Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn90: Dikke knuffel hopelijk doen ze nu iets .
    En idd er is iemand die je serieus neemt.

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nou dr zit helaas weinig bij zit net tussen 2 maten in :( zo vervelend..
    Jumpsuit 2 verschillende weet nooit of t me echt wel staat haha t zit wel lekker
    er zit 1 heel leuk jurkje bij en een korte broek maar wat aan de strakke kant..

Mamachantal ik heb hier nog wat liggen mag je zo hebben:
    3 kwart broekje licht blauw mt 62
    Blousje mt 74
    Shirtjes 5x mt 68
    mocht je interesse hebben laat maar weten doe ik je een pb met foto :)

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Spikkel: in de zeeman in de gemeente waar ik werk doen ze dat ook met die zakjes. Dit jaar nog niet geweest met de solden, maar zeker tegen het einde doen ze dat. Alles waar nog 1 of 2 stukken van zijn. Dus wie weet? ;)

Mamabri: dat noemen ze shoppen :D Grappig dat je naar de zeeman vlucht, ik doe dat soms ook :D Zeeman of Action. Heerlijk! :)

Nijntje: fijn dat je nu tenminste iets weet! Jammer dat je moet blijven, maar even aan jullie denken.

Zo, ondanks de hitte ga ik even op de crosstrainer. Dat buikje MOET weg :) zijn ook net een ijsje gaan eten met de kindjes. De deal is als ze goed eten 's avonds dat we 1x per week ijsje gaan eten. En ze hadden het verdiend ;) Als meisje nu nog zou willen slapen ipv kwebbelen... Zoonlief lag half uur geleden al te snurken, zo moe :D

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

oeh nijn84 pff succes! met dit weer ik heb net de kids gedouched en badkamer schoongemaakt maar ik zweet me rot! :D

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nu allemaal van die hotels af blijven , zijn nu voor ons grr .
    Vakantie veiling is leuk maar net op de seconde worden we over boden soms.

En mijn buik doet pijn aan de zij kanten stel gekookte eieren waar we niks aan hebben , auw

Nijn84 Jij liever dan ik op de cross trainer . buikje mag hier ook nog platter hoor.
    Maar nu even niet , eerst vakantie ga veel fietsen en lopen .
    Hoe bevalt de cross trainer voor je manlief?

6. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    He meiden
    Wat erg he van dat vliegtuig! Verschrikkelijk! Helemaal als het een aanslag is. Wat is er toch allemaal aan de hand. Vind sowieso dat conflict in Rusland moeilijk te begrijpen, wat er nou precies aan de hand is daar.

Mamabri, oooeeee wat fijn! Super! Ik ga ook zo graag naar de zeeman! Alle kleertjes van Norah komen van daar en ik slaag zelf ook altijd voor shirtjes hemdjes leggings enz! Ook vind ik dat je goed kan slagen voor speeltjes en cadeautjes! Ben jaloers op je tassn vol!
    Doet z'n wond ook pijn als je er alleen al te lang naar kijkt? :D:D:D hihihi mannen. Geneest het wel goed?

Nijn84, serieus ben je gaan sporten vandaag? Pffff knap hoor! Fijn dat zoonlief al slaapt! Hebben ze veel last van de warmte?

Nijn90, hoe is t met je? Blijf je nog in het ziekenhuis? Sta op je strepen he!

Dani, leuk zijn die jumpsuits he, Ik vind m ook zo lekker zitten maar weet niet of hij me charmant staat hihi!

Marnat, sterkte met je buikpijn, heel vervelend! Vooral als t zo heet is!

Manlief is nu fietskledij aan het uitzoeken, met zon sexy schuimrubber in het kruis hahahaha! Hij heeft idd een renfiets gekocht.

Kennen jullie de winkel cranenbroek? Weet niet of die alleen hier zit, maar die is echt fantastisch. Een combinatie van zeeman, action, hornbach en intratuin. Ze hebben heel veel kleding, tuinmubilair, gereedschap, speelgoed kaarsen decoratie enz enz. Maar echt voor budget prijzen! Bijna alle broeken, in veel kleuren en 3/4 en lang vanalles voor 10 euro. En shirtjes en blouses al van 4 of 5 euro. En hartstikke leuk en ook hip! Ook bergen kinderkleding vanaf kleuter maat ongeveer. We zijn er ook super goed geslaagd voor kerst spullen. Is echt een aanrader!

Wat was het heet vandaag he! Norah heeft vandaag lekker de hele dag een rompertje met spaghetti bandjes aan gehad, en lekker binnen gebleven en rustig aan gedaan. Heb wel vanmiddag van de kelder tot de bovenverdieping gestofzuigd en gepoetst, is t weer gedaan, maar t zweet liep langs m'n hoofd haha!

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Iemand vroeg hoe t ging.. maar ik mag niet klagen vind ik. Woensdag belafspraak met de gyn voor overstap van meds. Hopelijk helpen deze beter. Vandaag naar cb geweest met evi voor prikjes.. daarna nog flink wat spanning gehad en daar kan ik momenteel niet tegen dus nu weer erg misselijk ondanks meds. Wil niet spugen, dus ik vecht ertegen. Als ik eenmaal begin, kan ik namelijk niet meer stoppen.

Mijn spanningmomentje waarom ik me zo misselijk voel:
    Zusje belde vanmiddag dat er een auto bij haar tegenover stond met een kindje erin. Na 10 minuten nog niemand (raampje stond stukje open, maar nog veel te heet natuurlijk) ze durfde niks te doen. Dus ik heb opgehangen en meteen de politie gebeld. Die zijn erheen gegaan en hebben de ouders op hun sodeju gegeven en kindje uit de auto (ongedeerd) rede, kindje sliep en ze dachten dat ze zo wel even verder kon slapen, zonde om wakker te maken. Echt domme domme ouders!

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat meen je niet
    daar kan ik me ook aan ergeren
    goed gehandeld meid
    jammer dat je wel weer misselijk bent

nijn fijn dat je eigen gyn je wel goed in de gaten houd

de rest haai zwaai

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mitsy, volgens mij geneest het wel goed. Hij zit gewoon te miepen volgens mij. Maar heb ze hier wel aan het werk gezet hoor. Ik heb gezogen en gedweild, de oudste van 17 zit maar achter de computer, dus die mocht de badkamer goed schoonmaken, had hij maar half gedaan, dus mocht hij het overdoen, en voor manlief heb ik de wasmand naast hem neergezet, mocht hij de was wegvouwen.

Ik ben gekke Henkie niet :x

DA, jeetje wat een DOMME ouders bestaan er toch, onbegrijpelijk :x Er wordt zo vaak gewaarschuwd! Ik begrijp dat niet hoor.....

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Da: en dan voelde ik me al schuldig omdat mijn meisje dorst had toen we op K&G waren en ik geen water bij had... Gelijk in de aldi water met sportdop gehaald, toen we vanavond naar huis reden heeft ze zo een flesje van 33cl bijna helemaal opgedronken.
    Pfff, niet te schatten van die ouders...

Een training van 20min zit erop. ;)

Marnat: manlief probeert elke dag dat hij geen kine heeft er toch even op te staan. Zat paar dagen geleden aan 0,5km. Hij probeert het en hoop dat hij doorzet.

Mitsy: Ja, van craenenbroek, komen er zelf amper. Fietskleding haalde manlief meestal bij decathlon of iTek.
    Ze kunnen hier redelijk met de warmte om. Zoonlief wilde absoluut zijn dekbed hebben ;) Meisje wilde noggeen lakentje. Die ligt ook in een romper van zeeman met spaghettibandjes :D

Zo, dadelijk bed in en dan morgen laatste halve werkdag :) Trusten!

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Dani kan me voorstellen dat je bink last heeft van de warmte met zijn gips balen. Balen hoor dat het nu zo warm is. Hoe gaat het met jou en je kuur? Voel je je al wat beter?

Mamachantal op zich kan je wel naar plaswijk net wat je zegr ze hebben een waterspeelgedeelte. Goed insmeren en spelen maar, warm wordt t toch. Je hebt ook een binnenspeelgedeelte geen idee hoe warm het daar is maar mocht er airco zijn zit je wel koel. Succes met je beslissing!

Marnat al geluk gehad met je hotel?

Nijn jeetje wat een soepzooi zeg in t ziekenhuis. Gelukkig doet je eigen gyn wel zijn best voor je. Dikke knuffel mop.

Dark jeetje wat een maffe ouders zeg. Je haalt je kind toch uit de auto zeker met die warmte!! Goed gehandeld hoor.

Mitsy idd verschrikkelijk nieuws.

Mamabri ohjee mannen en ziek... das een hele slechte combi. Goed van je dat je de hh taken hebt verdeelt. Zittend werken kan ook, kan ook op je gemak.

Nijn sporten in die warmte respect!! En lekker hoor er even tussenuit met de kids.

Wwjk dat ik zo blij ben dat mn zus en gezin vandaag veilig zijn terug gekomen van Amerika. We waren op weg naar schiphol om ze te verrassen toen we het nieuws van het neergehaalde/gestorte vliegtuig hoorde. Oh wat een dubbel gevoel geeft dat zeg. Blijdschap dat hun veilig zijn en verdriet voor de nabestaande. Het zet je wel even aan het denken hoor.
    En dan bedenk je daarna oh mijn collega is afgelopen zondag naar thailand vertrokken. Gelukkig zat ze hier niet in.... Wat kan het leven raar lopen he.

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.565
    3.068
    113
    Dani oh graag :)
    Poeh die ramp.. ik vind dat echt eng :(zal vast verkeerde vliegtuig neergehaald zijn.
    Kan altijd slecht tegen nieuws berichten..

13. minon

minon Niet meer actief

Vreselijk heh die ramp.

Wwjk: ik kan met geen mogelijkheid slapen. Er ligt al hele avond een baby op de gang te huilen. Ja echt! En het is zo vreselijk heet hier. En dan die plastic matrassen.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat is niet fijn! Hopelijk kun je straks toch slapen.

Die ramp....vreselijk, vind het zo verdrietig :(

15. minon

minon Niet meer actief

Slaappilletje gekregen maar voel er niks van. Nog steeds klaarwakker. En muggen. Kan dan mezelf zo opfokken heh grrrrr

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Nijn ik hoop dat je toch in slaap bent gevallen ondanks de warmte en de muggen.

Net ff gespiekt voor t laatste nieuws over de ramp maar wat erg zeg. En wakker vd warmte en de sirenes.....heel feestcommité

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #2977 Marnat, 18 jul 2014
    Laatst bewerkt: 18 jul 2014
    Misty: Buikpijn al weer weg hoor dat was maar even , eitjes zijn gekookt nu , staan op punt van bakken , zo ver is nog niet :D
    Ergste kan nog komen of ik heb mazel dat er geen pijn meer komt.
    Vaak heb ik die pijn niet meer maar deze keer wel.

Kibbeling: Hotel is gelukt voor 1 nacht wij blijven vlak bij bij movie park logeren in de achter hoek voor 21 euro [ kun je niet voor terug rijden.]
    Park is voor twee dagen en zo kan het mooi .
    Gaan hem even boeken nu .

Nijntje84: Knap van je manlief toch alleen het proberen al , mis elke dag een stukje .
    Nu met de warmte mis in de avond proberen .

Hier op de weeg geweest voor de vakantie ik start met 68.1 ben benieuwt of dat zo blijft of er of niet.
    Blijf mooi staan al twee week zo .
    Zo werken en daarna Vakantie dan kan iedereen de boom in , maar ik neem rust.

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen
    jee ik zag t net van de ramp wat erg! niet te bevatten Jar stelt gelijk allemaal vragen oops.. nou ja niet verkeerd om zoiets mee te krijgen, mn ouders zijn gelukkig gister goed aangekomen in Canada. :)

Nijn nog kunnen slapen op t pilletje? niet lekgestoken door de muggen? hoe is het nu? echt zo de baby de hele tijd huilen? tsss

Mamachantal ik ga ff foto s maken moet ik ze hier plaatsen of pb je me even je mail adres? ik kan ze hier prive niet sturen :)

Kibbeling hier gaat het aardig dankje! benauwdheid is flink minder alleen nog flink hoesten
    Jongste hoest ook nog vreselijk! was vanmorgen 6:00 wakker hij had zo n jeuk aan zn hak! daar komen we dus helaas niet bij :(
    vandaag weer een warme dag!
    Leuke verrassing je zus ophalen
    kan me idd voorstellen als je staat te wachten en je hoort dit dat dat er in hakt! gelukkig veilig thuis!

Yes Marnat een hotel gevonden! leuk! kun je idd niet voor terug rijden

--
    Vakantie!!! jeej! haha ml slaapt nog heeft zn laatste nachtdienst gehad hopelijk is ie gezellig als ie uit bed komt. ;)
    vandaag en morgen ff verder in pakken en poetsen
    Wil nog wel ff wat doen met de jongens nu het koel is maar ja wat? haha
    gipse pootje kan niet zoveel voor hem wel ff lekker uit
    dan maar ff wandelen bij de Ijssel ofzo
    fijne dag! xx

19. minon

minon Niet meer actief

#2979 minon, 18 jul 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2014
    Yes Marnat! Hotel gevonden. En groot gelijk vakantie moet je vakantie vieren!
    Dani: jeetje zo sneu die jeuk met dit weer!! Wandelen langs water zal wel lekker zijn denk ik.

Net geprikt en zit aan mn ontbijtje. Is nu al erg warm hier. Sliep rond 1:30 dus kort nachtje. Prikzuster zei dat ze na het avondeten ook moest prikken dus ben bang dat ik vannacht ook nog moet blijven.

Edit: gynaecoloog net geweest. Ijzer is inderdaad veel te laag en voorraadje is ook op. Dus krijg zo een ijzerinfuus. Glucose verwacht ie niet heel veel spannends van omdat het niet in de familie zit en ook niet heel veel aangekomen ben en de baby's ook niet. Als dat vanmorgen goed blijkt te zijn en vanmiddag na het eten nog goed is dan mag ik vanmiddag naar huis.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nijntje: Ik duim dat je naar huis mag! En dat je goed opknapt na zo'n ijzerinfuus.
    Geen airco in het zh? Dat was bij ons op materniteit gelukkig wel het geval. Temp was nog rond de 25° voor de temperatuur van de baby's niet te fel te laten zakken, maar was wel te doen.

Marnat: Leuk, ook een nachtje weg! Geniet er maar volop van, gaan wij ook doen ;)

Dani: Vervelend die jeuk... Geen idee waar je het beste naartoe kan waar het nu niet te warm is. De supermarkt is altijd fris ;)

Kibbeling: Gelukkig is je zus veilig aangekomen!

Deel Deze Pagina