Aszz...oooh en dan kijk ik hier naar buiten, wheeeee Ik had ook nog gereageerd op Spikkel, maar ik zie het bericht niet meer terug...vreemd. In elk geval, Spikkel, is het slim om je katten te steriliseren, anders had je er nu wel 70 denk ik De mijne zijn ook "geholpen" Er zitten er al genoeg in asielen he
Aszzz dit is niet eerlijk haha. De regen komt met bakken uit de lucht hier. Nee grapje, het is je gegund!
Rot regen Hier super lui dagje Jaim is naar partijtje, ik heb rustdag haha Vanochtend tijdje geslapen, nu lig ik weer op bed met cay naast me. En ik voel me net een klein kind hihi Mag geen kat erbij. We hadden er 2 maar 1 besloot dat hij ergens anders wou wonen. Nu dus nog 1, en ik wil een kitten erbij maar ml word al gek van deze Snik snik hihi
Jaim lag gister al om 6u op bed, (sliep ook gelijk) en nu zal het 17.20 worden Ze kwam 16.50 terug van kinderfeestje, doodmoe. Ze wildw graag slapen dus maar boterham gegeven, paracetamol voor dr hoofdpijn en is nu al aan t uitkleden Arme schat, tijd voor vakantie. Blijkbaar is het toch niet de astma die haar zo moe maakt
Vind het echt sneu. Ze was gisteren en vandaag echt niet te genieten. Drama maken in de klas als ik weg ga, gewoon puur door moeheid. Thuis moeilijk doen om niks. Gelukkig nog maar een paar dagen school Als ze morgen nog zo moe is hou ik haar lekker thuis.
Haak even in, maar hier met astma dochter ook van die enorme vermoeidheid. Soms is ze dan toch benauwd, probeer dan een paar dagen om de 4 uur te puffen soms knapt ze daar dan toch van op. Misschien heb je dr helemaal niks aan maar wou t toch even delen
Ze heeft een langwerkende puf en een puf tegen de ontsteking. Ze had eerst een kort werkende(ventolin) maar hielp niet. Deze puf werkt 12u dus om de 4u puffen kan niet
Mag je naast de langwerkende geen extra ventolin geven? Hier wel namelijk. Lastig hoor! Hopelijk knapt ze snel op.
Hier ook kindjes die vroeg op bed gaan. Zoonlief ook niet te genieten. Luistert compleet niet, grote mond, drama maken: heeft neefje weer gezien... :x En heeft niet kunnen rusten na het sportkamp. Stop ik ook eens om 15u met werken. Meer gestraft en terecht moeten wijzen dan iets anders Meisje wat weer niet wilde eten, niet van haar broer kan afblijven als die eens 2 min braaf is, zeuren... MamaChantal: heb je al eens op glutenintollerantie laten testen? Daar kun je ook erg moe van worden.
Hoi allemaal! Spikkel, wat een snoepje! Hijs groot he! Krijgen die van jullie ook wel eens ineens de 'rennert' dat ze ineens als een bezetene gaan rondscheuren en boven op mekaar springen en kijken met van die ogen; huh ik kan er niks aan doen hoor Dani, hoop dat Jar vanavond ook goed slaapt! En mama ook natuurlijk Marnat, en nog flink gesport? Volg je ook veel sport op tv? Pluisje wat erg dat een van de katten weg is. Lijkt me verschrikkelijk Hoe heten jullie katten? Nijn84, jeetje dat is ook lekker als je vroeg thuis bent zijn ze inmiddels wel braaf gaan slapen? Heb je nog aan je scrapbook kunnen werken? Chantal, succes morgen met t gesprek op t werk. Ben benieuwd of er wat verandert aan wat ze door de tel gezegd hadden. Zijn hier trouwens ook meiden die op het oude forum van mama en zo geschreven hebben? Het was alsnog gelukkig best gezellig met m'n moeder. We zijn ook nog even bij m'n pa op bezoek gegaan, vond hij erg leuk. Norah ligt op m'n schoot te slapen op zo'n zs kussen, en de kat ligt er tegenaan hihi! Als ik snachts Norah de fles geef liggen ze vaak allebei aan een kant erbij en darko de hond komt altijd bij m'n voeten liggen. Hij is heel beschermend, als Norah in de box ligt dan ligt hij ervoor enzo. Ook met wandelen blaft hij zowat al naar een vlieg als ik met de kinderwagen loop hahaha! We zitten voetbal te kijken, ben gewoon misselijk van de zenuwen haha, ik kan niet zo goed tegen spanning. Ben benieuwd of ze doorgaan! Hoop t!
@Mitsy ohh ja zeker hebben ze dat hier erg leuk om te zien :d kan dr echt van genieten :d het is alleen gevaarlijk om te lopen dan speaking off ze rennen nu door het huis al mauwend en al hahaha
Spikkel, hahahaha Frits zit vaker op tafel en dan loopt darko langs en dan gaat Frits m op z'n kop timmeren haha! En als darko aan het eten is duwt Frits zich ertussen en eet gewoon mee! Maar darko is dan ook wel een sul hihihi 50kg heel waaks ziet er eng uit maar is zoooooon goedzak! Het toppunt was toen had darko buiten een kontje vlees, komt een van de kippen aangelopen (die zijn wel heeeel tam en brutaal) springt op en jat t zo uit z'n bek! Ook eet hij graag koekjes, maar moet ik m wel in hele kleine stukjes geven en dat pakt ie dan zowat met z'n lipjes aan hahahaha! Soms liggen ze ook kont aan kont op de bank
@Mitsy je wil niet weten wat zehier allemaal eten als ze de kans krijgen, 1 kat eet chips het liefst naturel krijgt hij echt zelden.. 1 kat eet groente en het liefst wortels maf beest. 1 kat eet graag ontbijtspek whahaha. echt mafkezen.. Frikandel is ook altijd gevaarlijk als je dat laat liggen.. maar goed zorgt erwel voor dat ik altijd alles goed opruim whahaha. Leuk die kippen :d @Wk Pffft laat ze nou maar gewoon scoren zeg. pfft. @wwjk Morgen 2 jaar getrouwd en kleine meid op haar eerste schoolreis vind het toch een beetje eng.. hahaha