@Elsie pas je op je zelf meid @Dani fijn dat het uitgepraat is.. @Kibbeling heerlijk he het normale ritme haha @Mamabri jeetje meid dikke knuffel @hier huisje weer wat opgeruimd, mannetje op bed nu ff relaxen
Heb deze week allen vrijdag vrij het word gewoon te veel... En merk daardoor dat de paniek klachten van de pnd weer boven komen en dat is niet fijn.
Kibbeling: Fijn dat je man naar zijn nieuwe werk is! Dani: Goed dat je toch met de moeder hebt gepraat en het iets heeft opgelucht. Hier: Pfff financiele stress, zijn een rekening vergeten, kregen een dwangbevel, maar heb het pas over een week eens kijken of een telefoontje ons een week uitstel kan geven.... Pfff Verder druk met nakijken, huishouden enz. Ik haat maandagen
Penf : Balen meis knuf Dani: Goed gedaan meis nu hopen dat het niet weer slecht gaat tussen jullie . En je ventje straks gewoon weer met het jongetje kan spelen. Elsie: Knuffel meis kun je niet nu ook wat dagen op nemen ? Hoe gaat het nu met je vader ? Hier lekker gesport was net een tomaat zij manlief hihi en al even lekker gedoucht. Vaak doe ik 2 filmpjes maar is me te warm nu . En ben ongi dus we doen niet te gek , houden het bij deze week . Juist ook omdat met ongi mijn buik wel ploft . Verder geen pijntjes zo mag het nog wel blijven . Anders had ik wel met liefde de overgang gewild. Heb hier alleen de was gevouwen en donkere was gewassen en buiten gehangen. Manlief heeft de rest gedaan , morgen ging manlief verder was nu te warm . Ik ben toch ook de hele dag aan het werk morgen . En daarna twee vrij gaan we deze week kalm alles aan pakken .
@marnat met mijn vader gaat het nu goedde hormoonbehandeling slaat tot nu toe aan. Kan helaas geen dagen op nemen nu want het is vakantie periode.
Sorry echt helemaal niks terug gelezen Cay loopt weer te klooien met zn voeding. Morgen komt wijkverpl langs Het is gewoon een hongerlapje. Jaim lag 6u al op bed die was kapot vandaag Verder gaat het goed. Jaim gaat ook fysio krijgen, die is nogal wiebelig, kan evenwicht niet zo goed houden, sprak cay zn fysio er over en die wilde haar graag de zomer fysio geven zodat ze niet in de problemen komt in groep 3. Dan heeft ze al mn Kids fysio gegeven Ze kwam altijd voor vienna elke week. Verder geen nieuws. Ben moe, kan niet optijd slapen omdat cay vast wel weer wakker word en ml laat thuis is.
Elsie: Jammer dat je niet even extra kan op nemen , anders weekend lekker gaan fietsen uit waaien op strand in bos . Zoek de leuke dingen. Wat fijn dat het allemaal aan slaat . Mamachantal: Wat is dat toch met het eten van je mannetje wel raar hoor . Hopen dat fisio helpt voor kleine vent . Hoe gaat met jouw rug nu?
@marnat komend weekend ook werken, deze week allen vrijdag echt vrij, maarja dan huishouden boodschappen enzo... Merk aan mezelf dat het nu echt te veel is. Vanmiddag wel even een uurtje geslapen, moet zo ook gaan werken tot 23.00.
Word er eerlijk gezegd beetje moedeloos van. Ik ben vandaag voor laatste x geweest bij fysio, moet weer bellen als t weer zo vast zit. Maar,.. net draaide ik en zit gelijk een spier links niet goed wacht ff af en anders bel ik m toch maar. Donderdag heb ik gesprek op mn werk, ben benieuwd wat voor voorstel hij heeft. Krijg sowieso ontslag, maar hij zou uitzoeken of ik vakantiedagen had(lijkt mij van wel,tijdens ziekte bouw je dat gewoon op) en hoeveel ik mee kreeg. Door telefoon had hij t ook over ww aanvullen heel de looptijd, dat is aantrekkelijker. Krijg 10mnd ww, dat is 75%en daarna 70. Had berekend hoeveel 'oprotpremie' hoor te krijgen, dat is echt weinig. Werk er 6 Jr en hoor bijna 3000 bruto te krijge . Gaat 1/3 belasting af. Daarmee kan ik 6/7 mnd ww aanvullen.
Dat ik niet 1 maar 2 kloppende hartjes heb gezien op de eerste echo vandaag! Zo bijzonder. Zo onwerkelijk nog!
Seepje! Wauw van harte gefeliciteerd met deze 2 wondertjes! mamachantal he wat een mallemolen zitten jullie toch in! dikke knuf! Elsie anders paar dagen ziek melden hoor.. je kunt op geven moment niet meer.. sterkte Marnat Dank je! ja het is heel plakkerig benauwd weer groot gelijk dat je het bij 1 filmpje houd! fijn dat je mannetje je zo helpt bij de was en t huishouden super lief! p&F en gebeld? hoop voor je dat t goed komt! Kibbeling haha vakantie is dus niet echt rust dus Nu lekker bijkomen dan! ja vond het echt heel lastig maar denk moet er toch doorheen zag dat ze er zelf ook heel wat bij elkaar moest rapen voor ik de deur open deed... wwjk: vanmorgen bij de ha geweest ben zo benauwd (astma) en heb een naar kuchje.. maar vooral heel erg steken naast mn li borst. vooral als ik inadem dan doet het zo zeer met gevolg kort ademhalen en dan ri hyperfentilatie was al begonnen met pcm. moet ik mee doorgaan, meer puffen en dan aankijken.. vind het altijd wel eng die pijn , maar ze zei echt ik hoor daar niks en het feit als ik op de pijnlijke plek druk dat het dan ook pijn geeft, is het naar haar inziens niks ernstigs en heeft het echt met de longen te maken.. blijf het stiekem wel eng vinden nu lekker bankhangen
Elsie fijn dat de medicatie bij je vader aanslaat. Ik zou me dan in jouw geval ook ziek melden. Ik ben normaal nooit zo maar als er weinig begrip vanaf je werkvloer komt terwijl je even moet opladen dan zou ik die stap ook nemen. Het schiet toch niet op als je in je vakantie ziek bent. Werk je in de zorg ook? Dani zeker stoer en toch ook wel goed dat zij moeite moest doen. Trots op je!! Hoe gaat het met je binkie en zijn loopgips? En al wat gehoord van weekje vakantie opnemen? En idd nu weer bijkomen op werk hahah en goed ook. Mag gelijk de gehele week behalve vrijdag werken. Klinkt trouwens niet helemaal lekker je astma. Zou er ook niet helemaal gerust op zijn hoor als het pijn deed. Een zachte knuffel voor je en dat je snel minder last hebt. P&F nog gebeld voor een regeling. Wel balen hoor zo'n extra kostenpost. Spikkel heerlijk terug in het ritme! Vakantie is leuk maar ik ben toch ook wel van de regelmaat en het ritme. Mamachantal balen dat Cay zo aan het stunten blijft met zijn voeding joh. En fijn dat de fysio jaim ook wil behandelen. En dan jij ook nog eens niet helemaal in orde. Schiet niet echt op. Marnat wat ben jij weer goed bezig!! En lief dat ml helpt met het huishouden. Seepje gefeliciteerd met je 2 wondertjes! Hier weer mijn eerst dienst gedraait! Zat er al weer helemaal in en hoefde totaal niet te wennen hahaha De bewoners hadden me wel gemist dus waren allemaal erg lief voor me. Of ze dat aan het einde van de week nog zijn is de vraag... Manlief had het ook leuk gehad op zijn nieuwe baan. Veel kijken en meelopen. Zo naar bed en lekker slapen. Welterusten!
Nijn84, en hoe is t met dochterlief? Mamabri, Pfff gaat weer lekker he... Hoe is t met manlief? Erg veel last van de ontsteking? Vriendin zal wel blij zij dat ze bij jullie kan wassen! Is een crime als je wasmachine stuk is. Verder allen een beetje rustig nu? Kibbeling, wat fijn dat je man het naar z'n zin had op z'n werk. Ja gek is dat he, de eerste werkdag na de vakantie zit je gelijk weer in het ritme en is t net of je geen vakantie hebt gehad! Marnat, jeetje... Wat verschrikkelijk. Sorry dat ik het vroeg. Dikke Knuff! Wat knap zoveel sporten! Zou ik nu niet volhouden, heb vroeger wel altijd paard gereden, ook wedstrijden. Heb m helaas moeten verkopen ivm studie. Gaan jullie op vakantie? Wel heerlijk dat je zo van je familie kan genieten! Elsie, vervelend dat je geen vrij kan nemen he. Kan je wel een beetje slapen snachts? Dani, fijn dat je het een beetje hebt kunnen uitpraten. Lucht t een beetje op? He bah wat een akelige klachten! Wat is pcm is dat een medicijn? Hoop dat je snel opknapt! Chantal, ja erg is dat he dat je dan zo weinig krijgt. En dan ook zo veel belasting eraf. Zal er nog wat veranderen na t gesprek? Wil je wel nog wat anders gaan zoeken? Seepje, proficiat! Super! Spikkel, Hoeist met jou? Ik ga zo Norah naar bed brengen, was net nog helemaal hyper de pieper haha! Ze begint dr handjes te ontdekken. Ze kan nu ook al een paar minuten dr hoofd omhooghouden als ze op dr buik ligt knap he! Vanmiddag bij psych geweest, is altijd zwaar, maar heb t best nodig want kan het verlies van Siem geen plekje geven. Ze helpt me heel goed maar ben altijd kapot daarna. Moest dan vandaag ook wel erg huilen. Ml gelukkig vrij vandaag, lekker rustig avondje. Morgen komt m'n moeder, dat vind ik best wel leuk, het contact is nu weer best goed. Redelijk oppervlakkig, maar wel meestal gezellig. Ze heeft ons ook heel erg geholpen toen Norah en ik in t ziekenhuis lagen. Maar het nadeel is dat ze altijd blijft slapen, ze woont op 2 uur rijden vandaar. Maar we hebben maar 2 slaapkamers dus ze slaapt op de kinderkamer, en het is dan gelijk allemaal zo vol. Ook voel ik me dan altijd een beetje op visite in m'n eigen huis. Het hing een hele tijd leuk maar de laatste keer kwamen er weer wat trekjes van vroeger terug bij dr. Zo van die steken en commentaar geven. Niks ergs maar ik moet dan wel tot 10 tellen. En aangezien ik nu niet goed in m'n vel zit heb ik er niet zo heel veel zin in. Ach misschien wordt t wel gezellig. Edit; heb even de spelfouten eruit gehaald na t lezen hahaha, was wel heel erg
Seepje gefeliciteerd! Dani ooh dat is vervelend, ik heb t ook wel eens. Heb ook astma&hyperventilatie. Mitsy goed dat je er wat aan doet. T is lastig om er mee te leren leven. Wij hadden jaim nog, dat scheelde echt heel erg. Voor haar moesten we gewoon doorgaan met het normale dagelijkse leven natuurlijk. Maar t zijn vaak de kleine dingen die het moeilijk maken. Knuf! Hier flesjes tijd, hoop dat hij door drinkt.. kan ik nog even slapen
@seepje gefeliciteerd! @kibbeling ja werd idd in de zorg. @mitsy ik slaap wel goed s'nachts gelukkig.