Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    knuf voor je meisje hopen voor haar een goede nacht .

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Toch even laten weten, net terug van mijn vrijgezellenfeest en echt, een super dag! Ik ben mijn vriendinnen zo dankbaar! Nu gauw slapen en lekker uitslapen morgen!

Trusten meiden!!

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    `Dat ik echt even niet meer weet wat t doen met dochter de laatste tijd is ze zo verschrikkelijk vervelend, ze luisterd niet tot nauwelijks moet dr honderd keer op de gang zetten, en haalt ze s'ochtends mijn make up over hoop sminkt zichzelf en pakt de bodylotion om zichzelf in te smeren eet de koekjes leeg die pakt ze gewoon, en tot overmaat van ramp verbouwd ze vanochtend dr broertje dr kamer :( ik weet het echt ff niet meer Pffffft

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    marnat zal zo ff in je topic kijken
    nijn heeft ze goed geslapen?
    bubblez. leuk! :) wat hebben jullie gedaan?
    spikkel waar ben jij dan als ze dat doet??

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nope... Lange nacht gehad... Heb ze tegen middernacht bij mij gelegd, maar dan wilde ze niet liggen maar dan moest ze ook maar weinig hoesten. Toen kwam manlief slapen, begon ze tegen hem te tetteren. Dus om 1u terug eigen bed in. Daar begon het hoesten opnieuw. Weer maar wat laten drinken. 2u heb ik ook nog op de klok gezien en om 7u was zoonlief rise and shining.... *gaap* Gelukkig is manlief met hem opgestaan (hij doet 's middags ook middagdutje dus kon in me dit permiteren :D).
    Heb ze nu propolis kruiden hoestsiroop gegeven. Ze heeft geen koorts dus denk niet dat ik veel meer kan doen nu. Bij het middagdutje weer maar insmeren met luuf. Eten doet ze ook niet veel, heeft nu een halve fles op. Ze ziet wat bleker maar verder oogt ze normaal.

Vanmorgen nog sms dat achternichtje (dat gisteren is komen spelen) waterpokken heeft. Hier hebben ze het vorig jaar gehad. Dochter was maar 8m maar stond helemaal vol. Ka dacht toen dat ze ze niet ging krijgen omdat ze het zo erg had. Zoonlie had 10 pokjes dus zullen zien. Hij zal ze ook niet meer fel krijgen mocht het toch zo zijn.

Spikkel: een hele moeilijke puber zo te horen bij jullie... Heb niet echt tips voor je.

Bubblez: fijn meid! :) nu op naar jullie huwelijk! ;)

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Spikkel heel herkenbaar hier ook een zoon die van zulke streken kan uithalen maar dan vaak als ik er niet bij ben..
    idd waar ben jij als ze dit doet? lijkt op een negatieve vorm van aandacht vragen :(

Marnat dankje! sterkte met je nichtje

Leuk Bubbelz!!

Nijn1984 hoe is het nu met je meisje?

het regent hier jasses lekker een hang/pyjama ochtendje hier

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik ben vaak in de woonkamer of lig nog in bed terwijl de afspraak is dat ze eerstnaar ons komt, maar helaas, dat doet ze dus niet meer, zodra ik wat hoor spring ik uit mijn bed maar is het dus al te laat. :( ik word er niet goed van, ook al sta ik bij haar in de kamer ze doet het nog, ze heeft compleet schijt aan mij.. pfft ik probeer zeer consequent straf te geven maar het werkt gewoon niet, continu vertellen dat ik hetniet wil hebben.. hopelijk gaat het gauw wel werken maar heb er een hard hoofd in..

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier een vrij mooie dag. Wel afwisseling zon en wolken maar droog bij 21graden.

Meisje zeurt veel. Alleen mama is goed, zoonlief mag haar nog niet aankijken of ze trekt weer op gang met wenen... Ze heeft beetje gegeten vanmiddag, goed gedronken, voormiddag op het potje geplast en nu ligt ze in bed. Denk ook niet uitgeslapen zoals mama... Manlief is even weg met zoonlief. Even tijd om 2 proefkaartjes te ontwerpen. ;)

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh balen spikkel, ik heb helaas geen tips:(

Ik heb gisteren eerst een chocolade workshop gedaan, echt gaaf!
    Daarna uit eten met z'n allen en toen naar de kroeg. Ons stamcafé zeg maar:D
    Daar een paar opdrachten moeten doen, 5 linker mannen schoenen verzamelen, ik had er al 3 voor ik mocht starten, die telde niet:D ik had 3 minuten, alleen binnen 10 seconden had ik weer 6 schoenen:p
    Een liter bier tappen en vragen beantwoorden.
    En ik had een petje op, die was ik om 1 uur snachts zat, en als ik die afdeed moest ik een opdracht doen. Dat werd over de bar kruipen! En toen vond iedereen in de kroeg dat mijn vriendinnen ook maar mee moesten:D
    Al met al, super geslaagd!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Heb je geprobeerd om een alternatief aan te bieden? Even bij jullie in bed, iets om te spelen op haar kamer, een klokje dat wanneer die afgaat ze van haar kamer mag. En dat wanneer het goed gaat ze bijv een sticker verdient en als ze 14 stickers heeft (2 wk) ze dan een beloning krijgt. (Toetje uitkiezen, een kleinigheidje, iets wat ze zelf bedenkt wat ze w verdienen) probeer het over een positieve boeg te gooien en zeg niet wat je niet wilt, maar welk gedrag je wel wilt zien.

Misschien heb je hier iets aan.

11. megacarls

megacarls Niet meer actief

Even een klaagzang;

Ik werk parttime. IVM ouderschapsverlof 'slechts' 12 uur. Ik ben dus veel vrij en thuis. Dat betekent dat ik veel zorg draag voor de kindjes (bijna 4 en 10 mnd). De jongste heeft snel last van virusjes, elke baby heeft snel een virusje, maar bij hem gaat dat dan meteen gepaard met veel huilen overdag en 's nachts. Omdat ik veel vrij ben ben ik daarom degene die daarop reageert. Dag en nacht. Want ML moet werken.
    Eens in de zoveel tijd moet ik werken. Dit weekend dus. 2 diensten van 8 uur, gisteren een late tot 23:00 en vandaag begonnen om 7:00. Ik ben moe. Gisteren had ML een high beer met zijn vrienden en dus waren de kindjes bij opa en oma. Vandaag zou hij weer thuis zijn (want ze zijn blijven slapen) voor ik thuis kwam uit mijn werk. Prima, maar ik ben na zo'n werkweekend altijd moe. En ik was al moe vanwege alle onrust e.d.
    Kom ik thuis, knuffel mijn kids en kleed me om, vraag daarna vriendelijk aan mijn man of ik de jongste zijn fles zal geven, tenslotte heeft hij de hele dag al de fles moeten geven.
    Tijdens de fles geef ik aan dat ik even wil gaan wandelen zo dadelijk, na die fles. "Oh" zegt ML, hij wilde eigenlijk in de garage aan de gang. Ik gaf daarop aan dat ik dat niet zo fijn vond. Ik ben moe. Sta er doordeweeks al vaak alleen voor (ML zit in gemeenteraad) en dat ik graag wil dat hij me helpt. Zegt hij: "Roep me maar als ik moet helpen" (alleen dat heb ik niet gehoord), en gaat toch naar de garage. Ik vervolgens strontchagrijnig toen ZL weer over me heen kotste, ik hem vervolgens niet in de draagdoek geknoopt kreeg, ik de vaatwasser vol en schoon (schoon; dat dan weer wel) vond en de kippenbouten nog diepbevroren in de vriezer vond. ZUCHT.
    En dan vind hij het oneerlijk van mij dat ik zo boos reageer... Kon wel janken. Hij vind dat ik het in mijn hoofd haal dat hij mij dan in de steek laat (want zo voelt het wél voor mij) omdat hij gezegd heeft dat ik hem kon roepen als ik hem nodig heb (wat ik niet had gehoord) maar ik wil dat hij er gewoon IS. Want zo komt nog alles op mij neer. En ik heb de hele dag al gewerkt. Dit doe ik met hem ook niet als hij de hele dag heeft gewerkt (of ik moet avonddienst hebben). Dat vind IK niet eerlijk. Daarnaast heeft hij gisteren ook zijn dagje gehad he? Zegt hij : "Ja maar ik heb de kinderen de hele dag al"... Ja....welkom to fatherhood, flapdrol!
    AAAAAAAAAAAAARGH.

Of ben ik nou zo onredelijk?

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Aaaggghhh, dochter ligt al een uur te roepen in bed. Kom ik boven: niks aan de hand. Heb ze nu 10 min gelaten maar het houdt niet op... Zal NOG maar eens naar boven gaan zeker?
    Ze heeft redelijk gegeten, hoestsiroopje gegeven, luuf gesmeerd. Hopelijk valt de nacht mee. Overdag valt het hoesten mee. Nu is het dus roepen ipv hoesten.

Mega: snap je frustratie...

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mega ik snap je frustratie!

@nijntje niet leuk!

Hier morgen horen we of de hormoonbehandeling aanslaat bij mijn vader.

Vandaag ouders geholpen met hun huis, woensdag komt de makelaar foto's maken.

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Elsie: spannende dag morgen! Succes alvast.

Ze heeft het opgegeven, ze slaapt ;)

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@nijntje mooi zo!

Zeker spannende dag, hoop op goed nieuws... Maar ben wel echt bang...:(

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Elsie: is normaal hoor. *knuf*

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Slopend is het! Ben er constant mee bezig!

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    succes vandaag elsie

wwjk: gisteren aquarium gehaald en zooi voor erin :) en lekker naar t bos geweest. erg leuk :)
    hondje vond het heerlijk, cay in de draagzak mee.. zelf ml wilde hem dragen♡
    jaim kon niet slapen gisteravond. om 11u maar bij me in bed genomen.

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Heel spannend, ouders zijn nu in het ziekenhuis voor de uitslag, Pff zo zenuwachtig! Vanmorgen gewerkt dus had wat afleiding, maar nu wachten...

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ehh wel bijgelezen maar ben t al weer kwijt

Stomme verkoudheid, stom weer.. Daarbij t weekend al gedeeltelijk aan t opruimen en slopen geweest, dus der hangt hier in huis van dat fijne stof, en icm een kriebelhoest, heel fijn..

Deel Deze Pagina