PenF: Veel plezier! Beginnen jullie ook 1 september opnieuw? Hier vandaag even in de Action in Maastricht geweest. Degene kortste bij hebben we niet gevonden. Adres stond niet in de gps... Heel raar, dan maar naar de andere gereden. hele voorraad fotostickertjes ingedaan, kan weer verder! Nu even foto's op pc uitzoeken want mijn geheugenkaartje staat vol. en wil toch foto's aan zee kunnen maken volgende week MamaChantal: Als ze wat groter zijn wil ik een konijn overwegen, maar nu niet. Om praktische redenen vooral, want heb mijn handen meer dan vol aan de kinderen/huishouden/zorgen voor manlief dat ik dat nog even kan missen. Vandaag wilde ze trouwens een gem (gsm dus ). Ze wilde er eerst op spelen en dan opeten Hoe is het met Cay? Is het bij jullie ook wat afgekoeld?
Nijn84 ja de action is zo leuk! Is die in België niet? Hier vlakbij zitten er al drie! Is misschien zelfs voor jou al dichter bij dan Maastricht Nee nog geen konijntje? Maar je hebt wel al een coole hond toch Hebben de kindjes veel kast van de warmte gehad? Chantal, wat vervelend dat je zon rot nacht hebt gehad! Hoe is t nu met Caylen? Hoop dat je vannacht wel kan slapen! Penf wat lekker vakantie! Gaan jullie nog weg? Nijn90, hoe is t met jou? Nog controle gehad? Spikkel, voel je je al wat beter? Alles weer rustig? Vandaag met pa naar t ziekenhuis geweest, en goed nieuws! Hij hoeft niet opnieuw geopereerd te worden. Hij heeft een aantal operaties gehad vanwege darmkanker. Het abces wat hij had is helemaal weg! Zo fijn, over 3 maanden weer controle, hij moet wel een nieuwe stend, voor z'n hart. Samen een ijsje gegeten en toen heb ik m op de taxi van t zorgvervoer gezet. Hij liep vandaag zonder rollator of stok! Ben echt blij, hij wordt vrijdag 76. Verder op bezoek bij de oma van m'n man geweest en bij schoonouders gegeten. Druk dagje, wel veel afleiding, maar ben wel moe, vooral van de indrukken zeg maar. Morgen komt m'n ma een dagje, maar savonds rijdt ze weer naar huis. Hoop dat t gezellig wordt. Norah heeft gelukkig weer normale poep. Ze heeft lekker met de oma's geknuffeld!
Vandaag regendagje en is wel iets afgekoeld Nu in zijn kamer 26 graden ipv 31 Hij ligt nu in zn romper in kinderwagenbak op zijn kamer. Morgen komt ons zwembad, jeej Vanmiddag ff bij mn baas geweest, ontslagpapieren ingeleverd. Heel dubbel, had het er niet naar mn zin, maar had wel zekerheid. Tijd voor wat anders.. maar wat..? Krijg nu nog 2mnd doorbetaald en dan ww in. Gastouder worden gaat niet lukken denk ik, de opleiding is duur Als ik zekerheid had daarna op volledig inkomen was dat niet erg, maar die zekerheid is er gewoon niet. Hou dan liever t geld op mn rekening om mn vaste lasten te kunnen betalen. Een andere baan zoeken, ga ik wel doen. Moet sowieso solliciteren voor de ww. Maar dan moeten de kids die dagen naar opvang. Bso is duur,kdv ook. Dan moet ik veel gaan werken om zelf wat over te houden. Ben gewoon verwend dat ik al tijd thuis zit
Dilemma mamachantal! Soms hou je met niet werken meer over. Inderdaad door opvangkosten en toeslagen die dan weer naar beneden gaan. Mitsy: fijn nieuws! Hier wil het niet zo. Dacht vandaag pastasaus te maken en dan invriezen dat ik weer paar keer makkelijk eten heb. Stelt niks voor uitjes en paprika snijden en gehakt bakken en dus een beetje in een pan roeren. Drie keer moeten gaan liggen omdat ik heel duizelig en naar werd. Ijzer moet duidelijk nog gaan werken.
Mitsy wat fijn! Nijn je woonde niet hier in de buurt toch? (Randstad) anders had ik je graag een dagje komen helpen met alles Ik moet sowieso werken, op 1 inkomen redden we t echt niet. Houden nu al niks over
Mitsy: wij hadden gisteren nationale feestdag, dus alles gesloten. Dan is het fijn om even de grens over te gaan De Action in Gronsveld vonden we niet. Die op de Scharnerweg in eerste instantie ook niet maar toen we terugdraaiden zagen we de pijlen staan. Waren niet zichtbaar van waar bij kwamen. Hier in de stad is hij ook opengegaan. Straks daar eens binnenspringen. Gaan toch op pad voor meisje haar verjaardagscadeau. Nee nog geen konijn Binnen een jaar of 2 wil ik daar over nadenken maar nu is het praktisch niet te doen. Dan kunnen ze er zelf voor zorgen. En ze hebben idd ook veel aan onze hond Last van de warmte valt mee. Zoonlief sliep wel slechter, 3-4x per nacht roepen, dat was gelukkig afgelopen nacht weer gedaan. Meisje heeft er niet veel last van. Zweet wel veel maar slaapt nog erg goed. Fijn van het nieuws van je vader. MamaChantal: gaat raar zijn om terug aan de slag te gaan. Succes alvast met zoeken! Nijntje: wat vervelend dat het niet gaat zoals je wil. Maar je kan ondertussen beginnen aftellen. Geniet nog maar van de qualitytime met jullie meisje! Hier om 5.30u wakker getoeterd. Dacht eerst dat het manlief zijn wekker was, maar voor ik goed en wel wakker was vroeg hij al aan mij war het was Was het een claxon van een vrachtwagen die vasthing of zo'n soort alarm, geen idee! Was al blij dat de kinderen niet wakker werden. Heeft toch een minuut of 5 geduurd.
Ik sluit weer aan.. Druk druk druk de verbouwing is echt begonnen, dak ligt open, morgen beton storten
potverdrie ik kan het woordenboek wel bij elkaar vloeken en zit tegelijkertijd tranen met tuiten te janken. Gynaecoloog belde. Antistoffen zijn flink aan het stijgen. Morgen 10:20 spoedecho en overleg met Leiden en eventuele opname. Had ik dus toch gelijk toen ik zei dat ik me hetzelfde voelde als bij onze dochter. En ze zeiden maar dat ik daar niks van kon voelen en toen ook niet en dat dat onzin was. Dus wel. Verdorie waarom luisterden ze niet naar me.
@nijntje jeetje sterkte!! Hier volgende controle van mijn vader komt er weer aan, vandaag weer prikken. En naar de huisarts want hij denkt blaasontsteking... Ouders huis staat te koop, nog maar iets van 2 weken en nu al 3 bezichtigingen gehad en morgen weer 1.
Dat is niet fijn! heel veel succes morgen, meid. En ja, belachelijk als er niet naar je geluisterd wordt!
Heel veel sterkte nijn Je hebt iig de 30 weken gehaald! Leiden zal je hopelijk ook met de rest serieus nemen.
Man heeft gebeld. Bloed was van donderdag is nu al bijna week geleden. Had ik in de paniek nog niet aan gedacht. Nu naar zkh voor ctg en echo. Beter ook maar anders had geen oog dichtgedaan vannacht.
Sterkte en succes nijntje! Je hebt idd de 30w gehaald, super al hoor. Denk aan jullie! Elsie: Hopelijk is het snel verkocht. Is wel al positief als er veel interesse is.
Uitgebreide echo gehad hartslag is nog normaal. Hoe hoger doe wordt hoe harder het hart werkt wat betekend dat het mis is. Ook geen vocht in de hersenen nog. Morgen 11:00 melden in Leiden dan worden allebei de beebs helemaal doorgelicht en kijken ze hoe de conditie en groei etc is. Is die goed kunnen ze zeggen kom over een of twee dagen weer voor controle. Blijkt de conditie niet zo goed maken ze een beslissing voor bevallen of transfusie. Zal niet veel slaap worden vannacht.