Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Aaahahahahaha een kat die wortel eet :D ja ze jatten alles als ze de kans krijgen he! Frits steekt soms ineens z'n poot in je glas, mag natuurlijk niet, maar dan likt hij z'n poot af. Doet ie als hij de kans krijgt bij melk en water. Nou had ml laatst een glaasje baileys...
    Ook drinkt Mitsy graag koffiemelk, maar nee niet uit een pakje, alleen cupjes...
    Proficiat! Gaan jullie nog wat leuks doen? Ja nl moet wel scoren! Zal wel verlenging worden...

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Mitsy neej helaas gaan we niks doen geen middelen voor maar we maken het gezellig door samen te eten met een wijntje erbij ook prima :d
    hahaha een kat die baileys drinkt:p lol hier doen ze dat ook ja uit het glas drinken, Ranja, Melk water, maakt ze niks uit mafkoekels :p maarja daardoor heb je wel vaak humor momenten :p

3. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Spikkel, ja dat is ook heel gezellig, en romantisch! Doen wij met de trouwdag eigelijk ook altijd, lekker thuis eten, toastjes, filmpje op de bank. Ml werkt al zo veel, als hij vrij is ben ik veels te graag lekker samen thuis. Jaaaaaa die koekels zorgen vaak voor de meest idiote momenten! Lig soms helemaal dubbel! Als Frits snachts de keldertrap afrent lijkt t wel of er een paard de trap af komt! Frits heeft trouwens ook een leer/ rubber fetisj :D hij kouwt op hengsels van tassen, riemen, elastiekjes, en sinds kort sloopt hij ook de spenen van Norah! Ja sorry ik praat graag over m'n beesten :)
    Zit je ook nog voetbal te kijken?

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @mitsy ohh die spenen tik verschrikkelijk had 1 van onze katten ook, gelukkig hier geen spenen meer in huiis maar man die kat heeft me een hoop geld gekost haha..
    hier gaan ze echt scheuren over het laminaat echt verschrikkelijk je hoort ze slippen whaha.. wat hier ook regelmatig gebeurd is dat ze elkaar van de bank af meppen :p vooral de oudste dames zijn daar goed in :p.

ik luister voetbal :p tv doet het niet.. Man slaapt whahaha

5. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Hahahaha ja zitten ze heel braaf naast mekaar en ineens timmeren ze mekaar op hun hoofd!
    Pfff t is spannend he!
    Is ml niet zon voetbalfan? O jammer de tv stuk! Kan hij wel nog gemaakt worden? Gelukkig kan je t wel luisteren.

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Mitsy jawel hoor maar we hebben nog geen zin omhem te laten maken ,kijken niet zo vaak tv.

nou over het algemeen is hij heel fanatiek met Nederland vanmiddag ook nog maar nu hahah.
    Ja het is echt spannend, laat ze nou maar scoren man man..

7. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Nou, verlenging!
    Hier is ml heel fanatiek! Schrik me iedere keer een ongeluk hahaha! Maar hij is nog meer fan van de tour.
    Nee mis je dat niet tv? Ik zou als ik heel eerlijk ben niet graag zonder zitten, maar ik game ook graag.

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    nee hoor hier kijken we regelmatig series zoals flashpoint flikken maastricht, of een filmpje of we gaan xboxen black ops zombies schieten ofzo :p

ik zit op het puntje van de bank man man is niet goed voor mn hart deze wedstrijd

9. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Ja erg he pfffff, zou Huntelaar er zo ingaan of zou die van gaal krul er weer inzetten straks? Ja pffffffff zenuwen!
    Kan je wel dvd's kijken dan nu?
    O leuk jij ook een gamer! Welke consoles hebben jullie en welke games doe je graag?

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hunterlaar dus ben benieuw..
    Ja hoor hebben dvdspeler. de digitenne is kapot :p

Ja klopt hier ook een gamer, Xbox 360 hebben wij, Ik zelf vind momenteel Black ops 1 en 2 erg leuk :d zombies knallen whahha echt kan dr erg fanatiek in worden, Zo ook ssx :d verder eigenlijk weinig haha heb een tijdje harry potter gespeeld op de oude xbox maar daar mee gestopt.. hahaha

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    sjemig mina zeg.. wat een wedstrijjd

12. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Wat leuk dat je ook een gamer bent! Ml speelt ook call of duty op de ps3, hadden ook een xbox360 daar vooral Halo op. Maar die had opeens de zgn ring of death. Balen, kon niet meer gemaakt worden. We zijn echt erg haha, hebben in de loop der jaren bijna alle consoles verzamelt. Ik speel vooral op de wi u, Mario, karten, donkey kong. En op de ds3 animal crossing, Zelda enzo. Kijk je ook graag series? Ja hp heb ik ook gespeeld. Ben grote hp en lotr fan hihi (ben beetje nerdie geloof ik haha)

13. minon

minon Niet meer actief

Hoop dat er nog een paar wakker zijn want weet niet goed wat te doen. Heb ook een meningsverschil met mn man nu. Wordt namelijk gek van de jeuk over mn hele lijf en ook handen en voeten (daarnaast veel harde buiken, maagzuur misselijk en duizelig nog steeds) en hij zit op google te kijken en komt uit op zwangerschapscholestase of zoiets dat je lever niet goed meer werkt en vind dat ik moet bellen. Ik voel me al zn zeikerd en heb zoiets van laat maar heb morgen toch een afspraak (wel om 16:00 pas) en als het al zo is kunnen ze er weinig aan doen denk ik. Wat vinden jullie bellen of wachten tot morgen.

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    Pff ben maar naar bed gegaan
    Deur staat open dus hoor t wel.
    Om 5u gaat mn persoonlijke wekkertje weer :)

Jaim blijft morgen thuis.
    Ze werd net wakker,voelde zich niet lekker.

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    Is het gevaarlijk voor jou of beebs?

16. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Nijn, geen risico nemen, gewoon bellen!!!

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @nijntje bellen! zolang het niet goed voelt voor jou en/of je partner er rustiger op word zou ik bellen..

@Mitsy hier alleen de xbox en de xbox360 al word de oude niet meer gebruikt,. argggggg dat is frustrerend inderdaad ring of death.. hier valt hij af en toe uit en gaat zelf weer aan whaha..

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    Ff gegoogled
    Direct bellen!!

19. minon

minon Niet meer actief

Kan inderdaad gevolgen hebben voor de beebs. Maar lees verschillende dingen op google. De meesten zeggen dat het ganaf 36 weken gevaarlijk is omdat de placenta minder werkt, vruchtwater minder wordt etc. Op fora breken bij de meeste rond 34 weken de vliezen al. Weet het gewoon niet goed. Zeker omdat ik een afspraak heb staan morgen.

20. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    BBBBBEEEEELLLLEEENNN!
    heb je al gebeld? :D

Deel Deze Pagina