Heb weer prednison voor 5 dgn nou ja hopen dat t helpt.. zweet me rot maar geen koorts. idd zit t weer niet mee hoge luchtvochtigheid heb bloemen van mn moeder gekregen voor mn verjaardag ze zijn nog zo mooi maar stinken enorm waar ik weer benauwd van word dus denk dat ik die maar weg doe. wel jammer haal de goeie bloemen eruit die op een vaasje Kibbeling fijn weer alles geknipt balen van je fiets! mannen hier knip/scheer ik zelf Femmy auwie nog voor verdoving eruit is pijnstiller nemen hoor ik ken het helaas! verjaardags cadeau skippy koe is idd leuk! loopfietsje wij hebben een houten die werkt prima!
Dani: Dat had ik vorige week ook: hele dag koud, 's nachts zweten en geen koorts. Hier was het met puffen gelukkig na 3 dagen over. Van bloemen kan je het idd ook benauwd krijgen. Mijn ouders hebben hele mooie paarse in hun tuin (weet niet welke) maar zet ze binnen en ik heb het ook zitten. WWJK: Nog vergeten: ga toch 1 nachtje weg Mijn zus wilde een dagje mee naar zee ipv manlief omdat hij niet zo lang kan zitten in de auto. En zus stelde het zelf voor. Nu zag ik er eigenlijk tegenop om meer dan 2u heen te rijden en 's avonds uiteraard weer terug. Zeg zomaar: 'zou liever een nacht blijven slapen', zus: 'ok, dan doen we dat toch?' Maar nu nog zoeken of we de Belgische of NL kust nemen.
Heerlijk nijn geniet ervan NL kust is ook mooi! fijn dat het bij jou met puffen over was. ik tob al anderhalve week ben dr nu wel klaar mee hopelijk knapt het met prednison icm puffen wel op want met alleen puffen lukte t niet helaas heb ff wat in huis gedaan maar met 23,5 gr niet echt leuk
piep hier was ik ook weer eens hier gaat alles rustig zijn gangetje, kids hebben vakantie en manlief is alweer een week aan het werk nog tot 4 augustus en dan heeft hij 2 weken vakantie nijn catzand net over de grens (in Nederland dus) is het heel mooi en rustig echt een aanrader
en nu maar op zoek naar leuke dingen voor zoon want die is echt niet te genieten door zijn autisme heeft hij echt zijn structuur en bezigheid nodig door de vakantie is er de school structuur afgevallen even zien of we daar een vervanging voor kunnen vinden
Thanx Gaat deugd doen! Ook al is het maar 1 nachtje. Dani: De NL kust is niet zo toeristisch als de Belgische, maar de Belgische kan zoonlief met een go cart op de dijk terwijl kunnen wandelen als meisje moet middagdutten. En de Mercator in Oostende denk ik dat zoonlief ook wel tof zou vinden nu hij zo in zijn piratenfase zit. Maar in NL zijn er andere charmes, dus... moeilijk! Beetje kijken voor de kinderen wat zij het leukste zouden vinden. zuurtje: Cadzand, nog nooit geweest. Ga ook eens kijken. Zijn sportkampen niks voor hem? Is een weekje van maandag tot vrijdag. Zoonlief heeft er nu 2 weken opzitten en in augustus nog een weekje. Hij vindt dat super leuk om te doen.
Leuk hotelletje (hoevetoerisme) gevonden in De Haan, met boerderijdieren aanwezig en heel erg kindgericht. Fingers crossed! Straks bellen als ik thuis ben...
Duimen rollen nijn. Manlief en ik morgen werken . Manlief solliciteert zich nog altijd suf , hij is zover nu dat ook Duitsland mee doet in de zoek actie naar werk. Vandaag weer de eerste sport filmpjes gedaan .
Hopelijk in Duitsland meer succes Marnat! Wwjk: vanmiddag in ziekenhuis aan de ctg gelegen. Voelde al hele dag geen leven en dan staat het gebeuren met onze dochter je weer haarscherp voor de geest. Maar ze deden verstoppertje want ctg ging erop en gelijk volop schoppen. Dus niks aan de hand gelukkig. Donderdag weer naar de gynaecoloog.
@nijntje gelukkig dat ze eenmaal aan het ctg wel gingen bewegen! Weekend gewoon gewerkt hoefde niet zo lang, voel me alweer wat beter gelukkig. Vanmiddag ff uurtje geslapen en zo weer werken over 2.5 week lekker 3 weken vakantie.
We zullen zien of Duitsland meer succes op levert , hij moet eerst een goede cv in Duits in elkaar zetten . We hebben hier over na gedacht als hier niks is dan moet je wel eens veel verder kijken . Spikkel: Hoe gaat bij jullie dan wat werk betreft jij of je manlief had ook niks toch? Nijn: Gelukkig bewogen ze , kleintjes mama en tante marnat niet meer laten schrikken hoor .
@marnat hij heeft een contract voor een jaar maar voor maar 7.45 uur.. we hebben opveel meer maarjadat luktnog niet echt
Spikkel: Daar word je ook niet vrolijk van pff het is echt een strijd om werk te vinden. Drama wat werk betreft . Dan te bedenken dat de zorg ook nog zwaar op de schop gaat . Eerst maar vakantie vieren hier en daarna weer tijd voor dat soort dingen. Nog 4 dagen en dan rust.
Pff zo ff afwas doen, thee drinken en slapen(hoop ik) Ben kapot. Cay blijft onrustig, vanmiddag cb geweest even met wijkverpleging gepraat. Die weet t ook niet meer. Laatste fles nu verhogen naar 210 in de hoop dat het dan snachts beter gaat. Hij heeft gewoon vaak honger. Ze gaat kinderarts mailen of hun nog een idee hebben. Bijvoeding mag voorlopig nog niet. Ben blij dat mn man bijna vakantie heeft. Hopelijk gaat hij er dan ook uit sochtends/snachts.
MamaChantal: Jeetje meis wat moet die kleine wel niet eten om tevreden te zijn. Ik hoop dat de kinderarts met een oplossing komt. Ik en manlief hebben het idee dat er toch wat moet zijn. Zo lijkt me het niet door te kunnen gaan arm jij en het manneke . Knuf ik wou dat ik wat kon maar helaas.
Mamachantal: waarom mag hij nog geen bijvoeding? Weet dat de meningen erover verdeeld zijn maar onze dochter kreeg ook met 3,5 maand al rijstebloem in de fles. Was ook erg hongerig. Met vier maand al aan de fruithap. Hopelijk heeft de kinderarts nog tips. Schiet niet op zo word je zelf ook sjago van.