Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Wat doe je daarmee dan? erop deppen of er bij in laten glijden? ;)

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Sate prikker vind ik weer zo eng haha nee t is net om de bocht bij zn enkel dus daar kom je ook met geen mogelijkeheid bij boven aan wel daar kan ik tot bijna zn knie mn vinger wel insteken daar kan ik iets kriebelen maar de rest dus niet helaas..
    vandaag weer zo n warme dag!!

kids gaan na de middag naar oma :) nachtje logeren
    ik ga met manlief een nachtdienstje mee ;) ben benieuwd haha

Mitsy heerlijk! zeg maar gerust 3 radler`s :p haha
    Is Norah nog gaan slapen?

Mamachantal ach gut ja die kleintjes hebben ook dorst met de warmte zou zo kunnen hoor
    of een beetje gekookt afgekoeld water uit de koelkast geven? tussendoor misschien ook lekker fris?

Nijn je zeurt idd zeker niet!
    tip van een ander zkh is misschien wel t overwegen waard!

x

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @DAni wat doet je man dan voor werk?

@hier straks lekker naar buiten denk ik, het zweet loopt me nu al over mn rug dat word wat. Manlief is met mn schoonvader bij een fiets kijken hopelijk is die goed dan hoef ik alleen nog een achterzitje te kopen en dan kan ik fietsen met de kids :d

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    Ik lig nog in bed :) cay kwam half 8 voor zn fles.
    Daarna lekker nog gekroeld op bed en daarna is hij gaan slapen.
    Jaim lag ook bij mij in bed en is er net uit.
    Ml is werken.

Gister naar kapper geweest.
    Hebben ze t veel te kort geknipt :(
    Gelukkig groeit het snel en kan ik nog een staartje in.

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spikkel: Dat zal mooi zijn fietsen met de kids , het zitje niet te vinden op mp? of hier in het verkoop hoekje of bij gratis ?

Hier lieve kat die ons waker maakt , en zelf licht meneer voor de balkon deur te pitten.
    Hier word het weer warm , mis dat we gaan fietsen of wat anders .
    Boodschappen zijn al in huis , of er moet nog net iets wezen wat er komen moet .
    Ik heb alleen tas vol glas werk potjes en oude glazen die weg moeten.

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Marnat fiets was helaas niks nu eerst even verder kijken voor een fiets maar je tip houd ik in mn achterhoofd..

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dacht dat mijn mama een spray had en dan even sprayde.

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spikkel: Ok meis graag gedaan succes met zoeken .

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Spikkel mijn man is RMO chauffeur, haalt melk op bij boeren voor kaasfabriek.

Mama chantal heerlijk uitgeslapen dus jammer dat ze het te kort hebben geknip

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

Nog drie weken werken en dan vakantie jihaaa zin in

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Dat ik al uren wakker lig van benauwdheid en een vervelende piep en rochel met ademhalen. Lijkt wel of ik aan het opstijgen ben. Die plotselinge weersveranderingen kan ik nooit zo goed handelen. Hopelijk val ik zo een x in slaap.

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    Pff.. 2.15 en 6.30 flestijd :(

Minimouse ooh das irritant!

13. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Dat ik zooooooo baal van mn werk!

En ik hoop dat ik maandag of dinsdag meer hoor over de functie waar ik vrijdag gesolliciteerd heb aangezien dat me echt een HELE leuke baan lijkt!!

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dani ik gebruikte een breinaald om mee te jeuken. Werkte super hoor. Is lang genoeg en smal. Fijn dat hij zich verder al wat kan redden. Was het leuk met ml mee op de wagen?

Mamachantal balen dat ze je haar te kort hebben geknipt. Gelukkig groeit t idd wel weer aan.

Marnat ahhh die huisdieren van tegenwoordig....het zijn net kinderen. Maken ze je wakker en gaan vervolgens zelf weer liggen slapen.

Nijn vervelend dat je zoveel pijn hebt dat je ervan moet huilen. Dikke knuffel mop! Wel goed dat de uitslag positief was.

Mitsy balen van de lekkage. Gelukkig is je doosje onbeschadigd gebleven. Slim om hem elders neer te zetten. En het is helemaal niet gek om de urn te aaien hoor. Als jou dat een goed gevoel geeft vooral doen.

Verder is t niet blijven hangen. Sorry!

Hier vrijdag vrij geweest en eigenlijk niet veel bijzonders gedaan. Even met vriendin weggeweest naar tuincentrum en vooral geprobeerd om de vrede te bewaren tussen kleine man en mezelf. Hij was afgelopen dagen vroeg wakker en dan is hij niet altijd even goed gestemd. Vandaag weer werken maar mocht vanmorgen eerst uitslapen van ml ♥

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Hoe gaat het nu heeft ie nog jeuk daar, door het gips ?
    Mis een brei naald proberen , mijn ouders deden dat ook toen ik gips had, [gescheurde enkelbanden] Als kleine meid .
    Liep ik dan met gips poot over de camping zie me nog gaan hihi.

Nijntje1990: Hoe gaat het met jouw en de kleintjes ?

minniemouse25: En toch nog wat geslapen? Vervelend kan dat zijn he , heb je dat vaker ?

Kibbeling: Ja katten zijn net kinderen , net zulke boefjes :D
    Klinkt voor jouw mis gek en voor meer meiden , maar voor ons is de kat ons zoontje .
    Vane week geschrokken trouwens , hij had bandje met belletje om.
    Maar die zat wat losser blijkt , want in eens horen we als of die over geeft .
    Niks aan de hand zou je denken , maar klonk toch niet goed had ie met slikken bandje in zijn bekje gekregen .
    Manlief had moeite er mee om er af te halen maar wel gelukt .
    Voorlopig maar geen bandje meer .

Hier gister naar de vrijbuiter in roden geweest veel tenten gezien.
    Ook 1 die we wel wouden hebben , maar ons verstand zij dat we beter eerst konden kijken wat met tent kamperen kost.
    De tent kost ongeveer honderd euro .
    Wij thuis gekeken maar jeetje wat valt dat tegen .
    We houden niet veel over als we het doen , besluit genomen volgend jaar weer te kijken .
    Beetje jammer als je tent koopt en je gaat nu niet weg .

Op vakantieveiling houden we het wel in de gaten .
    Daar gister nog gekeken was er een avondje uit in Zwolle met Jannes Jeroen van de boom en meer .
    Leuk in Veendam ooit ook geweest.
    Ach bieden een euro zegt manlief , geloof het of niet.
    We gaan voor een euro in oktober op stap.

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    Marnat
    Misschien tent via mp? Zitten wij ook voor te kijken.
    We willen zo'n grote tunneltent, maar echt goede zijn niet te betalen.
    Volgend jr gaan we naar Frankrijk, voor 2,5 week betaal je dan 500 in t hoogseizoen op een camping met animatie en leuke zwembaden voor kids.

Hier rustdag.
    K lig weer in bed, cay slaapt en jaim komt ook zo naar bdd.
    Ml is werken.
    Ben kapot, dacht dat we aardig van de nachtvoeding af waren.
    Jaim was al half 8 wakker en cay wilde half 10 weer eten.
    Nu maar uurtje slapen en dan wat in huis doen

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mamachantal: Dat kan maar deze was niet duur. de capings zijn te duur , daar door blijft er te weinig geld over .
    Anders wisten we het wel .
    Lief dat je mee denkt .
    Een tent komt hier wel alleen even weer geduld .

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik ga me niet vervelen in de vakantie dagje apen heul doet ook gezellig mee voor maar 23 euro.
    Er zijn mensen bieden 25 of meer terwijl het goedkoper kan.

19. minon

minon Niet meer actief

Marnat: marktplaats aanbieding in de gaten houden! Staat regelmatig kaartjes voor dierenpark emmen of ouwehands dierenpark op voor de helft van het geld. Kregen gisteren met de folders ook een voordeelbon voor dolfinarium binnen. Ipv 30 euro nogwat 19,95 pp. Misschien krijgen jullie die ook? Was geldig tot eind oktober.
    Kamperen: mocht je er volgend jaar op tijd besluiten: in zuid frankrijk heb je rcn campings. Dan sta je voor 15 euro per nacht als je vroeg in het jaar rcn voordeelcoupons koopt. Gelden volgens mij ook in Nederland. Reis naar Frankrijk is natuurlijk ook al duur. Zal eens voor je kijken of ik er wat over kan vinden. Je hebt misschien in Nederland of bijvoorbeeld op texel wel ergens een leuke boerencamping waar je voor weinig kan staan
    Dani: inderdaad een breinaald voor de jeuk! Wel een stompe anders komt het gips eraf en heeft ie allemaal rode krassen op zn been :)

Deel Deze Pagina