Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Trots op mezelf... vanmorgen kastje opgehaald... vanmiddag druk wezen schilderen. Nog een bureautje ertussen en mijn mopje heeft weer een mooi meubel voor op zijn kamertje

2. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Imensa, wauw mooi hoor! Doe je vaker zelf meubels opknappen?

Nijntje, fijn dat het leuk was! Werk ze morgen!

Chantal, proficiat met je man! Leuke dag gehad?

Dani, gelukkig heb je nog een weekje vrij! Nog wat leuks op de planning?

Kibbeling, fijne dag gehad vandaag?

Ik heb t moeilijk de afgelopen dagen, gelukkig veel steun van mijn kleine meisje. Vandaag maar film gekeken.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    #3183 MamaChantal, 4 aug 2014
    Laatst bewerkt: 4 aug 2014
    knuf mitsy
    imensa leukk :) past mooi bij de rest

gister wel leuk dagje gehad.
    alleen beetje jammer dat mijn ouders niet kwamen :(

straks naar dolfinarium, heb eigenlijk niet zo zin maar beloofd aan jaim dus "moeten" we wel ;)

gister maakte sm nog een 'leuke' opmerking :(
    "drie kleinkinderen zijn wel genoeg hoor jullie moeten nou maar stoppen! uhh je hebt er 4.. (Kids hebben ook nog een neefje)" nee hoor 3!.." echt niet, 4 !:( *je ziet haar hard nadenken*
    "oh.. nou.....ja.. 3 levende dan.... "
    zal ze serieus viën zo snel vergeten? :(

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jeetje mamachantal! vind ik niet normaal :( t is jullie leven heeft zij toch niks over te zeggen!
    Hoop dat je toch nog een leuke dag hebt in dolfinarium gaan jullie met zn allen?

Mitsy dikke knuf!
    Nee niet echt veel op de planning maar dat kan nog ;)
    vanmiddag gaat Jar naar een vriendje spelen en zwemmen

zo eerst ff bellen naar t zkh voor t pootje van de jongste of t normaal is dat ie er nog niet op loopt en t wat dikker is

fijne dag!

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden!

Dani lekker hoor nog een weekje vrij!
    Ben benieuwd wat ze zeggen in t zkh.

Mamachantal nog gefeliciteerd met ml. Niet echt een toffe opmerking van je smoe zeg. Kan me voorstellen dat je je afvraagt of ze haar al vergeten is. Ik hoop dat je toch een leuke dag hebt ondanks dat het "moet".

Mitsy dikke knuffel meid! Hopelijk vandaag een betere dag.

Imensa gaaf opgeknapt.

Nijn84 gelukkig een veel betere dag voor jullie gisteren. Werkse vandaag!

Hier gisteren gezellig naar vrienden geweest. Daar hebben we lekker in de tuin gezeten terwijl de kinderen zich hebben vermaakt met het zwembadje. Na het eten richting huis gegaan en toen kleine man op bed lag kwam een andere vriendin nog even langs.
    Vandaag het begin van een hele drukke werkweek. Ik weet dus ook nog niet of ik veel hier zal zijn.

6. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Hoi dames, Ik ben nu een weekje terug van een heerlijke vakantie , vriendlief is weer werken, dus ik heb weer wat tijd haha.
    Mijn dochter is nu 3 weken naar haar vader, heb ik gemengde gevoelens over. e was op vakantie best lief, maar meteen bij thuiskomst weer superdwars. De komende 3 weken zullen ook hopelijk een beetje rust in de tent geven. Ik ga haar zeker missen, maar ik zal de ruzies niet missen. Ik maak me best wel heel erg zorgen over haar. ze heeft wat rare vriendjes en met 1 ervan is ze flink kussend gesignaleerd ( ook al ontkent ze dat zeer) Ik weet af en toe niet meer wat ik met haar aan moet... ik loop constant op mijn tenen als ze er is. Ze is zo wispelturig, het ene moment poeslief, het andere grrrr. Haar broertje, kan ze niks van hebben, duwt hem steeds weg. dat snapt dat menneke ook niet. Ze haalt hem soms aan, om hem meteen weer weg te duwen en te gaan schreeuwen. Hopelijk kan ik de komende weken wat bijtanken...maar ja hoe komt ze weer terug he?
    Zoontje is ( mede daardoor denk ik) ook best dwars, ik kijk eigenlijk alweer uit naar het moment dat ze weer naar school gaan...poeh.
    Nu zitten we ook te wachten op de goedkeuring van de bank, voor een hypotheek. We hebben een superleuk huis gezien, waar we heel graag willen wonen en volgens de hypotheekadviseur moet het geen probleem zijn, dus...duim voor ons:)
    Zometeen ff naar mijn ouders, met mijn moeder naar de winkel. Mijn vader is vandaag jarig, hij wordt 81!
    Vanmiddag even een stukje vlaai gaan eten:D

Zo, genoeg over mij es ff kijken....
    Oh ja, MamaChantal, wat een schatje die kleine man:D
    Maar wat een rotopmerking van je sm. geen woorden voor, ik hoop dat je dagje uit leuk wordt. Het dolfinarium is meestal wel een leuk uitje, geniet ervan. Nog gefeliciteerd met je man!
    @Mitsy, dikke knuffel en sterkte meid...
    @ Imensa, mooie kastjes!! Kan ik je ook iets brengen om te schilderen voor ons nieuwe huis?? Als het doorgaat he. ;)
    @ de dames met 4-jarige monstertjes, heel herkenbaar:(
    @ Nijntje 1990, zitten de beebs nog goed?? Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt ( heb nog niet zo ver terug gelezen sorry)
    Voor de rest iedereen een fijne dag gewenst, ik moet me nu echt gaan aankleden...heb om 10 uur afgesproken en dat ga ik never nooit halen:)
    Liefs Pluisje

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mitsy: Knuffel meid... Ik kan je geen raad geven ivm het verwerken van wat er met jullie zoontje gebeurd is, maar je mag altijd je hart luchten via pb. Denk dat je vaak denkt aan hoe hij zou zijn als hij de leeftijd van Norah had enzo. Maar ben er wel zeker van dat hij goed over zijn zusje waakt.

MamaChantal: Oh leuk, dolfinarium! Ik wil wel mee in je plaats :) Nee, fijne dag alvast!
    Wat een rotopmering van je sm!
    Hoe is het met Cay? Nog pap van het lepeltje geprobeerd?

dani: geniet van je weekje verlof! Hoop dat ze in het zh wat uitsluitsel kunnen geven over het stappen.

pluisje: Vandaag mijn dwarse kleuter naar het sportkamp gebracht: een engeltje. 'Dag mama, nog een knuffel mama, nog een kusje mama'. Dan zou je ze toch willen opeten? Manlief gaat het vanmiddag ophalen en houdt hem bij zich. Benieuwd hoe dat gaat lopen want hij weet goed genoeg dat manlief niet veel kan door zijn rug.
    Heb mezelf ook voorgenomen om nog meer met hen bezig te zijn als ik thuis ben. Heb hem ook beloofd als hij braaf is dat we dan naar Planes 2 gaan kijken, wel zonder zusje dit keer (denk dat zij daar te klein voor is).
    Moeilijk met je dochter... Echt aan't puberen zo te horen... Hoop dat het wat meevalt als ze terug komt van bij haar papa.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo vanavond weer genoten van de kindjes. :) Zijn na het avondeten nog een wandeling gaan maken, konden ze hun energie kwijt. Daarna douchen en bed in. Denk zelfs dat zoonlief al slaapt! :D

Dani: wat zeiden ze in het zh?

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    dolfinarium was leuk :) jaim vond het ook erg leuk en cay heeft bijna niet geslapen
    morgen rustig dagje en woensdag met hem naar sophia zh en ml moet dan weer werken :(
    wel erg fijn dat hij 3wk thuis is geweest en we veel dingen hebben gedaan. echt gewoon gezins-time.

dani wat zei zh?
    nijn90 hoe gaat het?

10. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Ohh leuk dolfinarium! Wij zijn er zondag geweest! Floortje is de hele dag wakker geweest :$

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ze hebben dan ook heel wat te zien he ;)

MamaChantal: op controle in het zh? Geniet morgen van het rustig dagje. Is soms gewoon nodig he.

12. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    He meiden, even kort kom morgen weer meekletsen!

Bedankt voor jullie knuffels! Heel erg lief. Vandaag had manlief gelukkig vrij, vanmiddag lekker buiten gezeten. Net wat spelletjes gedaan op t forum en zo maar naar bed, proberen te slapen. Ben steeds huilerig en dan weer blij, t heeft tijd nodig.

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    lastig he mitsy.. ik denk vaak "vien had nu ook gewoon hier rond moeten lopen,die zo caylen helemaal geweldig gevonden hebben.." of als ik kindjes van 2/3 zie.. denk ik vaak "oh zo zou ze nu misschien wel zijn.." maar, er was ook gister een geestelijk gehandicapte in t dolfinarium en bedacht me ook wel dat we geen idee hadden hoe erg de hersenbeschadiging was.. of ze überhaupt had kunnen lopen.. of zelfstandig had kunnen worden.

en caylen lijkt qua karakter heel veel op haar, dat is wel bijzonder.

woensdag hebben we eindelijk afspraak voor zijn lip :)
    hij krijgt een echo (straks even bellen waarom, normaal krijgen ze echo van lever vanaf 4 hemangiomen en cay heeft er maar 1. en echo maken van lip gaat niet)
    en afspraak met kindergeneeskunde,kinderheelkunde en dermatoloog.

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mamachantal toch wel genoten t dolfinarium. Lijkt me voor jullie wel heel moeilijk en dubbelgevoel wat vien betreft.
    Ben benieuwd woensdag in t ziekenhuis.

Mitsy toch ook niet gek dat je het nog zo moeilijk hebt. Fijn dat je vriend vrij was en je daar steun aan hebt.

Pluisje fijn dat de vakantie geslaagd was. Lastig hoor met je dochter. Ik duim voor je dat ze een beetje goed bij haar vader vandaan komt.

Nijn ahh lieve kinderen zijn altijd prettig.

Hier een kleine man in de mamafase. Zelfs als ik er niet ben (werken) dan nog moet mama alles doen. Ml weet ook niet helemaal wat hij er mee aan moet. Ik vind het ook wel sneu voor ml, die doet ook zijn best.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    #3195 nijntje1984, 5 aug 2014
    Laatst bewerkt: 5 aug 2014
    Daar zit meisje ook in... Hele middag heeft ze gisteren gezegd: mama hebben... Het lukt voorlopig wel nog goed om haar af te leiden. Meestal is dat wel na de vakantieperiodes, maar toch. Is idd niet leuk voor je man.

MamaChantal: Zo, dat is een hele reeks die je moet afwerken morgen in het zh...

Mitsy: Het is ook zo vreselijk onaanvaardbaar. Maar fijn dat je steun hebt aan je vriend.
    Hoe is het nog met je vader? Voelt hij zich ondertussen beter?

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mitsy: Dikke knuffel wou dat ik meer kon doen ,maar helaas kan ik dat niet.
    Het is niet eerlijk je lief mannetje hoort hier .
    Andere kindjes in een leeftijd van 2 of 3 zien is ook lastig , omdat je weet of wil dat jouw kleine daar ook liep.
    Had in begin toen mijn nichtje onder de kerstboom speelde voor het eerst toen.
    Zag ik de onze een jaar later er onder spelen , maar helaas .
    Ik heb daar nu geen last meer van , ik merk het niet aan mezelf laat ik het zo zeggen .
    Ik weet gewoon niet beter dat we alleen zullen blijven .

De rest heb niet gelezen .

Ik heb een lieve kat not die ons fijn iedere ochtend vroeg wekt .
    Hebben voor een paar dagen kom maar hallen.:D
    Vanmiddag met S moeder naar ziekenhuis zien wat er aan de hand is met haar tenen die zo blauw zijn.

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi!

internet lag er hier gister de hele middag uit! :(
    zk: De spieren zijn zo zwak dat hij de kracht niet heeft en er door zakt icm angst. de arts pakte hem op en zette hem op zn benen en beetje speels van de ene been op de andere en dat deed hij wel terwijl hij er thuis niet eens op wou staan.. vreemde ogen ;)
    hebben dvw naar kinderfysio

gisteravond en vandaag heeft hij al hele stukjes gelopen langs de tafel! wauw gaat de goede kant op misschien is fysio niet nodig haha

Mamachantal leven is oneerlijk! en waarom??
    Mitsy geld ook voor jou dikke knuf!

Pluisje fijn dat hebt genoten!

ga er weer gauw vandoor!
    xxx

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha, je zou ze soms toch zo achter het behang hangen he :) Zo is hond hier weer erg met eten stelen van de kinderen met het nodige drama van hen als gevolg... Slapen doet ze goed, ze laat je 's morgens ook goed slapen, alleen snurkt ze te hard... Ruilen?? :D

Succes in het zh! Hoop dat het meevalt.

Dani: Op een ander kan soms toch wat meer he ;) Super met de vooruitgang die hij nu maakt. Duimen dat hij zo flink blijft verder stappen dat fysio idd niet nodig is. Mag je niet eens gaan zwemmen? Dat is ook goed voor de spieren te versterken.

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nijn ja super he?! ik heb gister met hem gezwommen ;) heerlijk hij had blaasjes om en gebruikte zn beentjes goed ook lopen onderwater. ging super! :)

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    wat een heerlijk weer ♥
    zit met jaim op t strand aan een plas
    vanavond bbqen

echo is morgen van zijn lip.
    dat word wat..

Deel Deze Pagina