Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Chantal, ja ze zit idd aan de onderkant van 'het gemiddelde'. Maar ze laat een mooie stijgende lijn zien. Ze eet goed en komt mooi aan. Ze was bij de geboorte 2095 Gr. En 42 cm, dus ze komt van ver. Ze eet nu ook fruit en groente hapjes :D heerlijke kliederboel!
    Heb je spijt dat je je haar hebt geknipt? Heel cliché... Maar het groeit gelukkig weer aan. Heb je t ook een ander kleurtje gegeven?

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    ik twijfel om al met fruit te beginnen.
    hij is zo"n hongerlappie..
    komt vaak voor een 6e fles, en krijgt 1x papfles.
    maar is er nog niet echt aan toe denk ik.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Is dat Wysteria niet?

MamaChantal: moest je met fruit willen beginnen, kan je het misschien beter even stomen. Is veel lichter verteerbaar dan rauw. Ik moest dat dien ivm allergie risico. Van gestoomde banaan kreeg meisje wel erge krampen, wordt een brei. Gestoomde peer viel hier erg in de smaak, is ook vrij vloeibaar.

Rest: zwaai! Kom vanavond reageren.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    wilde eigenlijk rapley geven maar hij heeft nog geen idee dat hij handen heeft ;)

5. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik even kwijt wil is dit: ik ben moe, misselijk en ik heb gewoon zin om een potje te janken. Mijn man moest vandaag werken terwijl hij eigenlijk tot maandag vakantie heeft. Mijn zoontje van 3.3 is echt strontvervelend vandaag. Ik ben vandaag de hele dag aan het rennen en vliegen geweest. Ik ga zo mijn zoontje in bed stoppen ( gezien zijn gedrag vandaag verwacht ik een groot drama) . Mijn man komt pas om kwart voor acht thuis en als hij thuis is moet ik weer weg want mijn moeder en zusje zitten op de camping en ze zijn de dopjes van de luchtbedden vergeten. Die kan ik dus zo ook nog even gaan brengen. Ze zijn niet ver weg hoor, maar toch plof ik liever gewoon op de bank en rol ik daarna in een beweging onder de douche en in bed. Pfff sorry voor het geklaag. Ik weet dat het allemaal veel erger kan enzo maar dit wilde ik dus even kwijt!

6. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, en ik heb al de hele dag dat achterlijke liedje van disney junior in mijn hoofd :(

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    whaha
    net pap van een lepel gegeven

8. mumija

mumija Niet meer actief

Dat is niet Whysteria, maar Nessy...
    Ik dacht pas geleden ook nog aan haar, hoe het met haar en haar gezin gaat. Ze zijn vorig jaar idd geëmigreerd staat mij bij.

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hihi, die snoetjes! :) Er zijn er ook die fruit via de fles geven. Heb het zelf nooit gedaan, dochter van een collega deed dat.

fluitekruid: hangt het in de lucht? Hier ook een zoon en dochter die zo vervelend geweest zijn... Ik hoop voor jou dat hij flink is gaan slapen en dat jij nog je verdiende rust krijgt vanavond.

dani: Kinderboerderij scoort altijd he ;) Hier staan we ook zo versteld van de inkomsprijzen, niet te doen met 4! Vandaag in het zwembad eerlijk aangegeven dat zoonlief 4 is, moesten we toch niet betalen. Ook leuk :)
    Hoe gaat het met stappen?

Mitsy: Je meisje gaat goed! Kan me dat niet voorstellen, zo'n kleintje bij de geboorte. Hier was zoonlief 51cm en 3.200kg, dochter was 50cm en 3.715kg. Zoonlief heeft nog een weekje in maat 50 gepast, dochter helemaal niet omdat ze een stuk voller was dan zoonlief. Nu nog trouwens. ;) Fijn dat de hapjes ook zo goed gaan.

Nahla: Jammer dat het tegengevallen is, je snit. Hier is het pas geknipt maar mocht eigenlijk nog een stuk korter (en dan heb ik al kort haar :) )

Marnat: Hoe was het tripje? Batterijtjes weer opgeladen?

Hier waren zoon en dochter weer niet te genieten vanmorgen. Op een bepaald moment heb ik zelfs gezegd dat ik blij ben dat ik terug kan gaan werken volgende week. Mijn mama snapt dat niet, maar dat ik nog geen 5 min tijd voor mezelf heb gehad ziet ze dan niet.
    Namiddag was zoonlief wat gekalmeerd, meisje beter gezind en zijn we gaan zwemmen. is uiteindelijk toch nog erg gezellig geworden. merk wel dat zoonlief echt terug toe is aan school. 9w vakantie is veel te lang voor zo kleintjes. En dan zijn ze al thuis van 27 juni... Volgende week kan hij weer een weekje op sportkamp, zaterdag verjaardagsfeestje, zondag is familiedag op m'n werk. Dus week is goed gevuld gelukkig. Hij vraagt zelf ook wanneer hij naar school mag want hij mag naar de tweede kleuterklas en kijkt er wel naar uit. Pfff, nog een maand...

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen!

hier vroeg wakker vanmorgen voor half 7 pfieuw haha
    gister leuke dag gehad bij vriendin geweest lekker bijgekletst kids lekker gespeeld na de middag naar grote speeltuin geweest en daarna door naar de mac! toen ik thuiskwam was mn zusje er ook uit dr werk die is blijven slapen en nu weer terug naar de werk :)

ff bijkomen op de bank nu hahaha
    straks nog ff tukkie doen dan door naar vrienden waar ml ook heen komt en daar bbqen.

Nijn84 lopen? wat is dat? haha nee doet ie nog niet maar hoor van veel mensen dat t toch ff duurt.
    voetje is alleen wel dikker.. :( ga maandag toch eens ff t ziekenhuis bellen.

Hebben de zaak ook aangemeld bij rechtsbijstand daar kregen we nu bericht van jee wat een bende moeten we invullen ;)

haha mamachantal dat bekkie.. viel niet in de smaak of wel? :p

Nahla jammer dat je t niet mooi vind
    mn zusje heeft ook tijdje terug van lang naar een bob laten knippen ze heeft gewoon gehuild vond t ook niet mooi :(
    groeit wel aan maar duurt ff.. leuk model en kleurtje erin misschien?

Fluitekruid he bah wat een dag! hoop dat je lekker geslapen hebt en weer een beetje energie hebt.. de eerste weken he.. ;) gefeliciteerd met je zwangerschap!

fijne dag!

11. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Oh ja Nessy inderdaad

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    We zijn woensdag rond de middag weer terug gekomen .
    Het was super gezellig en de hotels voor dat geld zeker de moeite waard.
    Movie park was in 1 dag te doen [ niet als je kids hebt dan wel twee dagen]

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Pfff effe klagen...

Iemand zin in een kleuter van 4 die niet weet waarom oren dienen, weigert te eten en gewoon zijn zin doet? Ook beschikbaar: 2-jarige peuter die enorm pubert, ons test en uitlacht als we haar straffen en de tweede maaltijd op rij weigert te eten? Pffff kan er even niet meer tegen :(

14. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland

Nee dank je ;). Heb genoeg aan mijn oh zo gezellige bijna 4 jarige en mopperende dreumes. Sterkte!

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zou het in de lucht hangen? :)

Zoonlief zorgt maar dat hij zichzelf animeert. Als hij niet luistert naar ons, ik dan ook even niet naar hem. Meisje ligt in bed, kwartier gehuild, half uur stil en nu weer huilen. Honger waarschijnlijk. Maar ja, dat heb je als je niet wil eten...

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    En 't gaat van kwaad naar erger hier, pffff! Ze hebben net allebei een kwartier in bed liggen krijsen. Geef je ze eten, moeten ze het niet omdat zoonlief er met zijn mes in gesneden heeft en het daarom niet meer goed was ;) :x En dan niet willen stoppen met brullen, dat doe je dan maar op je kamer!
    Zoonlief nog leren fietsen maar hij luistert gewoon niet en doet zijn eigen ding. Stopt met trappen en mama moet maar duwen ;) Ik geef het op :(
    Feestje van vanavond afgezegd, hebben geen zin om na zo'n dag weg te gaan.

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden!

@ niet luisterende kinderen hier ook last van. Lekker dwars en niets is goed. Oren heb je niet nodig want gebruik ze toch niet. Eten gaat dan gelukkig wel goed (oke de ene dag beter dan de andere dag) maar slapen was vanacht ook een ramp. Roepen en huilen en als je dan gaat kijken is er niks aan de hand.

Nijn84 succes vandaag. Hopelijk zijn ze iets beter gestemd vandaag.

Dani klinkt gezellig met je vriendin en leuk dat je zusje ook nog aankwam.

Mamachantal lieve foto hahaha

marnat fijn dat het gezellig was!

Verder ben ik het kwijt sorry...

hier aan het genieten van mijn vrije dagen. Vrijdag samen met vriendin even op stap geweest, daarna bij zus geluncht en met zijn allen naar de kinderboerderij geweest. Gisteren een lekkere rustig aan dag en vandaag gaan we naar vrienden toe.

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    wwjk
    vandaag is mn man jarig :)♥

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Vandaag was op een paar momenten na het ander uiterste van gisteren. Voormiddag fijn buiten gespeeld, namiddag naar de pieter post film. Zoontje flink blijven zitten, dochter eerste helft ook maar tweede helft heeft ze wat rond gelopen maar was heel weinig volk en ze bleef nog relatief kort bij ons. Enkel 1 rij voor of achter ons. Oef! :) Morgen weer werken, zoonlief weekje sportkamp.

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Fijn nijn! werkse morgen!

mamachantal gefeliciteerd met je man!

Kibbeling geniet nog ff lekker van je vrije dagen!

voor ml zit de vakantie er alweer op
    morgen weer aan t werk
    ik heb nog lekker een weekje :)

Deel Deze Pagina