Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Pluis: beter reserve dan niks! Hopelijk wordt het wat. Drukke man die advocaat. Misschien in een mailtje vragen om duidelijkheid dat je sneller antwoord hebt?

Nijn: jij zal kapot zijn. Sla allergie nooit van gehoord zo leer je altijd weer bij :) benieuwd of je nu chocolade mag eten haha. Ga je nog meer laten testen?

Spikkel: ik zou ook zeggen als je dochter te logeren wilt krijg je zoontje ook. Zo niet dan jammer dan voor je. Mag hij niet een keertje bij een buurjongetje logeren ofzo? Dat hij ook het idee heeft bijzonder te zijn?

Dani: kiezen kunnen goed zeer doen en beroerd van zijn. Beterschap.

Mamachantal: arme cay. Mannentje tobt wat af. Hopelijk kunnen ze snel wat doen dat hij weer opknapt. Sterkte!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sssssssssssst mamachantal gelukkig zijn het geen grote dingen .
    Verder maar niet te hard roepen anders gaat er meer stuk.

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Marnat toen ik me beroerd voelde van t weekend mocht ik ook niet naar bed want de jongens waren ook ziek en moest ik hem helpen daarom vind ik het irritant dat hij wel naar bed gaat..

hij is ziek buikgriep 38.8 en spugen
    nu naar bed maar ff uitzieken
    hij is zn baas aan t bellen da ie morgen avond niet werkt

mamachantal beterschap! hoop dat t goed gaat en je ventje snel beter is.

4. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Hey meiden!
    Ben een paar dagen niet veel op de iPad geweest, m'n man heeft lekker vakantie. Helaas zit het weer niet echt heel erg mee, maar we zijn lekker veel films en series aan het kijken. En heerlijk met Norah tuttelen.

Chantal, heel veel beterschap voor kleine Cay!

Kom morgen weer even bij lezen. En kletsen!

Liefs

5. minon

minon Niet meer actief

Pfft vroeg dag. Zo naar Leiden. Net kut nieuws erbij. Mijn zus (28) bleek naar de kno arts te zijn gegaan met een bult in haar nek. Nu blijkt het ze ziekte van hodgkin te zijn. Hoe en wat moet allemaal nog duidelijk worden aankomende weken. Dit is het enige wat ze weet tot nu toe. Heb niet een hele goede band met haar maar toch is het je zus.

6. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

@Dani, wat is dat toch met mannen, grr. Als wij ziek zijn, moeten we maar gewoon door. Als zij ziek zijn, moeten ze in bed en goed verzorgd worden... Zijn kies zal vast pijn doen, maar ze hebben het toch altijd erger he;) Ik hoop voor jou;) dat hij snel opknapt...

@Marnat, tja dat is een vast gegeven he, als er iets mis gaat, gaat alles mis...pff. Idd maar gelukkig dat het geen echt dure dingen betreft... oh afkloppen!!! Ff langs action voor thee en vaatdoeken? En hier hadden ze ook best leuke pyamabroeken liggen voor echt weinig...
    Ik hoop echt voor je dat het hierbij blijft..
    @MamaChantal, hoe gaat het nu met Cay? Ik hoop dat jullie een goede nacht hebben gehad..succes vandaag maar weer bij de KA.
    @Nijn1990, heel veel succes vandaag, zal veel aan je denken en bidden dat alles goed gaat.. ( en ik bid niet zo vaak:D) Even na 9:30 brandt een kaarsje ( moet eerst ff bij kapper zijn, sorry, maar wordt wel zeker aan je gedacht..)
    @Mitsy, knuffel jij maar lekker met je lieve Norah. Ik vond dat trouwens ook een mooie naam voor als mijn zoontje een meisje was geweest, maar vriend kende een Nora, die hij niet leuk vond...pfff mannen!! Gaan jullie nog wat leuks doen, nu je man vakantie heeft?

@wwjk, gisteren belde de advocaat nog net voor 5 uur. Hij verontschuldigde zich omdat het allemaal nogal door elkaar liep. Maar er is een afspraak voor dinsdag gemaakt. Gelukkig, want ik heb de wildste dromen over een rechtszaak, waar ik dus hopeloos verlies en mijn ex en zijn vrouw me keihard uitlachen, bah!!!
    Hopelijk zijn dromen bedrog!!
    Iedereen een fijne ( grijze:() dag Pluisje

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Nijntje: Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis! En heel veel sterkte wat betreft je zus, dat is schrikken!:(

8. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Oh ik lees dit net pas ( was wat lang aan het typen geloof ik)
    Wat een naar bericht. Probeer je nu bezig te houden met je kindjes in je buik, de zorgen om je zus kan je er nu eigenlijk niet bij hebben he. Het maakt niet uit of je een goede of slechte band hebt, het blijft je zus. Nogmaals succes vandaag!!
    liefs Pluisje

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Had ie gezegd dan dat je niet mocht? Meis als je dat irritant vind moet je daar met hem over praten ik kan wel wat zeggen.
    Deze situatie heb ik geen last van , hier 1 ziek zo ziek dat de nacht kleding aan moet hup in bed.
    Maar hier zijn we nooit zo grieperig wij gaan altijd door .

Nijn90: Meen je niet al heb je niet een goede band het is idd je zus knuf .
    Denk vandaag eerst maar aan je zelf en de beebs sterkte rij voorzichtig he.

Zo hier sta ik weer op gewicht voor we vakantie hadden , de 2 kilo is bij mij er ook af .
    Kan ik verder werken aan nog wat kilo s en wat strakker buikje .
    Op onze leeftijd zal helemaal strak niet meer gebeuren maar proberen weer waard .
    Weeg weer 68 kilo is mooi maar wil wat meer speling .
    Elke week een kilo er af dan gaat hert mooi , drie keer sporten en buik oefeningen is dus genoeg .
    Ben benieuwt hoe veel manlief kwijt is , die werkt weer en fiets ook nu elke dag .
    Buik leek wel te zakken .

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mamachantal: Beterschap voor Caylen. Ben benieuwd wat de KA vandaag zal zeggen

Spikkel: Oh wat vervelend dat niemand op je zoontje wil passen. Ik vind kindjes van een jaar juist zo lekker makkelijk nog :D
    En gelukkig dinsdag al de rechtzaak, hoop dat het gunstig voor je uit pakt...

Dani: Je man alweer opgeknapt?

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    PenF: Meis hoe is het met jouw ?

12. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Helaas dinsdag een afspraak met mijn advocaat, nog ff in de zenuwen voor de rechtszaak.
    Die wordt ws uitgesteld, omdat mijn advocaat vakantie heeft ... duurt mij nu al te lang...
    ik weet t , ben erg ongeduldig:D

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Nijn sterkte in t ziekenhuis jee wat een nieuws van je zusje!

Marnat oh ik heb er ook zeker met hem over gepraat hoor! ;) haha
    heb em eens gezegd hoe ik er over denk, neemt niet weg dat ik het stront vervelend vind en hier ff wil zeuren :D
    ik was gelijk met onze 2 kids ziek dus 3 tegelijk, en hij nu alleen

p& f hij knapt gelukkig op gaat nu ff douchen
    gister gespuugd daar wel van opgeknapt

mamachantal hoe is het met cay?

mn zusje wil morgen met me winkelen en high tea gezellig! :D mn moeder wil wel oppassen
    heb alleen al zo veel geld uitgegeven deze week :)
    ach dan maar mee voor de gezelligheid

fijne dag!

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    #3514 nijntje1984, 22 aug 2014
    Laatst bewerkt: 22 aug 2014
    Nijntje: Heel veel succes in het zh! Duimen draaien!
    Wat een ***nieuws van je zus! Ook al is de band niet goed, 't is je zus he... Heel veel sterkte voor haar.

pluisje: Spannende dagen voor jou met de rechtzaak...
    Werk sta je op reserve als ik goed las. Nu weer even afwachten...

Marnat: Oh dat is meestal dat alles tegelijk kapot gaat... Een ongeluk komt nooit alleen zegt mijn mama altijd. Hier is het meestal als 1 onderbroek kapot gaat, gaat ook de hele collectie eraan binnen een paar weken :D Maar ach, zo lang het niet te duur is om te vervangen of slijtage is valt het mee. Wel stom van de kosten natuurlijk.
    hoe valt het werk van Marnatman mee?

Dani: Oh help, je man ziek... Hoop dat het vandaag wat beter gaat, dat hij toch een beetje kan helpen in huis.
    Fijne dag morgen met je zus! Heerlijk wat tijd voor jezelf :)

MamaChantal: Hoe is het met Cay?

Rest: sorry, ben het vergeten...

Even kort samenvatten: gisteren dus naar uz Leuven. uiteraard eerst een assistent, heel verhaal aan gedaan dat ik voor duidelijkheid kwam ivm het wat mag en niet qua eten voor mijn pinda-allergie. Prof erbij gehaald, wat een onbeschoft mens was me dat! Uiteindelijk beslist dat ik de huidtest moest doen. Moest dus ook sla halen in de cafetaria omdat ze mij niet geloofde toen ik zei dat ik in mijn mond zwel van alles wat rauw is van groenten en fruit. Sla kon niet volgens haar ;) Nou de huidtest toonde van de gewone sla hevige reactie, krulsla iets minder. Noten toonde amper tot geen reactie. Huisstofmijt is negatief, kat ook (hebben we niet), hond serieus positief :( Maar geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om ze weg te doen. Reageer voorlopig alleen met felle huiduitslag als ik ze kam, op mijn armen. Maar er zal na deze dus waarschijnlijk geen nieuwe komen... :(
    Verder is er bloedtest afgenomen voor verder op pinda te testen en ook cacao, het kon niet dat ik geen chocolade mocht eten als cacao negatief is. (Heb stiekem gisteren en vandaag stukje fondant gegeten, heerlijk! Al is het zonder definitieve uitslag wel nog even voorzichtig zijn maar reageer er totaal niet op. het genieten zal er komen na negatieve test dnek ik ;) ). De resultaten van de bloedproef worden naar de ha gestuurd en normaal ook naar mij. Mag kiezen of ik nog andere vruchten ga laten testen en dan krijg ik meer uitleg. Maar het enige dat ik wil is aardbei (mocht niet omdat het rood fruit was, hetgeen ook geen steek houdt volgens de prof) dus dat test ik zelf thuis wel uit met een klein stukje.
    Dan door naar de longfunctietesten, maar was 2x niks. Blijkbaar heb ik vorige keer provocatietesten gehad om inspanningsastma op te sporen. Nu was het enkel blazen om in een groene zone te komen. Was heel licht blazen, waren smilies die op en af gingen. Hilarisch gewoon :D En daarna even serieus blazen, maar na 4x was dat ook klaar.
    Moet zeggen dat we ons eigenlijk goed geamuseerd hebben :) Ach, je kan er beter allemaal wat mee lachen dan liggen zeuren. ;) En zo ging de tijd ook snel voorbij.
    En daarna thuis druk: zoonlief halen, stofzuigen, dochterlief halen bij onthaalmoeder, dan samen schommelen: heerlijk!, eten, douche in en 's avonds weer een knutseldate met mijn vriendin. Druk dagje dus ;) Vanavond op tijd bedje in ;)

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Goedemorgen
    Nijn90 heel veel succes en wat een leuke nieuws :(
    Dani veel plezier morgen
    Nijn84 apart dat ze je niet geloofden, hopelijk heb je snel de andere uitslagen ook

Wijk, heb toch wel eens verteld over die afdrukken van viënna dr handjes.. Hadden we laten maken in 3d na haar overlijden.
    Heb ze nog steeds niet, en die site doet het ook niet meer
    Hij reageert sinds februari niet meer op mails telefoon en SMS.
    Gisteravond de uitvaart verz gemaild en zij had ook geen contact met hem :(
    Ik heb wel zijn huisadres gekregen, dus misschien daar maar heen .
    Zal wel eerst politie bellen hoe ik dit moet gaan doen, misschien kunnen hun nog wat voor me betekenen
    Heb geen overeenkomst, of iets helaas.
    Niet eens een rekening (er is ook nog niks betaald)

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Heb je ze nog niet? Oh dit moet zo erg zijn! Denk je een mooie herinnering te hebben aan jullie prinsesje... Hoop dat de politie iets voor je kan betekenen.

17. minon

minon Niet meer actief

Jeetje mamachantal dat is iets wat je echt wil hebben.

Wij zijn onderweg naar huis weer. We snappen er niks meer van. Deze meting was weer helemaal goed. Man is er helemaal klaar mee. Metingen zouden zo betrouwbaar zijn maar blijkbaar dus niet. Hij heeft Utrecht gebeld en gevraagd of de gyn contact met ons op wil nemen. Hij heeft zoiets (en ik ook onderhand) haal ze er volgende week maar uit als ik bijna 36 weken ben. Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn en kunnen ze alle veel beter in de gaten houden. Als ze dan geen bloedarmoede hebben mogen ze ook snel mee naar huis.

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Jeetje nijntje, dat is ook zo'n rollercoaser van emoties. Dinsdag niet goed, nu wel?? Je man heeft er goed aan gedaan om te bellen. Benieuwd wat de gyn jullie te vertellen heeft. Je hebt ondertussen ook een mooie termijn he.

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Jeetje nijntje het is natuurlijk fijn om te weten dat de metingen nu goed zijn maar zo word je inderdaad wel elke keer heen en weer geslingerd.. hopelijk komen julie eruit met de gyn

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jee nijn wat vreemd! groot gelijk dat je man heeft gebeld!

ah mamachantal dat meen je niet?! ben benieuwd wat de politie zegt.. pff sterkte
    hoe is t met Cay?

mn zusje moet misschien morgen werken.. jammer.. :(

Deel Deze Pagina