wij hebben nu 5 aardbeien plantjes, een pluktomaat plantje, tijm,basilicum,rozemarijn en bieslook staan hangt in bakken aan de schuur en t hek. zo kan jaim zelf dr tomaatjes en aardbeien plukken. pfff stomme wkz het is een hemangioom,dat wisten we al.. maar dat behandelen ze daar niet meer! ze wilde wel foto's ervan dus dat maar gemaakt en zijn doorgestuurd naar Amersfoort. hij hoeft niet er voor opgenomen worden. dat scheelt wel weer maar vind het wel eng. hij moet wel hartfilmpje laten maken. morgen afspraak met kinderarts, dan vragen we of we miet naar sophia zh in r'dam kunnen. is stuk dichterbij.
Ai nee mama chantal! sterkte hopelijk mag je dichterbij wwjk: jeej nl gewonnen haha ik ben gelijk daarna maar gaan hardlopen nog lekker rustig. ja .. ik heb het weer opgepakt. ingesprongen bij les 11 @ evy viel me niet tegen ik word gek van mn buik lijkt steeds ronder en dikker te worden zoonlief zei al mam heeft een baby in de buik he papa t lijkt idd of ik een buikje van 3 a 4 mnd heb ... maar hoe dan ook dat moet weg! want zo zit ik dus niet lekker in mn vel Dus ik zit aan de komkommer en cherry tomaatjes en ananas e.d tussendoor en heeeel veel water .. Nijn84 oeh lekker en fijn dat je zoon zo goed eet nu! wij hebben ook peterselie gehad is net onkruid haha zo hard groeit dat! en pluktomaatjes komkommertjes worteltjes bieslook enz jum jum als straks de tuin klaar is wil ik ook weer een bak met fruit oid zal wel volgend jaar worden Fijne avond!
Elsie: Gelukkige verjaardag voor Sam! Dit was mijn uitgerekende datum bij zoonlief, blijft voor mij ook een speciale dag pluisje: Idd, start to run. Wel op mezelf met Evi in mijn oren, want heb de tijd niet om met een groep mee te gaan. Manlief kan niet tillen dus moet eerst de kindjes in bed leggen. Moet zeggen, gisteren serieus afgezien! Is veel bergop bij ons in het dorp. Laatste 3 min lopen ben ik moeten stoppen om even te stretchen, zo krampen van het zuur in mijn benen... Maar dat stuk gaat ook vrij stijl omhoog. Andere route is geen optie want daar zit ik ook met bergop om naar huis te lopen. Maar de weegschaal was wel erg goed gezind vanmorgen: - 500g tov gisteren! Hetgeen erin is gegaan tijdens de vreetbui is er weer af
@nijntje1984 mijn uitgerekend datum was 15 juli, maar sam besloot dat hij op 19 juni wilde komen Hebben het zaterdag al gevierd, nu is hij op de peuterspeelzaal
Dat was een weekje of 4 vroeger dan gepland... Ik mocht van zoonlief nog een week geduld opbrengen Zoonlief kijkt zo uit naar zijn verjaardag, kan over niks anders meer praten Hij wil een spongebob taart voor op school, dus mama heeft nog werk volgende week... Want 1 taartje is niet genoeg voor de hele klas. En moet ma/di/woe werken waarvan di tot 19u... Misschien toch maar proberen om di te bakken 's avonds dan heb ik woensdag meer tijd om ze te versieren. Heb 1 taartvorm in de vorm van spongebob (mogen lenen van een collega) en wil een ronde maken. Foto's volgen
Gefeliciteerd elsie wwjk: net bij de kinderarts geweest. super aardige vrouw krijgen fysio aan huis,om cay te leren ontspannen. als er iets is moet ik gelijk bellen om bij deze k.a. een afspraak te maken. mag niet bij een ander zantac iets ophogen, groei gaat prima caylen is heel snel overprikkeld,zelfs gewoon licht is al teveel voor hem. hij kan zichzelf niet reguleren. dat hoort bij zijn prematuriteit, al zien ze dat bijna nooit met het termijn waar hij bij geboren is.
Elsie gefeliciteerd Mamachantal.. Heb je wel eens gedacht om te dragen in een draagdoek of draagzak ( geen bb) voor reflux en snel overprikkelde kindjes hebben hier vaak veel baad bij miss C babyzwemmen helemaal geweldig, echt een waterratje!! Als je gaat kijk vooral naar vaak kleinere groepjes dat je persoonlijke aandacht krijgt, vaak wel net zo fijn.. Wwjk vanavond vrijgezellenfeestje voor schoonzusje... Totaal geen zin in, de bedenkers echt verstandsloos.. Een high thea om 18.15 uur.. Bij schoonzusje thuis, ze weet van niks en een wandbord versieren.... Kreeg t even vorige week te horen Op de vraag waarom niet gewoon int weekend, thja de organisatie had er geen tijd voor int weekend en ach sz moet toch werken op zaterdag (tot 12.30)... Misschien volgende keer eerder gaan plannen als je iets wilt en overleg met alle genodigden dan wanneer ze kunnen!
doe ik al bedankt heb zelf een little frog draagdoek en heb nu een bondolino gehuurd. helaas kan ik niet lang/vaak dragen met mn nek. met doek max half uurtje en met zak wel langer maar ook geen uren
Ik weet niet of dit inmiddels een vaste kliek is.. Ik hoopt dat het geen probleem is om ff mijn irritatie te uiten. En ik het niet echt een nieuw topic waard vind. Wat ik kwijt wil is dat een goed vriendin van mij als we leuke dagje uit plannen en ik schiet het bijna altijd voor. Dat ze het pas op de dag dat we het gaan doen terug betaald. En dat altijd alles precies afgepast ieder de helft. We gaan een dagje weg, Nu heb ik de kaartjes al betaald/voor geschoten, nu kwam ze op het idee omdat zij rijden dat zij de benzine kosten op hun rekening namen. Op internet heb ik een reken programma gevonden, om benzine kosten te berekenen met het type auto. En het kwam er op neer dat het 8 euro verschil is. Wij betalen dan 8 euro meer dan hen. Nu zij mijn man..ach we willen het gezellig hebben..en zij hebben het wat minder breed etc..geen zin om centen te pikken. Ik zij van wat nu als we dan voortaan, met hen omgaan qua geld en vrijgevigheid als hen. Zo hoeven we niets te verwachten. Mijn man vond dit wat kinderachtig. Ik ga het zeker als we een volgende x weer een dagje uit gaan door tegen haar te zeggen van. Ik wil het best voor schieten, maar zou je het terug kunnen betalen in een termijn, Van 2 weken oid. Hebben jullie nog andere tips hoe ik dit goed kan aanpakken.
tukker. gewoon niks meer voorschieten wwjk net via ticketveiling kaartjes voor t circus gekocht,4 kaartjes voor 18,- en museon gezinskaar voor 7,- das nog eens leuk haha morgen ook naar een verjaardag en mn zwager komt langs. zondag gaan we lekker naar t bos met hondje,en dan daar pannenkoeken eten. sm past morgen op cay als we naar t circus gaan, ben benieuwd hoe dat zal gaan.
Tukker idd niks meer voorschieten en ik zou het ook zo terug doen. Mamachantal oeh voor t eerst dat je sm oppast op Cay? leuk goeie deal op ticketveiling ga zelf zo ook eens kijken of ik nog ergens kaartjes voor dolfinarium of dierentuin kan bemachtigen voor weinig .. wwjk: Ik irriteer me aan mn man De veranda is nu klaar maar de electra moet nog waar manlief heel druk mee is wat ik ook super vind, hij doet echt zn best alleen ik wil over 2 wk mn verjaardag vieren en dan is het wel fijn als de zandbak voor de veranda weg is! het is 4 a 5 meter lang en 1 meter breed wat nog aangestraat moet worden... ik heb aangeboden het te doen of mn vader het te laten doen maar nee hij wil het zelf want het moet strak en netjes.. ja dat snap ik maar hij heeft geen tijd ivm werk.. baal dr van wil t gewoon af en netjes en snap ook wel dat in electra tijd gaat zitten enz en ik wil ook te snel maar toch .. verder is de tuin ook een puinhoop in het stukje tuin voor de schuur wat ook nog weg moet en bestraat moet worden ligt puin en afvalhout enz ja dat breng ik nog wel een x weg.. *zucht* nee nu graag!! zo dat ben ik ff kwijt haha
Tukker: niet meer voorschieten laat ze zelf maar kaartjes kopen voor hunzelf dan. Mamachantal: spannend hoor. Eerste keer dat ze oppast? Leuk al die kaartjes voor zo weinig. Dani: kun je niet zelf de troep naar de stort brengen? In kleine stevige vuilzakken doen en wegbrengen dan kan je man ook makkelijker in de avond nog straten. Want dan is de stort natuurlijk dicht. Scheelt voor hem ook een stukje werk dan.
MamaChantal: leuk, het circus! Veel plezier alvast! En spannend, Cay voor het eerst achterlaten... Bij de ka was het precies toch redelijk positief als ik het zo kan opmaken. Iemand wat jullie echt wil helpen. Tukkie: zou zelfs op voorhand vragen om het geld tegeven zodat je het zelf niet hoeft voor te schieten. Dus zodra je het geld ontvangen hebt, bestel je de kaartjes. Dani: heb ook zo'n man... Wonen nu van maart 6 jaar in ons huis (nieuwbouw), heb nu al een knop om de poort te openen na 6 jaar zeuren en heb ineens licht in de berging... De eest van de schakelaars zijn allemaal nog maar kabeltjes... Maar wel vervelend als je alles netjes wil hebben voor je feestje en je kan niet verder. Wwjk: start to run les 5: check! Ben onderweg even moeten stoppen om mijn broek te knopen, ze zakte af Doel bereik! Nu nog proberen even te strijken en dan dochter ophalen om zoonlief op te pikken in school.
idd eerste keer dat ze oppast op hem. bij jaim heeft ze wel eens ongepast, vien nooit (kon niet) en nou wilde ze graag op caylen passen. dus maar gelijk van dr aanbod gebruik gemaakt. even wat leuks doen met jaim ja ben wel erg blij dat de kinderarts ons wilt helpen. ze staat achter ons, en gelooft me ook gewoon gelijk dani ooh lastig! gewoon zeggen dat het klaar moet zijn voor die tijd?
Oh wat ben ik blij dat de kinderen slapen! Dochter amper iets willen eten vandaag, snoep vroeg ze om maar nee hoor niet als ze niet eet... Krijgt ze haar zin niet, zeuren en huilen. Zoonlief die zijn oren verloren is en lastig deed (nee wil geen vlees, wil vlees in een groot stuk ipv kleine stukjes, NEE ik wil geen kleine stukjes....). Jeetje! Hoop dat ze morgen wat beter gezind zijn... En tegelijk je slecht voelen dat je weer zo kwaad bent moeten worden... Pffff!
Ik ben nieuw op de forum Mijn dochter is nu 5 maandjes en krijgt sinds eergisteren haar eerste (2!) tandjes. Daardoor is ze chagrijnig, huilt ze veel en heeft ze extra veel aandacht nodig ! Heel zielig vind ik het en veel kan ik er niet aan doen. Ik ben nu blij dat ze lekker aan het slapen is. Morgen een nieuwe dag..
oren???? Die hebben onze kinderen helemaal niet nodig vandaag!! Hier ook 1 zonder oren gehad. Heb hem op een gegeven moment bij zijn vader gedropt zo van veel succes ermee en ik ben even met een vriendin gaan winkelen Onderweg hoorde ik nog een mama zeggen we gaan zo even een winkel zoeken waar we nieuwe oren voor je kunnen kopen. Ik moest lachen en zei mevrouw laat me weten waar dat kan!! Verder een heerlijk mannetje en loopt geregeld zonder luier alleen dan hoef je niet aan te geven dat je moet plassen..... Mamachantal fijn dat jullie een lieve ka hebben die je begrijpt. Dani ik hoop dat ml snel de tuin af kan maken en je je verjaardag in de tuin kan vieren. Elsie gefeliciteerd met je zoontje. Verder niet veel bijgelezen...sorry!