Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Haha nou geloof me Andre Rieu kan je dan ook het raam uitkijken op gegeven moment haha. Het duurde ff voor we doorhadden wat ze bedoelde met ajee jieu en nog steeds geen idee waar ze het gezien heeft. Maar vooruit als ze het leuk vind :)
    Hier schijnt zonnetje vooralsnog.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Schattig he als wat proberen te zeggen lol.

Wat moet ik hier nu weer mee stap onder de douche weg en zie in eens mijn rechte borst blauw zijn.
    Manlief zegt heb ik gedaan , ja lol dan had ik dat gemerkt .
    Vrouwen lijven wat moet je er mee .

3. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Hier schijnt het zonnetje ook weer:D
    En Andre Rieu , vind ik niks hihi. Mijn zoontje zingt de hele dag van die vreselijke rap nummers, die mijn dochter luistert...pfff ook niks haha.
    Maar is wel schattig hoe hij ze zingt..
    Ja, is soms ff puzzelen wat ze bedoelen he...;)
    Pluisje

4. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Misschien toch maar eens langs de dokter?? Volgens mij heb ik dat al eens voorgesteld he. Maar serieus, lijkt me wel een reden om te gaan i.c.m. je andere klachten...
    Pluisje

5. minon

minon Niet meer actief

Toch maar naar de dokter denk ik ook marnat! Kan toch niet ineens zomaar blauw zijn zou je zeggen.

Pluis: haha rapnummers. Tis allemaal net niks :)

Ja soms goed puzzelen. Net als dat ze kossie zei. Nou zie er maar eens wat van te maken. Tot ze dus bij een reclame van Douwe Egberts keihard kossie stond te roepen. Duidelijk kossie is dus koffie haha.
    Nu ook zegt ze vaak akee ofzo. Nou ook geen idee wat dat is.

6. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Aaah dat zei mijn dochter ook tegen koffie, brings back memories...zucht.De f bleek moeilijk, we hadden een kat, die Buffy heette , die noemde ze altijd Bussy hihi.En ze zei ook heel lang oveltje ipv vogeltje...zo schattig:D

Zo zong mijn zoontje, toen hij net begon met praten...steeds een deuntje, waar we heel lang over hebben moeten nadenken. Nenene, neneneneneene. Kwamen we er op een gegeven moment achter dat hij mee zong met de titelsong van "two and a half men":D

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier moe maar voldaan terug van de binnenspeeltuin. Van 10 tot 14.30u, kids zijn stikop! :) Hebben net ijsje op, filmpje opgezet. Meisje wil uiteraard niet meer bed in. Straks op tijd eten, douchen en bed in. Uiterlijk 19u.
    Mama ook moe. Maar heb me eigenlijk ook wel geamuseerd met klimmen en klauteren. Kriebels op de lange glijbaan :p heb wel geprofiteerd, meisje gratis binnen gekregen. Onder 2 jaar was het gratis, id van de kindjes weggestoken en gezegd dat ze nog geen 2 was. Scheelde me €10 inkom... Nog een kortingsbon van zoonlief liggen dus maar €7 ipv €20 in totaal betaald. :)

Nijntje: hihi, andre rieu. Tja, Limburgers... :D
    Hoop dat je toch nog wat leuks hebben kunnen doen met jullie meisje.

Pluisje: zo, trots op je dat je toch naar de voetbal geweest bent! You rock! :)
    Umi zoomie vind ik nog ok maar wonderteam... :D

Marnat: oei, blauwe borst is niet goed. Toch maar afspraak bij de dokter maken.

Mitsy: ai weer zo'n moeite om te slapen? Stomme tandjes! Hopelijk is ze er snel van verlost!

8. minon

minon Niet meer actief

Topdagje zo te lezen :) lekker op tijd bed in inderdaad. Kan geen kwaad.

Haha ja limburgers :D Ik ben er alleen geen maar vooruit. Waar ze het dan ook opgepikt heeft. Man zit nu lekker met dr in bad. Ik boven wat aan rommelen. Wasje opruimen tas inpakken en genieten van gegiechel en gegil uit het bad haha. Man beloofde de badkamer weer schoon te maken dus ze doen maar haha.

9. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Hee hee, niet af gaan geven op ons Limburgers he... hier eentje geboren en getogen..hihi:D ik hou helemaal niet van Andre Rieu...
    Nijn84, fijn dat je dagje uit leuk was, kids lekker gespeeld en mamma ook kapot haha. Maar schandalig dat je hebt gelogen over de leeftijd van je meisje, foei!!:D Als je ergens kunt besparen, moet je dat zeker doen...het is allemaal al zo verrekte duur..
    Ik was ook best trots op mezelf dat ik ben gegaan gisteren.;) Hij voelde zich duidelijk niet op zijn gemak haha.

@Marnat, gefeliciteerd met de overwinning ( ik heb vriend al gedreigd dat ik feyenoord fan ga worden hahahaha)

Zo, nog ff langs mijn ouders, daarna ff langs mijn zus, gezellig:D
    Liefs Pluisje

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ook een Limburger in hart en nieren! :D

pluisje: tja, kon het maar proberen he ;) Was een jobstudentje van volgens mij nog geen 18, had er volgens mij ook geen flauw benul van :D

Met dochterlief is niks meer aan te vangen zo moe. Is het laatste van haar tosti aan't eten en dan bed in. En ik, spierpijn! Van mijn heel geklauter :D Begin ook te voelen dat ik geen 20 meer ben, hahaha :p

Nijntje: hier is de douche met papa ook zo leuk :)

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje pluis veel plezier bij zus .
    Nijn84: Leuk te lezen kids en jij het fijn hadden.

Blauwe borst al weer weg meiden geen paniek .
    Voel me prima verder vandaag , blijft alleen vreemd dat er geen ongi is.
    Wat moet je daar van denken he.
    Lol kat drukt met neus op knopje wil ander liedje horen.
    Lekker muziek luisteren en half 9 weer naar bed serie under de dome kijken .

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: zo, de kat heeft duidelijk wel zijn zegje in huis :D
    Gelukkig dat je borst weer normaal is. Hou het toch maar paar dagen in de gaten he.

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik wil graag kwijt dat ik daarnet heb gehoort
    dat ik tante word !!!!!!!!!!!!!!!!!

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Lovepeet: gefeliciteerd!! :)

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn84: Ja meis ik pas op en hou het in de gaten , als ik echt iets niet vertrouw ga ik er wel mee heen.
    De kat heeft wel wat te zeggen ? Nou dat denk ie eerder dan dat het zo is hoor :D

Ik wilde mijn klachten ook met jullie delen , snappen dat ongi weg blijft doe ik niet en aderen in eens zo duidelijk op borsten .
    Vreemde symptomen voor dat ongi er is of komt het niet, is het toch iets wat ik niet wil denken,,,,,,,,,,,,,,,,,,

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dank jeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!:D

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Love peet: Gefeliciteerd.

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @lovepeet gefeliciteerd!

@Marnat nog wel in de gaten houden hoor!!

@Nijntje1984 klinkt gezellig!!

@hier vandaag weer de schouders eronder en doorgaan, :)

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Marnat snap dat het erg verwarrend is ja.. maar afwachten.. knuffel!

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spikkel: Doe ik zeker wel , tranen in mijn ogen baha.
    Ben net een plof kip dikke buik en een emo kip hihi.
    Sorry van mijn gezeur .

Deel Deze Pagina