Morgen maar ff naar huisarts / kinderarts voor dat hoesten van hem. Vandaag ff goed tempen. Beginnen nu wel 'bang' te worden dat hij long ontsteking erbij krijgt. Nijn beterschap voor haar! Hier ook rommel dag.
Hier heeft er ook eentje uitgeslapen 9:30!! Nijn: jammer dat dagje uit niet doorgaat. Het is hier ook geen mooi weer bij jullie wel? Is misschien weer een troost beterschap in ieder geval! Dani: brr misschien wat in eten gezeten wat niet helemaal goed gevallen is? Beterschap!! Marnat: lekker zn huis rommeldagje. Wwjk: man eindelijk dagje thuis. Geen boten door slechte weer dus lekker. Ben zelf niet zo lekker. Sinds gisteren al veel harde buiken. Met pijn op schaambot als ik ze heb en beetje drukgevoel alsof moet poepen en misselijk en hoofdpijn erbij. Maar is iedere keer al niks geweest en weet dus niet goed wat te doen. Ze komen ook niet regelmatig ofzo.
lieve misty ik ga je een pb sturen met een site misschien heb je daar iets aan. Zij werken met mail groepen met ouders van overleden kinderen. En nog meer. Ik heb daar zelf ook aan mee geschreven. En daar is niets te erg te veel of te gek alles kon ik kwijt en heeft mij heel erg geholpen. Misschien ken je de site en werkwijze misschien vind je het helemaal niets. Je mag 6 weken mee spieken in een groep zonder je zelf voor te stellen mocht je het dan niets vinden mag je je zelf gewoon weer afmelden. Ik heb er tot na C der geboorte mee geschreven vond het zo fijn.
Nijntje: hier is het ook geen mooi weer, zwaar bewolkt en felle wind. Zelfs de was droogt niks, hangt al van gisteren op en heeft 2u buiten gestaan... Gaan zo naar de film van planes in de cinema. Meisje is bij mijn ouders middagdutje doen. Anders even in bad gaan met de harde buiken.
Nijn probeer je rust te nemen. Ga lekker in bed liggen en als je die pijn blijft houden, bel dan het zh. Jaim is lief aan het tekenen/knutselen, cay slaapt eindelijk weer. Hij had pijn maar Paracetamol gegeven en ingebakerd. Niks was goed. Was net 37.5
Ook leuk toch film kijken! Mamachantal: zit allemaal niet mee heh met cay. Arme man. Heb ze nog steeds veel inderdaad. Ook op bed. Als harde buik heb dan vervormd ie ook helemaal. Net alsof de beebs in een rare positie gedrukt worden. Twee dikke bulten links en rechts. Of ze doen het zelf en krijg daar een harde buik van kan ook. In bad gaat niet meer haha. Of eigenlijk erin wel maar eruit niet meer. Kan niet meer bij de stop en kom niet meer overeind. Laatste keer was man gelukkig thuis en hebben we wel gelachen erom hoor. Je bent dik of niet
Ik zou toch bellen.. Liever x teveel dan te weinig Pff k ben blij als klant thuis is om 20.30 Cay heeft een huildag. Tja hij heeft gewoon pijn, kan hij ook niks aan doen, maar begin soort gek te worden Telkens valt hij heel even in slaap, vervolgens zie je hem wakker schrikken en zet t op een gillen. Net zo lang tot hij weer slaapt blijft hij huilen. Net had hij in de box geslapen, en ligt inmiddels ingebakerd in bed. Was heel even stil, begint te hoesten en ja hoor hij huilt. Pff
Ja hoor ook ik heb t te pakken... overgeven bah jongste knapt aardig op speelt alweer Jarno houd t ook binnen veel dorst alleen hangt nog bij me gammel Denk echt buikgriep aten allemaal andere pizza ml is werken heeft nog geen last Wasmachine draait overuren Mb ouders komen zo ff helpen Arme cay..
Beterschap! Gelukkig dat je man er geen last van heeft en je ouders komen helpen. Kan je zelf ook even ziek zijn. Wwjk: heb last van de hormonen. rotweer. Man zou eten koken heeft ie aardappels soort van gekookt gebakken en toen in de oven met allerlei groenten en echt een kilo gehakt. En ik lust geen gehakt meer sinds ik zwanger ben. Lading kaas erdoor gedaan ipv erover zodat ik het eraf kan halen. Ik lust echt geen kaas. Nooit gelust ook ga ervan over mn nek lettelijk al van baby af aan. Zelfde met melk en vla eigenlijk alle melkproducten. Dat was dus een huilbui en geen eten voor mij. Geen idee wat nu moet eten. Ben op bed gaan liggen. Jammer voor hem hij doet zn best maar weet al 8 jaar heel goed dat ik geen kaas lust.
Planes was heel mooi, vond het een mooi verhaal. Meisje namiddag verhoging, ligt nu met 39,1 in bed... Pcm gegeven en onthaalmoeder voor morgen afgebeld. Ze oogt niet ziek maar wijst op haar keeltje 'pijn'. Wacht morgen nog af en anders naar de dokter. Ze eet niet goed maar drinken daarentegen heel goed. Nijntje: oh ik zou ook kwaad worden. Niet zwanger zijnde zou ik het ook niet gegeten hebben, lust ook geen kaas Hier weet man het ook dondersgoed dat hij het niet onder het eten moet doen. Maar even bellen als je het niet vertrouwd. Dani: beterschap!! Fijn dat je jongste begint op te knappen. Hoop dat jij er morgen ook van af bent! MamaChantal: ocharme, zo zielig als ze pijn hebben... Dikke knuf voor je mannetje!
Nijn84 hoe is t met je meiske? Hoop dat ze snel opknapt! Pb je morgen! Kom morgen weer meekletsen! Liefs
Mitsy: geen probleem, doe maar wanneer het voor jou gaat Meisje slaapt rustig, wel helemaal nat van het zweten. Heb haar nu niet getempt, ze slaapt rustig. Voorlopig al 4u aan een stuk dus ze zal het nodig hebben... Morgen maar weer kijken hoe het gaat. 't is er wel eentje die als ze koorts maakt direct hoog gaat. En dan voelt haar hoofdje fris en je merkt er amper of niks aan dat ze koorts heeft. Vind dat gevaarlijk... Zoonlief is bij 38 gr al een vod... Wwjk: hele huis ruikt naar zwitsal, net de was opgehangen. Heerlijk!!!! En dat ik mijn klant op een kanon richting maan wil zetten. Is me serieus met mijn voeten aan't spelen. Elke proef moet 5x aangepast, wordt hij goedgekeurd voor proefdruk moet er nu 3 dagen later weer een hoop aangepast! Is de vierde of vijfde keer ondertussen. En als dat niet genoeg is: laat haar donderdag weten dat proefje dinsdag wordt gedrukt, krijg is vrijdag al bericht of ie al met de post onderweg is?!?! Niet te schatten! Ga broeden op een gepast antwoord, dat mag ze morgen verwachten!
Dani: Beterschap voor jullie! hoe is het nu? Mamachantal: Hoe is het nu met Caylen? Nijn: Je buik nu rustiger, oh en dat gedoe met eten, kun je er nu begrijpelijk niet bij hebben. Hopelijk vandaag weer een betere dag! Marnat: Wat ben je goed bezig met afvallen zeg! Weet niet meer wie het vroeg, maar parasailen is idd met een parachute achter een boot hier: Pff droger is kapot en met dit weer droogt de was ook niet snel, krijg de vakantiewas zo echt niet weg. Verder hoop ik op een beetje droog weer vandaag, zal wel niet.... Kinderen worden gek van het binnenzitten, zijn super druk, toch even kijken of we vandaag iets kunnen bedenken om die energie wat kwijt te raken!
Hoe is het met alle zieken?? PenF: balen heh dat weer. Is hier ook drama. Was droogt gelukkig wel redelijk heb er vijf weggewerkt van weekend. Wel strijken en vouwen nog haha. Buik: rustig is anders. Gisterenavond een paar uur lang strak om de vier minuten harde buiken gehad die best pijnlijk waren. In bed gaan liggen en toen zakte het iets af in die zin dat ze onregelmatig werden. Nu zijn de beebs druk aan sporten dus kan ik het slecht voelen want dan is mn buik sowieso hard en pijnlijk. Niet gebeld dus. Zien het wel zullen oefenweeen of weet ik wat zijn.
Rustige nacht gehad, paar keren een kreetje gehoord in haar slaap. Hetgeen ze ook doet als ze tanden krijgt. Is dat nu weer verder op komst? Gisteren ook gezien dat er ineens een kies door is, zonder veel meer. Maar ja, die hoge koorts is daar niet van. Vanmorgen halve fles op. Luier was vandaag ook weer droog 's morgens. Temp was nu weer 36,5... Zullen zien wat de dag brengt en of ze vanavond weer koorts gaat krijgen. Manlief vannacht ineens aan't roepen: de telefoon gaat! Maar zat tussen slapen en wakker zijn in, dat ik zoiets had: als het dringend is bellen ze wel op de gsm. Maar uur erna schrok ik wakker dat die uitstond. Vanmorgen even gecheckt, niemand gebeld. Hij was dus aan't praten in zijn slaap... PenF: Vervelend dat het niet droogt he. Hier van hetzelfde. Heb gisterenavond weer was opgehangen, maar ook niks droog. Door de kans op regen kan ik het rekje ook niet buitenzetten, zit hele dag op het werk. Wordt deze week elke avond wassen om het gewassen en gedroogd te krijgen denk ik. Maar heel vervelend voor jou... Nijntje: Toch maar rustig houden vandaag. Wanneer heb je weer controle in het zh?
Goedemorgen Nijn90 pas goed op jezelf Nijn84 hihi ml praat ook vaak in zijn slaap fijn dat haar koorts gezakt is. Pen F misschien binnen speeltuin? Cay is gelukkig wat vrolijker wakker geworden. Alleen werd ml wakker met een hele dikke wang. Echt vanaf zn oog tot zn kaak 2x zo dik. Doet geen zeer gelukkig.
MamaChantal: Hier was het even geleden dat hij nog gepraat heeft in zijn slaap, nu heeft ook 6m beneden geslapen dan hoorde ik het niet. Maar meestal is het gewoon wat brabbelen, maar nu dus echt roepen dat de telefoon ging Om dan vanmorgen doodleuk te zeggen: ik weet van niks, ik heb dat niet gezegd... Gelukkig is je mannetje weer wat beter. Duim dat het zo blijft vandaag, dat hij toch opgeknapt is. Oei voor je ml... Gelukkig maar dat het geen pijn doet.
Baha wat een weer en natuurlijk moest ik er door heen. En manlief de schat op eerste werk dag meteen met regen . Die zal drijf nat zijn als ie thuis komt , ik zal voor warme koffie zorgen . S moeder is op genomen ze word morgen geholpen aan de vaten , hopen dat ze na tijd weer goed kan lopen is de bedoeling wel. Morgen komt ze weer thuis , vandaag doen ze niks morgen helpen ze haar.
Hoi dames Hier knapt het op nog wel gammel en weeïg gevoel in mn maag Jar is naar school Ook de jongste knapt op maar slaapt veel en heeft last van an keel... Andere zieken beterschap Zit er met dingetje graag jullie advies over t volgende: Op school krijgen ze nu subsidie voor 7 groepen daarom hebben ze combi klas 1&2gemaakt, eerder was Dit apart Het is nu 1A en 1B en 2A en 2B 1A en 2A komen bij elkaar waar Jarno in zit in lokaal van voorheen gr 1 2A en 2B zitten in lokaal van voorheen gr 2 Jar zit in lokaal van groep 1 waar hij al anderhalf jaar heeft gezeten School zei dat ze goed hadden gegeken naar vriendjes en vriendinnetjes en broertjes zusjes, maar naar ons idee klopt dit niet ,waar jar altijd mee speelt zn vriendjes zitten in de andere klas... Onze jongste gaat in Januari dus naar de groep van jar zn vriendjes en wat voorheen gr 2 is Ik snap dat het voor school ook lastig is, maar ik ben hier niet blij mee en denk erover om naar juf of schoolleiding toe te gaan, Ml denkt dat het goed komt Wat denken jullie en zouden jullie doen ? D