Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Aaah wat leuk! ik lees het ineens, 1 van de 2 een zoontje? wat leeuuukkk!!!! Over 3 weken de 20 weken echo toch?

Hoe gaat het verder met je? Lukt het met de rust?

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja precies.. En het ergste hoe je je mag voelen is 'rot', wat iemand ook geflikt heeft, hij of zij is slechts een 'nare man/vrouw'..

Het is dat er hier zoveel verschillende onderwerpen zijn en dat de lay-out er zo goed uit ziet (okay okay, en dat hier zulke leuke mensen zitten), maar anders.. ;)

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja beetje jammer, maar denk dat dat komt omdat de bedrijven die dit sponseren afhaken ofzo.. dus in die zin ben ik best begripvol.. maar jeutje, soms:p haha

Idd, de leuke topics, de leuke mensen en even je ei kwijt kunnen, dat zorgt er wel voor dat ik blijf:D

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja kijk, dat je het niet uitgebreid over speeltjes en standjes kan hebben (hoewel, nepborsten mogen weer wel, blijkbaar ;)) en de scheldwoorden niet om je oren vliegen, prima, ben ik alleen maar blij mee, maar gaat wel erg ver hoor..

Maargoed, dat is weer even van m'n hart. Ben benieuwd hoe lang het er staat ;)

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijntje1990@ Fijn dat alles ok is gefeliciteerd .
    Manlief roept dat je twee jongetjes krijgt.

Hier alles ok even geen zin in zp gehad , komt wel weer .

We hebben hier gezellig koolmeesjes op beide balkons tikken tegen raam aan en de kat wil ze wel pakken kijkt er steeds na.
    En bloembakken met bloemen en kruiden tuin.

Knuf voor iedereen .

6. minon

minon Niet meer actief

Ah zo ja dat is inderdaad zo ja. Maar ja die leuke mensen inderdaad en zonder kan je ook niet want je gaat toch weer kijken haha. Hoezo verslaving. Maar dat je gelijk een pb krijgt bubblez is wel heel raar...

Marnat had je al gemist! En heeft de kat ook even afleiding :p

Over 3 weken idd 20 weken echo. Eentje kon hij nu al duidelijk zien dat het een jongetje was. De andere niet maar we denken zelf dat dat een meisje is. (Sorry marnat maar wie weet heeft marnatman gelijk) Heb nog niks gekocht tot ik het zeker weet maar ben vanmiddag even naar de hema geweest kon het niet laten.
    Blauw broekje, stoere blouse, een blauwe speen en een pakje blauwe muisjes haha. Heb wel voor beide beebs zelfde jasje en zelfde shirtje maar ach roze/blauw broekje eronder kan ook wel toch als andere een meisje is.

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Oh yeay! I'm back!! Mijn laptop is gemaakt :D:D

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Nijntje: Oeh leukleuk!

9. minon

minon Niet meer actief

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dat wil prima hoor nijn leuke pakjes hihi.
    Ja had in eens zo iets wat moet ik op zp heb wel al weer een stukje in mijn topic geschreven .
    En idd de kat ook een pleziertje .
    Gaat verder met de zwangerschap nauw goed ?
    Of nog steeds buik pijn enz ?
    Knuf voor de beebs .

11. minon

minon Niet meer actief

Idd nog steeds buikpijn en harde buiken en hele riedeltje maar we blijven braaf groot deel van de dag op de bank. Merk wel dat als ik veel doe het erger wordt dus ergens helpt het wel. Gelukkig nam onze eigen gyn het heel serieus en gaat hij het goed in de gaten houden dmv baarmoedermond meten.

Ook knuffel voor jou!!

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

#292 Dani84, 18 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2014
    D.A welcome back! :D

Marnat knuf

Nijntje leuk een jongen! kan maar zo hoor een jongen en een meisje spannend! oh en dat setje met een rose broekje kan prima schattig! Fijn dat de gyn je serieus nam en pak je rust!

Micchan hihi ja we worden goed in de gaten gehouden ;)
    vind het altijd leuk ff spieken op zp :)

fijne avond allemaal!

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mis raar gedacht maar zou die buikpijn en harde buiken niet kunnen komen door je twee draagt ? bedacht het zo omdat het wel erg vroeg is in de zwangerschap.
    Verdeel de dingen idd en anders manlief de zwaardere dingen laten doen .
    En pak de rust idd die je denkt nodig te zijn pak een deken lees boek , dan kom je dag vast door.

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nijn! wat leuk:D en goed je rust pakken, gaat alles dan wel met het bedrijf?

D.A welkom terug!!

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.566
    3.068
    113
    Ooh een jongen leuk nijn!

Dark en marnat: haai

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.566
    3.068
    113
    K zit everybody dance now te kijken; gaaf!

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hoi mamachantal hoe gaat het met jouw en de kleine man lees dat ie thuis is? geniet er van he.

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oooohhhwwww *baal*
    de jongste ging toen straks op de stofzuiger staan dansen.. denk net stofzuig nog ff gauw wat hij gaat wel aan maar hij blijft niet aan ... *zucht* dus ik moest schaatsend door de kamer met 1 voet op de stofzuiger om em aan te houden zie je t al voor je? ... ahum

19. minon

minon Niet meer actief

Ff allemaal in een keer hoor haha.
    Heb het haken van omslagdoek/deken voor baby weer volop opgepakt dus kom de dag zeker door! Als ie af is kan ik tenslotte aan de volgende beginnen. En dan een voor op bed en nog een en een voor in de box :p
    Bedrijf: administratie doe ik op de bank (teamvieuwer app op de ipad neem ik de pc over boven) werkt wat langzamer maar wel relax. Schoonmaken van de boot doet man meehelpen. Hij plant dan vrij als de boot direct weg moet. Dan komt ie om 10:00 terug en gaat om 14:00 weer. Normaal plande hij dan een rijles tussendoor. Nu niet en neemt hij Marith over en helpt ie mij met spullen sjouwen en vloer vegen enzo. De buk dingen zegmaar :) als de boot savonds terugkomt en volgende dag gaat ga ik vroeg naar bed doe de dag ervoor niks en ga dan smorgens om 8/9 uur alleen naar de boot en past hij even op. Gaat goed tot nu toe dus we zien wel hoe lang we volhouden. Gelukkig twee mensen die het over kunnen nemen als het niet meer gaat. Hoe we het volgend seizoen doen zien we wel. Waarschijnlijk op de dag dat ie gelijk weer weggaat (is alleen de maandag) flexibele opvang van gastouder of kinderdagverblijf van 11-13 ofzo. Als goed is is tegen die tijd ook nieuwe kantoor af daar en zou kids mee kunnnen nemen en met babyfoon de boot schoonmaken. Lang verhaal haha maar gelukkig hebben we een aantal opties!

Dani: sorry maar ik zie het echt voor me :D:D
    Kun je em niet vastplakken met ducktape dat je em aan en uit doet via het stopcontact?

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani nee zie het niet voor me wel dat jij valt , kijk je wel uit?

Deel Deze Pagina