Jaim heeft ook buisjes, keel en neus amandelen zijn geknipt. Ging gelijk stuk beter. Hier vanavond krieltjes wortels en vlees moet ik nog halen. Eet samen met jaim
Nijn: hoor het inderdaad best vaak dat eten een stuk beter gaat na de amandelen geknipt zijn. Kan goed pijn doen zeker bij warm eten. Wij eten denk ik wraps vanavond lekker makkelijk en toch gezond.
Als we doorverwijzing krijgen worden ze dadelijk geknipt. Niet twijfelen. Idem met appendix, daar laten ze mijn man of kinderen ook niet mee lopen. Heb ik aantal jaren telkens verwijsbrief voor spoed gekregen, kwam ik daar aan, geen acute ontsteking, met pilletjes naar huis. Na 5x spoed heeft die spoedarts beslist om te opereren. Bleek dat de appendix meerdere malen gebarsten is geweest, dus elke keer als ik doorgestuurd werd. Dus daar twijfelen we ook niet meer aan Zus laat weten dat hij 37,9 heeft nu, ene moment spelen dan weer liggen. Anders wat pcm voor hij gaat slapen vanavond. Wat luuf of vicks op zijn keeltje smeren (helpt mij altijd bij keelpijn). Als ik het hierboven lees vraagt een mens zich soms toch af waarom we amandelen hebben Zullen zien, verwacht er mij sowieso aan in de winter. Wij hebben nog 2 pakjes ham die op moet, dus hier wordt het een (zelfgekochte, zelfbelegde) pizza met ham en ananas. Dani: Echt een dondersteen Hoop dat hij toch goed gaat stappen, gek dat hij zo'n schrik heeft he.
Ja echt heel vreemd haha ja en t straaaaalt er af ik denk hier ook krieltjes en opgebakken aardappels ( nog wat over van eergister) en dan ff spieken wat ik nog in vriezer heb qua vlees en groente haha vinden jullie t ook zo n gedoe elke avond verzinnen? maakte nog wel eens een weekmenu en daar deed ik dan boodschappen op maar dan had ml geen zin daarin of dan kwam er wat tussen moesten we weg oid.. dus daar ben ik vanaf gestapt, misschien toch weer eens proberen haha
Ik koop nu standaard vlees, meestal in aanbieding als het enigzins kan. En dan heb ik altijd rode kool in een pot in huis, appelmoes. En ik breng dan wortels, broccoli, boontjes... mee. Hangt wat van de seizoenen af. Eigenlijk gewoon erg saai hoor En dan combineer ik maar wat Weekmenu's maak ik niet meer. Deed dat in het begin ook. Krijg nu net nog een half pak ham (5sch) in mijn handen geduwd op het werk. Is over van de activiteit van het weekend, pak is pas vandaag geopend maar wordt slecht als het tot maandag blijft liggen. Dus morgen macaroni of croques maken.
Ik deed wel weekmenu's maar kan me er niet aan houden op het moment. Straks weer. Wraps schuiven op. Worden patatjes vandaag. Veel harde buiken en pijn weer dus even makkelijk.
Hier soms week menu Zouden wortels worden maar is appelmoes geworden. Had kip gehaald, 4 drumsticks samen is best veel. Zak krieltjes erbij en dan nog groente is teveel. Kinderarts belde nog vanmiddag. De antibiotica moet morgen gaan helpen. Zo niet, zh bellen en weer check up. 26 september echo van zijn nieren. Hij is vanochtend even wakker geweest en verder niet. Ligt nu al sinds 12.30 te slapen. Tussendoor wakker gemaakt om te drinken en verder sliep hij. Net in de box gelegd maar sliep gelijk.
Ik deed wel weekmenu's maar kan me er niet aan houden op het moment. Straks weer. Wraps schuiven op. Worden patatjes vandaag. Veel harde buiken en pijn weer dus even makkelijk.
Lekker nijn patatjes ff makkelijk doen hier gister patatjes gegeten kwamen terug van plopsa allemaal moe ml gewerkt dus op de terug weg om 18:40 opgehaald. hmm Vandaag is het doperwtjes krieltjes/opgebakken aardappels geworden met doperwtjes uit de vriezer en runderworst. oeh mamachantal slaapt erg veel! hopelijk is ie morgen meer wakker en beter te pas! kids liggen op bed eigenlijk moet ik wandelen of hardlopen maar kan me er nog niet toe zetten
Hier hetzelfde Dani, maar moet nog strijken en 2 digitale kaarten afwerken voor een klant... Zoonlief lag om 19u in bed, niks willen eten, 38,7°... Heb hem maar pcm gegeven en verhaaltje voorgelezen. Sliep onmiddellijk.
Zo ben toch gaan hardlopen wil de kilo s en die dikke buik eraf! Nijn werkse nog ff ah sneu beterschap
Flink zo Dani! Ik heb mij kaartjes afgewerkt, nog slaapzakken en zwemluiers online gezet wegens niet meer nodig (en ijs gegeten Verdorie, het moest maar niet zo lekker zijn! Wel geen tussendoortjes gegeten vandaag. )
Dat ik zo blij ben als een klein kind Er is een Belgisch jongetje van 4 dat een harttransplantatie gekregen heeft vorige week. En hij wil zoveel mogelijk kaartjes ontvangen als hij wakker wordt. Afgelopen dinsdaf kaartje verstuurd. Vanmorgen stond een foto op fb met de ontvangen kaarten, maar zag mijn groene envelop niet. Vanavond postte de papa een foto en ons kaartje lag bovenop! Zo leuk om te weten dat ze het ontvangen hebben en trots op mijn zelfgemaakt kaartje Haha waar we al niet gelukkig mee kunnen zijn. Heerlijk genieten van deze momentjes Zoonlief net nog getemp en geen koorts. Zweet zich wel een ongeluk... Ondertussen staan mijn Klieren ook dik in mijn keel dus maar vicks smeren. Trusten iedereen!
Knuffel voor de zieken . Telefoonmobiel is gelukt , voor 20 euro een nieuwe kan weer paar jaar mee . Prijs viel dus mee , maar ja toch week boodschappen helaas is het niet anders dat het zo moet. Gelukkig hebben we van alles genoeg . Gister pasta gehad baha zeg niet snel dat wat vies is maar dit lussen we niet. Gelukkig lust buurvrouw het wel , hoeven we het niet weg te gooien de zakken die we nog hadden . Hebben we zelf maar soep gegeten . Hier wil manlief ook week menu gaan in voeren . Tot nu lukt dat prima , alleen de pasta dan niet . De eerste werk week er haast op zitten . Drie dagen gesport en eten aan gepast + werken is de eerste kilo er af . Van 70 kilo nu 69,0 elke week zo zal het weer mooi gaan. Neem dit weekend wel glaasje fris . Nu manlief nog ben benieuwt die wil er het weekend op gaan. Denk dat ik sporten eerst op drie dagen hou , ging soms wel te lang door .
Marnat mooi de lijn zakt! fijn dat je een nieuwe telefoon kon krijgen Hahah mamachantal ik moet me ook echt inhouden hoor chipjes hmmm ik had een soepstengel haha fidel succes met de verbouwing! moet ook gebeuren! Nijn lief van je dat je een kaart heb gestuurd, geen koorts en toch zweten je zoontje ah sneu! beetje geslapen allemaal? oeh en ijs hmm heb ik ook een zwak voor hahahaha gister de kasten van de jongens uitgezocht pfff wat een werk haha die van Jar nagenoeg leeg haha zit erg weinig nog in kan het mooi doorschuiven dus de kast van de jongste is aardig gevuld nu eens kijken wat er voor beide bij moet dn weer ff shoppen ken een vrouw op fb die wel graag vanalles over wil nemen. heb haar nu pb gedaan en ja hoor ze vroeg gelijkwat ik voor alles wou hebben ach en t is gebruikt he 2ehands en sommige 3e hands ziet er nog wel goed uit hoor maar vraag dr maar niet te veel voor 27 stuks waaronder veel broekjes en bloesjes enz.. zo 2 oppaskids en ook weer kindje van 6 mnd! ga nu lekker knuffelen
Zwaai fidel! Marnat: dat is mooi, een mobiel van 20. Ben je weer bereikbaar En wat super op de weegschaal! Goed gewerkt! Kindjes goed geslapen, zoonlief al vroeg wakker met honger. Lijkt koortsvrij, is in zijn normale doen. Maar treinuitstapje riskeer ik toch niet. Misschien naar Ikea straks en dan daar lunchen. Dadelijk eens horen wat manlief zegt, die slaapt nog