de digi test was vals positief heb vandaag weer een test gedaan en die was nega we hebben afgesproken dat we pas een beetje blij gaan zijn bij een positieve digitest en positieve streepjestest samen en pas heel blij na een positieve bloeduitslag nu houd ik maar ff even aan met nod op 14 juli
Nijntje1984: Proberen kun je altijd , mis zeggen je mag zonder luier maar als je het droog houd mag het vaker . Anders weer luier om doen. Wel goed dat ze het ook wel zelf aan geeft .
Zuurtje: Je bent dan ook wel erg vroeg met testen zo te zien . Op die manier maak je je zelf ook wel helemaal gek. Hier morgen ongi als het goed is , ik test echt niet ja als het me te lang zal duren mis dat ik het dan ooit zou doen.
marnat ik had al getest voor ff ei aangaf ik had een beetje roze bij het afvegen op vakantie en daarna niets meer ik moest en zou testen en toen dus die positieve digitest ff heeft mijn ei pas gisteren gevonden nu houd ik ook nod aan volgens ff ei
nijntje ik zou ze zonder luier laten lopen en belonen met een stickertje of een extra knuffel (en dan bedoel ik niet de pluche variant) bij het weggaan en 's nachts wel een luier om
Zuurtje : Ik zoek mijn ei nooit dus ook geen verstand van. Ik zie wel wanneer het komt of tel van af de eerste dag . 28 dagen verder dus en kom ik voor mij uit op morgen dag 29 .
Ik ben ok niet altijd geregeld meer hoor , maar met pco is dat idd even anders. Maar juist dan zou ik het op de loop laten . Maar goed zo ben ik pas als het wat gelijk begint te lopen poos in de gaten houden . Ik dacht dat ik in de overgang zat of mee bezig ben , maar nu lijkt het weer 28 dagen te worden. Daarom bij houden niet meer zo nodig . Maar als jij je er goed bij voelt wel ovi testen en bij houden fijn vind moet je dat doen meis.
Uiteraard In het begin beloonden we haar met een mini smartie, maar nu is het met een dikke high five Haar plasje vanmorgen was volgens mij ook haar eerste plas, want was wat donkerder van kleur. 's Nachts zijn de luiers ook niet meer zo dik, soms zo goed als droog. Maar dat laten we even zo. Hoop dat ze morgen naar de onthaalmoeder kan. Daar gaat ze vaak op het potje, maar komt er niks. Terwijl het hier en bij de grootouders wel goed gaat. Misschien vanavond nog naar een tante en dan krijgt ze broekje om. Vindt ze ook wel ok, maar thuis is het een gevecht voor een luier behalve voor het slapengaan. Maar ze doet het dus erg flink voorlopig. zuurtje: Dat is bij jou een rollercoaster van emoties bij die heel testen. Je weet bij een positieve test gewoon nooit of je echt blij kan zijn. Hoop dat het snel raak is bij jullie! Moet je nog terug naar de fa? Marnat: Fijne dag bij je zus! De crosstrainer is ook goed voor manlief zijn soepelheid terug te krijgen, dan hoeft hij niet naar de fitness. Dus hier krijgt hij een dubbel doel. Fietsen bij jullie is lekker vlak, da's iets anders dan hier Hier ook nog 2 weken werken en dan 2 weken vakantie. Voor augustus moet ik kijken. MIsschien een paar dagen ofzo. MamaChantal: Fijn, weer even kunnen uitslapen. Geniet van je meisje als ze thuis is! Kibbeling: Jammer dat de vakantie zo snel voorbij gaat he. Maar het klinkt alleszins alsof jullie volop genoten hebben! Moet je nu terug gaan werken of heb je nog een week?
Joepie nl door! Was wel spannend he! Erg jammer dat Be niet door is! Marnat, heb je er niet veel moeite mee om in dat hele weer überhaupt te sporten? Pfff respect hoor! Ml is hier ook flink aan het lijnen, is al 20 kg kwijt in 3 maanden! Super knap he! En hij is kok, dus de verleiding om tussendoor te happen is groot. Ben zo trots op hem! Ik zit nu ook steeds rond 67,5 wil graag terug naar de 65, dat was ik voor m'n zs. Maar t lukt maar steeds niet! Ik ken je verhaal mbt kindjes niet dus hoop niet dat ik wat verkeerds vraag, maar zijn jullie bezig nu voor een baby'tje, en hebben jullie al kindjes? Zuurtje, he verdorie, nog steeds in onzekerheid! Hoop dat je over een paar dagen toch een dikke vette posi test hebt! Nijn84, hoe gaat t nu met je meisje? Hoop dat ze snel helemaal opknapt! Was de bbq gezellig? Ja heel jammer dat be eruit is, had t ze zo gegund! Kijk je ook de tour? Over de luier kan ik nog geen advies geven hihi! Trouwens schandalig dat de apotheek het niet op voorraad heeft zeg! Mamabri, en hoe is t met je man? Al wat minder pijn? Hopelijk heb je een beetje een rustig weekend! Mamachantal, jeetje dat klinkt als een raar mens je sm! Zo lopen stoken, bah bah! Kan je niet een gesprek met haar aangaan of heeft dat geen zin? Beetje kunnen slapen vannacht? Nijn90, en hoe gaat t nu met je? Gelukkig dat het nu niet meer zo warm is he. Spikkel, ooo knorrie is een leuke naam! onze heten Frits en Mitsy maar ze krijgen de hele dag de meest gekke namen hahaha! Frits heet voluit natuurlijk Koning pomm-Frits dus sat is meestal pommie, en Mitsy meestal stinkie hahaha! En was t nog gelukt met de foto's? Dani, nou zeg dat is idd een beetje horkerig! Een bloemetje of een chocolaatje is toch wel het minste. Heb je wel een leuke dag gehad? En nog lekker gegeten? Kibbeling, wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! De Apenheul zou ik zo graag eens heen gaan! Wij hebben wel t gaja park en mondo verde in Limburg dat is ook leuk! Proficiat met de nieuwe baan van ml! Al een auto op t oog? Ml heeft vandaag gelukkig een dagje vrij, die is helemaal uitgeput. Meer dan 60 uur gewerkt en in de keuken is het nu helemaal super heet. Vannochtend alles gepoetst en nu lekker op de bank met Norah op schoot. Ml zit de tour te kijken, wel met z'n ogen dicht maar het mag niet af natuurlijk hahaha! Hij kijkt er het hele jaar naar uit en gaat voor de laatste etappe naar Parijs. Ben blij voor m dat hij dit jaar toch wat kan zien, komt zo uit met z'n rooster. Norah heeft vannacht geslapen van half 2 tot half 8! Super he, en daarna heb ik haar nog even terug gelegd en hebben we samen nog tot half 12 geslapen! ben sinds de bevalling niet meer zo uitgerust geweest hahaha!
Ze heeft een hele goeie middagdut. Ga haar dadelijk ophalen, ligt nu al meer dan 3u te slapen. Maar lag gisteren ook wel 4u later dan anders in bed... Ga ze wat fruitpapje maken nu, dat is minder pijnlijk voor haar keeltje. Idd jammer van de Belgen. Ze hadden nochtans goed gespeeld vond ik. Het toppunt van de match is dat Courtois de bal van Messi stopte, neh! Tour interesseert me niet zo. Mijn papa en manlief kijken dat wel graag. En ook met hun ogen dicht en probeer dan niks anders op te zetten want dan schieten ze wakker Ik heb zoonlief al voor ervaring met zindelijkheid, maar dochter is nu veel vroeger dan hem. En bij zoonlief was het hem er zelf opzetten elk half uur/uur, waar dat meisje het nu al aangeeft. Heel verschillend dus En om weer een zindelijkheidstopic te starten, had ik niet zoveel zin in. Dus vandaar mijn vraag hier. Super Norah! Mama weer helemaal uitgerust Kan goed doen he, zo wat extra slapen.
Mitsy, lief dat je het vraagt: Ik kan wel GILLEN (sorry) Vanmiddag gingen we naar zijn nichtje, zij is zwanger en omdat wij de peetoom en peettante van hun kindje mogen worden (trots en blij ) waren we uitgenodigd om vanmiddag taart te eten met de opa's en oma's. Bij het aansnijden van de taart zouden we zien of we peter en meter zouden worden van een jongen of meisje. Dat was dus erg leuk en best spannend! We worden weer peetoom/tante van een meisje (zijn we al van hun andere dochter). Toen we daarna even op bezoek gingen bij de vader van mijn vriendin hoe het met zijn heup gaat, begon mijn man te klagen over zijn been. Het ging wat meer pijn doen, en toen ik keek vond ik dat er een roodachtige gloed over zijn hele been kwam..... Eerst gegeten en toen toch maar even de hap gebeld en moesten we komen. Nu is zijn wond aan het ontsteken en nu zit hij aan de antibiotica, hij mag deze week niet werken....... En echt: ik mag niets zeggen, want het klink zo onaardig:en niemand kan er wat aan doen, maar ik ben het gewoon ZO ZAT!! :x Heb mijn vriendin geholpen in huis, hun wasmachine is ook nog eens kapot, dus heb nu een was van hun in mijn machine, maar mijn huishouden loopt in het honderd nu.....Morgen moet mijn oudste van 17 van mij met de jongste 2 naar de speeltuin to mijn huis, zodat ik hier ook even wat kan doen, hopelijk is het droog! Klaagmodus uit...sorry meiden Er zijn absoluut ergere dingen, dat weet ik, maar ik kan op dit moment wel huilen
Mamabri niet tof!! Ik hoop dat het je morgen lukt om je hh te doen. Staat hier ook op de planning. Balen van de ontsteking in nl zijn baan. Hopelijk slaat de ab snel aan. Nijn84 ik zou haar thuis lekker zonder luier laten lopen. Je hoort wel vaker dat meisjes sneller zindelijk zijn dan jongens. En als ze t zelf aangeeft is het alleen maar goed. Hier loopt er 1 rond die het weinig boeit. Hij gaat wel plassen als we hem op t potje/wc zetten en dan doet hij ook wel wat maar uit zichzelf geeft hij het nog niet echt aan. En nee helaas zijn mijn 4 weken al om... Marnat was t gezellig bij zus? Mitsy we hebben uiteindelijk een ford gekocht. Is al wat ouder maar ziet er nog netjes uit. Wwjk vandaag een gezellige dag gehad met onze vrienden. We zijn naar de speeltuin geweest en vanavond lekker bbq gedaan. Kleine man is op weg naar huis in slaap gevallen en konden we thuis zo overleggen. Zo naar bedje en morgen terug in t gareel!
Mitsy1983: Ik sport 5 dagen in de week soms vier , en de ene keer korter dan de andere . Of nou warm is of niet , anders is er altijd wel een smoes om niet te sporten. Kinderen: Hebben we niet komen er ook niet , lees mijn statistieken. mocht je meer willen weten. Even in het kort . Kinderloos blijven wij helaas met twee sterretjes aan de hemel . 16 Jaar al weer onder tussen maar we redden het goed zo en genieten volop van elkaar en de dingen naast onze wens. We genieten zeker ook er veel van nichtje en neefje zo ook gister . Knuf meiden . Bij mijn zusje was het gezellig lekker gekeuveld met neefje die heb ik uit bed gehaald en aan gekleed . Die is rustig en laat het mooi gebeuren. Nichtje lag op de bank werd ook wakker , haar beentje gaat erg goed de ab vandaag nog en dan moet het helemaal goed komen. Ze zij tante en oom ik hoef niet meer ziekenhuis . Zusje wat geholpen en nu is ze echt jarig vandaag. Zo aan het werk eerst koffie en dan zien we wel weer vanmiddag manlief is thuis en dan zie ik wel waar ik nog mee helpen moet . En vanmiddag ook sporten.
Ik wil kwijt dat ik echt aan vakantie toe ben, door alle stress rondom mijn vader en werk, ik ben gewoon zo moe steeds... Maar heb pas augustus vakantie. Komende week heb ik ook alleen maar vrijdag vrij, voor de rest zitten de dagen gewoon vol. Ben echt in staat me ziek te melden, want voel me echt gespannen steeds
Elsie dikke knuffel heb je al bijna vakantie? Marnat lekker genoten dus gister?! Mamabri dikke knuffel voor jou! Nijn idd als ze het zelf aangeeft waarom niet? gewoon proberen hoor en belonen idd met een high five, knuffel of stickers. vind het echt heel erg knap! Mitsy weer heerlijk uitgerust Kibbeling joh vakantie er al op zitten?! dus je bent weer lekker uitgerust mamachntal Jaim weer thuis? We gaan kijken of ml een week later vakantie kan krijgen zo ja dan kunnen we nog lekker weg zonder een gipsenbeentje. wel zo fijn en lekker als hij ook nog kan zwemmen enz! zo niet dan kijken we naar dagjes weg en dan in t na seizoen of najaar nog maar ff weg vandaag weer begonnen met oppassen ml moet vanavond weer werken, Jar heeft vakantie is met ml mee autowassen kan ik ff zpen en schoonmaken fijne dag!
oeh elsie dan moet je nog ff! wwjk: moeder van jongentje die ozne jongste heeft aangefietst waardoor ie dus nu zn scheenbeen gebroken heeft stond net aan mn deur. heb dr binnengelaten ze had een knuffel mee vroeg netjes of ze die mocht geven. Hebben even gepraat ze zegt wil toch een beetje vrede houden in de buurt.. heb haar haar verhaal laten doen en mijn verhaal gedaan. ze probeerde t beetje af te doen maar heb haar wel gevraagd of haar zoon wel een beetje beseft wat er gebeurd is e.d.ze zei van wel. lucht wel een beetje op! Nu ga ik echt wat doen! xx
Dani toch wel goed dat je haar binnen hebt gelaten en het een beetje uitgepraat hebt. Weet hoe moeilijk je het vond. Ik zal duimen dat ml de andere week vrij kan krijgen zodat jullie nog even weg kunnen. En geloof me dagjes weg zijn ook leuk hoor Hahaha zegt ze uitgerust?! Ik heb 3 weken mn beide mannen om me heen gehad en genoeg stress gehad. Nu gelukkig alles goed gekomen. Marnat fijn dat jullie genoten hebben gisteren. Gefeliciteerd met je zus! Elsie balen dat je zo moe bent en dat t nog lang duurt voor je vakantie hebt. Wel op jezelf passen he en niet voorbij lopen dan heb je straks eindelijk vakantie en ben je een wrak. Dikke knuffel. Hier is ml vandaag naar zijn nieuwe werk!! Hoera eindelijk weer allemaal terug in het ritme! Kleine man naar kdv gebracht, gelukkig zonder problemen en drama achter kunnen laten. Net het huis beetje opgeruimd, de was weggewerkt en weer ff terug opletten met eten. De weegschaal was niet zo aller aardigst tegen me. Vanmiddag weer aan de arbeid. Heb er wel weer zin in.