Waaaaaaaah is het pinnetje van het zolder raam eraf gebroken. Daardoor is ie opengewaaid hele zolder onder water. Nu een wasmand vol aan natte handdoeken van het dweilen. Laminaat opgekruld en spullen in de kast helemaal nat geworden en laat dat net linnengoed van de boot zijn. Dus we kunnen wassen drogen en strijken. Grrrr
Er is nu enkel op pinda getest, specifiek dan. De andere allergieën had niet veel zin omdat hij geen klachten heeft en nog nergens op reageert. Wordt dit wel het geval, ja dan moeten we opnieuw laten testen op alles of alleen op hetgeen waar hij op reageert. In het weekend heeft hij heel even op de crosstrainer gestaan, maar gisteren weet ik niet. Heb gisteren een lange werkdag gehad tot 20u40, vandaag weer tot 19u, dus nog niet veel thuis geweest Vandaag had hij kine. gisteren ook bij de controle arts van het ziekenfonds geweest, die begon daar eens wat aan zijn rug te plooien. Heeft manlief hem duidelijk gemaakt dit geen 2 keer te proberen... Hij begint zo een klein beetje in huis te doen, zoals gisterenavond koken. Was fijn toen ik thuis kwam dat ik dadelijk kon eten. Ga hem morgen vragen even met de swiffer door de woonkamer te gaan, is met een lange steel. Dus hopelijk lukt dat, is voor mij weer een beetje dat me ontnomen wordt. De klachten blijven er zijn, al is het minder dan voor de operatie. En we gaan miniscule stapjes vooruit, maar zolang we niet weer achteruit gaan zijn we al blij. Vanavond heb ik mijn strijk gepland, maar wil zoals bij het lopen: woensdag, vrijdag en zondag trainen. Wat ik extra kan doen is mooi meegenomen. Maar 't is serieus opbouwen, amai! Ik kan er heel goed inkomen dat de bolle buik door je hoofd blijft spoken. Jullie hebben er zoveel voor over gehad en dan kan je je droom niet verwezelijken... En je hebt een moederhart, dat zal er altijd inzitten... Nijntje: Wat balen zeg! Al dat extra werk...
Ah nijn! meen je niet wat een rommeltje!succes met opruimen! Marnat ah sorry kan soms zo fijn zijn he er ff tussenuit! knuf voor jou! wel vreemd idd maar een dag, kan ook met je hormonen te maken hebben he en stress. mamachantal he bah wat een dag. optijd naar bed? Elsie wat fijn! nijn84 fijn zeg geen pinda allergie! Spikkel vanmorgen een tent gemaakt onder de eettafel vanmiddag had ik het heel zwaar en ben ook heel vaak heel boos geworden op de oudste. pfff hij vaagt zoveel negatieve aandacht terwijl we hem ook veel positieve aandacht geven.. heb een goed gesprek gehad maar t komt niet over. echt kattekwaad enkele voorbeelden: -Dingen van de jongste afpakken die in t gips zit en dus hem niet achter na kan, -Potje nagellak gepakt was hij op zn bed aan het smeren toen ik hem betrapte -wasmachine staat aan, aan de knop draaien en zeepbakje open doen -droger open gemaakt, pluizenhor eruit getrokken en overal heen gegooit. -potlood in een gat gestopt ergens boven -gisteravond had hij mn mascara uit t kastje gepakt en open gedraaid zat op zn hemd. - kraaltje in zn neus gestopt, gelukkig toen ik ene gat dicht hield snoof hij em eruit enz enz enz ..word er zoo moe van! De momenten waarop hij dit doet zijn als hij voor straf naar boven gaat, als hij in bed ligt savonds, dan komt hij eruit gaat ie naar de douche om te plassen en toen pakte hij de mascara uit t kastje waar ie met een krukje bij kan heb alles al aardig hoog en veilig opgeborgen, maar hij verzint en vind alles wel voor kattekwaad! :x heb al ff met mn man kort gesloten hoe aan te pakken en ook samen besproken dat we hem nog meer knuffels, complimenten en aandacht gaan geven en ook benoemen wat we zo fijn aan hem vinden.. hopen dat dit helpt.. hij is 5 en half! als ik vraag waarom hij t doet zegt ie ik vind het leuk kan me niet voorstellen als je elke keer straf krijgt of op je vingers getikt word..
Marnat, (sorry tijd geleden dat ik jullie'verhaal' heb gelezen) kunnen jullie niet met een ei/sperma donor zwanger worden? Nijn oooh wat een rotwerk Zonde van je spullen
Mamachantal: Wij zijn uit behandeld helaas. Dankje meiden . Wil even heeel hard gillen! Ik word gillend gek. Het akoord over de zorg is de door grrrrrrrrrrrrr. Nu af wachten wie ow wie er op straat komt te staan spannende tijden breken aan k.....t kabinet . Riep hard ga gezellig naast manlief zitten maar tranen vallen wel even hier . Moeten op 1 of andere manier maar zien extra te sparen voor een buffer . Hoe nog geen idee.
Mitsy: Hij is vlak voor de dokter afsloot, toch maar weer even langsgegaan. Hij heeft nu op de andere wond (de gehechte) 2 kleine ontstekingen zitten. dokter heeft het doorgeprikt en nu moet hij er vochtige gaasjes op doen. volgens haar zat er enorm veel vocht in de wond en duurt het lang voor het geneest, omdat het zijn scheenbeen is.......Verder ligt hij de hele dag op de bank met zijn been omhoog. Goed voor hem, dat begrijp ik, maar ik wordt er nogal kriegel van en de vakantie is hier al begonnen. Ik probeer mijn huishouden te doen, maar dat valt niet mee als iedereen thuis is Hopelijk is hij gauw beter!
mamabri: Poeh, dat zit ook niet mee voor je man! Marnat: Oh nee... Hopelijk is er snel duidelijkheid binnenkort. Gaan ze dan zo op de zorg besparen in NL? WWJK: Ben het beu dat mijn papa ons meisje nog steeds voormiddag in bed legt. 2x slapengaan betekent dat ik ze 's avonds niet stil krijg. Resultaat: een dochter die al 1,5u niet wil slapen en het laatste kwartier aan't krijsen is omdat ze niet mag spelen want ze wil niet slapen. Heb het nog zo gezegd vanmorgen en vanmiddag...
Oeh nijn vervelend is dat zeg!! toch gaan slapen? hoi Mitsy! hier de positive knop om Jar is lekker gaan slapen gisteravond en nu is ie ook vrolijk hopelijk blijft t zo!
Nijntje1984: Het is wel in het nieuws te horen hoe erg het is wat de zorg in nl. Anders nu ,nl ook wel . De media moeten we in de gaten houden en we worden verder op de hoogte gehouden . Word vervolgt .
@ dani: Om 21u20 was het eindelijk stil... Is zo hardverscheurend om ze zo te horen krijsen maar weet op den duur ook niet meer wat ik nog kan doen. Heb ze eerst nog eens op wc gezet, heeft ze nog geplast. Dan de volgende keer verhaaltje gelezen, dan geknuffeld, dan kordaat toegesproken en dan uiteindelijk maar laten huilen. Voelde me gisteren (en vandaag trouwens ook) al niet al te fit, zit ook weer aan de puffer, warm en koud afgewisseld. Moet nog kijken of ik het de hele dag vol hou op het werk of dat ik eerder naar huis ga. Marnat: Heb nog geen nieuws gehoord, zal eens kijken op het net. Spannende en onzekere tijden, zit niemand op te wachten he... Spikkel: Wat een lieverd!
Wauw Spikkel, 7!!! Heb je een groot huis dan?? Ik heb er "maar"2... en het is al best veel werk ( doe ik met liefde hoor, maar de kater heeft een sproei-probleempje, baal)
mm nee op een flat maar genoeg ruimte om te rennen grote krabpaal, laten we zeggen uit de hand gelopen hobby en dr komen dr niet meer bij, als er nu 1 omvalt komt er niet meer bij..plus ze kunnen hier ook op het balkon
En 2 jonge kinderen, klinkt als je handen vol dus IK had er eigenlijk 3 , maar eentje is vorig jaar helaas weggelopen. Ik mis haar nog steeds en hoop nog elke dag ( tegen beter weten in waarschijnlijk) dat ze thuiskomt.
druk valt mee hoor het zijn hele rustige katten ze gaan pas flink spelen als de kinderen op bed liggen, daarbij zijn ze gek met de kids dus dat is nog leuker :d Ik vind het een gezellige drukte, alleen weet ik wel dit nooit meer het zijn schatten en ze blijven bij ons tot hun dood maar nooit neem ik er 7 meer al zijn de laatste 2 erbij gebleven omdat ze medische problemen hadden en even bij moeder moesten blijven, en uiteindelijk gaat het met beide goed. Alle 7 trouwens gesterriliseerd en gecastreerd :d