Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: Gelukkig is er beterschap! Maar wat lichte kost houden. Hier klaagt meisje ook nog steeds van haar keel, toch iets aan't rondgaan denk ik.

Qua school volg ik verhaal niet zo, omdat het bij ons in B heel anders is natuurlijk. Maar ik zou zeker het aankaarten. Aan het begin van het schooljaar is het vaak nog mogelijk om even te switchen van klas. Was bij ons op het middelbaar ook, maar geloof dat wij het dan in de eerste week moesten doorgeven.

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ze hebben er natuurlijk niks over geschreven omdat dan niedereen wil wisselen
    Denk er over om t aan te kaarten maar twijfel of ik t bij juf ga doen of bij leiding van de school

Anderzijds wil ik er ook eerst goed met jar overhebben het gaat ook om hem en ml en ik moeten op 1 lijn liggen natuurlijk :)

Toen ik hem wegbracht pakte hij een boekje oh zegt ie die ken ik allemaal al.. vond ik zo sneu maar wil niet mijn gevoel aan hem opdringen als hij zegt ik vind het prima zo alleen vanmorgen zei hij ik wil ook naar die klas..er goed over hebben dus

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zou er dan eerst met hem een goed gesprek over hebben. Daarna eens bij de juf polsen indien nodig. En daarna de schooldirectie zou ik doen als de juf niks voor jullie kan betekenen.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.569
    3.068
    113
    Ik zou het laten.. Ze maken snel nieuwe vriendjes en ze zien elkaar vaal nog wel met buiten spelen en na school.

Nijn90 hoe gaat het?

Cay was aardig vrolijk vandaag.
    Paracetamol doet hem blijkbaar goed

5. mumija

mumija Niet meer actief

WWJK: Kom net terug van de eerste hulp met mijn zoon (12).
    Hij moest vanavond weer voor de eerste keer na de vakantie gaan trainen met zijn voetbalelftal.
    Hij gaat volgende week beginnen op de middelbare school, en vind zichzelf superstoer natuurlijk, en wilde daarom nu voortaan met de fiets gaan trainen met een groepje jongens.
    Prima, was ik het helemaal mee eens.

Word ik rond 20 uur gebeld door een onbekend nummer: zijn nieuwe trainer. Na het douchen wilde hij met zijn vrienden naar huis gaan fietsen, maar het miezerde al een hele tijd, en is hij met het wegfietsen gevallen...arm gebroken.
    Vind het echt zo sneu, weg was dat superstoere jongentje haha.

En het superschattigste was wel dat hij net vroeg of hij bij mij in bed mag slapen...Tuurlijk jongen mag jij dat. (vader is toch werken), dat wordt verwennen de komende tijd!

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.569
    3.068
    113
    Ahh das sneu sterkte komende tijd met hem ;)

Cay net pas wakker :) die dacht vast dat hij extra lief moest zijn vandaag, want ik ben jarig 🎉 en vandaag, 8jr geleden kregen we verkering haha

Jaim voelde zich vannacht niet lekker en heeft gezellig bij me geslapen.
    Ml is werken

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mamachantal: Gefeliciteerd maak er een leuke dag van samen.
    Kleine man heeft extra knuf verdiend omdat ie jouw heeft laten liggen .
    Gaat het nu met slapen wat beter met hem?

Mumija: knuf voor je jongen sneu.

Hier zo werken .

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mamachantal: Gefeliciteerd!!

Mumija: Sterkte voor je zoon

Marnat: Werkse!

hier: Kinderen een dagje naar vakantie BSO dus even een dagje quality time met mijn man. Denk dat we maar ergens uitgebreid gaan lunchen en wat winkelen als het een beetje droog is. Ik heb er iig nu al veel zin in!

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Fijn p&f geniet ervan

Mumija ach beterschap 6 wk gips?

Mama chantal gefeliciteerd !
    Een hele fijne dag !

Marnat werkse

.....

Hier gister uitslag smoeder, ziekte van waldstrom lymfeklierkanker :( heftig!
    Er is een manier om de ziekte te vertragen daar zijn 8 behandelingen voor nodig
    Ze moet voor vrijdag beslissen wat ze doet,persoonlijk denk ik dat ze t niet doet en er klaar mee is ze wou eigenlijk ook al geen punctie en onderzoeken meer daar toch op aangestuurd.. Ml wil straks uit bed er nog ff heen
    Weet niet hoe lang ze heeft zonder behandeling.

Fijne dag xx

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    MamaChantal: Zo wat een attente zoon! :D Alvast een hele gelukkige verjaardag, en gefeliciteerd met jullie jarig samenzijn! Maak er een leuke dag van!

Mumija: Ah gossie, arme jongen... Leg hem maar goed in de watten! ;)

PenF: Fijne dag! Wanneer begint bij jullie de school opnieuw?

Dani: Poeh, heftig! Veel sterkte de komende tijd.

WWJK: Dat ik het spannend begin te vinden, donderdagmorgen naar UZ Leuven voor allergietesten. Kijk er langs de ene kant naar uit, want wie weet wat mag ik allemaal terug eten (hoop chocolade en chocolademelk, zou hemels zijn na 14 jaar zonder), maar kijk zo op tegen die testen.
    Meisje was gisterenavond nog steeds koortsvrij, dus denk dat het virusje overwonnen is. Ze was wel heel erg boos dat ze geen cijntje (medicijntje, pcm) meer kreeg... :D Heb ze dan maar getroost met een dikke knuffel en een pilletje vit D vanmorgen. Maar toen was zoonlief boos dat hij er geen 2 kreeg... ;) :D

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.569
    3.068
    113
    Thnx :)
    Zo even naar de stad voor taartje.
    Krijg van ml een draagzak als hij goed bevalt (kan die draagzak volgende week huren)
    Cay had zich vanochtend 2x ondergespuugd.
    Had daarna uiteraard honger en kon niet slapen.
    Dus nog maar flesje gegeven en nu slaapt hij in de box

Dani, heftig! Heel veel sterkte
    Nijn84, fijn dat het beter gaat

12. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Dani, heel veel sterkte met je smoeder. Lijkt me ook moeilijk voor jullie, dat ze niet meer wil... dikke knuffel Pluisje

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Pluisje: Nog iets van je dochter gehoord?

14. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    @MamaChantal, van harte gefeliciteerd:D En alvast een supercadeau van je zoon gehad;) Maak er een mooie dag van.
    @Mumija, beterschap voor je zoon. Tja, dan denken ze al zo groot te zijn, maar als er iets is, kruipen ze lekker bij mamma he. Geniet er maar van ( ondanks dat hij zielig is nu met zijn arm...) voordat je het weet zijn ze groot...
    @PenF, geniet van je "vrije dag". is ook belangrijk om af en toe eens samen iets te doen... ik kijk stiekem ook al een beetje uit naar de volgende week, als de kinderen weer naar school gaan. Dan krijg ik weer wat gedaan thuis;)
    Nijn84, fijn dat je dochtertje weer opknapt. Spannend dat je een nieuwe allergietest krijgt. 14 jaar zonder chocolade??!!! Kan me er niks bij voorstellen, al zou het voor mij wel misschien beter zijn haha.
    Ik zal voor je duimen dat de uitslagen goed zijn:D
    Nijn1990, hoe gaat het met je? En de babies? Alles rustig?
    Ik moet eigenlijk nodig gaan strijken, maar ik heb geen zin...bah ik loop wat achter met alles, mede doordat we mijn nichtje hebben geholpen in het nieuwe huis. Vind ik heel erg leuke n doe ik graag, maar is balen als je dan thuis komt en daar is alles blijven liggen:$
    Ik weet niet of ik al verteld heb, dat mijn ex alimentatie-verlaging wil. Hij vindt, dat hij al die tijd teveel heeft betaald, dus heeft hij een verzoek tot verlaging neergelegd bij de rechter. Nu was ik daar natuurlijk door genoodzaakt om ook een advocaat te nemen. Dat gaat weer heel veel geld kosten, bah. En intussen is hij maar meteen begonnen om fors minder te gaan betalen. Fijne timing heeft hij, nu ik werkeloos ben, grrr. Dat levert weer flink wat stress op. Hij snapt niet dat dat geld voor zijn dochter is , maar hij denkt dat ik daar van ga feesten ofzo:(. Kinderen kosten nou eenmaal veel geld. Ik ben zo bang dat hij dit gaat winnen. Het gaat mij in principe niet om het geld, ik kan het ook wel met wat minder, maar dan kan er niet meer zoveel voor mijn dochter als eerst. Hij is sinds onze scheiding alleen maar meer gaan verdienen, dus ik snap niet waar hij zo moeilijk over doet. Zijn vrouw werkt ook en ze scheppen regelmatig op, over hoe goed ze het wel niet hebben...pfff... Waar blijft die karma??!!
    Ik ga nu echt maar weer eens iets doen hier in huis:)
    Iedereen een fijne dag Pluisje

15. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ja, ze is gisteren hier geweest, ze was een paar dagen ziek geweest. Veel had ze niet te vertellen, alleen dat ze haar verhaal had gedaan, verder niks. De anderen moeten nog naar het politiebureau voor een verklaring.
    Hmmm pubers:)

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh... ja... erg veel weet je nu nog niet. ;) :)

Wat rot van je ex! Hoop dat de rechtbank wel begrip kan opbrengen voor het feit dat je geen werk hebt.

Enne... strijk ze! Moest je je vervelen, thuis staat er ook nog een mand die gedaan moet worden :p

17. minon

minon Niet meer actief

Mamachantal: gefeliciteerd!
    Pluis: jeetje wat een gedoe weer. Hopelijk gaat de rechter er niet in mee. Weet je al wel hoe het met je dochter gegaan is bij de politie?
    Dani: wat een rotnieuws van je sm zeg!
    Nijn: spannend die allergietesten. Hopelijk mag ie weer chocolade eten :)

Hier rommelt het nog steeds. Gisteren weer een paar uur regelmatig pijnlijke harde buiken gehad. Vannacht ineens veel afscheiding. Gewoon normale niet echt taai ofzo zoals de slijmprop zou moeten zijn volgens internet. En heb steeds een drukkend gevoel van onderen als ik sta of loop. Man maakt zich hevig druk erom en denkt al dat ik minstens met een paar cm ontsluiting loop, maar heb zelf zoiets zolang het weer weggaat en niet regelmatig blijft zal het wel meevallen.

18. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    OOh jij bent er wel erg rustig onder he;). Misschien toch eens met vk bellen??

19. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ik denk niet dat ik me ga vervelen vandaag;):p

20. minon

minon Niet meer actief

Geen idee. Met dochter nooit een wee, voorwee of wat dan ook gehad. Daar voelde ik helemaal nul niks en die is toen met spoed gehaald met een keizersnede omdat dat niet goed ging. Ik heb dus nul ervaring maar zonder weeen is er geen bevalling toch? Dus als die harde buiken iedere keer weer wegzakken en dan weer heel onregelmatig komen lijkt me dat de bevalling niet is begonnen. Meestal is hij de nuchtere van ons en weet meestal ook precies of er wat mis is en als dochter ziek is wat ze dan heeft enzo. Dus of hij heeft weer gelijk en ik steek mn kop in het zand of hij is gewoon zenuwachtig haha.

Deel Deze Pagina