Ik lig zojuist op bed om proberen te slapen hoor ik me toch een kabaal en gelach. Is m'n buurmeisje van 4 buiten aan het spelen in de tuin. Om kwart voor 1 s nachts Weet niet meer wat ik ervan moet denken..
hier zijn het rare dagen de kinderen vervelen zich omdat ze hun vriendjes missen. en ik ook gewoon mijn dagelijkse dingen moet doen. Ze willen met een buur jongen spelen die 6 jaar ouder is... pfff
is het dan niet juist bijzonder als je een bosje bloemen voor je hubbie mee neemt ? ... ff iets oppeppen ( weet natuurlijk de situatie niet en gaat me niets aan bedoel het alleen maar goed )
Imensa gefeliciteerd en ik hoop dat jullie dag toch een beetje leuk is geworden. Micchan ik had idd een leuke dag gisteren. Hoe gaat t met je oog? Mitsy we hebben 3 vaste dagen kdv en 1 dag past mn mams op. Ml werkt regelmatig dus die draait de meeste avonden thuis met uk. Hier vanmorgen gewerkt van 7-12uur. Toen was mijn werk klaar en wat kon wachten heb ik lekker laten liggen Vanmiddag even samen met vriendin op stap geweest en samen op de fiets (en nee geen spierpijn alleen een onwijze zere kont ) kleine man van het kdv gehaald. Vanavond hebben we gezellig bij mn mams gegeten en stijn heeft zich prima vermaakt met opa. Zo lekker naar bedje en genieten van mn 3 vrije dagen!!
Imensa proficiat! Hoop dat jullie toch een beetje een leuke dag hebben gehad. En dat t snel beter gaat natuurlijk! Kibbeling, geniet van je vrije dagen! ga je nog wat leuks doen? In wat voor zorginstelling werk je als ik vragen mag, bij ouderen? Vandaag naar cb geweest, ze is 5300 Gr. En 58 cm. Goed he! Ben zo trots! Vanmiddag lekker buiten gelezen en vanavond tv avondje met manlief. Heerlijk! Nieuwe serie gekeken, sleepy Holloway, vind m echt goed! Verder m'n pa cadeaus en boodschappen gebracht, hij was zo blij. Nou ik ga nog even spelletjes doen op t forum en met n half oog tv kijken, met Norah en de kat op schoot.
imensa, toch gefeliciteerd mitsy groeit ze wel goed? vind haar best licht&klein bubblez knuf! rest: zwaai niet veel te melden hier vanochtend jaim fysio gehad, vanmiddag jaim casting gehad voor een commercial. ooit een x voor ingeschreven en van de week kreeg ik mail dat ze een kind zochten. aangemeld ervoor met t idee"zie wel' en gister belde ze of we vandaag konden langs komen. in t zh hadden ze elke donderdag altijd tv, dat was live en jaim vond dat altijd prachtig als ze dan daaraan mee mocht doen. ze zat standaard elke donderdag bij de tv opnames het is wel zo'n aandacht meisje, en dacht dat ze het wel leuk zou vinden. en inderdaad, vanmiddag "proef opname" gedaan (doen ze met alle uitgenodigde Kids) en ze vond het erg leuk. ohja ook nog tandarts met haar geweest, 2 melktandjes moeten getrokken worden helaas durft ze niet.
Leuk mamachantal voor Jaim hoe is het met je schouder? Kibbeling geniet van je vrije dagen! Mitsy fijn dat je tevreden en blij bent haha nog beetje tv kunnen kijken? hier zijn we gister toch lekker weggeweest niet naar dolfinarium maar een grote speel/kinderboerderij hier in de omgeving met waterfietsen e.d! was erg leuk! vandaag en morgen gaat ml nachtje naar Lopik (vrachtwagens) ik ga met kids gezellig naar een vriendin ff bijkletsen en kids lekker spelen samen vanavond rij ik denk ik langs de mac haha en dan weer naar huis fijne dag!
geen idee, woensdag is al de draaidag, dus hoop snel schouder gaat redelijk. uitkijken wat ik doe en mn pijnstillers zijn mn beste vriend straks even naar t bos/speeltuin/plas word mooi weer vandaag
Ik wou even kwijt dat ik niet tevreden ben met m'n haren haha. Heb er afgelopen woensdag zo'n 25 cm af laten knippen. Ik hoop dat het went.
Ik wil kwijt dat ik me afvraag hoe het gaat met het lid wiens partner de ziekte ALS heeft. Weet haar naam niet meer maar ze schreef hier vaak en was volgens mij geëmigreerd naar het buitenland. Iemand in mijn omgeving heeft het en moest opeens aan haar denken.
Ik geloof dat ze een tijde terug postte dat ze nu in Duitsland woonden omdat het niet ging met het klimaat in dat andere land. Ze heeft ook een blog. Haar naam hier weet ik ook niet eigenlijk.
ik had 2wk geleden ook stuk eraf laten knippen nog steeds niet gewend en vind het echt niet mooi haha was halverwege rug en nu net tot mn schouders
Ik weet niet wat me bezielde haha! Zal het er snel weer aangroeien? Ik had het tot op m'n onderrug en nu op m'n schouders. Het ziet er ineens wel glanzend en verzorgder uit, dat wel.
Hahaha ik hoorde laatst in de supermarkt twee kassieres tegen elkaar zeggen "oohhhh wat heeft ze met d'r haren gedaaaaan!" Haha ja ik voelde me een stuk beter (not!) M'n vader is nog steeds geshockeerd haha