Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijntje1990: Was even benieuwt hoe het met je was en lees ik dit baha meis.
    Ik hoop met je het beste en pas op je zelf ., ik hou je op afstand in de gaten .

Begreep ik het goed is het nu toch net als je dochter?

Knuf meis ook voor je beebs.

Ik ga weer lekker verder spelletje doen en bij lezen op zp .
    En genieten van de vakantie en het weer nog altijd 27 graden in huis.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Nijntje heel heel veel succes!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mni: Hoe gaat het met je ik la niet zo geweldig?
    Pas op je zelf hoor knuf.

4. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Jeetje nijn wat erg. Ben wel heel blij dat ze nu heel goed naar je kijken en in de gaten houden. Iedere 24 uur dat ze langer blijven zitten is al meegenomen in dit stadium! Veel sterkte en een dikke Knuff!

Nijn84, ik weet ook niet waar die in Gronsveld zit, ga altijd hier. Zitten er hier 3 :D. Ja idd feestdag in be, m'n schoonpa had verplichte verlofdag de fabriek was dicht. Gaan jullie ook wel eens in Duitsland boodschappen doen? Wij halen daar alle toilet artikelen, scheelt zo veel! Haarverf hier van L'Oréal is 16 euro en daar 6 euro!!! En de deo van bv dove scheelt bijna 2 euro. En de nutrilon scheelt ook zo veel. Zaterdag gaan we weer even inslaan :D

Marnat, ben je lekker aan het genieten? Gelukkig is het mooi weer, moet t alleen niet zo heet worden he.

Spikkel, ik heb vandaag call of duty ge-pre orderd! Hij komt 4 november uit hahaha. Maar heb ik m wel met korting en op tijd. Hoe is t verder?

Bedankt voor jullie lieve reacties voor m'n pa!

M'n ma was er vandaag, was toch gezellig! Gewinkeld en gekletst, ben goed geslaagd bij zeeman, weer veel korting! Spulletjes voor volgend jaar, maar leuke beetjes voor een euro laat ik echt niet hangen.

Heb 3 nieuwe kippen erbij, en ze zijn letterlijk nog de pikorde aan het maken haha!

Kan ik iemand bijmaken met kortingskaarten voor Bobbejaanland? Heb 3 kaartjes met een kortingscode. Gaat 50% van de entree af pp.

Nou ga even spelletjes doen op t forum, Norah slaapt lekker languit in dr bakje :)

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Bedankt voor jullie lieve reacties voor m'n pa!Mitsy1983 heb ik iets over het hoofd gelezen ?

Het weer is goed mag iets koeler maar ons hoor je niet klagen .
    Gaan volgende week twee nachten weg in plaats van 1 meer in mijn topic.

Plast en poept kleine meid al weer goed?

6. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    M'n pa heeft heel lang in het ziekenhuis gelegen en is verschillende malen geopereed aan darmkanker. Nu hadden we gister gesprek met de arts, en het abces is weg en hij hoeft nu voorlopig geen operatie. Daarom was ik zo blij! :)
    O lekker 2 nachten weg! Ga zo ff bij je topic lezen.
    Ja plassen deed ze gelukkig heel goed, en de diarree is over.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #3047 Marnat, 22 jul 2014
    Laatst bewerkt: 22 jul 2014
    Mitsy1983: Aha ok fijn dat het nu goed is en gaat hopelijk blijft het goed gaan.
    Terecht blij meis lief dat je gaat lezen .

We lezen net dat gamma weer gamma Racing Day gratis kaarten weg geeft [ gaan er ook weer heen 3 augustus ]

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Mitsy wat een goed nieuws van je pa!!! He cool de preorder.. hier wachten we met ongeduld.. haha..Hier gaat het nu wel redelijk goed hoor, ik ben wel verkouden en heb een keelinfectie, kleine man heeft of rode hond of vlekjesziekte dus ff in de gaten houden en verder heeft man vakantie dus is het op en top genieten.. hoe is het bij jou dan?jou kleine meid had ook diarree gehad las ik. heeft de kleine man hier nu ook.. hi jdrinkt gelukkig wel heel goed..

@Marnat lekker 2 nachten weg!!

@Mamachantal hoe is het nu met cay?

@Nijn sterkte meid!!

@hier ziek dus maar goed we hebben wel vakantie dus dat is wel lekekr, kleine man alleen goed in de gaten houden..

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spikkel: Beterschap daar meis jammer dat jullie zo ziek zijn in de vakantie.
    In gratis aanbieden deel zet manlief leuke aan biedingen neer van de lidl mis ook wat voor jullie ?
    We vonden zomaar weer eens iets goedkoop boodschappen doen .

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

hè bah nijn heel veel sterkte hopelijk is alles goed! ..

11. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Spikkel, he bah ziek in je vakantie. Hoop dat je snel opknapt!

Ik heb vandaag voor 30 euro gratis en korting boodschappen en voor 20 euro gratis en korting bij de drogist! Oa 3e pak pampers gratis, gratis derft, Ariël wasmiddel hele doos tabs, oral b tandpasta en nog veel meer! Ben er heel blij mee, was met kortingscoupons. Heb ik thuis gestuurd gekregen, echt super!

Verder trouwens erg boos :( ik heb een ketting met een sterretje, met daarin as van Siem. Vorig jaar ben ik al eens terug moeten gaan omdat de ketting zomaar ineens brak, en nu zit het dopje, waarmee het sterretje afgesloten is, helemaal los! Stel je voor als het eruit valt, valt de as eruit!!! Heb gebeld en maandag kan ik langskomen... Moet ik weer naar het crematorium.

12. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Marnat heb je de kaarten al kunnen scoren bij de gamma? Of moet je dan eerst voor een bepaald bedrag kopen?

13. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Je kan de kaarten gratis uitprinten via de website. :D
    Oeps ik heet geen Marnat.... Nou denk de man maar even weg dan :p

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.566
    3.068
    113
    Cay gaat goed
    Super vrolijk ♥ echt een geweldig kereltje is het.
    Echt een ontzettend ondeugend mannetje, weet maar al te goed wat hij wilt.
    Echt al een klein charmeurtje.
    Als reïncarnatie bestaat weet ik zeker dat het vien is

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh MamaChantal, ik geloof dat reïncarnatie mogelijk is. heb al vaker zulke verhalen gehoord. Zalig dat het zo goed gaat met je mannetje!

Mitsy: Wij gaan soms naar de Real in aken, maar al een hele tijd niet meer geweest. Ging regelmatig naar de Makro in Nuth omdat daar vaak wasproducten 1+1 gratis is, vind je hier gewoon niet. Nu alweer een tijdje geleden.
    Luiers koop/kocht ik altijd in NL, melk was de helft goedkoper in NL dan in B. Bij Etos koop ik altijd de Dove 1+1, grote voorraad inslaan :D Voor de kinderen er waren gingen we vaker naar aken, maar nu is dat minder. Doe wel al mijn boodschappen in NL (op Aldi na, dat doe ik meestal tijdens mijn middagpauze), scheelt zich enorm op de prijs. Hou vaak € 100 per maand meer over dan als ik hier boodschappen moet doen. Zeker met manlief zijn ziekte uitkering die in september ook nog eens € 500 zakt, kunnen we alle extra's dat we besparen goed meenemen.

Spikkel: Goed opletten dat het geen roodvonk is, is erg besmettelijk. Was een rash rode uitslag op zijn romp. HA gebeld toen, moest dadelijk gaan en dadelijk met antibiotica moeten starten. Meisje had het 4 dagen later, kerstavond. Krijgen ze ook maar 1x. rode hond krijgen ze normaal niet meer als ze ingeënd zijn. Beterschap alleszins en hopelijk kunnen jullie toch wat genieten van de vakantie.

Nijntje: Fijn dat alles goed is met de beebjes en dat ze je nu zo kort op volgen. Succes alvast morgen in Leiden, ik duim voor je! Knuffel meid x

Marnat: Heerlijk, extra nachtje weg! Geniet er maar van!

Hier lag zoonlief vroeg in bed, 18.30u. Eten was weer ramp, heeft amper iets op :( Had speciaal het eten vroeg klaargemaakt omdat hij anders moe is, maar 't was gewoon drama. :( Meisje eet gelukkig wel weer terug goed. Gisteren was ze wel met haar handen in het appelmoes aan't slaan, bord afgenomen en gaf ik haar eten en liet ze het toe.
    En ik denk dat we mogen stellen dat ons meisje zindelijk is... Soms een paar druppeltjes in de onderbroek als ze druk bezig is, rest mooi op het potje, poepen doet ze sinds een paar dagen op het potje. Nachtluiers zijn droog, middagdutje is droog... Net voor haar tweede verjaardag! Sla ik paar weken terug nog luiers in bij Etos en laat ik Bol.com nog oefenbroekjes leveren :D Maar met morgen naar de dierentuin te gaan doen we haar wel een broekje aan. Maar nog geeft ze het aan met luierbroekje en zelden erin. Maar voor in de wagen kan het even niet anders.

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn84: Wat goed van je kleine meid of moet ik zeggen grote meid .
    Ja nacht extra gaan ook genieten .
    We proberen walibi nu nog binnen te slepen , maar er zijn gekken bij bieden meteen 40 als wij laag bieden .
    Zal hem niet worden denk ik , maar bieden op vakantieveiling blijft leuk.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Manlief heeft hier zondag ook een veiling ontdekt, weet de naam niet meer. Allemaal dingen van faillissementen. Stonden strijkparels op van Hama, spotgoedkoop. Maar helaas de laatste minuut overheen geboden. Nu weten we hoe het werkt ;)

Mitsy: Bobbejaanland vind ik onze kindjes nog te klein voor, maar toch bedankt voor het aanbod ;) Gaan morgen naar de Olmse Zoo ipv Gaia park. iets goedkoper, maar zoonlief wil ook konijnen zien en daar ben ik zeker dat er een kinderboerderij is. En hebben veel autostrade tot daar, scheelt voor manlief ook voor in de auto te zitten.

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Leuk nijn maar meeste uitjes zijn voor ons niet te doen erg ver weg .
    Vooral de avondjes uit of de verwen dingen .

19. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Marnat wil je die van Bobbejaanland hebben? Of is dat te ver?

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He mopjes!

Ik lees veel vakanties. Geniet er allemaal van :)
    Marnat lekker hoor dagjes uit en nachtje weg. Succes met bieden op nog meer uitjes!

Mamachantal fijn dat de verjaardag van jaim toch geslaagd was. En heerlijk dat Cay het zo goed doet. Je zwembad al geleverd?

Nijn jeetje wat schrikken en blijkt maar weer dat je mamagevoel er niet naast zit he. Succes vandaag in leiden.

Nijn84 wat goed van je meid!! Kleine man hier gooit er vreselijk naar zijn petje naar. Hij geeft niks aan en vind het wel prima. Hij zegt dan dat hij op t potje wil poepen en dan zit het al in zijn luier. Ach ooit komt het wel.

Dani geniet van je vakantie!!!

Weet ff niet meer bij wie maar beterschap voor de zieke.

Mitsy wat een goed nieuws van je paps!

Verder weet ik het niet meer.....moest ook veel terug lezen.

Hier gezellige vrije dagen gehad en ondertussen al weer druk aan het werk. Drukke werkweek ook omdat mn collega op vakantie is en de slaapdiensten dus bij mij en mn andere collega komen.

Deel Deze Pagina