Nog 3 uurtjes werken en dan.... vakantieeee!!! Vannacht rijden we naar Zwitserland, daarna door naar Italië. Zo'n zin in!
Aszz fijne vakantie! Dani: fijn dat ie toch lekker slaapt nu ondanks het gips. Marnat: gelukkig niks ernstigs aan de hand zo op eerste gezicht! Hopelijk helpen die druppels. Wwjk: word ik vanmorgen wakker met een enorm dikke kwab onder mn oog net alsof ik me gestoten heb. Zakt nu naar beneden mn wang in dus heb het het gevoel alsof ik verdoofd ben bij de tandarts. Niet fijn maar goed
Zo, fysio voor cay is net geweest. Normaal leren kinderen aan t einde van de zws zich rond maken(door ruimte gebrek gebeurt dat vanzelf) en cay heeft dat natuurlijk niet gehad. Daardoor overstrekt hij zich teveel en doordat hij zich overstrekt gaat zijn hoofd naar achter. Daardoor krijgt zijn evenwichtsorgaan niet het signaal dat hij 'uit' kan en cay dus kan slapen . Hij blijft prikkels krijgen met gevolg dat hij oververmoeid raakt en daar weer niet van slaapt. Hij moet nu overdag in de maxi cosi of in de voedingskussen slapen. Snachts op zijn zei in zn kinderwagen bak( zo slaapt hij nu ook). Ook oefeningen doen zodat hij leert zichzelf rond te maken. Zelf: huisarts gesproken en verzekering gesproken. België kan niet omdat verz geen contract heeft met hun en ik dan zelf 40% moet betalen. Verz is rond gaan bellen en kwam op paar opties. - sint maartens kliniek in woerden - zh in den haag met speciale hernia afdeling - rugkliniek in ede St maartenskliniek was beste optie dacht ze Dus dan daar maar heen. Hun hadden in september weer plek
Toch de dokter maar gebeld. Krijg er ineens vanalles bij. Hartkloppingen, misselijk, zwaar gevoel in mn hele lijf alsof ik heel moe ben. Praat raar zegt mn man. Typ ook hele tijd mis. Erge pijn in mn lever weer.
oei nijn pas je op meid.. Rustig aan hoor! @Mamachantal hopelijk gaat het bij cay helpen en bij jezelf ook.. @Marnat fijn dat er niks raars is.. @Azzzz Fijne vakantie meid geniet ervan! @Rotdagen ik las een paar rotdagen bij meiden.. Knuffel! @rest wel gelezen maar niet onthouden. @hier pfff een Piepdag gisteren heel erg slecht geslapen vannacht en vol zorgen.. hopelijk gauw wat beter nieuws.. Verder hangt wasje lekker buiten heb ik al gestofzuigd en gedweild en gaat zo de kleine man naar bed..
Dani ehh min of meer, hij had gisteren zijn laatste werkdag voor vakantie, vandaar moeilijk tot niet bereikbaar, nu was ik zeg maar net bezig met overplaatsing, moet t nog offcieel regelen dossier doorsturen etc. Dus kan nu nog gebruik maken van mijn oude tandarts (45 min rijden) morgen om 11.05, nou een dag pijnstillers overleef ik wel Zo dl heeft vakantie, grappig iedereen fijne vakantie, en groot afschied, zij loopt weg zwaait etc etc, geen idee wat vakantie is hahahaha
Nijntje: Krijg helemaal koud van je berichtje! Hopelijk heb je ondertussen de dokter aan de lijn gehad... MamaChantal: Jammer dat je niet naar B kan komen. 40% is toch vrij veel wat je zelf moet betalen. Die heel onderzoeken zijn niet min om te betalen. Fijn dat je een fysio hebt voor Cay. Het helpt je ook om hem te begrijpen, hoe moeilijk het ook is bij een baby. mamabri: Poeh, wat een week zeg! Hopelijk keert er snel wat rust terug. Gaat het verder wat met je, nu je het vruchtje verloren bent? Want veel tijd om er bij stil te staan is er precies niet geweest met al die drukte. Marnat: Fijn dat er niks geks uit de doktersbezoek is gekomen. Allergiepilletjes doen de slijmvliezen in de neus ontzwellen, ik moet ze tegenwoordig ook nemen bij verkoudheden in de winter. Hooikoortseizoen is dit jaar nog erger dan andere jaren, dus zou niet zo gek zijn moest hij daarvan last hebben. Wij zijn voormiddag bij de dokter geweest met manlief. Opnieuw foto's moeten laten maken, maar alles zit nog mooi op zijn plaats (oef!), het bot is goed aan elkaar aan't groeien (oef!) en hij mag gewoon doorgaan met kine zoals hij nu bezig is. Van zijn nek worden voorlopig nog geen foto's gemaakt, kine moet zorgen dat alles los blijft. Ook gevraagd of een crosstrainer mag om thuis wat te bewegen, en was een ideale oplossing voor als hij op termijn met kine moet stoppen. Waren er al lang over aan't denken, maar nu met zijn rugoperatie en ik die weeral deze week geen tijd vind om te gaan lopen zou dit een ideale oplossing zijn. En kunnen er een tweedehands in goede staat overnemen van mijn collega. Dus gaan vanmiddag kijken. Verder namiddag nog met zoonlief naar het zh naar de ka voor allergietesten. Vind het wel spannend hoor! Ikzelf heb ook nooit op noten gereageerd, maar toch de allergie in het bloed. Normaal zullen we de uitslag vandaag nog wel niet weten. Dani: Wij hebben de app 'shooter', is zoals bubbles eigenlijk en zoonlief vindt dat geweldig. verder wat puzzels en memory erop staan. Aszz: fijne vakantie!! Spikkel: De zorgen houden bij jullie ook maar niet op he... Mooie dag iedereen en probeer ondanks alle zorgen toch een beetje van het mooie weer te genieten
@Nijntje1984 nee helaas zitten we ff in een zorgen jaar Pffft we hebben altijd wel wat zorgen maar nu is het ff extreem dit jaar.. Maar goed we komen er wel doorheen. Wat een goed nieuws van je man!!!SPannend vanmiddag!
Nijntje1984, en manlief toch nog blij de dag erna? Hihi! T was wel een hele spannende wedstrijd he! Je hebt me met het scrapbooking enthousiast gemaakt! Ik ga me er toch wat meer in verdiepen! Ja die inktvisjes zijn heel leuk, Norah heeft er ook een in het ziekenhuis gekregen, een paarse. Hij ligt nu nog bij haar in de box! En was je niet erg moe gisterochtend voor te werken? Mamachantal, wat leuk onze kleintjes even oud! Kan Cay goed slapen in de maxi cosi? Wat stom dat de verzekering België niet helemaal dekt! M'n pa heeft verschillende onderzoeken in Genk gehad, gelukkig wel vergoed. Heb je erg veel pijn in je rug? Hoop dat je snel behandeld kunt worden! Gaat het zo overdag wel? Ik zal mijn verhaal van onze kleine jongen in het kort vertellen, Siem is met 30 weken geboren, ik had hellp en de placenta liet geheel los. We waren gelukkig binnen enkele minuten in het ziekenhuis, hij is met een spoedkeizersnede geboren en overgebracht naar Maastricht. Na 1,5 dag mocht hij al van de beademing af en alles ging perfect. We waren zo trots! De 8e dag heeft hij NEC gekregen en heeft tijdens de operatie een hartstilstand gekregen. Hij werd gereanimeerd en mijn kleine vriendje is in mijn armen gestorven. Ik ben heel dankbaar dat ik hem deze week bij me heb mogen hebben en heb mogen leren kennen. Veel te vroeg is hij ons afgenomen, en ik mis hem ieder moment van de dag. Bij vlinderkindjes heb ik mijn hele verhaal geschreven. Je hebt ook een vlinderkindje he, wat is het verschrikkelijk moeilijk he... Was jullie kindje ziek geworden als ik vragen mag. Nijntje 1990, ojee wat akelig! Ben je inmiddels al bij de dokter geweest? Hoop dat je je snel beter voelt! En is de kwab bij je oog al minder? Gister niet kunnen posten want Norah heeft de hele dag erge krampjes gehad, overdag ook buiten een paar hazenslaapjes van 10 minuten heeft ze niks geslapen. Vannacht gelukkig maar een keer wakker geworden voor een flesje. Ben blij dat ze zich beter voelt, vind het zo erg voor dr! Vanmiddagnaar m'n schoonmam, daar lekker eten. Manlief en schoonpa zijn allebei laat aan het werken. Wat ik even kwijt wil vandaag, dat ik heel blij ben dat ik een leuk plekje heb gevonden op het forum om mee te kletsen! Is voor mij ook een stukje afleiding, heb t erg moeilijk met m'n verdriet. Bedankt meiden! Hebben jullie trouwens huisdieren? Groetjes en geniet van de zon vandaag!
Nijntje: het gaat wel goed op zich. Ik voel me niet verdrietig of zo. Misschien komt dat nog wel als alles rustiger wordt, ik hoop van niet. Enige is dat ik lichamelijk niet fit ben. Ik heb het gevoel dat ik mezelf voorbij loop. Ik had dochter naar school gebracht en kwam al doodop thuis Zit nu ook (door mezelf gedwongen) op de bank. Af en toe doe ik tussendoor een klusje.
Nintje1984, haha gelijk gepost. Gelukkig dat het bot goed aan elkaar groeit! Heeft je man een ongeluk gehad? Succes vanmiddag bij de ka! Spannend! Spikkel, wat rot dat jullie zon moeilijk jaar hebben zeg! Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel allemaal wat beter gaat!
Fidel sterkte met de pijnstillers fijn dat je morgen mag! Nijn! dokter gebeld? hopelijk is het niks ernstigs!! pas op je zelf fijn dat je man thuis is. Azz fijne vakantie! Geniet ervan! mamachantal 40% idd erg veel hoop dat ze je snel kunnen helpen en er een oplossing is! Fijn dat je fysio hebt voor Cay andere nijn thanks! fijn dat het bot goed aan elkaar groeit! -- Hier nog een stukje van de soap vader van oppaskindje woont vlakbij hun, moeder van dader is bij hen geweest of ik al weer op hun kindje paste??? vader heeft gezegd dat het hun eigenlijk niet aanging maar nee dat het nog niet kon ivm de drukte en dat ik geen kant op kan. Ze wist niet zo goed was ze nu moest en ze wou wel naar me toe.. vader heeft gezegd dat ze beter nog even kan wachten (gelukkig ben er nog niet aan toe!) en waarom ja ze wou wel dat ik excuus aanbood dat ik kindje had afgemopperd. hij heeft gelijk gezegd dat ze dan beter helemaal niet kan gaan want zij moet excuus maken.. pff ben benieuwd! het vreet wel aan dr hahaha sorry maar net goed. ze moet toch dr ogen uit dr kop schamen! hij zei ook dat ze elke keer onze kant op loopt maar zich toch bedenkt ofzo en dan weer terug komt.. heel vaag allemaal.. vanmorgen vriendin op de koffie gehad erg gezellig, lekker dorp in gewandeld en ijsje gegeten op terras, daarna nog wat gewandeld en weer naar huis. Ar is nu moe en ligt op de bank filmpje te kijken. word wel erg warm buiten morgen nog warmer.. x
Nijntje19190: Niet van die gekke dingen hoor pff schrik er van , hoe en en wat zij de dokter ? Mamachantal : ook jij op passen hoor . Nijntje1984: Fijn te lezen het zo goed gaat met je manlief hou dat zo . Wat de mijne betreft we hopen op het beste en dat dit werkt en wachten netjes en geduldig weer af. En nu ga ik alleen goede dingen lezen komen de dagen , ik weiger anders te lezen . Knuf meiden . Oja vandaag S Moeder voor kanker controle geweest , en morgen voor hart filmpje ben benieuwt best weer spannend , we horen morgen hoe en wat , anders twee keer bellen en mis hoort ze van filmpje morgen metten niks . Nu zo eerst sporten.
Niet alles onthouden. Fijn dat je fysio voor cay hebt mama chantal! En de sint maartenskliniek is inderdaad een hele goede. Hier in zkh zeiden ze in het kort dat man in rolstoel zou zitten met een jaar of 35 en nooit meer zou kunnen rennen etc (had zn knie kapot) Naar sint Maarten gegaan meerdere operaties gehad en hij heeft vrijwel geen last meer. Behalve bij bepaald weer of bepaalde werkzaamheden. En zelfs rennen kan hij al is het maar een klein stukje. Spikkel: knuffel Wwjk: ben bij de dokter geweest en ze weten niet goed wat het is. Overleg gehad met gyn en neuroloog en ze vermoeden een voem van migraine die bij zwangerschappen voorkomt die in een ander deel van de hersenen (dat neurologische stukje) zit als gewone migraine. Ik heb ook geen hoofdpijn. Symptonen bij die migraine zijn hartkloppingen, duizelingen, wazig zien, zwaar gevoel in armen benenen hoofd, verwarde indruk etc etc. En dat heb ik inderdaad. In de auto daar naar toe ook kwam alles ff net te traag binnen. Stond iemand bij de zebra te wachten en dan was ik er al voorbij dat ik dacht er staat iemand ik moet stoppen. Echt heel apart. Dus nu rustig aan doen en even afwachten. Lig op bed maar kan helaas niet slapen. Als morgen nog niet over is dan moet ik weer bellen.
Spikkel, wat leuk 7 katten! Wat voor soort katten? Wij hebben een lilac Britse korthaar en een hele grote dikke rode je-weet-wel kater En een Duitse herder en kipjes. Nijntje1990, jeetje zeg, akelig allemaal. Kunnen ze je niet beter ter controle even opnemen? Dat ze je even goed in de gaten houden? Kijk maar uit met autorijden. Marnat, sterkte met je schoonmoeder! Wat doe je voor sport? Dani, ik heb terug gelezen maar kan niet precies vinden waar het begon met die situatie en wat er precies is, maar ik vind het heel vervelend voor je allemaal! Lekker weer is het vandaag he! Heerlijk, idd echt ijs weer Mamabri, en heb je een beetje kunnen rusten vanmiddag? Vervelend voor je zeg dat je je zo moe voelt! Kom vanavond nog even buurten. Oja klinkt stom maar ik ben blij dat ik vandaag ongesteld ben geworden, is voor het eerst sinds de geboorte van Norah. Hoop dat het op gang blijft. (Heb pcos en ben voor Siem bijna niet uit mezelf ong. Geworden.)
Oeh nijn90 pas maar op zodra er iets veranderd bel dan alsjeblieft de gyn!! Andere nijn fijn dat controle goed was Bri knuf Marnat sterkte Mitsy, ohh nec..dat is echt waardeloos heeft onze dochter ook gehad ze is er 2x aan geopereerd. Ons verhaal(in t heel kort).. viënna is geboren met een zware hartafwijking(hlhs). Ze had het erg zwaar en kreeg met 8 dg haar eerste operatie. Daar kreeg ze gelijk nec bovenop. Dus paar dagen na hart operatie naar amc overgebracht met spoed (we konden niet eens mee). Daar afgewacht en geopereerd. Darmen werkte nog niet en na 4wk weer geopereerd. Toen weer een hart operatie in lumc en uiteindelijk met 8mmd thuis gekomen. Die 8 maanden heeft ze bijna al die tijd op de ic gelegen en ook echt op t randje. Thuis ging het aardig, vaak met spoed voor extra controle naar t zh en zelfs keer 112 gebeld voor haar. Ze heeft erg veel in het zh gelegen helaas. Met 21 mnd kreeg ze een zware hartoperatie. Dat kon niet anders. De operatie was ontzettend zwaar, kwam aan de hart long machine en kreeg long en hersen beschadiging. Ze kreeg een infectie in haar bloed, gelijk medicatie gekregen maar helaas was het een bacterie die van plastic hield. Haar hartje was daar een deel van gemaakt en daar bleef de bacterie aan plakken. Ze had absoluut geen kans op overleven en hebben daardoor haar laten gaan. Hopend dat ze nu geen pijn meer heeft en alles kan doen wat ze wilt.. ze kon niet lopen, was erg klein(maat 68 had ze) en was zwaar gefrustreerd door alles