Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    spikkel veel sterkte met je budget

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi dames
    pff wij zijn thuis wat een geklets hahaha

Mitsy goed van je meissie! oei idd met zo n doekje proberen of witte / lichte dingen met een wit wasmiddel? succes

Mamachantal hoe is het met Jaim? nog rode vlekken?
    leuk dagje uit!

Spikkel ai ai! succes

P&F gezelligste stad? ;) woon je er? hahaha
    grote stad wij komen uit een dorp! :p

uhmm de rest sorry kweet t niet meer ..

Nu nog ff bankhangen en bijkomen
    fijne avond xx

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0

Aardappelen vind je daar vaak ook een stuk goedkoper. Maar je moet ze kunnen bewaren natuurlijk. De boer hier in het dorp is steeds 10kg, maar is te veel ineens voor ons. En is dan ook zonde dat we het moeten wegdoen.

*zwaait naar Dani ;) *

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mijn lijf kan me wat ik neem een biertje proost.
    Trouwens hoop dat mijn lieve kat me morgen laat slapen .

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Laat het smaken Marnat, af en toe ook maar gewoon genieten.

6. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    He meiden!

Spikkel, he verdorie dat is echt veel te weinig:(. Idd wat marnat ook zegt, als je in de buurt woonde was je van harte uitgenodigd om te komen eten!
    Ik heb een tijdje terug een heel boekje kortingscoupons gekregen. Heb ik heel veel gratis boodschappen kunnen halen of met heel veel korting. Bv gratis dreft, Ariël wasmiddel, mr proper enzo! En bv 50 % korting op Max factor mascara. Had m'n gegevens een keer ingevuld bij jumbo nieuwsbrief, denk dat ik via daar dat boekje heb gekregen. De site is in ieder geval lekker in het leven, geloof dat je je daar ook kunt aanmelden.

Marnat, hoop dat je je snel beter voelt! Dikke Knuff!

Nijn 84, gelukkig dat je je wat beter voelt! Hoe is het met je dochter? Niet meer gespuugd?

Pluisje, wat een %#^foei-dit-is-geen-forum-taal#%^ die ex van je! Lukt t hem nog steeds om je dag te verpesten :x. Thx voor de tip trouwens, echt alles wat erbij zat heeft zon blauw grijzige waas gekregen. Geen idee waarom ik die broek erbij heb gedaan. Stom he!

Dani,hoe is t met jou? En de kids?

Zuurtje,hoe gaat het? Ben je inmiddels een klein beetje van de ergste schrik bekomen? En hoe is t metje dochter?

Net Norah naar bed gebracht, poging 1. Ben benieuwd!
    Heb net maar een berichtje naar de familie app gestuurd (schoonouders, schoonbroers en zussen) dat ik ook dit jaar m'n verjaardag niet vier. Ben nog niet in de mood om het te vieren.

Verder vandaag rustig aan gedaan, Norah was niet zo lekker, huilerig en hangerig. Kwijlt heel veel dus ik denk dat Dalijk langzaam de tandjes komen.

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mitsy: Dat klinkt idd als tandjes... Hele hoop ellende is het! Zoonlief heeft er hier erg van af gezien, meisje viel/valt goed mee. Je wil niet weten hoeveel km ik gemaakt heb met de gang telkens op en af te wandelen om hem 's nachts te troosten. Sliep hij, wilde ik hem neerleggen en we konden weer opnieuw beginnen. Meisje wist amper dat er doorkwamen, meestal als ze een virusje of zo onder de leden had kwamen ze door. Huilde in haar slaap maar werd er niet wakker van. Kwijlen heeft ze ook niet gedaan, zoonlief daarentegen... Was nu thans voorzien met van die kwijlslabjes :D
    Je verjaardag, moet je doen waar je je goed bij voelt. Ik werd dit jaar 30 op moederdag, vond ik al niet tof en manlief was pas 5w geopereerd en mocht niet in de wagen zitten dus konden niks doen dan thuis blijven. Familie is wel hier geweest voor een stuk taart maar zelfs dat had voor mij niet gehoeven. Wilde er een dag met mijn gezin van maken en dat ging niet. Sm wilde ook komen versieren omdat ik 30 werd, ben blij dat manlief naar mij geluisterd heeft en het afgewimpeld heeft. Viel niet in goede aarde, maar kan me niet schelen. Ben blij dat ik het zo gedaan heb.

Meisje heeft niet meer gespuugd, maar het snot... Neusje maar goed aan't spoelen, neusdruppels, meer kan ik niet doen. Zit voorlopig goed los, ze snuit goed en krachtig. Geen koorts. Misschien dadelijk nog een ui mee naar boven nemen voor langs haar bedje.

Morgen dagje binnenspeeltuin gepland. Eerste plan was de trein maar weer wordt niet geweldig. Dus wilde mijn zus naar de binnenspeeltuin waar we altijd gaan, maar is maar klein. Gaan nu naar een andere (wel duurder ;) ) maar heb nog een kortingsbon van zoonlief liggen en meisje ga ik proberen gratis binnen te krijgen. Onder de 2j is het gratis... Collega van m'n zus meegevraagd, hun kindjes zijn evenoud als de onze en zij gaan ook mee. Zoonlief weet nog van niks, die gaat blij zijn! :) 's Middags daar frietje eten, gaat leuk worden.

Zo, nu bedje in. Dat ik wat uitgeslapen ben voor in de speeltuin, zal nodig zijn ;) Trusten iedereen!

8. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Nijn hele fijne dag morgen! Wat vervelend dat je schoonfamilie het er niet mee eens was! Is toch je eigen keuze idd! En die moeten ze toch respecteren!

Norah maar weer naar beneden gehaald.

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik duik zo mijn bedje in

ben wel bekomen van de schrik hoor
    maar volgende week even contact opnemen met de oogarts
    de oefening die we moeten doen werkt voor geen meter
    ze moet een meetlat tegen haar neus houden en zo de cijfers van achter naar voor lezen tot ze dubbel ziet en dan opnieuw achteraan beginnen
    3 problemen: ze kent de cijfers niet, ze kan ze niet zien en ze blijft alles dubbel zien
    wie weet hoe dat moet lukken kan me het antwoord geven want ik weet het echt niet
    had al een mannetje op mijn vinger getekend en zo tegen de meetlat geschoven maar als ze al dubbel ziet voor we begonnen zijn dan houd het helaas op

sorry weer een lange lap tekst
    nu duik ik mijn bedje in

slaap lekker iedereen

10. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Och zuurtje, dat is echt frustrerend, lijkt me. Ik begrijp dat je niet veel heil ziet in deze oefeningen? Dan hoop ik dat je dinsdag een oplossing krijgt..
    @Spikkel, oei dat is echt superweinig... is er echt geen familielid, die jullie ff kan helpen? Of goede vriendin? Ik kan me echt niet voorstellen, dat als iemand in mijn directe omgeving zo krap zat, ik toe zou gaan zitten kijken... Ik heb zelf ook niet zoveel, maar ik zou er alles aan doen om diegene te helpen.
    Mitsy's tip was ook wel een goede, dat "lekker in het leven" maar meestal is dat geen eten, maar dingen als waspoeder enzo... ( kan ook misschien nodig zijn...)
    Als je in de supermarkt kijkt op het laatst van de dag, heb je vaak extra afgeprijsd eten. Je mag van mij ook hier komen, maar ben bang dat je ook te ver weg woont. ik zal echt nog eens goed nadenken, of ik iets voor je kan betekenen. Geloof me, ik weet hoe het is... ( ex , niet de vader van mijn dochter, liet mij met veel schulden zitten) er waren maanden bij dat ik het ook niet zag zitten. GZD waren mijn ouders er altijd om wat eten te kopen voor mij en mijn dochter.... ik vind het zo erg dat je omgeving blijkbaar niet wil helpen...
    @Nijn84, veel plezier vandaag:D
    @Mitsy, goed dat je je grenzen aangeeft, sorry, maar daar hebben ze maar rekening mee te houden. Geniet jij maar van een lekker rustig dagje met je gezin, zoals jij het wil... wanneer is de grote dag?
    @Nijn1990, nog lekker aan het uitrusten?? Al een dagje bedacht voor jou en je meisje? In elk geval veel plezier.

@Marnat, hoe gaat het met jou? Heeft je kat je laten slapen:D

@wwjk, ik ben gisteren toch naar de voetbalwedstrijd geweest. Mijn vriendin heeft me overgehaald ( ze weet precies hoe dat moet bij mij;)) en ex voelde zich meer opgelaten dan ik. bewijst voor mij, dat hij goed weet dat hij fout bezig is. Ze hebben dik gewonnen en ik heb me goed geamuseerd.
    Was ook wel een welkome afleiding, want ik zit toch steeds met mijn nichtje in mijn hoofd. Ik hoop zo dat dit goed komt. Dat moet gewoon!!
    Nou, iedereen een fijne zondag
    knuff Pluisje

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn84: Veel plezier vandaag meis , geniet met de kids.
    Pluis: Hoe is het nu met je nichtje?
    En de oppas nog kunnen regelen voor dt je gaat werken?

Hier gaat het goed voel me niet misselijk nog.
    Kat heeft me ook laten liggen hihi.
    Voel me ook niet overdreven moe meer .
    Ongi is nog steeds niet in zicht het zal wel .

Pluis Veel plezier bij de wedstrijd vanmiddag als je gaat kijken.
    Ik weet nog niet of wij thuis zijn.

12. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Marnat, wat en lieve kat heb jij:D
    Die van mij zat vanmorgen om 5:30u(!) al naast me een staring contest te doen hihi. En me dat ff met een pootje in mijn gezicht tikken, gek beest. Uiteindelijk krijgt hij natuurlijk toch zijn zin en ga ik wat te eten voor hem pakken...tja katten hebben personeel he hihi
    Ik hoop dat je misselijkheid weg blijft... beterschap!

Mijn nichtje houdt zich goed, maar je weet natuurlijk niet hoe ze zich echt voelt. Ze doet dat natuurlijk vooral voor haar jonge kinderen... ik vind dit echt heel moeilijk, bah.

Ja, vanmiddag hoop ik op een mooie wedstrijd met uiteindelijk een goed resultaat voor Ajax;). Jammer dat jullie het niet kunnen zien, hier wordt voornamelijk om Ajax heen gepland ;). Mijn vriend gaat in principe overal mee naartoe, maar die anderhalf uur dat Ajax speelt, is heilig voor hem...
    Gelukkig heb ik het nu goed geregeld voor komende week. Nu heb ik er ook echt zin in om te gaan werken. Ff iets anders dan thuis hangen en poetsen, gaap.
    Ik hoop dat het werk een beetje goed bevalt:D
    Nu ga ik eens ff ontbijten, zoontje heeft al gegeten, dus nu ben ik aan de beurt hihi
    knuff Pluisje

13. minon

minon Niet meer actief

Marnat: fijn dat je je weer wat beter voelt.
    Nijntje: fijne dag vandaag met de kindjes!
    Pluisje: niet niks van je nichtje. Sterkte. En fijn dat je ff een goed gevoel had gisteren tegenover je ex. Kan me voorstellen dat dat ff lekker is :)

Vannacht weer bijna niet geslapen. Kom niet aan uitrusten toe zo. Ben echt kapot maar kan gewoon echt niet slapen. Veel harde buiken, plassen etc. Man weer bij de boten dus zal helaas niks worden vandaag denk ik. Dochter heeft het door dat er wat staat te gebeuren maar snapt er niks van wat. Ze is aardig vervelend. Negatieve aandacht vragen en volgende moment weer aan me vastgeplakt knuffelen. Vanavond mag man toch echt ff aan de bak met mij. Stofzuigen en dweilen enzo. Ik wat kleine klusjes. Afvalbak legen, vaatwasser legen enzo. Lijkt wel alsof we op vakantie gaan :)

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pluis: Mis dat we wel kijken hoor ligt ook aan het weer , het is grijs hier nu .
    Fijne kat :D de mijne idd nu lief niet altijd ook een grote boef .
    We gaan zien wat mijn lijf nog in peto heeft voor me , het houd me bezig en houd van pesten lijkt het.
    Overgang in eens zo om de bocht komt kijken lijkt raar , al kan het wel zeggen ze .
    Wacht rustig af wat het word deze week .
    Knuf voor jouw en nichtje is niet niks .

15. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Kan je niet een paar leuke kleurplaten voor haar uitprinten? Dan is zij misschien ff bezig en kan jij lekker uitrusten. Het mag nu, je moet toch een beetje aan je rust toekomen.
    Kon je man niet thuisblijven, zo vlak voor de bevalling??!! Zou ik niet blij mee zijn hoor...
    Knuff en succes met de laatste loodjes.

@Marnat, tja overgang, ik zat er eerlijk gezegd ook al aan te denken. Bij mij is het ook begonnen, een paar keer al ongie overgeslagen, heel irritant. Ik herkende mijn lijf en mezelf ook niet meer.
    Jij bent een paar jaar jonger dan ik, maar het kan wel he. Toch maar ff langs de huisarts komende week?
    Knuff Pluisje

16. minon

minon Niet meer actief

Pluis: eigen zaak heh dan gaat thuisblijven niet zo makkelijk. :) Morgen moet ie ook boot innemen en uitgeven. Mn moeder brengt me naar zkh en man komt dan eind van de middag. Als goed is mag hij ook blijven slapen.
    Zitten nu samen op de bank in pyjama nog haha. Ze ligt nu lekke tegen me aan. Dvd van Andre Rieu aangezet. Vind ze helemaal geweldig haha. Moet er altijd om lachen. Geen Dora, K3 of weet ik wat maar Andre Rieu :) Ajee jieu noemt ze em.

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn90: Mis met kleine meid knutselen of spelletjes doen?
    Pas op je zelf nog even geduld , ja duurt lang nu maar toch.

Die misselijkheid voelde raar ben blij dart het weg is , we zien wel wat het word gek is het allemaal wel weer .
    Nee haal niks in mijn hooft .

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pluis: Daar voor hoef ik niet bij de dokter lang , die lacht er om . zijn portemonee weer gevuld als ik daar voor kom.
    Blijft van zelf weg die ongi .
    Ik weet niet hoe oud je bent , ik ben 42 beetje vroeg maar het kan wel zo in eens.
    Mijn moeder was 45 jaar geloof ik toen ze begon .

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dat word dagje thuis hier onweert het ineens en regen.
    Voetbal kijken dus , maar slechte pot dan film kijken.
    Zegt manlief nee dan klussen in bed lol broek .
    Word gek van die vent kan niet van me af blijven hihi.

Dat word echt geen bos wandeling spoelt er gewoon uit die regen .

20. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Hier regent het nu ook:( Gelukkig geen onweer ( nog niet)

Ik ben dus 4 jaartjes ouder dan jij en hier is het net begonnen...pfff. 42 is wel jong, maar niet extreem. Het zou dus kunnen.....
    Veel plezier vanmiddag dan na de wedstrijd:D:D

@Nijn1990, oh dat wist ik niet, van die eigen zaak ( geheugen als een zeef;)) ja dan is het lastig. Ik zou evengoed niet blij zijn:D.
    Fijn dat je dochtertje lekker bij je ligt en Andre Rieu meekijkt hihi. Hier is het meestal Dora of andere irritante types op tv.Of in mijn ogen, het allerergste : Umi Zoomi grr die kan ik echt niet zien...
    Fijne zondag Pluisje

Deel Deze Pagina