Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Ja heel gedoe maar goed. Man heeft mn ouders gebeld (zonder dat ik het wist) en gezegd hoe hij er over dacht. Mijn vader bleek dus ook al ruzie met mn moeder te hebben gehad. Dat ze twee dochters had en niet ineens de een heel zielig is en de andere kan laten stikken. Heeft die lieverd vrij genomen op woensdag en gaat dan oppassen op dochter. Moeder gaat dan woensdag met mn zus weer mee.

We gaan er nog even over verzinnen. Zwemmen hou ik niet vol meer helaas. Pannenkoeken eten ofzo kan goed dat is wel leuk! Zal maandag best zenuwachtig zijn ja dus blij dat het zo vroeg is. De kans dat je dan moet wachten is niet zo groot dan denk ik. Ben ook blij dat het om 8:00 al is ivm het nuchter zijn. Als ik nuchter had moeten blijven tot dik in de middag dat gaat niet bij mij. Mijn bloedsuiker slaat heel snel omlaag als ik niet eet en dan ga ik van mn stokje. Dus daarom ook blij.

2. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ach, je blijft toch nu wel gewoon drijven, niet;).
    Maar wat een gedoe met je moeder, wel fijn dat je vader het voor je opneemt ( zou niet nodig moeten zijn, maar ja)
    Maar je moeder snapt toch hopelijk wel, dat jij alleen maar ontspannen kunt bevallen, als je weet dat je dochter ergens goed opgevangen wordt?
    Ik begrijp heel goed, dat ze erg geschrokken is van het bericht, maar toch... lastig voor jou en ook voor je vader. Moet je kleine meid naar school?

Ik heb al 1 ding geregeld voor volgende week, nu de andere nog... mijn vriendin heeft me een app gestuurd, dat ze nog aan het werk is, maar meteen belt als ze thuis is. Ik hoop dat ik het allemaal geregeld krijg, poeh wat een gedoe voor ff werken... Maar als ik het niet doe, kom ik nooit ergens tussen. Zo hoop ik wat goodwill te tonen en hoop dat ze binnenkort iets voor langere tijd voor me hebben..
    Ik ga de tafel afruimen... iedereen een fijne avond Pluisje

3. minon

minon Niet meer actief

Jij ook fijne avond! Gedoe heh kindjes/werken/oppas maar net wat je zegt wie weet laat je zo zien dat ze je meer inplannen.

Ze gaat alleen op woensdag naar de gastouder maar dat is hier in dorp en mn ouders wonen 1 uur rijden weg dus volgende week gaat ze dan niet. We moeten ze nog aanmelden voor de peuterspeelzaal maar willen we even mee wachten tot ze gewend is aan de baby's. Ik ben bang dat ze anders het idee krijgt dat ze weggestuurt wordt ofzo. Haar kennende vind ze het helemaal leuk maar mijn gevoel zegt ff wachten nog.

4. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Luisteren naar je gevoel is meestal het beste, he. Ik denk dat jij je dochtertje het best kent en dus ook goed kan inschatten wat zij aankan en wil. .. Fijne avond Pluisje

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

hier in de meeleesmodus, maak me zorgen om mijn oudste dochter
    ze ziet nu al een hele week dubbel door 1 oogje
    ze loopt ook overal bijna tegen en 1 oogje draait soms weg
    eerst hadden we een afspraak in november maar uiteindelijk nogmaals teruggebeld en nu kan ik morgen om 10.30u terecht
    benieuwd wat er uit komt

6. minon

minon Niet meer actief

Spannend zuurtje! Heeft je dochter een ziekte ofzo of spontaan? Je hoeft niet te antwoorden hoor.

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nee het is zo ineens gekomen
    zonder dat ze gevallen is of ergens tegengelopen
    heel raar allemaal

8. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Meiden ik heb nog niet gelezen.. Doe ik straks! Maar voor de meiden die het nodig hebben: dikke knuffel!!!

Hier inpak stress, gaan as zaterdag op vakantie naar Turkije..
    Heb zo het idee dat ik heeeeeel veeeeeel vergeet haha.. Pff is ook de eerste keer vliegen met onze kleine, normaal gingen we met de auto op vakantie en dan was het gewoon volproppen die auto en klaar..
    En voor m'n gevoel moet ik het nu in kleine koffers proppen ;)

9. minon

minon Niet meer actief

Nala: niet teveel meenemen hoor haha. Waarschijnlijk loop je de hele dag in bikini :)

10. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    @Zuurtje, veel sterkte en beterschap voor je dochter. Akelig dat dit zo ineens op kwam zetten. Fijn dat je morgen al terecht kan en ik hoop echt dat het allemaal meevalt.
    @ Nala, heel vel plezier op vakantie. Spannend de eerste keer met jullie kleine en ook nog de eerste keer vliegen... succes en veel plezier. Denk maar, dat alles wat je eventueel vergeet, je gewoon daar kan kopen hoor;) Alleen het belangrijkste ( je man, kind en paspoorten hihi)
    Ik heb het geregeld voor volgende week!!! Ik ben zo blij, nu ben ik tenminste een beetje gerust:D Met dank aan een paar hele lieve vrienden, die woord houden. Want zovelen zeggen tegen je, als je me nodig hebt, moet je maar bellen, maar weinig helpen dan ook echt. Een hele lieve vriendin, die meteen oplossingen gaat zoeken, als ik in de stress schiet.. daar heb je tenminste iets aan. Ik heb dan wel niet zoveel vrienden, maar ik weet wel dat ik op ze kan rekenen.
    Ik denk wel de hele dag aan mijn nichtje, ik hoop echt dat dit goed komt. Het is zo onwerkelijk, we zijn samen opgegroeid... ik kan me niet voorstellen dat ik haar kwijt zou raken... maar dat gaat hopelijk niet gebeuren... Het mag gewoon niet!
    Zo, nu weer ff lekker met mijn zoontje spelen, voordat hij gaat slapen
    knuff Pluisje

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nijntje: idd gewoon je gevoel volgen met je dochter. Langzaam laten wennen aan de drukte enzo.
    Zo lief van je vader! Papa's en hun dochters, blijft speciale band ;)

Pluisje: fijn dat alles geregeld is :) Hoeveel dagen moet je werken?

Nala: alleen het belangrijkste idd, zie dat je alles voor je zoontje hebt en de rest kan je idd daar kopen :) Geniet van je vakantie!

Zuurtje: oei, beterschap voor je meisje! Ga je naar de ka of oogarts?

Mijn eten stond klaar toen ik van het werk kwam, zo fijn! Hier is kwebbel weer bezig in bed :) En ik ga aan mijn strijk beginnen. ;)

12. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Nijn84. ik moet waarschijnlijk 3 of 4 dagen werken. Is toch weer mooi ff meegenomen he:)
    Pluisje

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nijntje k ga naar de oogarts

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    pluisje fijn dat je enkele dagen kan werken

15. minon

minon Niet meer actief

Wat apart zuurtje zo ineens. Spannend zeg.
    Nijntje lekker dat eten klaar stond. Hier ook kwebbel in bed. Hele verhalen poppie zus poppie zo :)
    Fijn zulke vrienden pluisje! Meeste haken vaak zo snel af inderdaad.

Hier ff tv kijken en wat haken en dan douchen en slapen. Lig ieder nacht wakker vanaf uurtje of drie. Dan moet ik plassen en is het klaar als ik dan ga liggen. Krijg ik maagzuur. Neem dan wel rennies en heb omeprazol maar komt er overheen nu. Ben helemaal kapot maar vooruit nog maar paar daagjes. Is ook bijwerking van die longrijpingsprikken en dat je er gestressd/gejaagd van wordt. Geen goeie combi kan je nog niet slapen haha.

16. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Zuurtje, succes met je dochter vandaag, ik hoop dat het allemaal meevalt...
    Knuff Pluisje

17. minon

minon Niet meer actief

Zuurtje succes vandaag!

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Succes zuurtje! Hopelijk komt er niets ergs uit.

Nijntje: Wat geslapen ondanks het maagzuur?

pluisje: Is idd mooi meegenomen en je laat idd zien dat je wil werken. Is ook altijd goed.

Hier laatste dag van de week werken. Normaal vanmiddag gedaan, maar 't is ineens weer super druk, dus dan namiddag maar iets langer werken. Dochter gaat toch middagdutje doen, dus dan zorg ik dat ik klaar ben als ze geslapen heeft.

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    met dochter bij de oogarts geweest deze voormiddag en moest het even laten bezinken.
    ze ziet niet door 1 maar door beide ogen dubbel.
    haar 2 ogen draaien lichtjes naar buiten toe en
    nu moeten we 2 maanden oefeningen doen met haar ogen.
    dinsdag moeten we een ct-scan laten maken om te zien of er ontstekingen in haar hoofd zijn bij haar ogen
    indien dit niet het geval is en de oefeningen niet helpen wordt ze geopereerd aan beide ogen

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jee dat is niet niks!!
    Sterkte
    Wanneer mag ze de ct scan?

Pluisje idd als je van goeie wil bent kom je vaak verder :) succes!

De rest ben druk aan poetsen hier druk druk haha
    ga vanavond met mn mannetje en vrienden uit eten :)
    Heb er zin in! mn ouders komen oppassen

xx

Deel Deze Pagina