mooi nijn balen van je koelkast pff k heb keelpijn en ben verkouden cay diarree en word ook verkouden, beetje jammer want hij krijgt donderdag prikjes. bbq was wel gezellig . straks dierenarts maar bellen voor hondje sinds ze loops is geweest in april/mei plast ze tig keer met uitlaten. denk zeker wel 10x. maar gisteren plaste ze bij sm dus ook gewoon binnen en hier savonds ook een keer. dus maar ff laten checken of ze blaasontsteking heeft ofzo. straks ook even naar cb om te wegen. Caylen word zwaar
Nijn wat een mooi cadeau! Ik hoop niet voor je dat je koelkast dood gaat. Zijn altijd van die dure grapjes waar je niet op zit te wachten. Marnat nog op tijd gaan slapen? Nijn goed bezig hoor met start to run. Ik heb het hier opgegeven. Het was al niet mijn ding en ik liep samen met vriendin maar met onze wisselende roosters niet echt een succes. Ik ben wel meer gaan fietsen ter compensatie Mamachantal succes bij de dierenarts. Hoop dat t meevalt. En spannend hoor naar cb. Wwjk kleine man heeft heerlijk klokje rond geslapen. Volgens mij was hij zo moe van het weekend. Vandaag nog even kijken wat we gaan doen. Net regende het ook even kort. Misschien even naar de kinderboerderij als t weer t toelaat.
Kibbeling: Ik heb het vorig jaar na 4 lessen opgegeven. Toen regende het die dag erg, daarna last van hooikoorts en altijd wel een ander excuus. Maar als je wil vermageren en vooral benen en buik wat strakker wil, moet je iets doen he Training van gisteren voel ik toch redelijk hoor, maar ja, 't is veel bergop geweest zeker tijdens het lopen. MamaChantal: Arme Cay, hoop niet dat hij ziek wordt... Sneu van je hondje ook, goed dat je het laat controleren.
Sluit weer aan sorry dames internet van slag, niet bijgelezen, geen idee waar ik gebleven was.. Wacht op de voeger, hij zal er 08.00 zijn masr is er nog niet..
Goedemorgen! @Fidel hopelijk komt hij snel! @Nijn wel goed bezig met rennen!! @rest uhhhh @hier vanmiddag met Jongste naar het cb voor de bmr brrrr geen zin in maarja moet wel.. .dus nu ff gauw huishouden doen zodat ik vanmiddag eventueel lekker met hem bezig kan zijn als dat nodig is..
Doe mijn best Succes op het cb. Dat is altijd de ergste spuit vind ik, maar viel hier telkens goed mee. Hopelijk ook bij jullie!
Fidel is ie er al? anders bellen hoor! straks is ie t vergeten .. Mmachantal succes bij de dierenarts! Nijn mooi cadeau idd knap start tot run ik kon tot de 5km dus alle lessen gevolgd toen gestopt dom dom dom opgepakt in maart april dit jaar maar toch weer gestopt.. jammer ik wil eigenlijk wel weer beginnen.. ml heeft nachtdiensten en na een dag oppassen heb ik er ook niet altijd zin in Spikkel succes! Ruik hier steeds poep! hahhaa allebei de oppaskids al verschoond zal zo nog eens kijken! nieuw oppaskindje vandaag (tijdelijk voor 3 wk) eindelijk eens een jongen haha al die meiden vanmiddag komt zn zus mee die zit bij Jar in de klas die spreken al heel vaak samen af dus dat komt dik in orde!
We hebben internet afgestruind en onze koelkast en vriezer gaan op dezelfde knopje in de koelkast. Dus als we de koelkast iit doen gaat alles uit. Nu kan het blijkkbaar dat de thermostaat van de vriezer in het ijs zit en dat daardoor de koelkast het slechter doet omdat hij denkt koud genoeg te zijn. Dus zometeen proberen om alles boven de vriezer in te krijgen en dan ontdooien die handel kijken of het werkt. *fingers crossed* Hij stond gisteren op stand 6 op 13 graden en op stand 7 was ie vanmorgen 11 graden dus hij doet wel iets. Slaat ook aan en uit. Vanmiddag ook naar het bureau ben benieuwd.
@mamachantal gaat goed! Hier vandaag naar de praktijkondersteuner bij de huisarts geweest, vanwege de situatie met mijn vader, goed gesprek gehad, ze vond het heel goed dat ik kwam, ze gaf me de tip om een dagboek bij te houden.
mamachantal, dat gaat zeker de goede kant op! hoeveel is Caylen nou aangekomen sinds de laatste keer?!
Kibbeling: Tussen 9 en half tien geloof ik , maar slapen wel laat keken nog voetbal dat was leuk oeps. En nu zo gaar als boter hihi even gelegen na werk . Dus mijn smoes om te sporten is ben lam . morgen kijk ik wel weer . Om de buik spieren te trainen . Als je niet meer hoeft geef je ook vaak op hoor . Of sport jij nog wel elke dag? Ik lijk vandaag wel een ontlasting tablet te hebben niet normaal zo vaak als ik moest . Ga lekker spelletje doen zo op de pc en hier wat rond hangen . En om 18 uur voetbal kijken duitsland . Net telefoon manlief kan weer twee dagen werken , wie weet meer maar dat is niet zeker . Weer wat nieuws kan die weer wat leren ook wel leuk. Meer zekerheid was nog mooier . Kibbeling: jij werkt ook in de zorg toch? fijn he zo als ze alles willen. Denk dat ik toch op 1 of andere manier een potje moet zien te maken voor nog meer extra geld zodat we wel wat hebben als manlief en ik samen op de bank komen . Dat geld zal vast niet lukken , als het aan den haag licht .
@nijntje1984 vrijdag op advies van de huisarts werk gebeld en hoef deze maand die meneer even niet te douchen, kom er nu dus alleen s'avonds. Ze waren niet heel blij met me, maar ik was blij dat ik even de grens aan gegeven heb. En ben nu eigenlijk opzoek naar ander werk en eventueel een werkplek met opleiding, hopelijk lukt het.
Weten jullie hoe lang het duurt als je de koelkast en vriezer hebt ontdooit voordat alles weer koud is? Spullen van de vriezer hebben boven in de vriezer geweest dus alles is er bevroren weer ingegaan. Koelkast was wel warmer geworden. (16 graden) hij staat nu 4 uur aan en is 12 graden. Lijkt me dat dit te lang duurt? Temperatuurdingetje brand ook nog steeds niet ok dus ben bang dat het toch einde koelvriescombi wordt.
En nijntje, hoe ziet het uit met de koelkast/vriezer? Heb er geen idee van... Hier een biecht... Heb gisterenavond een vreetbui gehad, nadat ik zo goed gezond gegeten had gisteren overdag. Halve zak chips en een grote zak popcorn Vandaag terug met goede moed begonnen!
Nijntje: af en toe moet kunnen . Nee maar balen joh! Vol goede moed weer verder! Koelkast: staat op de hoogste stand nu op 10 graden. Nog steeds te warm ondanks dat ie wel kouder is dan gisteren. Zo de stad in met man. Zit hier een outlet met kasten met krasjes enzo heb je voor 300-500 euro een nieuwe van bosch, electrolux dat soort merken. Kijken of ze wat voor ons hebben.
Nou nieuwe koelvriescombi wordt vanmiddag ingemeten kost ons 700 euro. Komen ze em wel installeren en oude nemen ze mee. We hadden zelf al globaal opgemeten en hebben oude keuken dus onpraktische maat. Waren ook van de nieuwe van ieder merk maar een of twee die erin pasten. Meeste zaten rond de 1100/1200 euro dus in dit geval nog redelijk goedkoop.