infacol werkt wel maar krijgt hij erge diarree van we gaven dat voor de voeding en 2 min later had hij een volle luier. dat bij elke voeding
Omneo zit wel jbpm in. Nutrilon noemt het alleen zetmeel oid op de verpakking maar zit in ieder geval wel wat in om het in te dikken. Onze ka noemde het jbpm maar anders voor de zekerheid bellen naar nutrilon? Misschien als je het echt niet meer trekt een observatie opname vragen aan de kinderarts? Dan houden ze huilschema bij etc etc en aan de hand daarvan proberen ze dan dingen om hem beter in zn vel te krijgen. Hebben ze bij onze dochter ook gedaan 1,5 week. Waarna er dus uitkwam dat ze niet tegen de borstvoeding kon icm reflux. Dochter mee naar huis en ander kind was het. Het is vreselijk om ze weg te brengen daarvoor alsof je faalt als ouder maar heeft echt geholpen! Je moet ook uitkijken dat je er zelf niet aan onderdoor gaat zo.
hmmm vanmorgen werden zoon en ik wakker gebeld door iemand die een eind wou maken aan verdriet en pijn, nou ik nam de telecom op (woon in flat en je moet beneden aanbellen) als je niet in flat zelf bent en ik heb gezegd nee geen interesse in, ik geniet van pijn en verdriet kijk ik vind het echt niet erg dat wie deze mensen ook zijn weleens aanbellen, maar kom dan gewoon met waarvoor je er bent, maar niet met zo,n slagzin ach ja dat wou ik even kwijt
Mamachantal mijn zus is toen overgestapt op nestle en had ook een ander kind. Wij zijn toen zelf overgestapt op friso comfort en had ook een ander kind. Ze dachten aan verborgen reflux maar water bleef er wel in alleen de melk kwam terug. Rook ook altijd zuur en was niet happy. Hij kon 3 uur na zijn fles nog melk opgeven. Met de friso was dit volledig over. Sterkte!
pfftt De kinderen zijn behoorlijk vervelend vandaag, jeetje gelukkig ben ik de hele ochtend buiten geweest maar man he.. Buiten niet luisteren gillen en krijgen (de oudste) dat ze niet op het bankje mocht zitten, nee stond 2 meter verder als het bankje waar we net een half uurtje gezeten hadden.. zomaar destraat oprennen omdat dr ballonvan de jumbo weg waaide, grote mond geven omdat ik haar de buggy vast laat houden .Dr broertje duwen, speelgoed wegtrappen of gooien, pfffft en broertje, die ontdekt alles wat niet mag, op tafels klimmen over de banken klimmen aan kabeltjes trekken tv is natuurlijk ook erg mooi. slapen ook maar een uurtje pffft ben blij als de kleintjes op bed liggen haha. straks nog even naar de winkel hopelijk luisterd de oudste dan wel..
haha ja de oudste van 4 heeft geen zin om op bed te leggen de jongste zou nog kunnen haha.. Maar goed heb ze even lekker in de speeltuin los gelaten en ze zijn nu een stukje tammer heerlijk. straks ze lekker eten geven en naar bed en daarna avondje met mn man heerlijk!
Soms zijn er van die dagen dat je in een flash second denkt.. Wat was er ook alweer leuk aan kinderen
Misschien heeft iemand deze tip al gegeven maar wij gebruiken Sab simplex druppels tegen krampjes. In combi met een andere voeding heeft ons ventje amper nog darmkrampjes! Ik weet hoe vervelend het is.. Sterkte!
Wauw hij slaapt Weer terug naar friso standaard gegaan.. hele middag al kramp vrij Hij heeft alleen honger
MamaChantal: welk water gebruik je? Dochter verstopte keer op keer van Evian. Moest van de vroedvrouw het Louise water van de Aldi halen. Krampen werden dadelijk veel minder en stoelgang veel vlotter. Dani: hier kwamen de kilo's ook maar bij en bij. Ben nu met start to run begonnen in de hoop terug wat af te vallen en wat steviger te worden. Hier moeten er 4 af of ik moet stilaan nieuwe kleren kopen maar daar heb ik geen zin in... Moeilijk soms he... Kibbeling: wat een knappe jongen! En zo'n leuk shirt Rest ben ik vergeten, sorry!
gewoon gekookt kraanwater net nog even gauw vaderdag cadeautje gemaakt met jaim. nouja,morgen afmaken er staat nu een hart van zoutdeeg in de oven. die hebben we geverfd en strijk kralen in gedaan. morgen nog versieren