Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Nijn84, heel veel succes vandaag...misschien weer chocolade na vandaag:D
    @MamaChantal, vandaag bellen hoor, nu is hij weer vrolijk, maar vanavond heb je ws spijt dat je niet gebeld hebt. Die blauwe kleur, bah. Ik bewonder je voor je kalmte, ik was naar het ziekenhuis gerend!
    @Nijn1990, ik kan me voorstellen dat je daar een trauma van hebt overgehouden, bah dat ene zinnetje " ze leeft nog" krijg er echt kippenvel van. Ik hoop zo voor een mooie ervaring deze keer...
    @Dani, lekker geslapen?? Fijn dat ze toch iets gaat proberen, hopelijk heeft het effect... sterkte maar weer..

Hier zo maar gaan voorbereiden op het gesprek. Ben echt stikzenuwachtig... Weet ook niet wat ik ervan moet verwachten. Ik hoop dat ze me niet teveel eisend vinden...

Het zonnetje schijnt, dus dat is wel goed voor het humeur:)
    Liefs Pluisje

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Ben ook wel wat gewend van vien he ;)
    Die was altijd blauw, haar saturatie was regelmatig 70-75%.
    nu is cay weer normaal, had wel gebeld naar poli.
    Word gebeld door kinderarts
    Maar moest er van uit gaan dat we moeten komen.
    Ik zeg nou.. Ik ga er wel vanuit dat hij opgenomen moet worden, dat moest eigenlijk vorige week al.
    Maar als uitzondering mochten er naar huis.
    Zegt ze oh ja nouja je hoort het zo wel

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn84: Succes weet even niet waar voor , sorry niet mee gekregen denk ik.
    Souders steeds mee nemen waren we ook niet van plan .
    Gister na c100 geweest s vader mee genomen voor de euro weken .
    Hij wist niet meer waar er hier nog 1 was , nu wel en hoeven we niet meer mee.
    Hij moet maar weer beetje zelf leren ergens te komen .
    Smoeder ging goed ze was moe hadden visite gehad.
    Volgende week maar even kijken om een stukje te lopen met haar .
    Nijn: knuf duimen rollen dat het goed komt zal aan je denken morgen .

Pluis: Weet ik wel meis , we deden al meer met haar dan met hem .
    En als we nu weer erg veel bij ze zijn , dan weten we dat als we eens niet komen.
    Meteen weer lang niet gezien word geroepen.
    Zij hangen een beetje in het elk weekend elkaar zien .
    We willen ook wel eens een wekend zonder ouders , ja ik weet wel blij zijn dat ze er nog zijn , maar om ons zelf denken moeten we ook .
    succes duimen rollen .
    Mamachantal: Bellen hoor vandaag zo kan het niet.

Manlief bevalt de baan goed en mag er twee maand blijven [ dan weer afwachten ] dit project is dan klaar als het goed is.
    Mijn Vader gister gebeld want die had last van de heup weer is die bij dokter geweest .
    Heeft last van slijm beursontdekking eerst medicijnen helpen ze niet dan de fijne prik.
    Als we mijn moeder niet gebeld hadden of ze ons gebeld had , hadden we het niet geweten.
    Die mensen hoor niet klagen.

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    pff hier ff een baal erger momentje,
    aankomend weekend gaat dochterlief uit logeren.. Allemaal prima natuurlijk, maar wij verlangen ondertussen na 1,5 jaar erg naar een nachtje voor ons als partners.. na verschillende keren aangegeven te hebben bij opa's en oma's krijgen we elke keer te horen, nee niet hem hoor,nee die is nog veel te klein dat durf ik niet hoor :( en dochter vragen ze regelmatig om, en ons mannetje heeft dat al goed door en is dan die dag ook gewoon niet te genieten als ze weggaat, hij wil ook wel eens mee dat merk je heel goed..

Dus nu maar op zoek naar een oppas in de omgeving die het mannetje wel wil.. Vind het gewoon sneu voor hem..

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spikkel: Te klein? een jaar is je mannetje toch? dat is toch niet klein?
    Als je dichter bij woonde had ik met liefde op ze gepast .
    Maar oma en opa riepen dat toch ook niet oen jullie klein waren ?
    Hier passen mijn ouders op beide kids en ze genieten van alle twee.
    Aankomend weekend ook weer. nichtje 3 neefje in november 2 .
    Mijn zusje zegt vaak ook van als niet kan of te druk zeg het dan , dan vraag ik tante marnat .
    Maar nee hoor ze vinden het top dus laat maar mooi zo.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Spikkel, woon je bij mij in de buurt? Anders wil ik wel keer oppassen hoor

Moet zo naar zh, ze vond het niet erg dat hij koorts had maar ik wil toch dat hij nagekeken werd.
    Word urine weer opgevangen met katheter en bloed afgenomen.
    We wachten maar weer af

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Goed dat je door gepakt hebt meis sterkte in zh .
    Laat ze maar even goed onderzoeken , laat je niet zo maar weer weg sturen .
    Knuf mee.

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @marnat tja ik weet het ook niet vind het gewoon rot, alsof onze grote meid beter is als hij, en hij lijkt dat ook te gaan voelen.. en dat is erg sneu om te zien..

@Mamachantal lief, ik woon in regio utrecht. Goed dat je het ff laat onderzoeken!

9. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Wat vervelend dat ze verschil maken, zijn ze zich daarvan bewust?
    Misschien vinden ze het op die leeftijd nog een beetje eng om met hem alleen te zijn? Hoe oud was je dochtertje toen ze op haar gingen passen? Ik kan je het telefoonnummer van mijn sm geven, die woont ook in omgeving Utrecht. Ze zou het zomaar doen:D.
    Samen-tijd is ook erg belangrijk ( vind ik ) helaas is het voor mij ook
    te ver weg, anders was de kleine van harte welkom...:D
    Ik ben op het gesprek geweest, ben benieuwd. Ze dacht dat ik alleen maar 40 uur daar kon werken. Maar ze ging rondbellen en belt me later vandaag terug. Poeh dat wachten, vreselijk... De functie, klinkt me wel interessant in mijn oren, dus ik hoop maar... dan zou ik morgen meteen moeten beginnen. En ook nog fijne werktijden...maar ja, ik vrees dat het niet door gaat...

@ MamaChantal, veel succes in het ziekenhuis...

Liefs Pluisje

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Welke kant van Utrecht?

Zijn aan t wachten op uitslagen.
    Hij heeft infuus gehad 😢 arm ventje

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Omgeving nieuwegein ;)
    @pluisje ja ze zijn zich er zeker van bewust want heb het al verschillende keren vermeld. Dochter ging met 4 weken al uit logeren en is daarna gewoon om de paar maanden hele weekenden weggeweest dus daar kan het gewoon niet aan liggen... het doet wel een beetje pijn maarja ik doe dr helaas weinig aan denk ik .. al heb ik de neiging om gewoon nee te gaan zeggen als ze nu weer gaan vragen om de oudste.. .maar ja dat is ook weer lullig..

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spikkel: Misschien eens vragen waarom de jongste niet mag komen logeren . Vreemd vind ik het als de oudste met 4 week oud wel mocht .
    Of vinden ze het gewoon te druk ? en durven ze dat niet te zeggen.

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik heb het aan ze gevraagd en van de een krijg ik gewoon compleet geen antwoord en de andere zegt nee hij is te klein dat doe ik niet.. dus nou ja duidelijke taal..
    ben ook gewoon nu aan het rondkijken voor een oppas aan huis zodat we die af en toe in kunnen schakelen,. want zo gaan man en ik er straks kapot aan en dat wil ik niet..

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Laat je niet gek maken en vooral niet door ouders .
    Hoop dat je een goede hulp vind en dan straks samen met je manlief kan genieten.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: allergietest in uz leuven. ;)

Alles achter de rug. Huidtest toont geen allergie voor noten, wel hevig op gras enzo, ook sla hevig. (Hetgeen dokter niet wilde geloven toen ik mijn verhaal deed, ze was helemaal verrast :) )En hond... Bloedtest gedaan en longfunctie. Uitslagen worden opgestuurd. Veel meer weet ik niet. Mag nog terug komen om andere fruitsoorten te laten testen als ik wil.

MamaChantal: succes in het zh!

Reageer straks of mirgen uitgebreider

16. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je kapot bent na een dagje ziekenhuis, had ik gisteren ook:). Ben alleen erg benieuwd of je weer chocolade mag eten:D. Ik geloof dat ik ook nog nooit van een sla-allergie heb gehoord, maar zo zie je maar, je leert elke dag iets bij hihi.

@MamaChantal??? Al iets wijzer?? Infuus voor kleine Cay, wat zielig:(... erm menneke... ik hoop dat jullie iets wijzer worden vandaag. Sterkte.
    @Spikkel, Marnat heeft weer eens gelijk, laat je niet gek maken door hun. Regel zelf een oppas en ga genieten van quality time met je man;)

@wwjk, ze hebben net gebeld. Het is in principe niet afgewezen, dat ik 32 uur zou kunnen werken, maar ze zijn het er nog niet over eens. Ik sta dus op een reservelijst... nou ja is beter dan niks. Misschien gaat het toch nog iets worden dan;).
    Nu nog wachten op telefoontje van de advocaat...daar krijg ik nou hoofdpijn van, bah wat een gedoe... Ik moet allerlei papieren bij elkaar zoeken, is geen probleem, maar ik begrijp niet helemaal wat hij wil hebben. Gisteren belde hij terwijl ik in het ziekenhuis was, hij zou later terugbellen, maar is niet gebeurd, jammer. Ik wil het nu ook echt in werking stellen( het weerwoord)
    Telkens als ik bel, is hij in bespreking of in de rechtbank...pfff schiet niet op he.
    Zo, nu weer ff met mijn zoontje bezig gaan houden:)
    Liefs Pluisje

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hoi

Pluisje oke afwachten dus op de reserve lijst
    oeh vervelend van je advocaat
    lekker knuffelen met je zoontje

Spikkel als ze om je dochter vragen gewoon zeggen wil je die komt de jongste ook zo niet nouja dan dochter ook niet
    samen of niet..
    haha zo zou ik dan zijn als ze niet eens zeggen waarom?
    en te klein als ze je dochter zo klein namen waarom dan je jongste niet?
    vreemd sterkte idd oppas aan huis ik woon te ver anders had ik ook met liefde opgepast
    idd tijd voor jullie samen is heel belangrijk!!
    succes met zoeken naar een oppas

Mamachantal hoe is het nu met Cay ah sneu infuus
    wel goed dat je bent gegaan!
    sterkte!

nijn oef allergie en longfunctie je bent zeker bekaf!
    allergie voor sla ken ik ook niet .. maar goed om te weten dat je er last van hebt..

nijn1990 succes morgen in het ziekenhuis (morgen moest je toch?)

--
    nou is ml niet fit gister kies getrokken en vanmorgen nog ff in tuin bezig geweest.
    en hij wou geen lunch en hangen op de bank zegt ie ineens ga naar bed..
    lekker dan.. hij voelt zich helemaal niet lekker.. zo ineens
    meer krijg ik er niet uit.. en mannen zijn dan gelijk zo zielig
    hij ligt er nu nog in
    heb glaasje ranja en biscuitje gebracht ( zo ben ik dan wel weer ;) )
    hoop dat ie snel opknapt en niet de hele dag in bed blijft

ga zo ff eten maken
    net cadeau gehaald Jar heeft morgen een feestje blijft daar eten en word thuis gebracht ben benieuwd :) ml heeft nachtdienst als ie zich beter voelt dus eet ik alleen met mn boefje

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Hij heeft virus infectie erbij
    Morgen echo van nieren en blaas en weer langs kinderarts.
    Als er vanavond / vannacht wat is dan zh bellen.

Nijn oh bijzondere allergie
    Pluis reserve is beter dan niks :)

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Het is hier nationale stuk gaan dag .
    Theedoek gaar vaatdoek gaar,
    Pyjama elastiek slap ik dacht los halen strak trekken en klaar , nee dus elastiek ook gaar .
    Zit hier net jullie verhalen te lezen met manlief , spontaan valt kleding rek om ver .
    Teken van uitzoeken , toevallig staat er een nieuwe in de aldi daar zaterdag even na kijken.

Mamachantal : Sterkte daar pas op je zelf he en knuf voor de kleine.
    Nijn84: Aha ok ik zal nu beter op letten hihi.

Pluis: Duimen blijven rollen door voor je .

Dani: Beterschap voor je manlief kiezen kunnen zeer doen , mijn manlief weet daarover mee te praten. Is hij er misselijk van mis hooft pijn ?
    Maar waarom mag een man niet hele dag op bed liggen als ze niet lekker zijn?
    Wij liggen dan toch ook op bed de hele dag , dan moeten wij ook niet op bed blijven .
    Laat hem lekker uit zieken en kijk het met het eten even aan .

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Marnat ja je hebt wel eens van die dagen dat alles kapot gaat. Zolang het geen grote dingen zijn is t niet zo erg.

Dani hoop dat hij zich snel beter voelt

Deel Deze Pagina