Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nijn gefeliciteerd. haha geweldig he wat kids er in zien! ;)

Kibbeling knap zeg van je zoontje!
    redelijke nacht. paar keer wakker 1 x viel ie bijna uit bed werd ie huilend wakker en hij heeft moeite met ontlasten.. heel sneu.
    papa is wakker en ff douchen we gaan zo als t droog is even met zn allen een rondje wandelen
    vanmiddag komt vriendin met dr kindjes
    hoop dat het niet te druk voor Arjen word.. heeft ie wel afleiding.
    vergeet soms dat ie niet ziek is .. :)

mmm marnat lekker wokken! heerlijk is dat he!

Gezellig mamachantal fijn dat de puf lijkt te helpen hoe ging de nacht bij jullie?

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    wij eten vanavond kip met doperwten en aard puree.
    kip is oranje ;)
    eet met dl samen en eten gewoon om half 6.

nacht ging prima, 4u kwam hij en toen 6u weer.
    bij ons in bed gelegd en sliep hij weer verder tot 8 :)
    hij slaapt graag bij ons ;) :)
    ben wel blij dat ik voorlopig nog niet hoef te werken, dam zou opvang met een ontroostbaar kind zitten denk ik.

3. minon

minon Niet meer actief

Lekker dat je nog niet hoeft te werken mamachantal! En fijn dat de nacht goed ging.
    Man is nu weer ff thuis en vroeg al wat wil je eten (is tenslotte jarig) maar hij wist het ook niet.
    Mensen waren super enthousiast op de boot gelukkig ondanks de regen even. Ze hadden picknickmand mee waar ze even op moesten wachten. Kok had zich verslapen. Ze kregen zoveel extra mee dat gaan ze niet opkrijgen haha. Ziet er altijd zo lekker uit dat ik iedere keer tegen man zeg keertje eentje voor onszelf bestellen :) Ze kwamen van allebei de boten uit brabant en waren zeker op tijd terug voor voetbal zeiden ze. Dus als meezit met afzeilen is man ook mooi om 18:00 terug. Denk dat ik maar ratjetoe maak. Makkelijk eten voor op de bank (patatjes en plakjes frikandel gewokt ipv de frituurpan met lekkere wokgroente erbij)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bekijk bijlage 403905

MamaChantal: deze is het. Volledig nieuw dus.

Lees straks bij. Voormiddag in Ikea geweest met onze pateekes. Is verbazendwekkend goed gegaan! Geen gezeur, mooi bij ons gebleven on de winkel. En ik die zo schrik had voor gillende kinderen, die waren er wel maar niet die van ons ;) Ook wat gegeten daar, ijsje gegeten. Kindjes blij :)
    Dadelijk vertrekken. Zoonlief doet met de kidsrun hier in de stad mee. Maar het regent al vanaf de middag... :( Nu maar hopen dat het rond 18.15u eindelijk wat droger wordt... Nemen paraplu mee, regenjas...

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    nijn, hij is helaas niet ergonomisch, toch bedankt :)

pff ik heb onwijze last van nek&rug :( vroeg aan ml of hij ff kon masseren.. wilt ie dat niet! :( sukkel..
    "je belt de fysio maar" pff ja dat ga ik ook doen maar kan nu amper bewegen.
    "ja je hebt altijd pijn" uh ja maar niet zo erg als nu
    mannen..
    morgenochtend bel ik fysio wel, maar die man waar ik wil (de anderen in de praktijk hebben geen idee wat ze met me moeten) heeft het altijd druk.

cay zit niet zo lekker in zn vel, nu al 1,5 week niet.
    geen idee wat er is..

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Lastig mama chantal jammer dat je man je niet begrijpt / wil masseren

Nijn leuk Ikea! heerlijk zo n ijsje he ;)
    succes met de kidsrun!

Wij aten lasagne voor de tv ook oranje :p
    gaat em niet worden denk ik hoor..

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    MamaChantal: Graag gedaan ;)
    Jammer dat je man je niet wil helpen... Kan soms zo goed doen he.

Nijntje: Hier aten we laatst pizza voor de tv bij de voetbal ;) Nu is het weer om 22u, dus lekker snacken voor ons dinsdag :) Was je man nog op tijd terug?

Dani: En heeft je mannetje zich wat geamuseerd met de kindjes? 't Is zo lastig he...

Kidsrun is goed meegevallen! Zijn klasgenootje liep ook mee maar die kon niet volgen dus is zoonlief er maar alleen vandoor gegaan :D Hij had mooie wangetjes toen hij aankwam, maar niet moe ofzo. wel dorst :) Was een halve kilometer, maar toch een hele afstand voor zo kleintjes. Hij is wel superontgoocheld dat hij niet gewonnen heeft... Hadden het hem thuis al gezegd dat hij niet moest winnen, dat was niet belangrijk. En daar ook nog gezegd. de organisatie riep af dat er geen winnaars waren, iedereen kreeg dezelfde prijs (4 plantjes - vlijtige liesjes, een grote gieter, zakje chips, t-shirt van de organisatie waarin hij heeft gelopen, lolly's, appel, kortingsbonnen, bellenblaas). Maar thuis is hij beginnen huilen van verdriet dat het niet gewonnen had... Dus weer maar uitgelegd dat hij heel goed gelopen heeft, dat wij superfier op hem zijn... En nu lijkt hij er vrede mee genomen te hebben.

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Wkjk me kiespijn, moet er toch aan geloven een keer weer naar de tandarts.. Schaam....

En wat was t spannend de wedstrijd zeg pfffe ik geloofde ere niet meer in..

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    pff werd net wakker met onwijs veel pijn
    lig/lag gewoon te huilen van de pijn, jaim lag naast me en ml in haar bed.
    jaim wakker gemaakt en zij ml wakker gemaakt voor pijnstillers.
    heb nog 1 diclofinac liggen.. haalt hij paracetamol :( grr ml slaapt alweer natuurlijk en cay word nu wakker.
    ben net 5-10 min bezig geweest om te gaan zitten.
    geen idee hoe ik zo de fles moet maken en geven.
    mn rechterarm tintelt en is zwaar, bewegen doet pijn bovenin mn schouderblad en mn nek doet elke miniscule beweging al pijn. zelfs ademen :(

misschien jaim de fles maar laten geven.. die is nog wakker. dan blijft ze maar dagje thuis.
    om 8u dokter en fysio bellen :(

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    jaim wilde graag naar school, een juf heeft haar gelijk mee genomen om 8u :)
    huisarts belt vanmiddag.
    mn eigen huisarts is verhuisd naar andere kant van nl :( echt balen.. dat was zo'n goede,aardige,meelevende huisarts. ben benieuwd wat ik nou krijg.
    fysio gebeld en assistent moest wel lachen hoe t vannacht ging hier (jaim is mee geweest naar beneden om de fles te maken, mn arm deed niet veel dus zelf lukte het gewoon niet :( en ml sliep uiteraard weer)
    heb spoedplek om 11.20 bij mn vaste fysio.
    hij weet dat ik niet zomaar bel, en weet ook hoe hij het weer goed moet krijgen.

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @mamachantal hopelijk kan de fysio je helpen meid, klinkt helemaal niet fijn. wel super lief van je dochter zeg!!!

@ hier, pfff belastingdienst leuker kunnen we het niet maken wel ingewikkelder. wat een mafkezen zeg.. Zijn nu al dik een half jaar aan het klooien en nog komen we er niet uit.. bewijsstukken alles hebben we maar neeeej de belastingdienst heeft gelijk.. Met een ziektewet en een wajong hebben wij volgens de bd jaja wel 50.000 euro verdiend in een jaar knap hoor..

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ohh klinkt pijnlijk mamachantal, succes bij de fysio
    Spikkel das idd erg knap...

13. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Kan ik hier even klagen?
    Alles hier thuis loopt niet bepaald op rolletjes. Pas geleden zijn we voor het eerst in meer dan een jaar tijd even samen, zonder kindjes, weg geweest voor een paar uurtjes. Dat deed ons erg goed, dus had Ik, in het geheim, geregeld dat mijn ouders op zouden passen zodat we even naar de film kunnen gaan. Als verraassing voor mijn man.
    Mailt mijn moeder me net dat ze niet meer oppassen omdat ze liever zelf weggaat met mijn vader. :( ik vraag haar echt nagenoeg nooit om hulp of oppas, we proberen altijd alles zelf op te lossen.
    Ik verheugde me er onwijs op. Ik baal zo ongelofelijk.
    Ik heb mijn schoonouders maar gevraagd, maar die doen altijd zo moeilijk over oppassen, die moesten er nog overnadenken.
    :( ik heb zo'n idd dat het weer een weekend met een dwarse peuter, huilende baby en oververmoeide ouders gaat worden ipv een middagje ontspannen :(

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ohh balen meid, heb je geen buren vriendinnen, ouders van psz opvang oid die kunnen oppassen

Samentijd is ook belangrijk!!

15. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Nee, :( daarom komt het er ook zo weinig van om samen weg te gaan.
    Samentijd is idd heel belangrijk en daar hebben we veel te weinig van.
    Ik hoop zo datmijn schoonouders toch willen oppassen.. duim duim duim

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Alle treinen naar Nederland zijn geannuleerd! Daar gaat m'n vakantie! k**-Belgen!! - Ik ben zo KWAAD!! :x

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mamachantal:"Oh wat rot hoe het allemaal gaat met je... Wel hndig zo'n Jaim! Mar sterkte en opelijk kap je op bij de fysio!

Spikkel: Oh die belastingdienst, gek maken ze je soms! Zo heb k jarenlang brieven gekregen dat ze huurtoeslag wilde uitbetalen (ik woonde gewoon thuis bij mijn ouders) Ze hadden een rekeningnummer nodig, nooit gegeven en steeds alles retour gestuurd met daarbij dat ik niet eens iets huurde. Na 2 jaar kreeg ik ineens een dwangbevel of ik binnen een paar weken een paar 1000 euro over wilde maken omdat ze huurtoeslag hadden betaald waar ik geen recht op had :D Nog een jaar geduurd voordat het was opgelost.

Pleak: Ik duim dat je schoonouders willen oppassen, wat balen!

ShampooL: Nee toch wat balen, is er echt geen andere oplossing?

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Shampool meen je niet?! waarom? zo ineens?

Mamachantal waarom maak jeje man niet nog een keer wakker dan? waarom ligt hij in Jaim dr bed?
    Hij kan je toch even helpen?
    wel lief van je dochter
    hoe is het nu? dokter gebeld en heeft de Fysio je kunnen helpen?

Nijn knap zeg!!

Pleak ai das niet leuk! misschien een adv plaatsen oppas gezocht?

Spikkel dat is me een zootje daar?! we kregen begin dit jaar nog post over 2009.. pfff

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dat ik per 1 september een andere baan heb!!

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hier: Vandaag een proefles moeten geven voor mijn nieuwe baan, was zoo positief. Weer wat meer waardering en zelfvertrouwen meegekregen. helaas vannacht extreem weinig geslapen, dus nu ff snel een uurtje op bed, even bijkomen voordat het weer rennen en vliegen met de kinderen wordt :D

Deel Deze Pagina