Mitsy: ik heb heel rustig aan gedaan vandaag, voel me wel wat uitgeruster, morgen weer werken kan niet anders. mamachantal: uiteraard ken ik je verhaal, maar nu ik het weer lees wordt ik toch weer een beetje verdrietig. Vind het zo erg voor jou en je gezin/familie. Ik hoop dat Viënna nu op een prachtige plek is, waar ze samen met andere vlinderkindjes mag spelen.
Dat hopen wij ook.. ooit zien we haar weer♥ tot die tijd houd ze ons vast in de gaten, als dat kan natuurlijk. ik geloof wel dat er hierna iets is..
Daar moet je gewoon vast op vertrouwen! Dat doen wij ook met onze vlinders, ooit zullen we ze weer terugzien.
@Mitsy 7 europese kortharen waarvan er 1 een kruising is met een noorse boskat.. een uit de hand gelopen hobby haha.. @mamachantal had wel iets gelezen over Vienna maar jeetje zeg dat is heftig.. ik geloof er ook zeker in dat er iets is hierna...
Net langs hap geweest. Het wordt gewoon niet minder. Als ik lig gaat het redelijk hetzelde, maar als ik overeind kom dan wordt het steeds erger. Weer naar huis gestuurd. U heeft a-typische klachten dus ik kan er ook de vinger niet op leggen. Goh daarvoor kom ik daarheen. Als ik gebeten was door een mug had ik het zelf wel geweten. Dus kijken het maar weer aan.
Mitsy: Manlief werd wakker 'wat hebben ze gedaan?' Check de krant! Het ging me nog vrij goed af om te werken. Maar toch maar vroeger bed in gegaan gisteren Da's fijn dat ik je enthousiast gemaakt heb met scrapbooking Op pinterest vind je ook heel veel voorbeeldjes. heel leuk allemaal! En het wordt een mooi aandenken met al de foto's. Wat fijn dat je je zoontje toch een beetje hebt leren kennen. het is natuurlijk afschuwelijk om er afscheid van te moeten nemen. Maar ik ben er ook zeker van dat hij over zijn zusje waakt. *knuf* En als je iets kwijt wil, post het gerust. Beter dat je het van je kan afschrijven dan dat je het opkropt. Wat sneu van je meisje... Krampjes zijn niet min... Wij gebruikten collikind, homeopatische druppeltjes. Maar meisje bleef er hebben ondanks de druppeltjes. Is uiteindelijk vanzelf over gegaan, maar je staat zo machteloos. Al eens een badje geprobeerd? Dat zou ook de krampjes doen afnemen. Wij hebben 1 hond, een Basset Hound (Hush puppie). Manlief is al van september thuis met een hernia. September eerste operatie, april tweede operatie waarbij 3 wervels vanaf zijn staartbeen vastgezet zijn. mamabri: Groot gelijk dat je je verplicht om te rusten. En anders verplicht op zp Nijntje: Gelukkig nog niks ernstigs. Bij ons meisje had ik last van aura's zonder hoofdpijn. Zag dan nog enkel 1 ster en voor de rest was alles zwart. Heel raar! Neem maar genoeg je rust, maar ja, doe je al... En maar goed in de gaten houden en bij twijfel gelijk de dokter bellen. edit: Lees ondertussen dat je naar hap geweest bent. En anders maar naar het zh, beter een controle te veel dan te weinig werd er bij ons gezegd. Ook aan je beebjes denken. MamaChantal: Ik heb je verhaal destijds ook mee gevolgd en ook ik denk nog vaak aan haar. Het was toch een vechtertje he... *knuf* WWJK: Ben compleet in de war! Ben namiddag met zoonlief in het zh geweest voor allergietesten. Hij was super flink! Tijdens het bloedprikken even 'au au' maar daarna wat aan't babbelen over de Rode Duivels en hij voelde geen prikje meer. Dinsdag mag ik bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek. Is het negatief is het uiteraard in orde, is het positief worden we naar UZ Leuven gestuurd voor verder onderzoek. Gelijk kreeg ik te horen dat ik me al die jaren (14 ondertussen) nooit zoveel had moeten ontzeggen (chocolade, rood fruit, alle andere noten, ...) omdat ik enkel een positieve bloedproef heb op pinda maar nooit erop gereageerd heb. Enkel voor rauwe groenten en fruit reageer ik, contactallergie met onze hond in het hooikoortsseizoen en hooikoorts. Dus met andere woorden: ben compleet in de war nu! Als ik de uitslag van zoonlief heb, maak ik een afspraak bij de ha en vraag mijn doorverwijzing naar UZ Leuven voor een nieuwe test. Ben nu enkel in dubio: Nesquik heb ik ook al 14 jaar niet meer gedronken en ik vond dat heerlijk met warme melk. Zou ik het nu nog eens drinken??? Verder nog langs geweest bij collega, crosstrainer is overgekocht Zaterdag gaan we hem halen en kan ik thuis sporten En dan nog telefoon gekregen dat zoonlief zaterdag met zwemles kan beginnen! Nu was hij wel niet meer zo enthousiast toen ik het vertelde, maar ja, zien wel in het zwembad. Als hij echt niet wil, dan wachten we nog een tijdje. Ga dan met meisje mee, kan zij ook weer wat ploeteren en wennen aan het water
Nijn 80 logisch dat je in de war bent... Ik ken ook een meisje die jaren lang mega allergisch voor veel dingen was had zelf een spuit op het werk liggen.. En per ongeluk moest ze bloed testen doen en toen was ze nergens meer allergisch voor er ging een wereld voor haar open. Ik snap dat je compleet in de war bent!
Mamachantal, heb huilend je verhaal gelezen. Wat hebben jullie het verschrikkelijk zwaar gehad. En je kleine meisje ook, vind het echt heel heel erg. Ja ik weet ook zeker, en daar put ik ook troost uit, dat ze ergens op een mooie plek zijn, en over ons waken. Mag ik vragen hoe je ermee omgaat? Ik vind het zo verschrikkelijk moeilijk, ik kan het niet accepteren. Mamabri, is het niet mogelijk om wat langer rust te nemen? Of kan je geen vrij nemen, krijgen? Hoop dat je wel een beetje kan slapen snachts anders ben je straks helemaal uitgeput. Ik las dat je ook vlinderkindjes hebt. Verschrikkelijk . Waren ze ook te vroeg geboren? Spikkel, o super! Dat zal wel een joekel zijn niet? Die Noorse boskatten zijn toch zo groot? Hebben jullie nog andere dieren? Nijntje1990, wat is dat voor een hap? Ik begrijp echt niet dat ze niet meer doen. Kan je niet de verlosafdeling van het ziekenhuis bellen? Die bij ons laten je bij de minste twijfel gelijk komen! Liever 10 x te veel dan 1 x te weinig! Sterkte, hopelijk voel je je snel beter! Nijntje1984, dankje ja ik ben blij dat ik een leuke plek heb om te schrijven. Wat erg van je man! Kan dat wel weer helemaal herstellen? O leuk een basset! Geweldig, die kan je volgens mij niks weigeren niet? Met die zielige blik in de ogen Ja kan me voorstellen dat je in de war bent! Kan je over allergieën heengroeien? Kan je niet eerder voor een bloedtesten vragen, dat je eerder duidelijkheid hebt? Ja nesquick heerlijk! Maar misschien toch beter wachten tot de uitslag? Voor je er ziek van wordt? Porsche, jeetje dat is toevallig! Wel een hele geruststelling niet? Vanmiddag bij schoonma gegeten, was erg gezellig, heb alleen wel even flink gehuild. Ben erg verdrietig, het gaat op en neer. Ik mis Siem zo verschrikkelijk, als ik nu zie wat Norah allemaal kan, denk ik dat had ik bij hem ook willen zien. Norah ligt net in bed, ze slaapt gelukkig, ze had vandaag minder last gelukkig. Ik heb druppels uit Duitsland tegen kramp. Die beveelt de arts en t consultatie bureau zelfs aan! Dat ze die in nl niet hebben! Verder niet veel bijzonders. Nog even met manlief kletsen, die is net thuis van werk, en dan nog even lezen in bed, eerst de kat van m'n schoot duwen haha! Die plakt zo enorm aan me, en sinds Norah er is nog veel meer! Wil overal bij naast en bovenop zitten
Tja, er mee omgaan.. ene dag lukt dat beter dan de andere. Ik probeer positief te blijven denken.. Ze had al een zware hartafwijking. Daardoor minder zuurstof. Daar bovenop dan de longschade gekregen.. waardoor ze nog minder zuurstof gehad zou hebben. Nou en dan nog hersen beschadiging erbij.. ze kon waarschijnlijk haar linker arm en linker been niet meer bewegen. Wat voor leven had ze dan gehad? En leven in een rolstoel met zuurstof en nog een paar hart operaties.. Ik ben blij dat we haar kennen. Het was echt een geweldig kind. Ze had iets speciaals.. iets wat ik nog nooit bij een ander kind gezien heb. Ze was zo tevreden, zo blij.. Maar ik mis haar wel ontzettend Kan er nog niet over praten zonder te huilen. Wwjk: wauw! Cay is net pas wakker! Had hem ingebakerd hij had zich los gewurmd haha, kom de kamer in kijkt hij me met een super ondeugende lach aan♥ zijn missie was geslaagd haha Vannacht lag jaim ineens naast me. Nouja met dr hoofd bij t voeteneind en dr voeten ergens bij mn buik Geen idee waarom ze daar lag.
Misty: Dankje meis l we horen vanavond wel hoe en wat . Wij hebben 1 kat een grote boef . Sporten ; op you tubbe veel billy banks . Deze week slecht sport ben moe pff. Nijntje1990: Veel rust nemen is dat een optie ? anders gewoon weer bellen . Geen gekke dingen hoor pas op je zelf . Mamachantal : Slik weer bij het lezen van je meisje , je bent een kanje hoe je er mee omgaat. Je kleine vent komt er wel dat gaat goed nu ? Manlief weer dagje werken en weer laat waarschijnlijk , bij een verhuisbedrijf . Werk is werk en nog even vol houden nog twee week dan Vakantie Hopelijk dan toch nog wat leuks doen in die dagen . Zo werken en vanmiddag beetje huishouden thuis doen en wel sporten niet half gebakken , wou gister niet lukken. Weeg was niet lief stond maar zo 68 kilo grr.
Hoop dat caylen elke nacht zo goed gaat slapen Wel even kijken voor een andere inbakerzak. Deze is met klittenband en krijgt hij los Hij wilde alleen niet meer verder slapen, maar dat geeft niet. Om 8.30 jaim naar school gebracht,gelijk naar lidl gegaan en nu in de stad. Zit ff bij hema te ontbijten en fles te geven. Om 12u gelijk door naar de speeltuin dus bij lidl ff croissants gehaald (lidl heeft verse broodjes)
Marnat, is dat die fitness goeroe met tae bo? Lijkt me wel heavy Pfff! 68 is toch een super gewicht? Of wil je nog meer eraf of erbij? Gaan jullie in de vakantie nog een dagje weg? Mamachantal, je bent idd echt een kanjer! Wat verschrikkelijk moeilijk allemaal! Het gemis is zo ontzettend moeilijk he, je lieve kleine prachtige prinses. Heb je mooie foto's met haar kunnen maken? Heb je hulp gehad na het overlijden als ik vragen mag? Ik heb wel even moeten lachen bij het verhaal van je zoon hihi! Zon ondeugend koppie zo van, ha lekker puh mama t is me gelukt Jamelle misschien eng gedroomd? Slaapt Cay zo moeilijk? Ik was vannochtend ook heel erg verbaasd! Norah werd pas om half 8 wakker! Ze ging om 12 slapen! Lange nacht zeg wauw! Want ze slaapt normaal ongeveer van 12/ half 1 tot een uur of 3 en dan tot een uur of 6/ 7. En meestal 2 x in de week slaapt ze door tot 6. Overdag slaapt ze erg weinig. Smiddags een uurtje en de rest wat korte slaapjes. Manlief is net werken, zal wel rond een uur of elf vanavond pas klaar zijn. (Hij is kok) Ik ga Dalijk even het kippenhok schoonmaken, voordat t helemaal zo heet is buiten. Verder beetje poetsen, moet mezelf een beetje afleiden. Tot later!
`@Mitsy hij is best groot ja haha ik zal binnenkort ff foto plaatsen nee hebben verder geen huisdieren...Oee dan kan jou man lekker koken :d @Mamachantal hopelijk zet hij de trent door. @hier mn arme mannetje heeft het nu al zo warm hij is er helemaal onrustig van... t rme ventje.maar zoveel mogelijk in de koelte blijven... beetje jammer dat dochter juist wel van de zon houd hahah
Mitsy: dat klopt is idd heffie maar te doen , soms doe ik een uur of meer , maar nu maar 30 min is me te warm vandaag . 68 IS Mooi 67 Kilo was ik en daar moet ik weer heen liefst 66. Wil geen hoge bloeddruk meer en cholesterol te hoog hebben . Dus moet weer om laag , bmi was zo mooi . Bmi zo ook wel goed maar wil toch weer lager . Heb niet elke dag gesport en mis beetje te veel lekkers . En op moment fietsen we ook niet manlief werkt te veel om weekend nog te fietsen en dat vol te houden . Geen idee als mooi weer is zo ie zo fietsen wandelen en verder zien we wel . licht er ook aan de portemonnee heeft .
Ja bij de tandarts geweest. Bleek een gat in me kies (vulling stuk afgebroken, nooit gemerkt, kon wel even gevoelig blijven. Nouja als ik der volgende week vrijdag maar geen last meer van heb, bruiloft schoonzusje
wwjk: Dat ik jarig ben! vanmorgen naar t ziekenhuis geweest Arjen heeft nieuw gips en een loopschoen hij mag proberen er op te staan en te lopen als hij wil, over 3 wk mag het gips er al af! nog niet terug gelezen sorry fijne warme dag nog! x