Mitsy: Sporten doe ik thuis , sportschool te duur en je moet een jaar en je kunt niet stoppen wanneer je wil . Dani: Gefeliciteerd leuke dag gehad? Bubelz: Gefeliciteerd mooie dag gehad lees ik. Heel veel geluk en gezondheid samen geniet van elkaar . Nijntje1990: Ook de rust nemen hoor . knuffie terug ook aan de beebs . Hier blij weer een last van de schouder af. S moeder is goed gekeurd weer voor een half jaar joepie . Hart filmpje ook goed over twee jaar weer komen. Ze had/heeft ook blauwe teen en dikke enkel daar voor is ze laatst bij dokter geweest en die wil een bloed doorstroom test of zo iets. Ow en onze weeg schaal is een schat zo wel voor mij als voor manlief . Ik sta weer op 67,7 3 ons er af , volgende week ga ik er pas weer op. Manlief : 5 kilo er af 92 kilo nu , wil ook wel veel trap op en neer in het werk wat ie deed . In twee week heeft ie het er af. Dan mogen we morgen als zusje verjaardag viert wel een gebakje
Dani herkenbaar Wwjk.. jaim heeft nachtje bij sm gelogeerd. Kreeg net app of ze nog een nachtje mocht. Ik vond dat ene nachtje al moeilijk Nu dus ruzie met ml er over. Sm manipuleert haar, "thuis mag je niks en hier mag je alles" "kom maar bij mij wonen hoor is veel leuker" enz Ml vind me maar zeuren, het is niet zo, ben overbeschermend (ben ik ook wel hoor,sinds vien is overleden ben ik doodsbang dat er wat met haar gebeurd) en hij snapt het gewoon niet
Wat wil jamelie zelf?? Thja je reactie is logisch hoor, moeiliik Wwjk neeeeeh ben je af van je kiespijn, ga je verder met buikgriep...
@Marnat goed nieuws over je schoonmoeder!!! @ mamaChantal moeilijk anders nog 1 nachtje en morgen ochtend naar huis? compromis sluiten.. Moeilijk hoor meid, snap je zeker wel.. tuurlijk ben je beschermend.. @Fidel argggg das rot beterschap!! @hier net al boodschapjes gedaan nog wat mooie foto's van dochter gemaakt, Wou eigenlijk naar de speeltuin maar het begon te regenen .. dus nu lekker binnen ravotten en spelen en straks eens kijken of ik nog wat foto's van de kids samen kan maken..
Spikkel19: Hier is het droog was hangt buiten . Idd we vonden het wel spannend omdat ze ook zo moe is. Hier zo aan kleden en de boodschappen halen + aanbiedingen van de c1000 . Beetje extra halen , want als manlief de laatste twee week voor de vakantie niet veel werkt dan hebben we het niet erg breed die drie week. Daarom nu maar zorgen voor voorraad eten en drinken.
Marnat: wat een opluchting dat de testen van sm goed zijn. Die kankercontroles zijn altijd spannend... En wat goed van de weegschaal!! Marnatman gaat ervoor zeg, super gedaan! Manlief is crosstrainer halen met vriend dus ik kan goed beginnen nu! Eindelijk! Wil al zo lang een crosstrainer. Deze week ook nog geen tijd gehad om te lopen. MamaChantal: Lastig... Zou ook eens proberen aan Jaim te vragen wat zij wil. En als ze wil is het laatste nacht en morgen weer naar huis. Spikkel: hier ook al veel regen gehad. Gelukkig geen onweer of hagel, ideaal voor de tuin. Zuurtje: pfff begint het weer... Anders paar dagen wachten en bloedtest bij de ha vragen? Zwemles is goed meegevallen voor zoonlief. Was heel aandachtig, deed heel goed mee. Wij met meisje gezwommen, ze blijft als een aaapje rond me hangen. Was al blij dat ze paar keren met haar beentjes wilde trappelen. Denk dat ik dan maar elke week meega voor gewenning voor haar Zo, nu zoeken hoe de tv'tjes in de wagen aangesloten moeten worden. Anders word ik gek van Studio100 songs voor ik in Antwerpen ben Gps geeft 1.17u rijden aan... Toch een hele trip nog. Nu eerst meisje bedje in
ja nijntje het begint weer vind het wel raar dat digi eerst posi geeft en deze morgen nega digi is altijd nega geweest bij mij als ik niet zwanger bleek
mamachantal jammer is dat he .. over t logeren ik ben dan een hork maar dan haalde ik haar naar huis. als je s moeder zo op haar in praat kom nou. je kunt haar zelf even vragen wat ze wil? succes! Fidel beterschap! Marnat fijn voor je smoeder zuurtje jeetje zeg dat is balen! bloedtest aanvragen? heb je nu niks aan .. sterkte Nijn fijn dat zwemles goed gaat! wwjk: het lijkt hier eindelijk! te stoppen met regenen!!! regent al vanaf 12:00! jasses ik mensen bellen maar iedereen heeft al andere dingen voor vanavond zegt mn zusje ook nog tja dan had je niet eerst af moeten zeggen he ... pff bah ze heeft wel gelijk maar dan nog was er niet veel op komen dagen.. ach ja scheelt weer..
kan pas maandag ten vroegste bloed laten prikken, maar ik heb besloten om nog even te wachten ff heeft mijn ei 3 dagen geleden gezet dus ik ga nu wachten tot 12 dpo wat mijn temp doet (heb een lf van 12 dagen op zijn langste) hier jammer genoeg verloren met de voetbal
Zo toch nog verjaardagsvisite gehad was erg gezellig nu ff voetbal kijken kids liggen net half uur op bed Jar slaapt nog niet hopelijk slapen ze uit! nu nog ff voetbal kijken zuurtje wat vervelend allemaal
Al uren wakker en toch eventjes vannacht een dienstweigerende-telkens heropstartende-blackberry weer aan de praat gekregen. En dat terwijl ik sinds 00.00 ook alweeer een jaar ouder ben. Die bovenkamer werkt dus nog steeds
Dani: fijn dat er toch nog iemand gekomen is. MamaChantal: wat heb je uiteindelijk gedaan? Is Jaim naar huis gekomen? Cay weer goed geslapen? survivor: ook nog gelukkige verjaardag voor jou! Hier om 21.40u thuis gekomen van de bbq. Wil ik meisje slapen leggen: gloeien! 40gr koorts! Niks aan te merken. Haar tv'tje werkte niet in het naar huis rijden, ze heeft getetterd van Antwerpen tot thuis! Gespeeld, gegeten, goed gedronken. Ka van wacht gebeld omdat ik zo niet de nacht wilde ingaan, pas om 22.30u bereikbaar. Dan hap gebeld (hoewel ik die niet meer wil hebben voor de kinderen, dus eerst even gevraagd wie van wacht was) blijkt ze amandelontsteking te hebben. Moet vanmorgen afwachten, bij hoge koorts ab halen. Dacht, ga nog even langs bij de apotheek van wacht, kan ik starten omdat koorts niet leek te dalen: ab niet op voorraad! Ze had al 2 mensen weggestuurd, moest dan maar vandaag om 9u naar de andere van wacht gaan. Meisje heeft gelukkig goed geslapen maar ja, lag ook pas tegen half 12 in bed... En ze heeft een prop in haar oor... Vermoeden werd bevestigd... Nu oliedruppels voor een week, dan oor spoelen, is het niet weg naar kno om het eruit laten te halen. Moet gelukkig 17/7 naar k&g dan weet ik of die druppels olie het verweekt hebben of niet.
Zijn gistermiddag even kleding wezen brengen bij haar. Ze wilde graag blijven dus dat moest dan maar. Halen haar zo weer op zodat ze thuis nog even kan slapen,hebben vanmiddag een verjaardag en jaim had voetbal gekeken. Cay kwam 5.45 en 9u weer. Ik lig nog in bed ml is fles geven Nijn84 Beterschap voor haar. Raar dat ze geen ab hadden
He meiden! Moest een eind terug lezen dus ff denken of ik alles heb onthouden hoor..... Dani fijn dat je bink loopgips heeft gekregen. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Mamachantal fijn dat cay fysio krijgt en helemaal fijn dat hij wat beter slaapt. Kan me voorstellen dat als je er geen goed gevoel hebt dat jaim gaat logeren dat t je moeite kost. Nijn84 fijn dat alles met ml goed gaat. Succes met de crosstrainer en hopelijk knapt je meisje snel op. Wel vaag dat ze de ab niet op voldoende voorraad hebben. Nijn90 hoe gaat het nu? Gaat het al beter. Spannend hoor met 30 weken weer testen. Hoop dat je moppies lang genoeg mogen blijven zitten bij je. Zuurtje ohjee weer ellende met die testen. Spannend hoor ik duim voor je! Marnat toppie het afvallen van ml. En jij ook goed bezig! Fijne dag vandaag bij zus. En gelukkig was de uitslag van je smoe goed! mamabri wat een ellende. Hopelijk komende week een normale week. Mitsy jeetje heftig verhaal knuf! Verder weet ik het niet meer...... ohja fidel (dacht ik) kiespijn is nooit leuk. Wwjk hier een heerlijke vakantie gehad die veels te snel voorbij ks gegaan. We hebben allemaal leuke dingen gedaan (openlucht museum arnhem, apenheul, dierentuin, strandje geweest) en ml heeft een andere baan! Hij mag morgen beginnen en het was wel even improviseren en de reserve aanspreken want er moest een 2e auto aangeschaft worden. Na enig speurwerk en een oproepje op fb (gouden tip in ruil voor een eigen gemaakte taart van moi) toch gelukt. Straks ons binkie ophalen bij mn mams die is daar blijven slapen want mams vond t sneu als we hem uit bed moesten halen om naar huis te gaan. En dan door naar vrienden in brabant! Fijne dag allemaal!
Mamachantal: Als je meisje het maar leuk gehad heeft , altijd moeilijk voor mama's kindjes ergens anders laten slapen . Wees al blij dat ze het wil , beter jij er moeite mee dan zij. Want als je ergens keer langer bent dan de bedoeling en kids zijn mee kunnen ze daar op bed even . Nijntje1984: Jammer van België , Knuf voor je meisje beterschap . Cross trainer hoeven we niet wij fietsen wel geregeld met mooi weer of zo even vlug de stad . Als de neus van manlief beterder is wil ie toch wel gaan rennen . Het gaat nu al wat beter afwachten verder. Afvallen gaat idd mooi bij manlief wel zonder de app trouwens gok dat het ook komt door het vele werken. Hij gaat hem waarschijnlijk wel weer even gebruiken . Yes Nederland door en ow wat is dat verdiend ze hebben er flink voor gevochten, We zijn hier op de markt geweest wat een gezelligheid geweldig . Maar vreesde wel even met de strafschoppen hoor pff zijn we niet goed in . Dit keer wel voor het eerst weer eens. Maar heb nu wel last van de bennen en rug veel staan en erg lang , gaat wel weer over. Vandaag naar mijn zusje kids weer zien en verjaardag vieren .
Kibbeling: Leuk te lezen jullie mooie vakantie hadden geniet maar fijn na. Fijn je man weer werk heeft wens hem maar succes . Hier over twee week rust heerlijk .
Vanmorgen 36,5 bij het opstaan, nu voor het dutje 36,5... Niks aan de hand... Wie kan me raad geven? Als ze met haar luier aanloopt komt ze zeggen als ze geplast heeft. Nu loopt ze vrijdag 4u zonder luier: 1 ongelukje. Gisteren 3u: paar druppeltjes op de grond en liep ze snel naar het potje. Vandaag 4u zonder luier: geen ongelukjes... Wat doe ik hier nu mee? Zonder luier laten lopen? Zou het al lukken om haar nu al zindelijk te krijgen (moet niet voor mij, we pushen niet maar ze wil liever geen luier aan, als we weggaan uiteraard wel). Rest reageer ik later