Och nijn wat vervelend! Veel beterschap voor je manneke! Hoop niet dat jullie allemaal buikgriep krijgen nu! Spikkel, hoe is t met je zoon? Voelt hij zich al wat beter? Heb je nog lekker op t balkon gezeten! Gelukkig is t wat beter weer! Wat ga je voor film kijken vanavond? Een spannende? Ben je trouwens ook nog aan het gamen? Pluis, Pfff ja gemeente, ziekenhuis, verzekering enzo ze zijn vaak niet zo snel grrrr. Ben benieuwd wanneer je wat hoord! Is het een klushuis, of kan je er zo in? Spannend! Hoe is t eigelijk afgelopen met de rechtszaak waar je dochter bij moest getuigen? Of heb ik nu ergens overheen gelezen? Nijn90, spannend!!! Krijg je een ks of gaan ze de bevalling opwekken? O wat zou het heerlijk zijn als ze met je mee naar huis mogen als jij ook naar huis mag! Hoe is t met je dochter? Chantal, hoe is t met jou meid? En met de kindjes? Mamabri, hoe gaat t bij jullie? Vandaag een huis bezichtigd. Mooi, maar niet echt wat voor ons, vrijdag gaan we naar ons favo huis kijken, spannend. Maandag gesprek met financieel adviseur, ben benieuwd! Met Norah gaat alles goed, ze heeft vannacht van 12 tot 8 geslapen! Helemaal door! Knap he! Moet eigelijk gaan strijken maar Norah is op m'n buik in slaap gevallen, en ze ligt zo lekker. Manlief is aan het werk, ga denk ik beetje gamen of film kijken. Moet me wel afleiden. Heb trouwens extra meds van de huisarts, helpen toch wel wat, voel me wat rustiger.
@nijn og arm kereltje, @Mitsy met zoontje gaat het helaas nog niet zo goed loopt vaak te kokhalzen eet niet zo goed, is echt niet in zn hummetje en de ene keer 38 graden koorts de andere keer 39 tot 40.. Ik heb besloten love is in the air te kijken op tv gamen ja met fases de xbox is wat aan het rommelen, gaat uit zichzelf aan en uit dus dat gamed niet echt lekker.. Hopelijk is het huis vrijdag dan net zo favo in het echt :d Ahhh ik zou lekker blijven zitten en zeker knap van Norah!! @hier man weg dus rijk voor mezelf, kleine man zal nog wel komen denk ik maar dat geeft niet.. net lekker broodgebakken zelf.. Mjamm straks maar een sneetje pakken haha..
Nijn oeh spannend dinsdag al! pff lange dag idd vrijdag. haha pittige gyn! daar houden we van gewoon doorpakken! succes met aftellen en de laatste loodjes! Nijn84 aah beterschap! tja t heerst! bij ons was t een dag spugen tot we geen gal meer hadden en toen nog een dag gammel en er weer door hoop dat t gauw over is! Mitsy fijn dat je meds hebt waar je je beter bij voelt! aaaah schattig he als ze zo lekker bij je liggen krijgt Norah om 12 u nog fles? knap en fijn dat ze zo lekker geslapen heeft kun je zelf ook ff bijtanken he -- hier met zoonlief de tuin gedaan kon ie euro mee verdienen haha hij spaart voor een treinbaan van chuggington ze hebben er nu een van thomas maar die vinden ze niet zo leuk meer, dus die staat te koop zo leuk dat hij snapt dat ie geld moet verdienen en sparen om iets te kopen en t niet zomaar komt aanwaaien ben nu bekaf ml is aant werk als jar slaapt ga ik douchen en bankhangen
Ahh beterschap voor hem nijn Mitsy hopelijk bevalt vrijdag dat huis beter. Ik zou ook wel willen verhuizen maar gaat helaas niet Strijk kan morgen ook wel joh. Cay is gelukkig weer de oude, super vrolijk mannetje, heeft de grootste lol om niks. Morgen moet hij naar fysiotherapie en kinderarts. Ben benieuwd wat fysio zegt, zn handen heeft hij nog niet ontdekt, maar wilt het liefst hele dag zitten of staan Hij kan al aan de bank leuning staan, (gister "voor de grap" eens neergezet) en trekt zich telkens omhooggevallen als hij bij je zit tot staan of zitten. Niet echt de goede volgorde dus. Wil zijn rug en heupen ook niet teveel belasten. Hij is gewoon heel nieuwsgierig en wilt alles zien. Jaim had vanavond weer eens een mega woede aanval, mn sm geloofde het nooit dat ze dat kon hebben dus had haar gebeld tijdens dr aanval haha "oh....... Ja.. Je hebt wel gelijk" Juist, dat roepen we al lange tijd Volgende week naar kinderarts met haar en dan is overleggen wat we er mee moeten. Het komt gewoon doordat ze zo moe is, daardoor krijgt ze zo'n bui. Ze moest douchen en dat wilde ze niet. Daar ging het over. Leek net alsof ze vermoord werd zeg, jeetje. Echt niet grappig meer. Word wel steeds erger, ze slaat ons nu ook en duwt ons weg tijdens zo'n bui.
@Dani haha ja dat is wel knap, maar zo leren ze gelijk de waarde een beetje van geld hier is dochter wat dingetjes aan het verkopen, ze had 2 vriendinnenboekjes daar heeft ze er 1 van verkocht.. ze vind het helemaal geweldig dat ze dan geld in dr spaarpot mag doen. haha ze weet niet nog waar ze voor spaart, althans vandaag was het een grote bak snoep voor 3 euro maar morgen kan het maar zo dat leuke leesboek in de winkel zijn haha.. echt schattig om te zien hoe ijverig ze dan al is..
Dani: geen idee of het hier heerst. Heb er nog niemand over gehoord... Hij heeft nu 3x, laatste keer om 18.40u. Wilde warme choco Heb hem ook geen beschuit gegeven, maagje tot rust laten komen. Heeft water en verlepte cola langs zijn bed staan. Is nog in de douche geweest, weer fris om te gaan slapen. Meestal ben ik wel het volgende slachtoffer bij buikgriep. Hoop maar dat meisje er van gespaard blijft. Hier is thomas nog een topper. Voor zijn verjaardag heeft hij de wasstraat gekregen en een nieuw treintje. Meisje speelt er ook grazg mee. Moet het wel op zijn kamer bouwen, want met de hond is het beneden niet te doen. Mitsy: ach, strijk loopt niet weg Genieten meid! En gemeente traag, hela hela!! wij als personeel klagen zelf dat die hele wetgeving zo omslachtig is. Vandaag bijv. Ipv gewoon catering te bestellen, eerst 3 prijsoffertes opvragen. Vaak echt werken met de handrem op. Maar als burger is het enorm frustrerend. Succes met het huizenkijken! Spikkel: hoe is het met jouw mannetje? MamaChantal: hebben jullie ondertussen al allergietesten gehad met jaim? Hoop dat jullie kunnen achterhalen waar vermoeidheid vandaan komt. Niks zo vervelend als moe zijn. Nijntje: Hihi, vrouw met ballen! Druk dagje vrijdag. Maar goed rustig houden morgen. Zou wel super zijn als ze snel mee kunnen, maar nu maar eerst bevallen en erg hard duimen voor ze! Alles klaar thuis ondertussen?
Nijn en spikkel. Beterschap voor jullie kindjes! Zielig zo al dat spugen. Mamachantal: fijn dat cay het weer goed doet. Oef een driftbui. Die zijn nooit leuk. Altijd lastig om daar mee om te gaan vind ik. Nijn: alleen de verwarming moet de buurman er nog opzetten haha. Verder alles klaar. Morgen de tweede lichting longrijpers laten zetten door de verloskundige. Moest de huisarts doen maar die is op vakantie. Sterilisatie moest ik ook met hem bespreken maar ja als hij op vakantie is houdt het op. Gyn vind met wel erg jong en ze zegt stel dat je een andere relatie krijgt. Wordt nog een puntje want wil het echt. Durf dit echt niet nog een keer te doen. Vreselijk die spanning en bij een volgende zwangerschap is de rhesusprobleem nog veel groter. Kans op gezonde kindjes is dan erug klein. En nu lig ik toch open. Laatste dagen beetje het huishouden bijhouden. En de zakelijke administratie dan gaat het goed komen. Heb alleen wel woorden gehad met mn moeder over het oppassen. Ze hadden beloofd dochter mee te nemen als het zover was maar ze krabbelt terug omdat mijn zus woensdag de uitslag van het kweekje krijgt. Lang verhaal maar er is helemaal niet zeker dat ze kanker heeft, het is als mogelijkheid genoemd door de kno arts (maar kwaadaardige cellen wil niet zeggen dat je kanker hebt) maar hun gaan er helemaal vanuit van wel. Belde vanmiddag om te zeggen dat ik dinsdag ging bevallen en ze heeft er niet eens op gereageerd. Alleen maar over mn zus dat er vandaag weefsel weggenomen was en kanker zus en zo en zielig en dat ze zo ziek was. Vrijdag wilde ze ook eigenlijk niet oppassen als ze zich niet lekker voelde. Kom op ze is 28 geen klein kind. Maar ja ze woont nog thuis, vrijgezel en beetje mama's kindje. Hoef echt niet alle aandacht ofzo maar dit irriteert me wel eigenlijk.
Dat ik toch de stap hebt gezet vandaag om een verwijzing voor de gyn te vragen vanwege de latere eisprongen. Ik denk altijd er zijn meiden met nog veel latere eisprongen
Nijntje: oh wat vervelend van je moeder. Stel je je er helemaal op in dat je meisje goed opgevangen wordt... Als dit een normale zwangerschap was geweest, was het ook helemaal anders geweest. Manlief is bij mij ook niet zo vaak in het zh geweest maar zoonlief moest ook slapen namiddag en 's avonds op tijd bed in. Maar jullie krijgen er 2 met mogelijk zorgen en je wil ze toch ook hun aandacht geven. Als je in de buurt woonde mocht je meisje met heel veel plezier naar hier komen. Hoop dat het meevalt met je zus. Moonlight: succes!
Lees modes even uit , knuf schatten denk aan jullie. Wil even kwijt : Dat manlief 5 maand werk heeft via uitzendburo bij de baas . Wij zijn blij , maar de ww geven we nog niet op , loopt vanzelf af . Kunnen weer beetje bouwen aan ons leven zo als we willen . Nog steeds moe geen puf aan sporten , hoop morgen wel beetje te sporten . Best druk alleen huishouden weer doen, hoef alleen niet te koken dat wil manlief graag doen. Hij zegt dan doe ik ook iets in het huishouden . Zo de vaat uitzetten en droger , morgen vouwen en uit pakken. Succes dinsdag nijn90 Zo op bed morgen weer een dag. Lees modes weer aan.
@Nijntje, jeetje ik kan me voorstellen dat dat even irriteerd ja, hoe oud is je meid? moet die dan naar school of is ze jonger dan 4 anders wil ik desnoods wel oppassen hoor
Marnat: wat een goed nieuws! En al helemaal met het eindejaar in aantocht. Dat wordt weer fijn wat sparen voor jullie! Heb jij al iets gehoord?
Is het gek als ik zeg dat ik daarstraks zin had in pakjesavond en daarna de kerstboom te zetten? Denk dat het door dat herfstachtig weer komt
Ja idd heerlijk nieuws sparen gaan we proberen ,maar nog even niet in een pot die niet open kan . Nijn84: Nee ik weet nog niks dus werk vrolijk door en probeer extra te krijgen , maar wil niet lukken nog . Nu ben ik weg later schatten .
Spikkel: en de intocht van de sint, vraag le dan altijd af wie het meest geniet: ik of zoonlief Marnat: gewoon op de spaarrekening zetten is ook al een fijn idee. Fijne avond nog!
Even snel; nijn sorry wilde je niet beledigen met dat van de gemeente! Ik wou alleen zeggen dat het vaker bij overheidsinstellingen e.d. Lang wachten is. Was niet verkeerd bedoeld. Sorry!
Mitsy: nam het ook niet verkeerd op, vandaar de smiley die ik erbij had gezet Maar kan het alleen maar beamen.