Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Vanmorgen ook nog gelachen met onze meid. Ze was al vroeg wakker en wilde bij papa in bed. Had haar pampertje niet gecheckt toen ze op kwam. Komen we beneden, loopt ze van de woonkamer naar de keuken en terug 'pipi doen, pipi doen, pipi doen, ...' dus ik snel naar het potje om de pamper uit te doen. Natuurlijk maakt ze er een spel van om nu weg te lopen en het uit te schateren heb ik haar eindelijk gevangen, zegt ze met een smile op haar gezicht: 'pipi daan!' ;) :D Luier was dus weer droog van de nacht en als ze niet was weggelopen was alles op het potje... Kindjes! :D

2. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Dat kan ik me goed voorstellen.

Ik heb een oud klasgenootje waar ik 2 jaar lang mee omging tijdens de schooluren.
    Ik ben dan wel "maar" een klasgenoot geweest lang geleden, maar toch ben ik er zo van ontdaan.

Dat wanneer een bekende bij (zo) iets vreselijks betrokken is dat het dan zo'n ander (droevig) gevoel geeft, ook al sta je er voor je eigen gevoel nog zo ver vanaf. Als zij er niet in hadden gezeten was het toch meer een verder van mijn bed show geweest :)

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa we hebben vakantie .
    En pff wat is he warm en plak plak, maar ons hoor je niet wij gaan genieten.

4. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Marnat, hele fijne vakantie! Het weer hebben jullie gelukkig mee! Doe je graag zonnen? En nu even niet aan het werk enzo denken!

Nijn90, hoe is t met je! Hoop dat ze je goed in de gaten houden, en liever wat langer in het zh, zodat je zeker bent dat alles goed is. Dikke Knuff!

Nijn84, hihihihihi ondeugd! :) maar wat gied dat ze snachts droog blijft! Super knap!

Mamabri, goed dat je ze aan het werk hebt gezet! Kan manlief een beetje vouwen :)?

Dani, en manlief vrolijk toen hij wakker werd? Joepie vakantie! Hij zal wel erg jeuk van het gips hebben met de warmte he. Wel nog lekker gewandeld?

Kibbeling, was er wat gebeurd dat je sirenes hoorde? Wat een enorme opluchting dat je zus goed aan is gekomen pffff zo eng allemaal.

Was net op het nieuws dat er 80 kinderen aan boord waren, wat verschrikkelijk! Al die onschuldige mensen, een daad van terreur. Echt heel heel erg.

Vandaag heb ik met Norah lekker rustig aan gedaan, ze is hangerig van de warmte, en wil alleen maar op haar buik tegen me aan liggen! En t is al zo heet, maar o zo lief. Mijn kleine meisje.
    Katlief daarstraks overal gezocht, zit ie in het nachtkastje! Mafketel, zal wel koel zijn geweest.

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mitsy1983: Wij zijn geen zon aan bidders we zijn doe mensen.
    En op mijn kleine balkon hoeven we al helemaal niet te gaan zitten , want dan koken we weg zo warm.
    Grotere kan nog wel , maar nu kun je beter binnen zitten beter te doen dan buiten .

6. minon

minon Niet meer actief

Vreselijk heh dat vliegtuig. Onschuldige mensen slachtoffer van zn zinloze oorlog.

Kat in nachtkastje: gek beest haha

Marnat: joepie vakantie! Lekker hoor.

Wwjk: ik lig lekker fris gedoucht in mn eigen douche in mn eigen bedje MET AIRCO! Wat waardeer ik die weer!! met dochter in eigen bedje. Bekaf van ritje naar huis en douchen enzo maar erg blij. Ijzerinfuus gehad vandaag en glucose meting en die meting was prima. 4,1 nuchter en 5,nogwat na het eten. Advies is bed/bank rust. Geen huishoudelijk werk. Mag alleen bij wijze van wasje opvouwen op bed en eten koken. Veel verder kom ik ook niet denk ik want ben nu al op. Ijzer heeft ongeveer twee weken nodig dat het gaat werken.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Aub hou je er dan ook aan , fijn je weer thuis bent.
    Anders geven we je man opdracht je met de mattenklopper te kloppen .
    Zonder gekheid neem ook de rust nu he , is er iemand die je kan helpen ?
    Of hebben jullie nu ook vakantie?

Dikke knuf voor jullie daar .

8. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Marnat, ik vind het zonnetje wel lekker, maar dit is wel heel heet! Zit liever in de schaduw met een boek :)
    Houdt katlief t een beetje uit in de hitte?

Nijn, fijn dat je thuis bent maar idd echt rustig aan doen he!! Lekker rustig in de airco en genieten van dochterlief. Heb je geen recht op thuiszorg ofzo? Om je wat werk uit handen te nemen?

Ik heb Dalijk een date! Met ben en jerry! :D extra choco! Mmmmmm
    Heb me gister kunnen inhouden, maar nu ga ik lekker t bakje leegeten. Is wel een kleintje.

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mitsy: Ja hoor die zoekt de koelte wel op , hij licht veel bij de grote balkon deur te slapen.
    Zo straks is ie even mee op balkon geweest plantjes en de boontjes enz water te geven . maar gauw weer naar binnen .
    Ik plak aan mijn stoel en warm .
    Mag zo rond 22 uur nog even met buurvrouw haar hondje uit .
    Ze is op verjaardag daarom passen we even op .
    Ze pas ook op katlief als we vragen. [ gaan we dus ook doen als we nachtje weg gaan ].

Ben jerry niet lekker , maar ons vakantie gebakje staat in koelkast en roept ons nu hihi

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oeh dames nog koel te houden?
    fijn nijn je eigen bed met Airco kunnen we bij jou komen? :D zweet loopt me over mn rug
    zitten ook lekker binnen, buiten is niet te doen
    jongens zijn gedouched
    vanmorgen idd nog ff lekker gewandeld was ff lekkerr!
    hahah date met ben&Jerry die ligt hier ook nog te wachten ;) :p

en nou dat met t vliegtuig is ook wat jemig zeg! heb er geen woorden voor vind het zo verschrikkelijk verdrietig
    ja klasgenootje ook al is t van vroeger t is toch iemand die je kent! heftig hoor!

Lekker marnat geniet van je vakantie en je gebakje!
    ze willen t ook vanacht zo warm hebben he 27 gr pfff en morgen weer zo warm
    we mogen niet klagen maar ik kan hier zo slecht tegen!

kids zijn nu zo lekker nog aan t spelen dat ik ze maar ff laat het is zo warm
    x

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Kids willen nu toch niet slapen of het lukt niet idd veel te warm.
    Hier 26 graden in huis plat dak lekker warm in bed , maar we doen de ventilator aan vannacht , dan is het uit te houden .

We lassen net ook dat er veel Groningers bij de ramp betrokken zijn.

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ook veel te warm. En zoonlief wilde absoluut onder het dekbed slapen... Pffff! Morgen propere lakens en geen dekbed erin, het is echt veel te warm boven. Geen idee hoeveel graden, display van de babyfoon geeft nog maar 5 tekentjes...
    Wel even afgekoeld in het zwembadje, zalig! :) Morgen bikini aan en chillen en onze swimmingpooltjes. ;)

Marnat: heerlijk, vakantie! Hier vandaag ook de laatste gewerkt, heerlijk 2w thuis! Wanneer gaan jullie het nachtje weg?

Dani: hier lagen ze er ook later in. Hoewel zoonlief aangaf moe te zijn heeft hij toch nog een dik half uur zitten vertellen en roepen. En toen ging meisje nog kusje geven toen zij ging slapen... ;) :D

Mitsy: vervelend die warmte voor zo kleintjes... Hier zijn ze allebei in een hittegolf geboren en konden ze er redelijk mee om. Maar dochtertje knuffelde ook zo graag maar met die warmte...
    Ik heb vandaag, heel slecht, mini magnums meegebracht. Net ook een opgesmuld :)

Nijntje: fijn dat je thuis bent! Geniet van je bedje, airco en vooral van jullie meisje! Ze zal jou ook wel gemist hebben. Luister maar goed naar je lichaam en op tijd alarm slaan he.

Vandaag eerste keer naar de kine, zalig!! Alleen zit mijn spier vast van vanboven in mijn nek tot halverwege mijn rug. Niet zo goed dus maar de massage was heerlijk. Vond het jammer dat de sessie zo snel gedaan was... Mijn hoofd voelt nu al soepelder aan. Dat het maar snel dinsdag is, volgende sessie ;)

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Geniet er van en ook van je nachtje weg , gaan wij ook doen.
    Wij gaan 28 juli

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ah dagje voor ons ;) Wij gaan 29/7 :)

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lol nijn

16. minon

minon Niet meer actief

Ja hoor welkom op onze slaapkamers haha vol is vol. :)
    Ga zeker mn rust pakken. Maatschappelijk werk is langs geweest maar helaas. Man is gezond en bezuinigingen bla bla. Geen indicatie voor thuiszorg. Familie woont allemaal ver weg dus man zal aan de bak moeten. Boodschappen laat ik wel bezorgen door de appie anders. En meisje wat de boten schoonmaakt nu kunnen we eventueel ook paar uurtjes per week laten komen als niet gaat met de tijd van man. Is alleen wel betaald natuurlijk maar jammer dan. Hebben geen vakantie is drukste tijd voor ons nu in de vakanties. Worden nu om de 2 minuten gebeld letterlijk of we nog boten vrij hebben. Helaas alles vol maar betekend wel lange drukke dagen voor man.

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.565
    3.068
    113
    Pff wat warm zeg!
    Vanochtend vouwwagen opgezet, gelijk op fb gezet bij vraag en aanbod.
    Jaim had even gezwommen, heerlijk vond ze het.
    Vanmiddag heel de buurt afgebeld naar zwembad maar nergens hadden ze ze meer die wij wilde.
    Nu maar via Internet besteld, een intex frame zwembad 3x2 meter :)
    Morgen gaan we gewoon naar plaswijck park.
    Erg leuk park is het, grote verkeerstuin(kan je op skelters rijden en t verkeer leren) hoop speel toestellen, dieren, water speeltuin,soort parkje, je kan met de boot en nog een overdekte hal met speeltoestellen. Die hal zit klimaat beheersing in dus als t te warm is kunnen we daar heen.

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ben even aan't oververhit aan't geraken... Poeh, strijken in zo'n hitte... Maar ja, moest even. Maar heb de mand niet kunnen afwerken. Trek het even niet meer.
    Ijsje viel me toch tegen, enorme buikkrampen. :( Vorig jaar rond deze tijd de onderzoeken van prikkelbare darm gehad, tot vorige week geen last meer gehad.
    Zoonlief weer fel aan't dromen, dus gelijk dekbed uit het laken gehaald. Oh, ben echt een wintermens :D

MamaChantal: oh leuk zo'n zwembadje! Hoop dat je er niet te lang op moet wachten. Geniet van jullie dagje uit!

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nijntje: fijn dat je thuis bent.

Mitsy: man kan best vouwen, wel anders als ik, maar dat boeit me niet: gevouwen is gevouwen! Als het maar netjes is.

Wwjk: weer even bij Zeeman wezen shoppen: 2 tassen voor dus maar 5 euro :) en waren iets meer dan 100 artikelen. (ik blijf het knap vinden dat ik dat in die tasjes krijg hihihi)

Ook weer vakantie dingetjes als verrassing voor de kinderen, en dochter zag me binnenkomen met die tassen, rukt ze bijna uit mijn handen, hang bekant onderin die bodem, wat er allemaal niet in zit voor haar. Dus ik haal er sokjes uit voor haar, slaat ze haar armen om me heen en geeft me een dikke kus, met de woorden: mama, wat lief dat jij dat voor mij hebt mee gebracht voor mij. Heb je ook wat voor mijn broertje, en ook voor mijn grote broer?

Net of ze nooit wat krijgt ;) wel heel schattig.

20. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Bri, wat fijn dat je weer goed geslaagd bent! Och wat lief:) dan smelt je toch! Haha ja manlief hier vouwt ook anders maar moet heel eerlijk zeggen dat hij t netter dan mij doet:D

Nijn84, oei das vervelend buikkramp, vooral met dit weer!

Chantal, veel plezier morgen!

Norah slaapt in de wagen, ze wilde net niet eten, probeer het over een uurtje nogmaals. De rest heeft ze gelukkig goed gegeten, alleen heeft ze diarree. Denk door de warmte.

Deel Deze Pagina