Vanmorgen leek het even beter te gaan maar vanaf een uur of elf ga ik alweer kapot van de jeuk. Heb gewoon de neiging om een vork te pakken en te krabben. Grr. Benieuwd wat de gyn zegt. Heb alles maar opgeschreven want wordt een hele waslijst zo.
Marnat: lekker rustig aan doen vandaag dan. De beentjes weer rust geven. Mamachantal: als je ziek bent mogen ze je niet ontslaan toch? Of wil je zelf weg? Nijntje: fijn dat de kids weer wat beter in hun doen zijn.
Mamachantal: Noem jij dat goed ? Ik noem dat juist slecht. Ontslag krijgen is nooit fijn of goed . Knuf en heel veel succes met werk vinden.
nijntje: Goed dat je het opgeschreven hebt. Kan je niks vergeten. MamaChantal: Ga je dan op zoek naar ander werk of blijf je gewoon thuis voor de kinderen? Wel fijn dat het gesprek goed ging, is toch altijd weer een last die van je schouders valt.
Weet al heel lang dat ik ontslag krijg Vind het ook prima hoor, ik zal in dat bedrijf niet meer kunnen werken. Ze hebben altijd zoveel voor mij gedaan. Hele zws van vien thuis gezeten + daarna nog heel lang. Was net weer beetje aan t werk en toen zw van cay. Ook hele zws thuis gezeten zonder gezeur Kon altijd weg als er iets met vien was. Heb er 6jr gewerkt maar denk 3 jr thuis gezeten zonder gezeur. Ik wil ff met uwv overleggen of ik opleiding tot gastouder kan gaan doen via hun.
Mamachantal: Ok maar leuk is anders toch? Ow en succes bij uwv om opleiding te mogen doen . Zal vast niet gaan er is geen geld voor . Als ik zie hoe vaak manlief al eens gevraagd heeft om een opleiding bij de ww. En bij uitzendburo voor e rijbewijs . kan allemaal niet . Hier toch maar gedoucht [ schaam] zo maar even stukje fietsen naar de stad . Het ziet er wel lekker uit buiten.
Oh das wel k*t als dat niet kan Kan t zelf gewoon niet missen. Nouja,hou dat geld liever op de spaar om mn uitkering mee aan te vullen. Anders hebben we straks geen eten Ik moet ons kamer schoonmaken/opruimen/was doen. Heb geen zin. Ml heeft rest van t huis al gedaan
Hier geven we ook het extra zo maar niet uit , zorgen nu wel dat er komende 5 week genoeg eten en drinken is . Zo dat we wel leuke dingen kunnen in de vakantie . Een buffer op bouwen is nooit weg hoor . En hoop houden dat ik niet thuis kom te zitten .
Nou zkh geweest. Duizeligheid komt van lage bloeddruk icm het weer. Bloeddruk is 100/45 Jeuk is bloed geprikt voor de lever en galwaardes. Krijg ik morgen de uitslag van. Harde buiken en pijn mag ik een extra pil voor nemen. Daar ben ik minder blij mee omdat ik er met 30 weken mee moet stoppen dus hoe gaat dat dan. Maar tot die tijd doen we het maar. Volgende week weer echo en bloedprikken voor de rhesus opnieuw. Beebs liggen nu allebei in hoofdligging.
Poging 2: Dani hoera toch nog op vakantie! Mamachantal knuffel! De dag een beetje doorgekomen? En vaag dat Jaim zo moe blijft. Hoe gaat t met cay en zijn verhoogde flessen? Marnat leuk dagje weg! Goed gewonnen. Elsie fijn dat t met je vader goed gaat naar omstandigheden. Lekker met je mannetje geknuffeld? Spikkel gefeliciteerd! Nijn wat lijkt t laks hoe ze met je omgaan in t ziekenhuis. Hoop dat je verder weinig last zal hebben. Mamabri balen van de ontsteking. Hopelijk knapt ml snel op. Nijn fijn dat ml kleine stapjes vooruit maakt. Keep it up! Aszz ohhh om jaloers te worden op je foto! Mitsy...denk denk denk.... ohja je was naar therapie geweest. Moedig van je om te gaan. Iedereen gehad? Hier weer volop aan het werk en drukke dagen gehad. 2 avonddiensten en daarop 2 dagdiensten. Daarbij nog de voetbalwedstrijden en nu dus verrot op de bank hahahaha Morgen een dagje vrij dus nog even bedenken wat kleine man en ik gaan doen.
Hoi dames net heerlijk uit eten geweest met mn ouders oppas at met de kids, ze hadden vanmiddag al een dutje gedaan dus liggen net kwartier op bed! hopelijk slapen ze morgen een beetje uit borrelt nu weer behoorlijk in mn buik verder weinig last denk iets verkeerd of te vet gegeten gister.. icm het weer oid vanmorgen gestart met thee en cracker en wat biscuitjes tussendoor tussen de middag een kippensoepje enz hebben t eten al 2x af moeten zeggen dus vanavond toch gegaan we zien wel of ik straks weer moet rennen haha pff wat een plakweer jakkie Azzz wauw! geniet er lekker van!! Nijntje ai wat een gedoe! waarom moet je met 30 wk stoppen met die pillen dan? even afwachten wat er morgen uit komt dus.. Marnat leuk gewonnen! Kibbeling lekker bij komen nu mamachantal dag beetje doorgekomen? knuf! sorry de rest niet onthouden fijne avond!
Hoi allemaal! Pluisje, wat leuk naar Frankrijk! Gaan jullie met de auto? Hoop idd dat zoonlief een beetje slaapt daar! Kan mama ook een beetje rusten! Spikkel, en zoonlief nog gemopperd buiten hihi! Beetje bijgekomen van de wedstrijd? Was wel erg spannend! Ga je de troostfinale volgen? Nijntje84 gelukkig dat ze beter gezind waren! vanavond braaf gaan slapen? Oei jullie ook zon water overlast! Bah het heeft ook zo erg geregend he in Limburg! Leuk weer scrapbooken! Maak je ook kaarten voor de feestdagen? Marnat, wat leuk naar movie park! Ze hebben daar echt vette attracties geloof ik! Staan jullie op de markt? Dat is zwaar werk he! En hele lange dagen lijkt me. Doe je het iedere dag? Chantal, fijn dat het gesprek goed ging. Dan ga je er toch met een beter gevoel weg. Fijn dat ze zo begripvol zijn geweest! Zou fijn zijn als je via UWV een opleiding kunt doen. Misschien een afspraak maken? Kunnen je daar vast alles vertellen wat de mogelijkheden zijn. Gaat het verder een beetje? Nijn90, gelukkig dat het niks ernstigs is. Maar ik hoop dat je je gauw beter voelt, en bij twijfel echt gelijk bellen! Daar zijn ze voor! Ik vond het ook moeilijk om te bellen, was bang dat er niks was en dat ik hun tijd verdeed. Maar ze hebben me iedere keer op het hart gedrukt om gewoon te bellen, geen risico nemen! Je kunt echt beter 10 keer voor niks gaan, dan 1 keer te weinig! Wat voor pillen slik je nu dan? Misschien een tipje, (m'n goeie vriendin heeft ook lage bloeddruk in zs) zorg dat je altijd zoute dropjes bij de hand hebt. En drinkbouillon of cup a soup willen je ook wat opknappen. Kibbeling, Pfff dat lijkt me heavy die wisseldiensten! Werk je in de zorgsector? En weet je al wat je gaat doen morgen? T wordt wel mooi weer! Vandaag was ik weer erg verdrietig, gelukkig komt manlief net thuis. Vanmiddag was Norah zo vrolijk! Ze heeft voor het eerst hard gelachen! Zo prachtig! Ze is zon enorme steun voor me! Door haar gaat het zonnetje weer langzaam schijnen, maar o wat blijft het moeilijk. Sorry ik wil niet klagen steeds, maar heb t er gewoon erg moeilijk mee. Verder rustig aan gedaan, lekker met Norah bezig geweest en de beesten verzorgd. Manlief gaat zo tour kijken, eerst even lekker kletsen. Dan ga ik nog wat spelletjes op t forum doen denk ik. Ben gister ook in een nieuw boek begonnen, daar kan ik me gelukkig wel op concentreren als ik in bed lig.
Dani, oei hoop dat je niet de hele nacht buikpijn hebt! Wat fijn dat het gezellig was! Heb je vaak last van buikklachten? Zuurtje, hoe is t nu met jou?
Mitsy dank je t gaat al beter. ja heb vaker last van mn buik / darmen dit is nu wel heel extreem ben ook wel onderzocht dr is niks.. doe je zo malen dan snachts? irritant dat je dan geen oog dicht doet, helpt het je niet om alles op te schrijven? hopelijk vanacht een betere nacht. ik heb tussen de middag samen met zoonlief ff powernap gedaan! jeetje las net je verhaal over Siem.. tranen staan in mn ogen wat erg zeg! knuf!
Dani dankje, wat lief. Ja vaak als ik m'n boek weg leg gaat t als een film door m'n hoofd. Kan t moeilijk stoppen zeg maar. Heb dan veel verdriet, maar ook de meest stomme dingen gaan door m'n hoofd. Van films tot boodschappen maar ook ineens doem scenario's enzo pffff. Echt vervelend van je buik zeg! Zeker als je ergens bent, en als je moet dan moet je! Heb je geen maagtabletten of voor de darmen van de huisarts? Ik heb erg veel baad bij arestal, dat heeft m'n ha voorgeschreven, helpt heel snel bij dunne ontlasting. Lekker dat je vanmiddag hebt kunnen slapen! Slaapt je zoon goed overdag? Norah is nog steeds aan het spoken! Ga zo maar even boven kijken want denk niet dat ze gaat slapen nu. Slaap lekker allemaal!
Dani oeh miss allergie voor iets ? Dat je daardoor last van je buik krijgt? Mitsy lastig he? ik blijf msar tegen mezelf zeggen dat dit het beste was voor haar. Dat ze dan geen pijn meer had,geen operaties enz. Maar dat is bij jou anders natuurlijk. Ben de dag aardig door gekomen. Ben nog steeds verdrietig waarom kon ze niet beter worden t is niet eerlijk. Cay gaat goed! Heeft gister 20.30 laatste fles gehad en 5.30 weer wakker. Hij was wel heel moe gister dus dat scheelt ook wel. Toen ik zn kamer in kwam ging hij gelijk lachen Jaim heeft vandaag maar een ochtend school, vanmiddag nog even wat visjes halen. Zitten nu 3 visjes in t aquarium maar 1 vis jaagt die andere 2 op.