Hallo! Wij zijn weer thuis! heerlijk genoten en lekker bijgekomen! Ga vanaf hier weer proberen te reageren Nijn84 fysio hoeft in principe niet. hij moet gewoon doorkrijgen en oefenen dat hij kan lopen zonder dat t pijn doet. Hoe is het met jou? Hij vertikt het echt. je kan t ook voelen het is een heel slap dunnig beentje spieren hebben echt vakantie gehad hij gaat er wel op staan en hij gaat ook wel op zn knieën zitten maar als hij moet lopen vertikt ie het hij gooit zn kontje achteruit. mamachantal auwie balen zeg van je schouder hoe is het nu? marnat fijne vakantie! Petronelleke gefeliciteerd! Kibbeling beetje bijgeslapen? Naar Planes 2 geweest? was ie leuk? boodschapjes zijn weer binnen, nu de boel opruimen pff dat is t minst leuke na een vakantie hihi wassen hoef ik niet zat een wasmachine in t huisje dus heb alles schoon fijne dag!
Hier nog veel pijn gehad. Zaterdag flink gepoetst voor het verjaardagsfeestje en dat heb ik geweten. Zaterdagnacht amper geslapen, gisteren weer spierontspanner genomen om te kunnen slapen door de pijn. Maar voel me een vod vandaag Net kine gehad, dus hoop dat het stilaan gaan beteren... Huishoudhulp moeten we allemaal zelf betalen dus dat is nu geen optie. Fijn dat alles gewassen is Is wel veel leuker thuiskomen! MamaChantal: cay heeft het inbakeren precies echt nodig. Fijn voor jullie wel dat hij weer beter slaapt. Mitsy: Zo, norah heeft het doorslapen onder de knie zo te lezen Heerlijk! Hoe vond je man het in Parijs? Zal wel genoten hebben. Wwjk: ik denk dat ik een wintermens ben... Zomer ok, maar snak naar afkoeling! Vanmiddag paar drupjes regen, ben er gewoon in gaan staan. Zitten weer aan 25gr. Ben gewoon oververhit aan't geraken. Heel blij dat we morgen en woensdag aan zee zijn met 19gr. Ik kijk nu al uit naar sneeuw ed
Hey meiden Chantal, en gaat t wat beter met je nek? Hoop dat je vannacht wat beter slaapt! Ja Norah is van de een op de andere dag zo gaan slapen! Maar ze slaapt overdag bijna niet. Vannochtend is manlief haar om half 10 maar wakker gaan maken. Nu slaapt ze ook al, hoop dat ik t langzaam kan verplaatsen, dat ze eerder slaapt en eerder wakker is. Ze is la vier dagen snachts niet geweest! Ik heb geen fb, maar de vorige keer heb ik via via vanalles gekregen, en zetten andere t op fb Dani, wat heerlijk dat je een fijne vakantie hebt gehad! Hoop dat je ventje snel weer goed z'n beentje kan gebruiken. Hadden jullie een mooi huisje? Geen last van regen gehad? Nijn, oei dat is vervelend, ga je nog naar de huisarts ermee? Hoop dat je snel opknapt! Hou jij ook zo van de winter ik ben gek op kerst. Manlief is erg moe van Parijs! Lange busreis, en bijna niet geslapen. Gelukkig was het een hele leuke dag! Hij heeft een schattig hoedje voor me meegenomen Vannochtend naar psych geweest, was erg heftig. Ook vanmiddag naar het crematorium geweest, m'n ketting is weer goed gelijmd. Kan ik gelukkig weer m'n vriendje bij me dragen.
Mitsy fijn dat je ketting is gemaakt en wat lief van je mannetje dat ie wat voor je meenam! psyg is idd vaak heftig wel fijn dat je dochter doorslaapt tank je zelf ook lekker bij misschien idd 1 middag dutje doen? ja we hadden een heel mooi huisje! 3 slaapkamers en een grote tuin die grensde aan een super leuke speelvijver waar kids vooral de oudste bijna elke dag in t water te vinden was! we hebben het ook erg getroffen met t weer een klein buitje gehad vrijdagochtend maar toen zijn we lekker binne gaan zwemmen snachts een keer een bui maar geen last van gehad verder erg warm! de nachten waren vooral warm huisje koelde niet echt af omdat er geen wind stond en het nachts ook niet afkoelde buiten 28 gr in t huisje 31 en boven dus 35+ pfff haha maar kids hebben t prima gedaan! De jongste zit nu lekker op de tractor en op de 3wieler goeie training voor t beentje hopelijk vanavond/vannacht niet al te veel spierpijn ... Mnlief is aan t straaten Jippie (eindelijk) haha
Dani welkom thuis! Jullie hebben echt genoten zo te lezen. Lekker hoor en helemaal super dat er een wasmachine was. Scheelt al de helft van je rommel na je vakantie. Planes 2 is echt heel leuk. We zijn naar de 2d versie geweest maar denk dat hij in 3d ook heel leuk zal zijn. Ik denk dat je jonkie er straks ineens onbewust op gaat lopen. Mitsy moelijk hoor die gesprekken. Fijn dat je vriendje weer bij je is. En Norah heeft er zin in met slapen. Mamachantal balen van je schouder/nek. Hopelijk kan de fysio iets voor je doen. Hoe gaat t met cay en zijn voeding? Nijn84 balen dat je je zo brak voelt. Hopelijk voelt t snel wat soepeler allemaal. Veel plezier aan het strand! Nijn90 hoe gaat t met jou en de beebs? Alles nog een beetje rustig? Marnat have fun!! Hier weer bijgetankt gelukkig. Kleine man heeft gisterochtend tot 8:15 geslapen. Ik zelf werd een half uur eerder wakker vd regen en onweer. Had gisteren wel een drukke dag op werk. Eerst vergaderen en daarna nog avonddienst moeten draaien. Vandaag dagje vrij en heb ook niet veel gedaan. Vanmorgen rustig aan en paar kleine boodschapjes en vanmiddag even voor de tent op stap geweest. We moesten nieuwe elastieken voor in de stokken. Daarna toch maar even langs mams gereden. Neefjes waren daar ook dus kleine man vermaakte zich prima. Kleine man ligt nu lekker te slapen en ik ga maar eens kijken of ik mijn Bob de bouwerpop afgehaakt krijg.
T is rustig hier Ja kibbeling we hebben het echt ontzettend naar onze zin gehad. we hebben hem beloofd als hij morgen loopt dat we overmorgen naar de dierentuin gaan wat ie super super leuk vind! oh zegt ie dat hoeft dan niet hoor ... vraag me dan echt af hoe groot de angst oid is we gaan er maar niet meer over hebben hopelijk loopt ie dan ineens "weg" Bob de bouwer pop haken?! wauw leuk klusje fijn dat je bijgetankt bent. hier gaat t niet zo goed met smoeder Veel onderzoeken gehad en nog op de planning er is "iets" met t beenmerg (kanker?) er zijn al puncties e.d. genomen nog een uitslag van ze heeft een bloedtransfusie gehad omdat dr hb erg laag was rond de 4 nu na de transfusie rond de 6 nog niet hoog genoeg moet 7 of 8 zijn geloof ik ze ziet ook gelig en is erg moe.. morgen gaat ze door de mri ml gaat morgen mee.. afwachten maar weer ..
Ik lees wel mee dames maar kan alles slecht onthouden. Ben erg moe nog steeds. Geheugen als een vergiet. Dagen gaan om met voor mn meisje zorgen, wasje doen of vouwen en koken. Meer niet. Vandaag weer in LUMC kunnen weer een weekje verder! Bloedstroomsnelheden in de hersentjes nog steeds mooi laag. Ze waren erg tevreden. Er wordt een samenwerking met Utrecht gestart dus volgende week doen ze daar de metingen, en die week erop weer in Leiden. Als het laag blijft mag ik ook in Utrecht bevallen. Zou helemaal mooi zijn.
Zonnige groetjes vanuit Oostende! Heel wat felle regen gehad voor Antwerpen maar daarna klaarde het op. Hier aan de kust een mooie dag gehad, namiddag echt warm ondanks de felle zeebries! Dochter namiddag geen dutje gedaan, prima. Vanavond om 19.30u lagen ze er allebei in... Dochter heeft keet geschopt tot kwart voor 9!! En maar op broer roepen, die stond weer langs mij dat zijn zus hem de hele tijd wakker maakte. Dan had meisje het gevonden: kaka doen!!! Maar de derde keer trap je daar ook niet meer in Had echt compassie met zoonlief. Hoop dat hij morgen wat langer slaapt en wat uitgeslapen is. In Limburg zou er serieuze wateroverlast zijn. Manlief laat weten dat het thuis meevalt, dat de buien langs ons afgeschampt zijn. Gelukkig maar! Nijntje: Voorzichtig goed nieuws op de controle. Ik duim voor jullie!! Mitsy: Heb net je topic gelezen, knuffel meid! Ik had bij allebei de laatste fles tegen 23-23.30u staan en heb die stilletjes aan vervroegd met 5-10min per dag. Tot ik aan 22u kwam. En geleidelijk aan, zeker als de vaste voeding goed op gang is, vervroegd dat nog eens. Super hoor van je meisje! Oh wat lief, een hoedje! Daar zou mijn man niet aan denken Dani: poeh, wat een hitte in het huisje! Gelukkig hebben de kinderen er dan niet teveel last van gehad. Lastig dat niet willen stappen. De schrik zit er precies goed in... En eventueel voorzichtig met krukken stappen, zou dat een optie zijn? Kibbeling: klinkt als een leuke dag! Denk dat wij eerst Pieter post gaan kijken, daarna planes 2. Zoonlief praat hele tijd over bioscoop en pieter post. Op nick jr komt die reclame steeds voorbij. Ga wel eens kijken in de bibliotheek voor planes, ben er wel heel benieuwd naar! Zo, nu nog even wachten op mijn zus. Kunnen we bridget jones afkijken en gaan slapen. Zij is nog even foto's maken van de zonsondergang. Tot morgen iedereen!
Lekker nijn84 geniet ervan ff weg! heerlijk! krukken doen ze niet aan bij deze leeftijd hij moet volgens de arts zelf gaan lopen. heb wel gekeken voor een loopkar oid dat hij ergens achter kan lopen maar dit wil hij ook niet nijn 1990 mooi zo de uitslagen goed. zou mooi zijn idd als je in Utrecht kunt bevallen maar nog even wachten
Dani, wat fijn dat het leuk was! Jammer dat t niet echt afkoelde in t huisje, wel een beetje kunnen slapen? Wat is manlief aan het straten, de tuin? Wat erg van je schoonmoeder, Pfff, is manlief enig kind? Hoop dat ze snel wat opknapt, heeft de bloedtransfusie geholpen of is het nog afwachten? Kibbeling, tot hoe laat is je avonddienst? Heb je wel een vast rooster, of wissels t? O wat leuk haken! Dat zou ik ook wel willen leren. Nijn90, super dat de controles goed waren! Heel fijn! Nijn84, gelukkig bij jullie geen water overlast! Er is echt veel gevallen. Haha die kleine meid van jou, deugnietje! Geniet ervan he! Hoop dat je heel mooi weer hebt! Was bij m'n schoonouders toen de regen losbarstte, had m'n ramen open laten staan en de was hing buiten... Alles nat, en ook weer door de dakkapel erg gelekt. Kast boven begint al te krommen. Ik ging alles opnieuw wassen, is de wasmachine van z'n plek geschud (schud normaal niet maar is schijnbaar een schroef aan de onderkant verschoven) tegen een oud kraantje van de waterleiding! Spoot daar het water uit... Kelder weer onder, t was een waterig dagje Pfff. De hele woonkamer hangt vol met was, want de droger is nog stuk. T hele huis is vochtig. Manlief heeft last van clusterhoofdpijnen. En zit nu weet in een periode, is zo erg, als een aanval komt moet hij medicatie spuiten. Hij is er helemaal uitgeput van, vind t zo erg voor m. Het put hem helemaal uit, en dan werkt hij ook nog zulke lange dagen. Als ik dan toch aan het klagen ben, het kippenhok lekt ook. Zo ik ben uitgeklaagd, ga zo maar proberen te slapen. Norah slaapt ook net pas, werd steeds wakker.
Mitsy balen zeg voor je man. en van de regen en de wasmachine! heftig .. ja manlief was de tuin aan t straten we hebben veranda geplaatst daarvoor was nog een en al zand had er al eerder over geklaagd haha dat t nog steeds nier klaar was nu wel! alleen t gras nog en de schutting bloedtransfusie had wel iets geholpen van HB 4 naar 6 maar nu alweer iets gezakt helaas nee ml komt uit een gezin van 8 heeft nog 7 broers/zussen
Oef we willen morgen wel een dagje weg dolfinarium ofzo jee schrik echt van de entree prijzen 25 euro pp 100 euro kwijt! sta je alleen nog maar binnen! pfff nu ff op mp kijken enz of anders maar dierentuin ofzo
dani dolfinarium staat op vakantie veilingen verder niks terug gelezen, vandaag museon geweest, vond er niks aan haha. morgen middag ff naar Amsterdam voor jaim, vrijdag naar t bos. cay is vandaag 4 maanden♥ en hij kan nu lachen met geluid haha
Ah lief mama chantal hoe is het met jou? vakantieveilingen is maar 2 kaartjes dan moet ik 2x haha maar ik vind dat niks als ik 6 bied bied er iemand anders 26 pfff
Hema heeft korting voor dolfinarium als het goed is, ik heb ze Vd week ook gekocht online https://tickets.hema.nl/tickets/9/voordeel/172/dolfinarium-van-28.50-voor-18.50
Dat ik die vent van me af en toe wel achter het behang kan plakken. Vraag van m'n schoonouders of we vrijdagavond komen BBQen.. Ik tegen m'n man, vindt het niet makkelijk met die kleine, in de avond is die moe wil die slapen en ik moet dan een stuk met de trein om daar te komen. ( hij werkt vlakbij zijn ouders dus is daar dan al met de auto) Krijg ik gelijk een tirade van ja en als jouw ouders het vragen zeg je gelijk ja AAARGHHHHHH ja mijn ouders wonen op 5 minuten lopen, hebben een babybed waar hij WEL in slaapt en als het niet gaat zijn we zo weer thuis. Is wel een verschil met dik een uur in die piep trein, een sacherijnig moe kind daar die ik dan mag gaan vermaken en troosten want ja mama die zorgt wel voor de kleine.. Zo genoeg gezeurd, ik snap hem ook wel hoor maar hij denkt dat alles soms zo makkelijk gaat.. Hij staat nu te mokken onder de douche haha, het is soms net alsof ik 2 kinderen heb
Dat het zeer doet als de poes met haar nagel in je ooglid blijft hangen. Dan hoeven jullie het niet meer uit te testen, mocht je het je altijd al afgevraagd hebben.
Micchan auwww. Je moet ook geen gevecht aangaan! Kusje erop! Nijn84 geniet ervan! En je meid is wel lekker bezig he. Ik zag in de bios pas de reclame van pieter post. Nijn90 super nieuws. Weer een weekje gewonnen. Zou fijn zijn als je in utrecht mocht bevallen. Dani ohjee niet goed van je smoe. Hopelijk knapt ze snel een beetje op. En haar hb is idd wel laag. Nala geen leuke situatie. Hoop dat jullie eruit komen. Mitsy de avonddiensten zijn tot 23uur. Ik heb nog geen echr vast rooster. Het is wel de bedoeling dat we daar naar toe gaan werken. Alleen ivm de vakanties is dat nog niet gelukt. Balen van je natte dag gisteren. Hopelijk ging het vandaag beter. Voelde je man zich wat beter vandaag? Hier vandaag een rustig dagje. Kleine man wilde op t kinderdagverblijf spelen (denk dat we gisteren genoeg samen in de clinche hebben gelegen) dus ik was alleen thuis. Heb een beetje in huis opgeruimd en vooral mijn haakspullen opgeruimd. Alles past ineens weer in de bakken. Vanavond na het eten samen met vriendin gaan fietsen. We zijn eerst bij de wednesday nightskate gaan kijken en toen door gefietst om op een ander punt te gaan kijken. Al met al zijn we 2uur onderweg geweest waarvan we 1,5 uur echt hebben gefietst. Vrees voor pijn in mn bips morgen...
Chantal, 4 maanden alweer! Caylen en Norah schelen maar een paar dagen ! Leuk is dat lachen he, zoooo lief! Norah begint steeds harder te lachen en ook te reageren, vind t zo fantastisch om te zien. Naar wat voor museum was je geweest? Foei, museum is hoogst educatief. hahahahaha! Ik moet heel eerlijk zeggen dat toen wij in het guggenheim in new York waren,( het is mooi om het mooi zijn, t is cool om er te zijn, ) ik er niks aan vond. snapte niks van die hele expositie . Veel plezier in Amsterdam! Ga je shoppen? Dani, hoop dat t snel weer toch wat beter gaat met je schoonmoeder. Gaat je schoonfamilie ook vaak naar haar toe? Ja duur zijn die parken he, belachelijk. En dan heb je nog niet eens een ijsje gegeten. Micchan, niet? Wou t net proberen hahaha! Hoeveel katten heb je? Hier besloot Frits (rode dikke je-weet-wel kater) dat meneer mot niet welkom was binnen. Met z'n lompe lichaam heeft hij zowat alles omgestoten en mot vliegt nog steeds rond . Kibbeling, dat is een serieuze fietstocht! Zal je wel spierpijn hebben morgen! Ja zou fijn zijn lijkt me een vast rooster, hoe doe je dat nu met opvang met wisseldiensten? Nu lekker vrij of weer werken? Morgen met Norah naar t cb, krijgt ze weer dr inenting. Daarna naar pa, hebben een doos boodschappen voor m. Hij heeft het niet breed, dus we hebben vanalles en nog wat haha! En nog wat cadeautjes voor z'n verjaardag. M'n man heeft erg last van z'n hoofd, heeft vandaag al 4 keer moeten spuiten. Nou ik ga m'n bedje opzoeken. Doei meiden!