Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    goeienavond meiden!
    Marnat, had je al wat gevonden op de site van vakantie veilingen? ik hoop dat je wat leuks vind! Het is zo jammer dat veel dagjes uit zo belachelijk duur zijn. Vooral attractie parken enzo. En koop dan nog maar eens een ijsje en een frietje daar. Bah bah, is gewoon niet leuk meer. ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent met katlief! Geen belletjes meer voorlopig? Wat voor kleur heeft hij?

Nijn90, hoe is t met je? Heb je nog last gehad? Hoop dat je je goed voelt!

Spikkel, en ben je er al uit of je de finale gaat volgen?:) Gister gekeken? Ik vond het wel een goede wedstrijd zeg! Kon makkelijk kijken omdat de spanning er eigelijk af was hihi.

Chantal, en hoe is t met jou? En de kids? Hopelijk s;apen ze goed vannacht! Val je wel makkelijk in slaap na een nacht of vroege ochtend voeding?

Nijn, en nog gelukt met scrapbooking het weekend?

Vandaag overdag even 2 uurtjes bijgeslapen heerlijk! Manlief met Norah op de borst naar de tour gekeken. Nou hier zijn de sluizen weer open gegaan! Wat een weer zeg! Hoop dat het snel droog en warm wordt, kan de kinderkamer drogen.
    Mn ma heeft door haar werk een dierentuin kaart waarmee ze bij bijna alle dierenparken in nl met 5 (!) personen gratis naar binnen mag! Dus als Norah wat groter is gaan we lekker naar het Gaja park en Mondo verde, heb ik echt veel geluk mee! Want voor zo vind ik die entree kaarten ook zo duur. Maar we willen toch ook wel volgend jaar een jaarkaart voor gaja, dat heb je er met een paar keer al uit.
    Norah heeft net haar eerste hele kleine stukje banaan gehad (een piep stukje) ze vod t lekker maar keek me daarna aan alsof ik dr zure melk gaf hahaha!
    Is weer even wennen zeg, zit nu op de laptop te typen ipv de iPad! ;)
    Deze corrigeert typfouten niet hihi!
    Vandaag zou onze kleine Siem 1,5 zijn geworden... :( wat mis ik mijn kleine vriendje toch.
    Gelukkig is mn man vrij vandaag. En morgen ook! Echt een luxe twee dagen achter elkaar :) heerlijk!

2. minon

minon Niet meer actief

Knuffel mitsy! Kan me voorstellen dat je hem mist. Of voorstellen klinkt altijd zo alsof ik weet wat je meemaakt maar dat weet ik natuurlijk niet. Weet me wel het gevoel toen onze dochter na haar geboorte een paar keer op sterven lag maar dat is niks vergeleken bij wat jij en anderen zoals mamachantal en marnat en nog heel veel anderen doormaken/gemaakt hebben. Onze dochter heeft het overleeft en zo gezond als een vis.
    Heerlijk zn abbo zeg dat scheelt echt een bak geld. Wij kopen alleen af en toe een kaartje via marktplaats aanbieding voor ouwehand. Dan is het nog goed te doen omdat dochter nog gratis is.

Marnat: hoop dat je nog wat leuks hebt kunnen vinden voor een prikje!

Voel me nog steeds zwaar klote. Lig hele dag op de bank. Man was tussen de boten door vanmiddag thuis en heb even lekker op bed kunnen liggen. Merk weer met extra pil dat weer slaperig ben dus ga ook niet meer even kijken ofzo. Veel te gevaarlijk in de auto. Pijn blijft alleen door de pillen heen komen. Donderdag weer afspraak bij de gyn dus ga dan zeker vragen wat hij ervan denkt. Vanaf zondag mag ik ze namelijk niet meer. Dan ben ik 30 weken en zijn weeenremmers met pijnstillende werking (gele sticker erop ook). Merk wel dat laatste dagen mn buik meer gaat hangen dus beeb 1 is aan het indalen.

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Meiden.. dikke kus voor jullie! Ik lees mee. Maar daar houd ik t bij. Ik kan t nier meer bij houden en zit veel via mijn tel hier. Maar ben van alles op de hoogte. Hoe t hier gaat staat in t topic hyperemesis gravidarum.

Xx

4. minon

minon Niet meer actief

Zag staan dat je online was en moest gelijk weer aan je denken. Via de fb al wat meegekregen ervan maar ga even lezen. Knuffel!!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hebben nog niet weer wat gevonden.
    Ergeren ons alleen maar , biedingen op apenheul 70/111 euro niet normaal .
    Hebben melding gemaakt .
    We blijven proberen aanhouder wint .

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.567
    3.068
    113
    110 voor apenheul?die zijn gek

Vanmiddag 26 toen ik keek.

Thnx nijn mooie boten!
    Dark zit jij ook op hg fb?

7. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Er zit gewoon 1 of meer nep biedingen te doen. De gekste namen en biedingen komen voorbij. Tijd voor modjes daar.
    Zelf hadden we vanmiddag al kaarten gescoord voor 23 euro.

8. minon

minon Niet meer actief

23 euro is een mooie prijs! Maar 110 dat is meer als het normaal kost haast! Wij hebben ook tijdje op vakantieveilingen gestaan maar ze houden je wel in de gaten hoor! Als je als aanbieder meebiedt (zien ze blijkbaar aan ip adres ofzo? Of familie mee laat bieden dan ben je zwaar de sjaak en krijg je hoge boetes. Maar ben zeker met je eens dat sommige mensen echt belachelijk bieden.

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Mamachantal ja ik ben daar ook

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi dames

ff ego ik ben sinds gistermiddag weer erg benauwd ondanks t puffen
    vanacht geen oog dicht gedaan bijna hele nacht opgezeten
    nu ook flink benauwd ben er zo naar van ben er dizzy van
    dus zo om 8:00 gelijk HA bellen

Hoi Dark!!

Vakantieveiligen ik word er heel knorrig van idd mensen die dom zo van 1 naar 25 euro gaan bah!
    maar idd veel dingen erg duur
    kijk ook veel op mp

later meer. x

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @misty nee niet gekeken maar las wel dat het een goede wedstrijd was..

@DA ik ga zo even lezen..

@Vakantieveilign houd ik wel in de gaten maar helaas vaak te duur..

@hier zo dochter naar school brengen. .

12. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Wat ik kwijt wil?

Ik haaaaat het als mensen liegen en dan vooral mijn partner!

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dark dikke knuffel! Ga zo ff lezen.

Dani balen van je benauwdheid. Het weer is daar ook alles behalve gunstig voor.
    Hoe was t bij de ha?

Mitsy dikke knuffel.

Marnat achterlijke prijzen he soms op vakantieveiling.

Nijn balen dat je zoveel last hebt vd pillen. Hopelijk werkt de bank een beetje mee voor jullie en gaat de boot door.

Aap klinkt niet best.

Hier gisteren een gezellige dienst gehad. Mijn collega heeft kleine man nig even snel geknipt dus die loopt er ook weer netjes bij.
    Vandaag weer een avonddienst draaien.

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @aap oei dat klinkt niet best..

@kibbeling handig zo'n collega :D

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Spikkel heel handig zo'n collega! Hij doet ook altijd het haar vd clienten.

Hier ging ik net op de fiets kleine man naar kdv brengen maar t waaide harder dan ik dacht en mn banden zijn zacht. Ben al op zoek geweest naar t fietsnippeltje maar is onvindbaar. Denk dat ik ff langs de fietsenwinkel moet voor een nieuwe

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ok meiden, hier ben ik weer :) Druk weekend achter de rug. Vrijdag had zoonlief optreden van het circussportkamp. Oh, wat was mijn kleine tijger stoer zeg! En zo goed meedoen! Mama zat weer in tranen op de bankjes te kijken... :)
    Zaterdag weer zwemles gehad, zoonlief had er wel niet zo'n zin in. Hele tijd op mij roepen in het zwembad. Tja, nog 1 les en dan heeft hij al 2 weken geen omwille van verlof. Hij wil maar dat mama hem zwemles geeft, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Zaterdagavond moeten werken, was 1u toen ik in m'n bed lag... Manlief met zijn wekker om 8u, grr! Zijn de kindjes eens logeren. Nog even gedut, weer manlief daar! GRR! En toen maar even Desperate Housewives gekeken voor ik de kindjes ging halen, even genoten van rust in huis ;)
    Gisteren nog op bezoek bij vriendin in haar nieuwe huis. 's avonds nog cakejes gebakken voor bij de onthaalmoeder. Dochter viert er vandaag haar verjaardag, omdat de onthaalmoeder vanaf volgende week 4w in verlof is.

nijntje: Jammer dat je zo'n bijwerkingen hebt van de pillen. Maar goed rust houden (maar dat doe je al). Als je ligt heb je dan ook zo'n last van je lever?
    Hoe is het met je meisje? Snapt ze het wat dat ze binnenkort grote zus wordt?

Marnat: Ken vakantieveilingen niet maar wel leuk als je er zo koopjes op de kop kan tikken. Wij hebben nog van die bonnen van dagje uit van jumbo voor goedkopere tickets te krijgen. Wij willen graag naar Gaia Zoo in Kerkrade gaan, maar moet dan eens kijken hoe het werkt met die bonnetjes.

Kibbeling: Handig zo'n collega! :) Ik heb voor het eerst zoonlief zijn haren gedaan met de tondeuse, zie ik in het weekend dat er nog een plukje niet afgedaan is ;) Volgende keer toch maar aan iemand anders overlaten dan :D

aap: Niet leuk... Denk dat je dan maar eens een goed gesprek moet aangaan met je man.

Misty: Ja hoor, scrapbookpagina die al weken ligt te liggen is eindelijk af! :) Had het licht gezien, dacht ik, tot ik de pagina weer zag en de foto's helemaal verkeerd geplakt had. Maar heb mijn nieuwe knutselspullen getest en heb voor het eerst geborduurd op papier. En nu is het toch leuk geworden en eindelijk afgewerkt! :) Volgende week staat er weer een knutselavondje gepland. Zo leuk!

MamaChantal: Jaim vakantie? Zijn de uren van de flessen wat meegevallen vannacht?

Als ik iemand vergeten ben, sorry!

WWJK: Dat ik hoop dat ons meisje eindelijk iets op het potje wil doen bij de onthaalmoeder. Het hele weekend alleen kaka in haar onderbroekje, voor de rest alles op het potje. Ze zegt het zo flink, nachtpampers 3 van de 4 waren droog. Middagslaapje is droog. Maar ze wil maar niet iets doen bij de onthaalmoeder, zo jammer...

En moest iemand cadeau ideetjes hebben voor haar verjaardag? Ben aan't denken van ons een loopfietsje, maar welk? Een houten of een metalen? Ze krijgt nog een dekbedovertrek voor haar grote bed, de bloemen van smartmax maar verder dus inspiratieloos... En moet nog iets hebben voor mijn so, manlief zijn grootouders, haar meter...

17. minon

minon Niet meer actief

Nijntje: moeilijk heh die cadeautjes. Heb voor haar verjaardag dit jaar (ook twee jaar) een skippykoe gevraagd van opa en oma. Was groot succes. Erg leuk voor buiten maar ook voor binnen. Van ooms en tantes gewoon geld gevraagd maar dan in muntjes. Ze vind het leuk om geld in haar spaarpot te doen haha.
    Als ik lig heb ik inderdaad ook nog steeds pijn in mn lever. Zitten is het ergste. Ik heb het minste pijn als ik bezig ben en dus sta of loop maar met een lage bloeddruk en harde buiken is dat ook weinig een optie. Dan krijg ik het namelijk als ik klaar ben alsnog dubbel terug. 1 beeb is nu ingedaald en ze zeiden dat dan minder werd maar die bovenste denkt nu juist jippie! Ik heb de ruimte en ligt volop te draaien en te trappen naar boven.

Kibneling: handig zn collega. Kapper is zo duur in verhouding voor de kinderen.

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo'n skippykoe is geweldig :D Zoonlief heeft die gekregen van de Sint paar jaar geleden, maar meisje vindt het ook geweldig :)

Indalen was bij zoonlief ook een hele opluchting want toen viel de druk ook weg op de lever. Maar dochterlief was zo koppig om een uur voor de bevalling pas te gaan indalen... Dus hopelijk vindt beebje 2 het ook wat leuker om wat lager te liggen ;) Het is toch een hele aanslag op je lichaam he.
    Vorig jaar was ik bij de dokter voor darmonderzoeken en had ik ook aangehaald dat lever 2x gekneusd is geweest tijdens de zwangerschappen. En die zei dat als je een gezonde lever hebt, die zich vanzelf hersteld en dat je er niks aan overhoudt. Dat vond ik ook wel een geruststellende gedachte.

haar knippen: Onze kapster knipt het froetje van dochter meestal gratis. Enkel als ik achteraan ook laat bijknippen of zoonlief laat knippen betaal ik € 5. Vind ik nog wel goed meevallen.

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hallo allemaal,

wat ik kwijt wil? dat ik vandaag 1 uur en een kwartier in de stoel van de tandarts heb gelegen, de wortelkanaalbehandeling moest afgemaakt worden! nou ben ik daar wel bekend mee en zei ik stoer 'nee hoor geen verdoving'.. de eerste vijl ging erin en de beste man kon meteen stoppen, hij heeft me plat gespoten met verdovingen en daarna kon hij rustig doe het zelven! zit nu weer op het werk en het zeurt wel wat maar ik ben blij dat het achter de rug is!! :)

20. minon

minon Niet meer actief

Femmy: auw!! Hopelijk heeft het goed geholpen.

Nijntje: 5 euro is echt weinig! Hier moet ik 19 euro betalen om alles te knippen. Echt belachelijk eigenlijk maar ja. Zitten twee kappers hier en de andere is nog duurder.
    Leverwaardes zijn nog steeds prima dus hij doet het nog goed gelukkig. Heb ook wel eens gehoord dat ze een bepaald gedeelte van je lever ook weg kunnen halen en dat het dan weer aangroeit. Apart eigenlijk heh. Idd een aanslag maar goed. Beebs doen het goed dus daar draait het om.

Deel Deze Pagina