Het was ook de afspraak dat hij het huis schoon zou houden (ik had vrijdag alles zelf gedaan, hij hoefde het dus alleen bij te houden) En hij heeft zich daar keurig aan gehouden Dank je wel voor het duimen.
knuf kaala bri succes hier: pff word gek van cay gisteren hele dag gehuild en nou weer.. zucht.. hoelang duurt een sprongetje? hij heeft ook veel last van zn buikje zelf ook last van mn onderbuik misschien word ik wel ongesteld. jaim is nog lekker een dagje vrij, misschien straks even naar een kampeerwinkel. cay slaapt meestal in de auto dus dan maar stukje rijden
Hoe lang duurt een sprongetje? Uhh in mijn geval 14 maanden, "het is een fase, het is een fase" haha. Wel sneu van zijn buikje, krampjes misschien? Of misschien juist door het sprongetje? Ook jammer dat je misschien ongesteld moet worden, dat vond ik een van de fijnste dingen van zwanger zijn: 9 maanden geen bloed (en dan meteen een hele plens na de zwangerschap haha)
Dat ik net een telefoontje krijg van mijn vader en ik niet weet hoe ik moet reageren, of ik moet reageren, of dat ik het gewoon zijn beloop laat....... Mijn vader is ernstig ziek (ziekte van Huntington), heeft nieuwe medicatie waardoor hij zich veel beter voelt, maar daardoor kan hij al een week niet slapen.....Nu heeft hij vanmorgen slaaptabletten gekregen van zijn huisarts, maar als die niet werken wil hij er een eind aan maken...... Hij wilde na het telefoontje van mij mijn tante bellen (zijn zus), en ik ben nu aan het piekeren of ik de dokter moet bellen, of tante of niets moet doen......... Want ik begrijp ook wel dat hij het allemaal niet meer ziet zitten en het liefste zag dat hij er niet meer was........
lastig bri k zou dokter Bellen ja ik herhaal ook telkens "t is een sprongetje..gaat wel weer over..." hij vind nu ook het licht van buiten heel interessant is zn uitdrukkingen aan het oefenen en is wat meer ontspannen
Jeetje, heftig! Ik zou de dokter bellen en overleggen wat je nu het beste kunt doen. Ik snap je dilemma. Heel veel sterkte!
Goede morgen allemaal... Helaas een paar drukke weken gehad en weinig gereageerd of mee gelezen Hoe is het met iedereen ? .. Mamabri heel veel sterkte lijkt me heel erg moeilijk Mamachantal wat een schatje ...
Oehhhh as donderdag heb ik een afspraak bij de tattooshop ... Ik wil graag een tattoo op mijn pols die symbool staat voor mijn kids *SPANNEND*
mamabri succes met de echo ik zou ook dokter bellen kaala sterkte werkse kibbeling heerlijk vakantie mamchantal wat is ie alweer groot! mooi koppie wwjk ik heb badjes klaar staanb willen ze er niet in misschien de oppasmeiden zo als ze uit bed komen kleintje van 4mnd heeft t ook warm kleine ding! Jar heeft studiedag vanmorgenb met 5 kids naar de markt + winkel geweest ging verassend goed!
Goed van je meisje, Kletskoek! Dani het gaat wel Had ook niet teveel gehoopt. En tis hier ook benauwd maar nog geen gepiep van mevrouw gelukkig. Spikkel ik ook! Ben verkouden Meh.
@kaala blegh ja ik ben het al 4 weken word er niet goed van Verkoudheid is nu wel minder maar dat hoesten blijft aan klungelen.. zo die kleine man eens uit zn bedje halen en de grote meid eens ophalen van school
Spikkel hier ook allemaal al meer dan 4 weken aan t hoesten jakkes he Kaala ook al hoop je niet te veel t is toch altijd een teleurstelling als je graag wil Kletskoek jeej! goed zeg! jaaa nu zitten ze in het badje de boy`s incl buurjongen/klasgenootje van Jar hahaha dikke pret! Marnat hoe is het met jou? x