Gisteren redelijk goed zeiden mijn ouders. Vandaag is hij bij mijn so, en vanmiddag ook vrij goed gegeten. Nu maar duimen dat hij vanavond goed gaat eten. Is andijviestamppot, is niet altijd een topper maar manlief maakt hem dan een dam of een taartje. Zullen zien. Dochter is nog altijd droog. Geen ongelukjes meer. 's Nachts ook droog. Ga eens kijken voor de andere matrasbeschermer en dan gaat de luier 's nachts ook uit. Wel even een spannend moment Rompers kunnen bijgevolg allemaal opgeruimd worden nu. Dus wie interesse heeft in rompers? (diverse maten, voornamelijk witte) 't is moeilijk het verschuiven van de avondfles. Maar beetje bij beetje gaat dat wel lukken. En als in oktober nog eens het verzetten van de klok aankomt... Kijk ik ook nooit naar uit, zeker niet sinds de kinderen er zijn.
Ik zit hier te wachten op nieuws van mijn dochter. Ze zou iets laten weten als ze terug was... ben benieuwd. Kan zijn dat ze er nog is...maar zeer waarschijnlijk "vergeet" ze het..grrr.Papa zal ook niet even iets laten horen...
Oh dat is dan nagelbijten... Hopelijk laat ze toch iets van zich horen. En anders proberen om de papa te bereiken?
Het zijn knalgele schoenen geworden Was niet veel keuze in haar maar inde outlet, stonden dus die gele: die hebbe! Normaal 93,60, nu 60. Dus toch mooie korting gekregen.
Leuk toch, knalgele schoenen, dat kan allemaal nu hoor. En een mooie korting, wat wil je nog meer Ik had dochter ge-appt. Ze zou me bellen, maar ik heb nog niks gehoord, grrrr. Ik moest me maar "niet zoveel onnodig druk maken" Nou ja, als het erg was geweest, had ze me dat vast wel al verteld, niet? Zoontje slaapt al!! Zonder luier, dat wilde hij perse...oeh spannend! Het probleem is, dat hij snachts vaak bij ons in bed kruipt en dan bovenop het dekbed gaat liggen. Hopelijk gaat het goed... Fijne avond Pluisje
Bekijk bijlage 411826 Tada! Dit zijn ze Ik ben iemand die van kleuren houd, dus van mij mag ze gerust met deze schoenen rondlopen. De andere waren donker grijs of bruin. Had nog mooie zwarte met zilver gezien, maar die kreeg ik haar niet aan, te smal. Ze heeft nochtans een smalle voet zeggen ze altijd in de winkel maar toch is dit wijdtemaat 5. Maar het sluit mooi rond haar voetje aan. Dat was wel het belangrijkste, ze moesten goed zitten. Ze zijn nog heel stijf, dus dat gaat even wennen zijn na de sandalen pluisje: Wat vervelend dat je nu nog niet echt iets weet. Hoop dat ze je alsnog belt of dat haar vader tenminste iets laat weten. Succes voor je zoontje! Gaat vast goed gaan als hij het zelf wil
Nijn wat een leuke schoenen! Zo leuk die felle kleuren! Was je bij Maasmechelen village geweest? Pluisje en nog nieuws van je dochter? Knap van je zoontje! Hopelijk blijft hij droog! Marnat, gelukkig geen maagzuur meer. Hoop dat je man snel wat vind, zo verschrikkelijk he die onzekerheid. Bah. Norah ligt in bedje, poging 1. Ben benieuwd. Vanavond bij ons buurjongetje wezen kijken. Wat een plaatje! Voor de aller eerste keer dat ik naar een baby'tje ben gaan kijken, zonder dat ik heel erg moeilijk vond. Het was wel confronterend, maar ik had nu ook een prachtige eigen baby op schoot. Ben ook eerlijk gezegd voordat Norah geboren is bijna nergens op bezoek gegaan, waar kindjes waren. Ik kon het gewoon niet. Bah het spugen gaat maar door, voel me prima en ineens heel erg misselijk. Getver. Doei liefs
Leuke schoenen nijntje Is ze lief gaan slapen mits? Cay werd half 6 wakker, gister had hij al rond half 9 zijn laatste fles gehad
Ja hoor kan er ook nog wel bij , mijn mobile telefoon stuk grr Manlief heeft net een nieuwe door het abonnement af gelopen was. Nu moet ik ook een nieuwe wel een simpele hoor. Ik hoef alleen maar voor bereik baar 1, maar ik heb deze al heel wat jaren . Dan mag die ook wel eens stuk , maar juist wanneer je het liever niet hebt he.
Hoi zo dames wat hebben jullie veel gekletst spring er hier maar in haha Gister dagje plopsa gedaan had hele goedkope kaartjes! t was echt een top dag! super leuk. was wel erg moe haha mamachantal hoe gaat t met Cay? Mitsy is Norah nog gaan slapen? fruit op markt duur hier ook idd maar ziet het hier ook niet echt lekker uit hebben hier een fruitbedrijf zitten die teelt alles zelf en verkopen het in hun boerderij winkel ook niet heel erg duur en super lekker! hebben nu een speeltuin met waterbaan kabelbaan airtrampo enz aangelegd waar je na bezoek aan winkel mag spelen kids vinden t geweldig! denk dat we daar straks nog even heen gaan op de fiets fijne dag!
Vind ze ook wel leuk, vooral omdat ze ze zelf gekozen heeft Ik ga altijd naar Reyskens in Genk voor schoenen voor de kinderen. Manlief heeft moeilijke voeten en steunzolen dus voor de schoenen kijken we gewoon naar degelijke en stevige. We betalen dan wel graag de prijs ervoor, daar bespaar ik niet op. Vorig jaar zijn ze naar de nieuwe winkel verhuisd, de oude winkel is outlet. Staat veel brol ook bij hoor, maar ook hele mooie nog. En als je net vindt wat je zoekt heb je geluk natuurlijk Een kleine mijlpaal voor jou, op babybezoek gaan. Chapeau hoor! Wel leuk dat de buurjongen dan niet veel scheelt in leeftijd met Norah. Gaan ze binnenkort fijn met elkaar kunnen spelen Marnat: Balen van je mobiel! Komt idd nooit op een goed moment. Bij mij heeft er een het begeven net na de bevalling van zoonlief. Kon niet meer bellen, sms'en als het ding zin had. Manlief ook een simpele gehaald, bevallen van dochterlief 2 jaar later: aantal knoppen die niet meer werkte, kon vaak niet opnemen als ik gebeld werd... Heb nu een smartphone. Hoop dat die wat langer meegaat. Hoorde onlangs dat mobieltjes niet meer langer dan 1 à 2 jaar meegaan... Dani: Fijn dat je je geamuseerd hebt in Plopsa! MamaChantal: Dat zijn mooie uren die Cay slaapt, 's nachts. Hoe gaat het met hem, koorts weg?
Mitsy balen zeg dat je zo blijft spugen! Al een testje gedaan? goed van je dat je op bezoek bent gegaan marnat balen zeg van je tel! t komt altijd op momenten dat het niet uitkomt he .. zo even uitgeraast in de speeltuin en lekkere aardbeien, frambozen en peren gescoort
Dani: Dan zullen ze wel wat energie zijn kwijtgespeeld in de speeltuin wwjk: Dat ik begin te vrezen voor zoonlief zijn amandelen (laatste keer bij de ka voor allergietest kreeg ik al te horen dat zijn amandelen zo opgezwollen waren, niet goed dus...). Vannacht hoorde ik hem op de badkamer om te drinken, om 5.30u stond hij langs mij dat hij buikpijn had. Terug bed in, om 5.45u weer roepen: ik ben zo slap... Om 7.30u is ons meisje hem gaan wakker maken (moest gaan werken anders kon hij uitslapen). Heeft nu verhoging van 38° en is zo slap als een vod. Hij wil wel wat eten, maar klaagt over keelpijn. En 9 van de 10 keren begint zijn keel met buikpijn, had ik als kind ook. De klieren zwellen dan op maar die van de buik ook en die veroorzaken buikpijn. Vanavond maar even aanzien. Stomme is dat het hier in B nog verlengd weekend is, dus ja... Uitstapje met de trein laat ik ook maar varen, want anders moet ik vandaag mijn tickets al gaan kopen, dat riskeer ik nu ook niet.
Balen nijntje! Verwijzing vragen voor de kno arts? Dan halen ze ze eruit als het heel erg is. Marnat: balen van je telefoon. Wet van Murphy meestal lijkt het dat ongeluk altijd in drievoud komt. Net naar de markt geweest en had me ineens trek in vis. Dus bakje kibbeling meegenomen. Nou die heeft dochter in haar uppie opgesmikkeld. (Ze is er gelukkig dol op) Werd me er toch misselijk van na drie stukjes haha. Wel lekker fruit meegenomen. Drie bakjes aardbeien, kilo druiven en 10 pruimen. Voor 5 euro totaal.
nijntje: Als hij hoge koorts (boven de 39°) krijgt is het voor hem tijd voor ab, dus dan ga ik nu met het weekend naar de ka. En dan kijken we verder. Het feit dat ze toen al gezwollen stonden is niet goed, maar misschien als ze eruit zouden zijn dat het eten ook beter zou gaan? Heb dat al vaker gehoord. Maar zover is het voorlopig nog niet. Mijn zus en ik waren beide 4 jaar toen ze onze amandelen eruit gehaald hebben.Manlief zelfs ook denk ik. Oh heerlijk, kibbeling! Vind ik ook erg lekker. Jammer dat je er misselijk van werd.
@Nijntje1984, arme knul, heel veel beterschap voor hem. Als de amandelen eruit moeten, kun je dat maar beter meteen laten doen he, daar knappen ze vaak heel erg van op. Bij mijn dochter was dat in elk geval wel zo.. Kun je in het weekend terecht bij de KA?? Das wel handig dan. Woensdag hebben wij een afspraak in het AZM voor zoontje. Hij moet dan bij logopedie, KNO en psychologe komen en krijgt vooraf nog een gehoortest. Hij zal ws weer nieuwe buisjes moeten. Zijn oren zitten heel vaak dicht en er zat weer vocht achter de trommelvliezen. Amandelen knippen, mag bij hem niet i.v.m. zijn schisis. @Mitsy, als de tests negatief blijven vrees ik toch een vervelend buikgriepje, bah beterschap in elk geval. En supergoed van je , dat je bij je buurjongetje bent geweest. dat lijkt me ook erg confronterend voor je ( heb GZD geen ervaring,maar kan me zo wel voorstellen dat dat heel zwaar voor je moet zijn.) Elk stapje is er 1 he. Hoe is het gegaan met slapen van Norah? Zoontje werd hier midden in de nacht wakker, drijfnat. Nou ja jammer dan volgende keer proberen we het weer. Alles is weer gewassen en droog dus opgelost haha. @Marnat, wat balen van je telefoon, kunnen we tegenwoordig toch niet meer zonder he.Kan je er geen van MP vandaan halen, zie er vaak zat in advertenties staan...succes ermee. @Dani, leuk initiatief van die winkel, om een speeltuintje erbij te doen...kunnen ze lekker uitrazen he. Dubbel gezond, fruit en beweging @MamaChantal, hoe gaat het met Caylen? Hij slaapt in elk geval goed he. Maar voor de rest? Koorts minder? Ik hoop het.. Van dochterlief nog niks gehoord, nou ja, zal dan wel goed zijn, hoop ik. Ik ga nu snel mijn nichtje weer helpen in het huis. Maar oei, het regent nu opeens wel heel hard hier FF wachten dus. Iedereen een fijne dag Pluisje
Net even naar prenatal geweest Man geeft makkelijk geld uit dan ik dat is met kleding kopen wel handig.. Had 2 spijkerbroeken, een joggingbroek 1 shirt lange, 6 shirts km, 3 rompers en 2 pyjama's voor iets meer dan 100. T shirts km waren sale. Rest nieuwe collectie waarvan ook 3 dingen merk. Vond het nog wel "meevallen". Van de week nog ff naar ander zaakje en verder via mp. Hij had alleen nog maar 2 broekjes en 2 shirts die hij pastte dus is wel nodig. Hij heeft naar mijn idee pijn bij het plassen, ook niet zo gek. Slaapt erg veel en is wat huilerig. Liefst zit hij bij je of half liggend met zijn benen omhoog. Geen koorts meer maar dat hij is echt niet happy. Drinkt slecht (in delen) maar kan nog wel lachen.
Pluisje: Ah jouw zoontje heeft schisis. Wist niet dat dan de amandelen niet geknipt mogen worden? Ons meisje haar verhemelte was nog een 'wonde' na de geboorte, zoals de korst op je arm als je gevallen bent maar dan op haar verhemelte. (Vroedvrouw dacht eerst aan spruw maar ging niet weg, plekje werd groter, bleef blijkbaar telkens melk onderin zitten. Zelf heeft ze er volgens de ka nooit last van gehad) Mocht mijn handen samenhouden dat ik overtijd gegaan ben zei de ka... (Heb 2 gyns gehad tijdens de zwangerschap, nooit is iets op de echo gezien...). Heb dan controle gehad op 3m en toen was alles mooi genezen. Helaas is deze ka nu op pensioen Ga nu naar het zh het kortste bij naar de ka, bij de anderen krijg ik geen afspraken vast of ik moet 3w wachten (yeah right met een ziek kind??). Ik kan altijd bellen naar de ka van wacht en dan kan ik langsgaan. Moet dan in het zh langs de spoedingang gaan, maar mag rechtstreeks naar de kinderafdeling voor de raadpleging. Moet er amper wachten. Heel fijn met zieke kindjes in het weekend! Jammer dat zoonlief het niet droog gehouden heeft. Maar volgende keer beter Heb er ook nooit problemen van gemaakt om te wassen. heb wel een extra matrasbeschermer gekocht, maar komt ook van pas als ze ziek zijn.
Nijn84 hier oudste ook enorm opgeknapt toen amandelen (keel en neus) eruit waren vriendin van mij haar zoontje ook zo`n 2 maanden terug zoo dat kind is er van op geknapt als t moet gelijk doen of idd verwijzing vragen en er op aan sturen hoor ja ze hebben echt heerlijk gespeeld haha nijn1990 oeh lekker kibbeling! haha koopje dat fruit! lekker!! Pluisje jammer dat je dochter niet reageert zal idd dan wel oke zijn succes met helpen bij je vriendin! -- net terug van de fysio met de jongste hij loopt nu, wel met moeite maar zet ook zijn voet helemaal naar buiten nu 2x in de week fysio en zijn kuit oprekken want hij geeft daar wat pijn aan moeten hem er steeds op wijzen om zijn voet goed te zetten maar hij heeft er maling aan haha dondersteen! als we zeggen voetje recht doet hij zn knie weer naar binnen dus die weer naar buiten drukken.. de knop moet om dat ie weer gewoon gaat lopen.. we zullen zien! zit te denken wat we vanavond nu eens gaan eten ..