Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat een :x-dag..... Ons kindje is een vlindertje geworden.......:(

Wb mijn vader: heb zijn huisarts gebeld en na aandringen van mijn kant gaan ze overleggen om hem op te nemen . Hij heeft heel veel pijn, dus heb gevraagd of hij aan de morfine kan en slaapmedicatie kan krijgen in het zh....Wordt voor 5 uur teruggebeld.

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamabri wat een rot nieuws allemaal! Sterkte.

3. minon

minon Niet meer actief

Mamabri wat een rottigheid vandaag allemaal. Veel sterkte, ook met je vader.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    sterkte bri :(

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

:( heel veel sterkte mamabri

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Bah, ik heb echt het gevoel dat ik wil schreeuwen, krijsen en janken.....:( Dat doe ik allemaal niet, dus heb maar een sigaret opgestoken met een glas wijn erbij........(niet dat het helpt, maar toch) Vandaag kan de hele wereld me gestolen worden!

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    mamabri: Heel veel sterkte met alles :( Weer de teleurstelling van de mk, de zorgen van je vader... Als het helpt, lucht hier gerust je hart.

Kalaa: Jammer van de test.

Dani: Hier moet ik geen 2x vragen om het badje in te gaan :) Is het dan nog zo'n mooi weer bij jullie? Limburg is aan't betrekken, voorlopig bij ons nog geen onweer.
    En wat zag jij het zitten, met 5 kindjes naar de markt :D Fijn dat het meegevallen is!

porsche: Weet je al welke tattoo je laat zetten of is het inspiratie van het moment?

Fidel: sterkte...

wwjk: Dat de weegschaal mij serieus slecht gezind is... Maar ga in actie komen met sporten. Moet sowieso ondertussen 4 kg echt af. Ga echt geen nieuwe kleren gaan kopen. Maar tegelijk heb ik zo'n zin in lekkere dingen... ;)
    En heb pijn in mijn oog... Morgen nog afwachten, anders naar de dokter. Kan er geen risico's mee nemen gezien mijn geschiedenis van regelmatig herpes in mijn oog.

8. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Vandaag voor het eerst Joviëlla in badje buiten gedaan.
    Ze vond het wel wat!!!
    Ik wil hier wel een foto plaatsen, maar hoe moet dat precies? ;)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat is lief van je Nijntje! Maar ja, ik weet niet wat ik moet zeggen, ik denk dat iedereen wel ongeveer begrijpt hoe ik me voel.....:( En dat moet gewoon slijten.

En wb mijn vader, moeilijk uit te leggen hoe ik dat vind. Moeilijk, maar het zat er een beetje aan te komen eigenlijk. Ik begrijp hem wel, maar ik sta ook machteloos. Ik hoop voor hem dat het snel afgelopen is. Daarom zal ik ook niet tegen hem zeggen: "doe het niet", omdat ik weet dat het voor hem eigenlijk het beste zou zijn. En daar heb ik vrede mee, al sta ik niet achter euthenasie/zelfdoding. Mocht hij voor 1 van beiden kiezen kan ik dat voor 100% begrijpen.

10. minon

minon Niet meer actief

Weet ook niet goed wat te zeggen mamabri: het is gewoon zwaar k*t in het kwadraat.

Kun je hier ook filmpjes plaatsen??

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Je omschrijft het goed!

Geen idee of je hier filmpjes kan plaatsen.

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Assistente belde net: Mijn vader had hun gebeld dat hij een paar uurtjes had geslapen (gelukkig) en de huisarts belt hem zo om te overleggen wat te doen. Opname kon niet binnen een paar dagen.....:( raar, maar goed. We wachten nog even af. Ik wil hem vanavond of morgenochtend even bellen hoe het gaat.

13. minon

minon Niet meer actief

Dochter heeft namelijk een filmpje ergens gezien van André Rieu. Nu is het de hele dag ajee jieu???? En dan moet ik een filmpje opzoeken. Dan gaat ze helemaal los. Dansen klappen, buigen bij applaus met een handje op de rug. Haha. Andere klassieke muziek is niet goed. Dan is het gelijk neeeee ajjee jieu!!

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, dat is lief!

15. rums

rums Niet meer actief

@mama bri wat een rotnieuws zeg!

Wat betreft je vader. Is je vader al bezig met euthanasie? Schijnt wel strenge procedure te zijn maar kan me voorstellen dat hij het niet meer zit.
    In maart is een vrouw nog euthanasie verleend die oorsuizen had.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, hij heeft het jarenlang uitgesteld (het invullen voor het verzoek tot euthenasie) En de vraag is of hij überhaupt toerekeningsvatbaar genoeg verklaard wordt. Bovendien gaf hij aan dat hij het gewoon erg moeilijk vind om dat besluit te nemen. Dat duurt gewoon te lang en hij ziet er dan erg tegenop. Heel begrijpelijk. Ik vind het ook een akelig idee, als je weet dat je morgen om 12 uur in gaat slapen....
    Maar goed, probleem is wel dat hij het nu niet meer ziet zitten en dus serieus aan zelfdoding denkt. Wat ik best kan begrijpen, maar het is nogal akelig om dat als bericht in je tel te krijgen :(

Hopelijk kan de huisarts meer voor hem betekenen en hem op laten nemen. Dan krijgt hij tenminste weer tijdelijk wat meer slaap en evt morfine tegen de pijn en kan hij het nog even volhouden. Aan de andere kant hoop ik gewoon dat hij alle medicijnen in 1x in neemt en rustig in mag slapen. Dat zou voor hem eigenlijk het beste zijn als ik heel eerlijk ben.

17. rums

rums Niet meer actief

Heftig hoor.
    Zou ook niet mijn keus zijn euthanasie.
    Hopelijk kan hij snel terecht!
    En sterkte!

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, ook de mijne niet, denk ik (makkelijk gezegd terwijl ik niet in zijn schoenen sta) Ik begrijp hem wel. Als je zo ziek bent en zoveel pijn hebt en je toch wel weet dat je dood gaat, begrijp ik wel dat je het gevoel hebt dat het er toch niets toe doet. Je hebt immers geen doel meer in je leven.

Hopelijk wordt er snel iets voor hem geregeld en voelt hij zich snel weer wat beter.

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mamabri hele dikke knuffel!!

Wwjk grr vandaag bij mijn mam wat dingen in elkaar zetten (glijbaan en bbq) pfffff niet gelukt, de glijbaan zelfs de buurman erbij, moest met een hamer een stang in een dopje timmereen.. Nou kreeg t niet voor elkaar, dus terug naar de winkel, laat ze hem daar maar in elkaar zetten!!

Verder met de bbq handleidingen ala sie nu eens duidelijkheid geven pfff werkelijk drie keer dinfen los gedraait omdat er weer een ander stukje tussen moest....

Vanavond eens mijn kind onder de douche gooien, ze stinkt... Aangezien ze een ware waterrat was (oren moesten droog blijven) een week niet onder de docuhe of in bad... Maar nu met dit weer bah, er er zit van alles in der haar (boter, danoontje, banaan)

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh en dat kleeft zo in die haartjes... Hoe is het met haar ondertussen? Eet ze beter? Merk je al een verschil?

Deel Deze Pagina