Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mitsy1983: Wij op de markt? hoe kom je daar zo bij ?
    Wij zijn naar de groot scherm nederlands elftal gaan kijken op de markt.
    Manlief werkt op moment niet ik [nog wel] verder terug heb ik er wat overgeschreven geloof ik.

Hier zo werken en vanmiddag weer samen genieten van het weer .
    Mis fietsen of stuk wandelen .
    En beetje sporten den ik.

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Mitsy nee tijdje wel wat voor mijn maag gehad die is ook snel overstuur en dat gaat beter maar darmen vinden ze niks in
    vaak als ik anders eet dan begint het gezeur ;)
    ach gisteravond nog een x geweest en verder niet
    heb wel tabletjes ingenomen van vsm tegen diaree helpt me ook altijd wel goed

in principe slapen onze kids niet meer tussen de middag alleen bij slechte nachten of ziekte oid en het helpt vaak wel als ik er bij ga liggen ;)

Je dochter nog gaan slapen?
    spookt ze wel vaker snachts? slaapt ze overdag wel goed?
    kun jij snachts niet wat nemen zodat je rustiger slaapt?

mamachantal Allergie ik denk t niet maar t zou zomaar kunnen
    fijn dat het beter gaat met Cay jeetje ja t is ook heel oneerlijk! snap dat je flink verdrietig bent sterkte!

oppaskindje alleen ma gehad en nu vandaag moeder zei al dat ze orustig was vannacht maar ze niet goed wist wat er was...
    nou ik wel ze is snip verkouden niezen als en veel snot blaft als een zeehond ze is anderhalf... hopelijk steekt ze de boel niet aan hier :(

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Marnat ik werk binnen de gehandicapten zorg en geloof me wij krijgen ook nog wel last vd bezuinigingen. Je merkt t al een beetje. Jaarcontracten worden niet verlengd en 0 uurcontracten mogen niet meer. Gevolg daarvan is personeelstekort. Gelukkig hebben wij een compleetteam op onze woning en binnen de organisatie doen ze er alles aan om vast personeel te houden. We gaan het meemaken.
    Mijn mams daarin tegen werkt binnen de ouderenzorg en merkt er helaas veel van. Het verzorgingshuis waar ze al ruim 20 jaar werkt gaat dicht (alle bewoners zijn al zo goed als weg) en personeel is voor een groot deel ook al weg. De meeste in de veronderstelling dat ze veilig zitten binnen een ander huis van dezelfde organisatie e hter had mams vd week een gesprek voor zichzelf en toen hoorde ze ook dat die dus niet veilig zijn. Het gaat er allemaal niet beter en leuker op worden vrees ik.

Dani ohjee hopen dat de kleine je eigen ukken niet aansteekt of jou. En gezellig uit eten met je ouders. Gelukkig niet veel last meer van je darmen gehad.

Mamachantal kan me voorstellen dat het op sommige momenten moeilijk is en het is zeker oneerlijk!! Dikke knuffel. We fijn trouwens dat cay het zo goed heeft gedaan!
    Succes met visjes halen. Hier zijn ze vd week allemaal opgehaald, het aquarium was lek.

Mitsy balen dat je zo gaat malen als je op bed ligt. Dikke knuffel.
    Zie mijn verhaaltje bij marnat voor je vraag.
    En nog geen idee wat we gaan doen vandaag. Kleine man was om 6uur al wakker en heeft soms een mauwmoment..(ofwel niet altijd gezellig) en het is hier nog wat dicht getrokken.

Hier toch heerlijk geslapen!! Ben om 21:45 naar bed gegaan en viel snel in slaap. Helaas was ml aan het spoken vannacht en om 6uur was kleintje al wakker. We zijn wel lekker lui in bed blijven liggen. Even bedenken wat we vandaag gaan doen. We moeten er wel even uit anders gaat t niet goed komen tussen kleintje en mama :)

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kibbeling: Geloof me je gaat nog veel meer merken .
    Idd eerst de tijdelijke krachten , maar ook de vaste hoor .
    Enige wat we kunnen is af wachten en de media in de gaten houden.

Sterkte daar meis ik hou mijn hart vast .
    Voor je mams ook niet fijn die heeft ook zo maar niet wat anders net als wij.

5. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Marnat sorry ik had t verkeerd begrepen, op de markt, ik dacht dat je een kraam op de markt had maar het was voetbal op de markt. Sorry!
    Fijne werkdag gehad? Ben je dan niet te moe na zon vroege dienst om nog te sporten? Ik verheug me erop om later te kunnen fietsen met Norah in een stoeltje.

Chantal, wat is het moeilijk he! Kan me zo goed voorstellen dat je haar zo mist! En die enorme heftige periode van operaties en ziekenhuizen. Dan leef je toch ook op de automatische piloot niet? Kan je er met manlief goed over praten als ik vragen mag?

Dani, hoop niet dat je kids ook verkouden worden! Ja ze is nog wat blijven spoken in bed maar niet gaan huilen. Ze was aan het 'clownen' hihi! Rond 1 is ze in slaap gevallen. Ja ik heb 2 soorten inslaap tabletten van de ha, daar val ik uiteindelijk wel van in slaap. Maar daar ben ik overdag vaak zo moe van. Slik ze wel regelmatig. Ben je weer wat opgeknapt? Darmproblemen zijn echt waardeloos! Ga je nog wat leuks doen vandaag?

Kibbeling, wat erg van al die bezuinigingen! Ook voor je mam! Ze willen tegenwoordig mensen van 18 mer 20 jaar ervaring, en zo veel mogelijk werk verzetten met zo min mogelijk ma grrrr. Merk het in 'onze' branche ook,(horeca). De werkdruk in de zorg lijkt me ook verschrikkelijk hoog. Hoop dat je nog wat gezelligs kan doen vandaag!

Ml is vanavond thuis! Zo fijn :) straks Norah in badje doen, ze ligt nu op m'n schoot te slapen, als ik haar in dr bakje of bedje leg wordt ze meestal gelijk wakker. Maar ze heeft al een goede ochtendslaap gedaan boven! Van 7 tot 11! Meestal is ze de hele namiddag en avond wakker. We hebben trouwen een lekkage op de kinderkamer grrr. Het water kwam zo uit de rand van de dakkapel, stuuk afgebrokkeld en heel stuk van 2 soorten behang naar de haaien. Gelukkig is het doosje van Siem, dat op de kast staat niet nat geworden! Daar zitten zijn spulletjes uit het ziekenhuis in. In de woonkamer heb ik een mooi plankje met zijn urntje, speen en nog wat mooie spulletjes. Klinkt misschien stom maar Iedere avond voor ik naar bed ga aai ik zijm urn, zeg hem gedag en blaas het kaarsje uit. Moet gewoon even z'n urntje aaien...
    Dalijk even poetsen en het kippenhok doen, daar heeft t ook wat gelekt. Nou hoop dat ik jullie niet verveel met m'n geklets hihi. Kom straks nog even buurten.

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Mitsy hoezo is dat raar als het jou rust geeft :) Ik weet niet of ik de troostfinale ga kijken.

@rest uhhhh... oeps vergeten..

@wwjk gister gezellig avondje met man gehad, dochter speelt nu heerlijk op dr kamer de jongste ligt in bed dus ff rust :)

7. minon

minon Niet meer actief

Lekker spikkel geniet ervan!
    Mitsy: geniet van je avondje samen :)
    Mamachantal: fijn dat cay het goed doet. Verder is het zeker oneerlijk :( knuffel!
    Marnat: dacht ook dat je op de markt had gestaan met een kraam hihi. Maar was dus voetbal.

Wwjk: wachten op de uitslag van de leverfuncties. Sinds gisteren begonnen met extra zetpil. Mag er nu dus drie en heb er nu dus al twee genomen. Helpt niets. Blijf harde buiken en drukgevoel houden van onderen. Alsof ik moet plassen heel nodig. Schijnt bij het indalen te horen zoals hij gisteren zei. Weet het ook niet meer. Hele morgen op de bank en middag op bed gelegen maar het blijft. Weet me ook geen houding alles doet pijn. Voel me zn zeikerd

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn lol grap jas , weet je meer dan ik .
    Ze laten je wel wachten he met de uit slag.
    Wou dat ik wat kon doen voor je maar helaas , kleintjes houden je wel bezig . knuf hou je rust meer kun je niet denk ik.
    Mitsy : Geef niet vergissen is mogelijk .
    Maakt mij niet uit hoor hoe laat ik terug ben , wanneer ik hele dag moet sport ik wel minder na tijd.
    En soms ga ik ook wel twee of drie filmpjes doen licht er aan hoe veel minuten er op staan .
    Maar vandaag nog niet gesport mis straks als koeler is hier in huis , al zie ik dat niet gebeuren [ het is al 25 graden hier ]
    Volgende week weer een poging .
    Meis kun je de spulletjes van je ventje niet ergens anders kwijt voor dat er wel wat mee gebeurt ?

Net even met de kat op balkon geweest maar meneer vond het leuk steeds om hoog te kijken dus maar weer naar binnen gegaan.
    Zo kan ik niet lezen al op hem moet letten .
    Verder weinig gedaan morgen weer een dag .

9. minon

minon Niet meer actief

Ze belde net (of de secretaresse dan gyn was al naar huis) en bloed was goed. Lever werkt dus nog steeds prima.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ok en nu wel in de gaten houden lijkt mij ?
    Waarom voel je je dan niet fijn?

11. minon

minon Niet meer actief

Wist ik het maar. Poste net al voel me zn zeikerd maar zit hier met tranen in mn ogen op de bank van de pijn bij die lever en van de harde buiken. Zelfs het bewegen van de beebs doet pijn zo hard is mn buik steeds. Ondanks dus die pillen.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik vind je geen zeikerd weet je praat het van je af , mis verzacht het .
    Schrijf van je af doet een mens vaak goed.

Kom vandaag mis no wel weer , ga nu even bank hangen en film kijken met een ijsje .

13. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

Ik wil kwijt dat mensen echt onfatsoenlijk zijn soms! Sta ik bij Multivlaai,twee mensen voor me. Tijd moeten wachten. Komt er ineens een vrouw die denkt voor te dringen dus ik zeg er wat van. Doet ze net alsof ze van niets weet😱je bent toch niet blind ofzo? Mevrouw van de kassa wilde me vervolgens helpen maar die oude vrouw mocht eerst wel haar spullen afrekenen! Toen ben ik weggelopen. Ik ga wel ergens naar toe waar mensen netjes op hun beurt wachten en dan ook niet geholpen worden als ze voordringen.😡

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Chibironon jeetje nie echt netjes nee.. haha goed dat je weggelopen bent ;)

Nijn fijn dat de uitslag wel goed is maar meid wat vervelend zeg dat het zo n pijn doet en je je rot voelt. knuf! als t niet gaat gewoon gyn of vk oid bellen hoor, kom op je moet nog ff!

Kibbeling wat rot van die bezuinigingen hoop dat t voor je meevalt

Mitsy dank je! ja ben aardig opgeknapt :) gelukkig maar
    ik denk gewoon verkeerde combi gegeten

wwjk:
    hier vanmiddag onweer gehad wel wat afgekoelt nu rommerlt het weer en er valt een spat regen.
    ga zo kids douchen als t lukt met dat gips en om hem op t stoeltje te krijgen.
    normaal doen we t samen maar ml is werken.
    Jar kan wel ff helpen :)
    heb net via mp een fiets voor em gescoord ;)
    zeker geen nieuwe maar wel een hele goeie en mooie die andere was veel te klein en hij is er toch niet zo heel voorzichtig mee haha
    kan de jongste straks weer op

fijne avond!

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @nijn jeetje meid, ik hoop toch dat het snel beter met je gaat meid! Dit is ook niks..

@Dani onweeR? ikk will oooookkk super benauwd hier..
    Hoe is het met je jongste?

@hier kindjes op bed avond!

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

jeuk!!! ;) verder gaat t goed! hij gaat zelf al van de bank legt een kussentje onder zn gips en schuift op zn kontje de kamer door haha kids zijn gelukkig flexibel
    ja was ff lekker de onweer maar nu alweer benauwd
    kids net gedoucht ga ze nu naar bed brengen
    dan lekker bank hangen of onder de veranda met tablet en een radler :p :p

17. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Uh nee, hoezo? :D

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Even snel, lezen lukt me niet op mobiel vanavond...

Dani: tegen jeuk van de gips: eau de cologne 4711... Mijn mama heeft met haar rug in de gips gelegen jaren gelegen en kreeg van de dokter dat als tip mee bij jeuk. En het schijnt te helpen. Persoonlijk vind ik het niet zo'n heerlijke geur maar moest je zoontje ermee geholpen zijn? ;)

19. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Marnat, ja lijkt me eng idd als je m niet steeds in de gaten kan houden! Vooral als ze zo nodig op t randje moeten gaan zitten! Hier komen de katten ook niet buiten. Heb het doosje van Siem op onze slaapkamer gezet, ver weg bij t raam. Je hebt gelijk, ben veel te bang dat er wat mee gebeurt!

Nala, ik schreef op dat forum, en daar schreef ook een nala, en haar kindje zal nu ook ong even oud zijn als jullie kindje vandaar!:)

Dani, en heb je een lekker rustig avondje gehad? Met een lekkere koele radler heerlijk! :D fijn dat je een fiets hebt gevonden!

Nijntje, je bent zeker geen zeur! Schrijf het lekker van je af! Misschien lucht het een beetje op!

Heb Norah maar weer naar beneden gehaald, ze was niet van plan te slapen haha! Maar even schommelen in de schommelstoel, misschien valt ze in slaap. Tot morgen!

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    Goedemorgen
    Hier nu al fles tijd, zal wel door de warmte komen denk ik.

Nijn, kan je niet eens een ander zh bellen? Vragen wat hun ervan vinden? Vind het niet kunnen dat ze je zo slecht helpen.
    Mitsy is ze nog gaan slapen?
    Jeuk bij gips, past er misschien een sate prikker tussen?

Deel Deze Pagina