dan heb je een paar cm meer speling, en kun je gewoon je broek aan! stiekje door knoopsgat en om je knoop tadaa 2cm erbij succes!
Grr. Morgen dochter jarig. Van alles in huis gehaald. Appeltaart gebakken en nog een monchoutaart gemaakt. Zegt de helft weer eens af. Gevolg: komen morgenochtend maar een gezin met twee kindjes. Zit ik dan met alles. Ga om 11 uur smorgens nou ook niet echt allerlei hapjes op tafel zetten. Zaterdag komt er nog meer familie maar kan dus weer helft weggooien en pijn in mn buik voor niks. Rothormonen.
Nijn dat meen je niet!?! vervelend is dat he pff ik ken het hier flikken ze t ook wel eens een dag van te voren kunnen ze het dan niet eerder laten weten?! nu lekker met je beentjes omhoog meis!
Oh nijn niet tof! Lan je de taart niet invriezen? Dark idd een stiekje om je knoop. Werkt super. Mamachantal jammer dat het te groot is maar hij groeit er idd vanzelf in. Fidel balen dat je bv zo naar beneden keldert. Hier zo trots op mn ventje! Hij loopt echt al bijna de gehele dag zonder luier en nog geen ongelulje gehad! Alleen met naar de winkels een luier om en die was ook droog!!