Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat ik me ook niet meer goed voel :( Misselijk, net niet overgeven maar een knorrende maag. Dus broodje gegeten, ging 5 min beter maar nu terug erg misselijk. Bah, haat dit! Liever een paar dagen in bed met keelontsteking dan dit.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh heerlijk, not! Meisje is ook niet te genieten maar denk dat de verkoudheid er voor iets tussen zit...
    Zoonlief start maandag ook weer. Is er ook weer aan toe.

3. minon

minon Niet meer actief

Spikkel: lijkt het weer wel. Hier dochter ook vervelend.
    Marnat: knuffel! Beter naar de ha als het aan blijft houden.
    Mitsy: fijn dat je meisje het zo goed doet en lekker slaapt! En fijn dat medicatie lijkt te helpen. Balen van je shirtje zeg! Geen idee of je dat nog goed krijgt.

Vanmorgen bed afgehaald en badkamer gepoetst. Was aangezet. Man mag bed weer opmaken. Is dat ook weer klaar. Wilde zo graag nog wat leuks doen met mn meisje maar weet zo niet wat. Zwemmen gaat niet meer veel te heet en benauwd, het is rotweer dus speeltuin ofzo ook geen optie. Man is hele dag bij de boten is weer eens storing dus als wat wil moet ik het alleen doen. Ben nog moe en niet zo lekker dus baal er wel van. Had het echt in mn hoofd dat ik nog wat wilde doen maar ja.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nijntje: hopelijk morgen dan iets leuks met z'n drietjes doen? Weet niet of ikea ver is maar daar kan je ook lekker eten en kids hier amuseren zich daar ook.
    Weet je meisje ook dat het dinsdag zo ver is?

5. minon

minon Niet meer actief

#3685 minon, 30 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2014
    Morgen moet ie ook boten uitgeven helaas. Zit hier wel zn binnenspeeltuin maar dat vind ze vaak veel te druk. Gast ze in een hoekje staan kijken naar andere kindjes zo van waarom gillen jullie zo :)
    Nee we hebben het nog niet echt verteld, ze snapt er zo weinig van. Als we zeggen dat ze maandag naar oma gaat dan loopt ze nu al nasr de voordeur om dr schoenen en oma oma? Werkt dus ook niet echt haha. We zien wel hoe we het dinsdag gaan vertellen. Baby's komen in eerste instantie op de nicu te liggen en als het ongunstig uitpakt die rhesus en ze daar moeten blijven ipv naar de high of medium care mag ze er niet eens bij kijken. Moeten we dinsdag dus maar bekijken hoe we dat uit gaan leggen. Mogen geen kinderen onder de 12 op de nicu komen ivm infecties.

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    pfff hier even een groot slik momentje kom er net achter dat ik nog maar 35 euro heb voor de hele maand :( pfft op zich nog wel wat voorraad staan maar niet voor ongeveer 3 weken.. heb al geprobeerd te lenen bij mensen maar helaas is het voor hun ook niet mogelijk pff.. dat word flink puzzelen..

Dus hier ff moeilijk...

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    Voor heel volgende maand? Oei..
    Wat heb je nog op voorraad ?
    Misschien kunnen ze bij het topic "weinig boodschappen geld per maand .. " je helpen?
    Ik vond het al rot dat ik t met 10,- tot woensdag moet doen

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ja.. echt een grote oei.. maar goed even kijken hoelang we door kunnen met de voorraad en daarna even kijken..

9. minon

minon Niet meer actief

Spikkel: dat is niet veel of eigenlijk gewoon te weinig voor drie weken! Kzou ook even in het topic weinig boodschappengeld neuzen en wat tips vragen. Zie dat je waarschijnlijk niet ver bij ons vandaan woont. Is dat ik moet bevallen anders had je zo mee kunnen eten bij ons :(

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spikkel: Dat meen je niet , wat heb je aan voorraad ?
    Mis kunnen we je helpen het te reden door advies te geven?

Nijn90: Pas op je zelf de kleintjes moeten gezond komen hoor dinsdag.

Hier nog steeds misselijk een buik als een grote ballon , boeren baha.
    Geef mij maar maagzuur want dit is ergerlijk.
    Ongi is nergens te bekennen voel er niks van of het komt .
    Waar is het ? zomaar in eens weer een lange cyclus ? Zolang ongi weg blijft ga ik er van uit dat de symptomen daarmee te maken hebben .
    Plas me een ongeluk , lijkt als of ik tien plas tabletten gehad heb pff .
    Buik voelt hard en gek aan , zo kan ik wel even door gaan .
    Wie wil mijn lijf gratis te hallen .

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    marnat jij die van mij hebben met pijn?

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Poeh spikkel, dat is niet makkelijk... Moet soep kun je goedkoop ook al een eind komen, wat pasta erbij en je hebt een maaltijdsoep? Kan je bijv. niet bij familie of buren wat eitjes kunnen krijgen? Wat groenten ofzo erbij in een omeletje? Wou dat ik je kon helpen...

Ik voel me ondertussen gelukkig al een stuk beter. Beetje geslapen terwijl zoonlief een film van plop keek. Heeft deugd gedaan. En natuurlijk wat lichte kost.
    Oh en heb mijn fotostickertjes die ik laatst met de beste wil van de wereld niet vond, teruggevonden! :D Manlief had ze in de kelder op het rek gelegd, kreeg ineens het zakje in de gaten toen ik thuiskwam. Nu kan ik natuurlijk een eind verder ;)

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik heb pasta staan voor minstens 3 dagen, Chicken tonight voor 1 dag, rijst met een bamboe pakje zonder vlees dan.. maar dat geeft niet,
    Omelet is een goede inderdaad dat is dan ook 3 dagen denk ik.. Soep hebben we 2 blikken staan dus dat is ook 2 dagen..

Klein beetje fruit bij halen voor school.. wat aardappels en groente halen dan ben ik denk ik 2 weken verder dus dat komt goed tot die tijd.. luiers heb ik gelukkig in huis dus daar hoef ik me geen druk om te maken..

@nijntje Lief!

@Nijntje1984 gelukkig gaat het weer wat beter!

@Marnat kom maar doen we ruilen :) ik jou lichaam jij die van mij :)

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spikkel: Nee dankje ik hou liever dan mijn misselijkheid .
    Ik weet van mijn nichtje wat je door maakt ze maakt het ook mee.

Vlees hoeft ook niet dagelijks .
    Kids hoeven niet elke dag fruit mee toch?
    Wat heb je nog in de vriezer?
    Stampootje grote pan vol maken .
    Macaroni , spaghetti .
    Brood dag .
    Week menu maken , doen wij ook nu , geloof me werkt erg goed.

Mijn kast staat vol als ik dichter bij woonde kon je ook hier komen eten .

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat en zuurtje: ik vandaag ook ongi dus ik wijt mijn symptomen er ook aan. Zit wel aan de minipil en ongi komt heel onregelmatig. Maar verklaren wel mijn vreetbuien van afgelopen week. Scheelde me deze morgen op de weegschaal -700g ten op zichte van gisteren...

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Marnat nee ze hoeven niet elke dag maar wel minstens 3x in de week beleid van school..
    vriezer is zo goed als leeg.. gelukkig zijn er euroaanbiedingen eens die in de gaten houden..

Weekmenu vind ik een goed plan ga ik eens mee bezig..

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn84: Ik gooi het ook op ongi , maar zo lang het er niet is ......zal ik niet weten wat we moeten denken.

Als ik uit ga van de laatste cyclus 27 dagen dan ben ik nu twee dagen over tijd.
    Maar uitgaan
    van 28 dagen 1 dag dus , kijk aan komende dagen het nog wel aan .

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    spikkel: hoe zit het bij jullie met de fruitprijzen? Hier in Limburg krijgen de perentelers hun peren niet kwijt, doordat Rusland een boycot heeft met producten van het westen. Bij de boer zelf zijn ze echt goedkoop.

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Boeren gaat manlief morgen even langs om te kijken wat die hebben liggen voor welke prijs..

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hoelang ben je overtijd dan

Deel Deze Pagina