Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Meestal een dikke week bewaren wij cake, maar dan is die ook wel op. Nu dus niet ook omdat het vakantie is in B en zoonlief er geen mee naar school kon nemen..

Dat is idd balen als je niet weg kan... Draagdoek is ook erg fijn voor de baby he. Dochter werd er ook rustig in maar ik kreeg het knopen maar niet onder de knie. Gelukkig had ik er een kunnen lenen, een sleng ofzo geloof ik.

2. minon

minon Niet meer actief

Vanmorgen al erg vroeg wakker en stikzenuwachtig.
    Krijg dan altijd poetsneigingen maar ik mag niks grrr

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.565
    3.068
    113
    poetsneigingen? heb een heel huis voor je dat gedaan moet worden :D ;)
    ohw...mag niet beetje jammer ;)

wwjk: waarom is mn vent altijd zo tactvol.. zegt ie net "je kan wel zien dat ik veel aan het werk ben hè?!" staat beetje vol beneden.. kan t ook niet helpen..
    "morgenochtend ga ik de beneden boel maar doen.." uhh oké

ach ja tuurlijk,hond kotst ff alles in zn bench onder :( iejlll
    heb gelukkig niet genoeg was..... *zucht*
    zo maar eens hondje uitlaten met de kinderwagen..ben benieuwd hoe dat gaat.

weet iemand hoelang een baby geen ontlasting mag hebben?
    zh zei dat hij 2-3x per dag moest.. maar sinds hij thuis is nog niks gehad.
    geen verandering in voeding ofzo gehad.

4. Lynn1995

Lynn1995 Nieuw lid

17 apr 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, ik ben net nieuw hier en kan niet vinden hoe ik een nieuw topic aan kan maken en kan ook niet vinden waar ik dit anders zou kunnen plaatsen.

Ik ben 18 jaar en heb op 10 december voor het eerst seks gehad. Ik ben aan de pil. Op 11 februari zei ik tegen mijn vriend; wat als ik zwanger ben? Daarna heeft dat gevoel me niet meer losgelaten. Opeens was mijn ongesteldheid veel minder en korter. Normaal 5 dagen, nu nog maar 2. Ik voel rare plopjes in mijn buik. Ik ben vermoeid, moet vaker naar de wc, pijn in mijn onderrug etc. Ik heb uiteindelijk een paar testen gedaan waar uit kwam dat ik niet zwanger ben. Ook ben ik bij de dokter geweest en hij zei dat hij niks voelde, maar toch laat het gevoel me niet los. Ik ben alleen nog maar bezig met bang zijn voor het geval dat ik wel zwanger ben. Het komt niet vaak voo, maar wat als ik wel omgrsteld ben terwijl ik zwanger ben? Kan het zijn dat ik me deze dingen verbeeld omdat ik zo bang ben om zwanger te zijn? Wat denken jullie?

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Als je blijft denken dat je zwanger bent kun je het jezelf aanpraten:)
    Als de test zijn negatief en je bent ongesteld geweest kun je er vanuit gaan dat niet niet zwanger bent

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mamachantal, band al weer vol? En wanneer krijg je de draagdoek?

Nijntje1990, succes straks, even rustig aan nog:)

@hier, net de laatste toets gehad, ging goed volgens mij.. Nu lang weekend en dinsdag beginnen de andere toetsen.. Poef, blij als dat klaar is:D

7. Woehoeeee ik wil even kwijt dat ik marco borsatp ontmoet heb.. hij is zo aardig.. nam de tijd voor je en wilde op de foto met de kindjes.. gewoon ff delen ;)

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.565
    3.068
    113

eens :) wanneer was je ongesteld?

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.565
    3.068
    113
    yup banden weer vol :)
    lekker hè lang weekend :)

einad oooh gaaf!! kwam je hem tegen?

10. Lynn1995

Lynn1995 Nieuw lid

17 apr 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in april nog ongesteld geweest, maar echt veel minder als normaal. Normaal menstrueer ik altijd heel hevig en nu was het echt minimaal. Ik denk ook dat ik het mezelf aanpraat, maar doordat mijn lichaam opeens andere dingen als normaal doet, twijfel ik iedere keer weer.

11. MamaChantal, hij trad op in de buurt en ik dacht goh ga is kijken.. misschien vang ik een glimp van hem op :)

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Heerlijk:D en gelukkig, kun je weer op pad! Hoe gaat het met hem? En met jullie? Is jaim blij met d'r kleine broertje?

Einad, wat gaaaff!!! Leuke vent lijkt hij mij!!

Lynn, ga er maar vanuit dat het goed is:) als je zelf iets denkt of wil(zoals wij) dan kun je het jezelf ook aanpraten:p

13. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Je mag hier toch ook even wat gal spugen?

Ik stond net bij de Action, omdat ik 4 tuinstoelen en 4 kussens wilde kopen die in de aanbieding waren. Neem ik eerst even 1 tuinstoel mee naar de kassa, om vriendelijk te vragen of ik ze ook alvast kan betalen en achter kan laten zetten (was niet met de auto, dus meenemen ging gewoon niet).
    Zegt dat ***wijf "Nee, dat doen we niet, is een aanbieding dus je mag ze niet achter zetten". G*ds****! Ik betaal er toch gewoon voor!? GGGRRR!

Gelukkig waren mijn zwager en schoonmoeder daarna zo lief om bij hun Action de stoelen en kussens te kopen!

14. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Mijn dochtertje is vandaag precies 3 maanden! Echt ongelooflijk hoe snel de tijd gaat.

15. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Micchan: Jeetje kunnen ze nou niet gewoon in 1x iets goed doen?! Pffff....

Mamachantal: lekker genieten nu je kleine man thuis is he! Hopelijk komt de ontlasting snel op gang...En raakt hij snel helemaal gewend thuis. Qua ontlasting, bij mijn zoon zeiden ze altijd dat ze pas na 10 dagen er wat aan zouden doen...

16. Porsche

Porsche Niet meer actief

Dat ik nu heerlijk met een kop koffie op de bank zit.
    In het zonnetje
    Kids naar school jongste in bed ... vanmorgen al veel gedaan in het hh dus nu lay back and relax. ..

17. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hier net zo, heerlijk genieten! Alleen nog een afwasje doen.

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Porsche geniet! :D

Mamachantal heerlijk lekker wandelen met de kleine. 3 dgn niet gepoept hmm even in de gaten houden normaal van BV hebben ze idd paar keer per dag ontlasting en dun ook ;)
    fietsen met de beentjes? als tie morgen nog niet gepoept heeft zou ik eens bellen voor info :)

Einad leuk!

Zwanger: als je denkt dat je zwanger bent dan gaat je lichaam zich hierna gedragen zei de ha ooit tegen een vriendin die ook dacht dat ze zwanger was. testen negatief je bent ongestel de huisarts vind niks.. denk dat je het los moet laten
    anders nog eens de huisarts raadplegen misschien kan hij je doorsturen zodat je het zeker weet.. of een bloedtest doen. sterkte!

Memorylane gaat snel he! ;) lekker genieten!

Annick pff die Action toch!.. Lucht het op? ;)

wwjk ik ben vanmorgen naar de HA gweest voor mn pols.
    ze denkt dat ze zenuw een klap heeft gehad en dan kon nog wel even duren voor de pijn weg is.. :(
    pcm en wel wat er mee doen maar niet vol belasten..

Fijne dag en lekker lang weekend allemaal!
    Gaan jullie nog wat leuks doen met Pasen?

19. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Kindjes met borstvoeding kunnen veel dunne luiers hebben maar er zijn ook kindjes die juist weinig poepen. Soms zelfs 1a2 keer per week.

Wwjk: dat ik vandaag voor de derde keer in 2 maand tijd de assistente van de huisarts aan de lijn had omdat ik een schimmelinfectie heb. Het is begonnen bij een antibiotica kuur. Wat ben ik blij dat ik tot nu toe verder nooit een kuur nodig heb gehad. Wat een gezeur zeg.

20. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wwjk: Knallende koppijn (ja, ik zeg het elke keer weer hier. Moet het kwijt of zo :p) Maar besloten om geen pijnstilling te nemen voor min. 7 dagen.

Deel Deze Pagina