Precies en dat nog steeds niet gehad.... Schiet nog niet op he met dat voetbal! hoop voor je dat het niet te lang duurt!
't is gelijk Elton John zingt: sorry seems to be the hardest word... Maar voor je oudste is het ook niet fijn als dat mannetje hele tijd in de speeltuin zit. Ze voeren de druk op, maar scoren moeten ze! Manlief ligt ondertussen te slapen (lees snurken) Mannen
Goedenavond! Leuk dat ik mee mag schrijven! Zal me even voorstellen, ik woon in t altijd zonnige zuiden haha, ben 30 en heb 2 kindjes. Siem* en Norah van 3 maanden. Ik vind het erg leuk om mee te kletsen op t forum, en verder zijn mijn hobby's lezen, gamen, films, onze dieren en natuurlijk Norah. Nijntje, het voetbal schiet niet veel op nee! Wel al veel kansen gehad hè, hoop echt dat ze doorgaan! Zou wel mooi zijn nl be in de halve finale! Kijken jullie graag voetbal? Wat ik verder kwijt wil vandaag? Niet veel eigenlijk, flink gepoetst. Norah heeft nog wat last van d'r darmpjes, morgen gaat manlief even naar Duitsland voor druppeltjes tegen de lucht.
Och, ik zit me hier op te winden! Ben ondertussen wel wat papier aan't uitsnijden (heb zo'n plotter voor mijn knutselwerkjes), kan een beetje afleiding gebruiken Die goal zou nu stilaan mogen vallen! Voetbal interesseert me niet echt hoor, enkel als de Belgen nu spelen dan supporteren zo hard als we kunnen. De Belgische competitie interesseert me totaal niet. Hiervoor was het altijd voor NL supporteren. Maar ja, woon ook maar op een kilometer of 5 van Maastricht, doe daar mijn boodschappen, dus ja... Denk dat jij dan ook niet zo ver van mij af woont?
Wat leuk knutselen, wat maak je allemaal? Heb ook lang in België gewoond, ja denk dat we vlak bij elkaar in de buurt wonen haha! Het is gewoon super leuk dat de rode duivels nu eens door zijn! Ben echt benieuwd! Nu nog steeds 0-0 zou t dan toch verlenging worden?
Ik maak wenskaarten en doe aan scrapbooking. Ideaal, kan het materiaal voor beide hobby's gebruiken Spreek elke maand af met mijn beste vriendin voor een scrapdate. Heerlijk knutselen en bijkletsen. Idd, nu is het eindelijk nog eens België dat er staat. ipv altijd maar Vlaanderen en Wallonië in de politiek. We zijn ocharme een zakdoek groot. Vind het super om al die vlaggen te zien, zoonlief vindt het ook geweldig Hier hangt ze uiteraard ook buiten
Oeioeioei wat een kansen allemaal! Spannend hoor! Wat leuk zeg! Ik vind het met kerst altijd zo leuk om zelfgemaakte wenskaarten te krijgen! Wat is scrapbooking? Doe je ook nog meer handwerken?
Verdorie, verlengingen... Dat worden kleine oogjes morgen op't werk... Dan maar morgenavond vroeger bed in... En heb terug honger gekregen... Scrapbooking is het bewerken van foto's om er een creatief plakboek van te maken. Om je een ideetje te geven: Bekijk bijlage 404435 Was begonnen aan een sjaaltje te haken voor ons meisje, maar lukte niet. Wil graag een sjaal voor zoonlief breien. heb van dat heel dik garen van bij Zeeman meegebracht. Geloof met breinaalden nr 10, dus dat moet wel goed vooruit gaan Da's voor na de zomer.
Dat ziet er leuk uit! En heb je dan verschillende onderwerpen? Breien, heb ik ook een poging toe gedaan, schoonma me een avond voorgedaan, maar het lukt me niet echt goed. Erg hè haha! Wil t wel graag nog eens proberen. En heb je staan juichen op tafel was toch een mooie goal! Moet je vroeg werken morgen?
De dienst opent om 8.30u, maar met de kinderen haal ik dat nooit. Moet zoonlief ook nog op sportkamp afzetten, maar wil ten laatste om 9u daar zijn. Anders moet ik te laat blijven 's avonds. Hebben normaal al glijtijden, maar nu in de zomermaanden niet. Maar 't is altijd probleem om iemand te vinden die even voor me wil invallen. Thema's van scrapbooking, hangt af welke foto's ik heb liggen. Heb er nog van Parijs liggen voor een pagina, van de kindjes uiteraard veel, cakejes bakken, ... Ik heb manlief wakker gebruld daarnet, maar daarna weer in slaap gevallen JAAAAAAA!!!!!!!!!!!! 2-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahaha en was hij blij? Das vroeg werken idd! Lange werkdag? Wat leuk gaat hij naar sportkamp, heeft hij t naar z'n zin? Klinkt erg leuk dat scrapbooking. Creabea! Doe je er dan ook bij kleuren en plakken enzo? Oioi, 2-1 als t maar geen penalty's worden! Ik ga Norah t flesje geven en nog even lezen in m'n bedje. Truste en werk ze morgen!
Mitsy: Hij brabbelde wat maar heeft het niet echt door denk ik Plakken is er uiteraard ook bij, kleuren doe ik iets minder daarbij. Je hebt wel van die inkleurstempels, maar die heb ik nog niet. Heb nu al zoveel spullen liggen Moet normaal 7.36u op een dag werken. Maar heb veel uren staan, dus kan me iets minder permiteren voor een dagje. Slaapwel! Purified: Knuffel meid...
Wwjk: jeej bijna 8uur... dan kan ik de dokter bellen Auw nu flesje aan t geven. Purified knuf Nijn werkse Mitsy leuk onze jongste zijn (bijna) even oud. Was siem* te vroeg geboren waardoor hij overleed?
Wij liggen weer eens wakker. Beebs en jeuk over en in mn lijf houden me uit de slaap. Wordt er gek van. Van onderen alles geïrriteerd door die zetpillen. Jeukt zo vreselijk. Man wel zover gekregen dat hij dochter straks naar de gastouder brengt. Moest ik ontbijt maken voor hem. Prima doen we. Lekker in pyama en dan terug bed in. Purified: knuffel meid! Mamachantal: gaat niet lekker met jou! Pas goed op jezelf en misschien eens met man praten dat ie je toch echt meer moet helpen? Nijntje: gaaf dat scrappen. Daar houden wij als trouwe vw-rijders wel van En breien met naald 10 gaat vast snel haha. Haken duurt langer als breien inderdaad. Of je moet ook naald 10 pakken Ik ben nu volop aan haken voor de baby's (omslagdoeken nu bezig met de tweede) en een deken voor dochter op bed maar die duurt nog wel even. Moet 140x200 worden. Mitsy: welkom!!
Oeh spannend! Veel succes! Ik baal dat ondanks de belofte dat de tarieven in 2014 niet zouden stijgen, de kinderopvang de prijs verhoogd met bijna 5%!:x
Dat ik gewoon niet meer weet wat ik met mijn buren aan moet.... Wat een verschrikkelijke egoïstische mensen zijn dan bah bah bah
Deze is momenteel niet meer thuis. Is bij de carrosserie, bodemplaat zat vol gaten (doorgeroest...). Maar bij het herstellen zijn ze erop uitgekomen dat de bodemplaat in elkaar gedrukt is door een ongeval. Dus ondertussen al veel kosten aan gebeurt, project staat even op hold (gelukkig moeten wij dit niet betalen). Verder vind je in onze garage nog een VW Kever van de jaren 50 en een VW Golf I (jaartal weet ik niet vanbuiten). En nu brengt manlief de Golf weg voor een herstelling, staat er een spiksplinternieuwe Beetle met spoiler, grijs/bruin, benzine automaat in onze garage te blinken! Daar wil ik ook even een testritje mee maken Als gewone wagen rijden we nu met Volvo, ook een fijne wagen. Heb hiervoor altijd VW gehad (Golf III en Bora). Maar maak dus scrapbookpagina's van allerlei mooie herinneringen. Druk altijd erg veel foto's af en dit is een leuke manier om ze toch allemaal te gebruiken. En het is heerlijk ontspannend Ik zou ook graag een inktvisje haken voor de couveusekindjes, maar heb er nog geen tijd voor gevonden. Mijn zus heeft haar eerste bijna af, dus kan bij haar in de leer gaan Heb het garen wel al thuis liggen. Maar eerst maar thuis wat afwerken Zondag moeten 14 uitnodigingen klaar zijn, zaterdag voor de bbq moet ik voor mezelf nog 2 kaarten hebben (dubbel feestje), dus ben weer even zoet Al zal er deze avond eerst wat gestreken moeten worden wil ik de kinderen morgen niet in hun ondergoed wegbrengen