arghhhh ik kan die vent van me wat zeg... vrienden van ons zijn verhuisd sinds kort moesten in 3 dagen over door omstandigheden.. vent gaat helpen helemaal prima natuurlijk MAAARR maakt het eerst tot 2 uur snachts, de volgende dag tot 1 uur snachts en de dag erna weer tot 11 vervolgens zegt hij zelf goh toch maar op tijd naar bed want ik ben toch wel erg moe (GOH?? ) vervolgens blijft hij 1 avond thuis om vervolgens de andere dagen iedere dag er smiddags heen te gaan. op zich ook prima, maar doet dat zonder mij wat te laten weten, stemd gewoon toe dat hun gordijnen die bij ons in de box liggen even aan hun uit te lenen( zonder overleg) en gaat vervolgens vanmiddag er weer heen,, ik bel dus van gohh hoelaat ben je klaar met je werk? tja zit bij ..... ik al best boos want dr zitten hier ook 2 kleine kids die graag papa zien.. komt hij om 16.00 aan zetten arggggg.. met de mededeling oh ja ze vroegen of ik vanavond nog kan helpen dus ik ga vanavond nog even helpen.. pffft, oke op zich prima zou alleen een koelkast ophalen zijn om half 8. Prima gaat om 19.00 weg hier moi optijd.. bel ik net om half 10 van goh waar blijf je? tja zijn onderweg naar vianen drink daar nog wat en kom dan naar huis :O het is ongeveer 20 km hier vandaan.. nou echt ik ben echt ff boos hoor.. ik zit hier al de hele avond met een kleine meid die toch wel geschrokken is van het gebeuren op school en een klein mannetje met buikkrampen.. pffffff ben ik nou onterecht boos?
`tja en het frustreerd me dan nog het meest dat hij het niet lijkt te snappen.. 100x rustig uit gelegd, vol geduld, maar nee meneer doet het keer op keer. morgen nog maar eens met hem over hebben.
Zuurtje en spikkel: dikke knuffel voor jullie. Zuurtje: fijn dat het iets beter lijkt te gaan met haar ogen, ondanks dat je geen uitslag weet. En die club: kan me je gevoel indenken maar lekker laten waaien dan. Dan zijn ze niet gezellig ook. Spikkel: mannen heh pfft. De mijne is precies zo. Altijd helpen overal en thuis zijn ho maar. Nu ook. Vandaag thuisgekomen uit zkh. Vanavond weer geweest en waren 10 uur thuis. Zegt ie ga nog even daar heen hoor. Was een bbq waar ie al voor betaald had. Eh okay.... Veel plezier dan maar heh. Update beebs: vandaag een dip dag. Koen blijft stabiel. Glucose is goed dus zijn infuus is eruit. Bij niels ook maar die zag vanmorgen ineens knettergeel. Waardes geprikt en zit tegen de lijn aan. Dus fototherapie weer aan rond 12 uur. Net was er weer geprikt maar de waardes zijn nog niet gezakt. Ook slaapt hij al de hele dag dus heeft ie nu een sonde. Weekend naar huis is dus van de baan. Zal woensdag ofzo pas zijn op zn vroegst. Uren besproken met de kraamzorg en zo ingedeeld dat ze morgen en zondag maar ff komt omdat man dan ook thuis is smiddags. En dan komt ze maandag en dinsdag de hele dag tot 17:00 uur. Woensdag is dochter dan hele dag tot 18:00 bij de gastouder dus tegen die tijd dat het donderdag is zien we wel weer. Zal me dan vast een stuk beter voelen hoop ik en anders komt donderdag mn schoonmoeder. Heel geen zin in kan niet goed met haar maar wat moet dat moet. Afgesproken met man dat we s'avonds goed op tijd eten, dochter op bed en dan naar zkh gaan als ze slaapt (babyfoon bij een van de buren) daar de voeding enzo van 20:30 doen en dan weer naar huis. Als hij tijd vrij heeft gaat hij extra. Op die manier moeten we het wel door kunnen fietsen.
Zuurtje, bij welk topic schrijf je nog als ik vragen mag? Wat een rare reactie. Blijf je toch gezellig hier bij ons schrijven Hoe is het met je dochter? Spikkel, he dat is idd niet echt handig van manlief! Kan me voorstellen dat je boos bent! Hoe gaat t nu met de kids? Slapen ze inmiddels? Ik heb trouwens ook een clubje opgericht, had ik ook een oproepje voor geplaatst. Maar mocht een van jullie erbij willen, het gaat met name over angst en depressie, medicatie etc. Pluisje, hoe is het eigenlijk afgelopen met je dochter, ze moest een tijdje terug toch getuigen? Nijn90, jeetje ja dat wordt een geregel dan idd! Mogen ze niet allebei blijven zoals een van de andere dames opperde? Nijn84, ik ben benieuwd naar je kerstkaarten! Pb je morgen! M'n ma is weer naar huis. Was best gezellig, zijn vanmiddag naar een winkelcentrum geweest. Kreeg geld voor m'n verjaardag, heb ik vlooienmiddeltjes voor gekocht... Heb inmiddels alles geprobeerd, hoop dat ze nu vlo vrij blijven! Ook met m'n moeder bij m'n pa op bezoek geweest. Was best gezellig, ach ik ben een beetje afgevlakt. Heb 3 nieuwe boeken om te lezen, ben benieuwd! Hoera volgende week wordt ik 31, heb in de familie app (schoonfamilie) al gezegd dat ik het niet vier, ben niet echt in de verjaardags mood. Heb t dat soort dagen extra moeilijk, dus was er eigenlijk van uit gegaan dat manlief vrij zou hebben. Nou hij is het vergeten...hij heeft zelf t rooster gemaakt! Zucht mannen hihi! Ach ja ik ga lekker met Norah en hondlief een lange wandeling maken die dag, als ik me ertoe kan zetten. Of lekker hier tegen jullie klagen hahaha. Nou ik ga Norah wakker maken voor haar flesje, manlief is net thuis, dalijk verder the pasific kijken.
Dat ik alweer een lekkende oor heb grrr. Denk dat ik er maar wat aan laat doen peuter niet in me oor alleen met een wc papier oprollen en schoon maken niet meer met een wattenstaaf want die zijn hard en kom ik tegen me trommel aan. Moet maar eens goed uit gezzocht worden bah. De 3 voor mij is een kweek van geweest niet te zien dus.
Hoi Dino wat vervelend!! hoop dat er wat aan gedaan kan worden Zuurtje jee wat een meiden zeg?! belachelijk!! misschien melden bij bheer? t is idd een open forum! fijn dat het iets beter gaan met je dochter Spikkel ik snap je heel goed!! mannen!! haha overal aan t werk behalve thuis Mitsy alvast gefeliciteerd! knuffel voor jou! Nijn1990 oei wat heftig voor Niels! en jullie natuurlijk fijn dat Koen stabiel blijft stoere mannen zijn het --Hier zijn we terug van de rommelmarkt. feest hier in t dorp de jongste is gek van bob de Bouwer haha heeft 3 voertuigen daarvan gescoord. maar men o men rommelmarkt en wat een prijzen vragen ze nog aftantse dingen willen ze nog 2,50 voor hebben 25 to 50 cent meer is t niet waard.. en gewoon kapotte en incomplete dingen erbij.. 1 zo n bob de b voertuig zeg wat wil je daarvoor zegt ze wat wil je geven zeg uhh 50 cent denk laag in zetten nee en ben je mal weet je wat die dingen nieuw kosten??? zeg ja maar dit is rommelmarkt nee minstends 1,50 dat zijn ze echt waard.. dus ik zeg nou 1,00 dan nee 1,50 en de jongste maar roepen mama ik wil die mama ik wil die nou ja vooruit dan maar ach kun je nog niet heel veel van zeggen.. vanmiddag nog weer even naar de kermis en een ijsje eten ml is aan t werk fijne dag!
Even zien of ik het nog weet hoor . Dani: Meen je meis dikke knuffel sterkte . Zuurtje: Laat de meiden toch die zijn het niet waard . Je dochter is belangrijker dan wat dan ook hier op zp. Ging nu weer wat beter las ik? Nijn84: Ja wel niet werken is vermoeiend idd manlief is dan wel gezellig maar je merkt dat het niet fijn is. Maar gelukkig is ie voorlopig aan de bak , we zullen kalm doen dit weekend. Hoe is het met je manlief en kids ? NIJN90: jammer meis dat ze niet mee mogen duimen rollen , pas ook op je zelf he. Spikkel: knuffel zeg hem anders dat je wat met elkaar wil doen vandaag . Wandelen of weet ik het . Derest knuf . Hier gaat het goed boodschappen gister al gehaald moesten veel drinken hebben .En fruit peren weren 65 cent kilo bij lihl al vast mee genomen voor de kids wil dat niet eet ik ze zelf op. Verder niks te melden .
Oh meiden, ik kijk ff een dagje net, staat er alweer zoveel waar ik op wil reageren... Es ff kijken of ik het allemaal onthouden heb. @Zuurtje, wat een rare types daar bij die club. Ik kan me voorstellen dat het je erg raakt. Niet persoonlijk?? Hoe moet je het dan opvatten?? Ik zou zeggen: blijf maar lekker bij ons mee kletsen, is misschien geen besloten club, maar je word hier wel serieus genomen en ik lees hier eigenlijk altijd wel lieve berichtjes van iedereen. Goed, dat je dochter niet meer klaagt, maar toch in de gaten houden he. Heb je nu helemaal niet gebeld? Alhoewel ik denk, dat als er iets ernstigs was, ze jou wel gebeld zouden hebben ( hoop ik) Heeft ze geen virusje gehad? Die doen ook vaak rare dingen met een mens. In elk geval heel veel sterkte ermee en laat die van dat rare clubje maar lekker in hun sop gaar koken @Spikkel, ik zou ook heel erg pissig zijn. Hier is ook een man, die altijd klaar staat voor anderen... dat is op zich heel nobel, maar thuis moeten ook dingen gebeuren he. Gelukkig snapt hij dat tegenwoordig wel. Ik hoop dat jouw man ook het licht gaat zien, dat hij ook rekening met jou moet houden.. In de tussentijd...lekker hier klagen @Mitsy, jij ook een dikke knuffel. Je familie moet zich er maar in schikken dat jij er geen zin in hebt, klaar!! Wel jammer dat je man geen vrij heeft... Mannen lijken dat toch maar niet door te krijgen he, dat ze soms thuis hard nodig zijn...pfff. Probeer wat leuks te plannen met je dochtertje die dag? Anders kom je maar bij mij een kopje koffie drinken, haal ik de vlaai. Welke boeken heb je gekregen? Mijn dochter's getuigenis...tja, we wachten nog op de uitslag ervan. De politie zou wat laten weten, maar de hoofdverdachten hebben ook nog niks gehoord. Het klinkt allemaal erg , maar het valt wel mee. Mijn dochter heeft ruzie met een jongen uit haar klas.Die jongen, die mijn dochter wilde spreken, was met een honkbalknuppel naar het gesprek gegaan. Ik had haar al gewaarschuwd, dat ze niet moest gaan, maar madam wilde perse gaan met 2 vrienden. Er is dus geslagen , maar niemand is echt gewond geraakt( GZD) De moeder van die jongen heeft dus aangifte gedaan. Ik hoop dat het met een sisser afloopt, maar mijn dochter lijkt zich wel steeds in dit soort nesten te werken...pfff pubers @Nijn1990, wat vervelend , dat Niels nu zo geel ziet. en dat het naar huis gaan uitgesteld wordt. Wel goed dat Koen het zo goed doet he...heerlijke mannetjes echt waar Denk ook aan jezelf he, je bent ook nog herstellende.. Mag jij nu ook nog daar blijven?? Tja hulp van je sm, ik zou er ook niet blij van worden, maar nood breekt wetten he. Profiteer er maar ff van In elk geval sterkte.. @Dino, beterschap, ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me niet fijn... Zo, nu moet ik me gaan aankleden en ff naar de supermarkt. Over 2 uurtjes moet mijn dochter voetballen en daar wil ik graag naar gaan kijken, maar er moet ook eten in huis komen he Iedereen een fijne zaterdag gewenst Pluisje
@Mitsy pff lekker dan.. ik zou gewoon de boot af houden jij wilt het niet vieren en daarmee basta.. dochter is gisteren uiteindelijk om kwart voor 10 in slaap gevallen. was ervanmorgen nog een beetje van streek van.. dus vandaag maar een beetje verwennen..de jongst is flink chagerijnig haha.. @Dani ja soms sta je er versteld van he wat ze vragen.. daarom zeg ik vaak gewoon bieden haha.. @nijntje Knuffel voor jou meid! @ pluisje fijne dag! @rest die ik ben vergeten sorry!! @hier man naar het werk, het is overduidelijk nog niet binnen gekomen maar goed.. morgen heeft hij een afspraak dus eens kijken of ikmet de kids niet wat leuks kan doen, naar de kinderboerderij ofzo hier in de buurt.. als het weer het toelaat..
Hoezo relax 'zonnebaden' haha. Ze maken van een molton een soort van rolletje dat ze een beetje een mandje/bedje maken. Daar lag Niels gisteren heerlijk met zn beentjes overheen. Benen wijd. Vanmorgen hebben we even gebeld. Bili waardes waren na de lamp sterk gedaald. Waarschijnlijk laten ze de lampen nog even staan dat ze nog meer dalen dat als de lamp eraf gaat, hij eerst flink kan stijgen en het zelf kan proberen op te lossen. Koen is nog steeds hetzelfde. Bili daalt wel maar niet heel erg dus lampen blijven gewoon zoals ze zijn. Vanmiddag weer lekker naar ze toe en dochter gaat dan met ons mee naar huis daarna. Heerlijk!! Heb ze zo gemist! Voel me eigenlijk best lekker. Geen last van de wond. Kan duidelijk merken dat ze de boel wat opgeschoond hebben. Gynaecoloog vertelde ook dat ze de buikwand helemaal los hadden gemaakt tot aan de ribben zodat er geen getrek ging ontstaan omdat ik zn grote buik had. De blaas zat ook helemaal verkleefd. Zoals ze zei we hebben het weer helemaal netjes gemaakt voor je haha. En ze hebben alleen de huid gesneden maar de rest gescheurd en dat geneest blijkbaar mooier. Heb veel minder last van als bij de ks van onze dochter. Kan gewoon rechtop lopen geen trekkend gevoel enzo. Ben nogal een ik-doe-het-zelf-wel dus dat is wel gevaar nu dat ik toch teveel doe. Dus lig netjes in bed enzo maar vooruit.
hey meiden bedankt voor jullie lieve woorden de dames van het andere toppic hebben zich verontschuldigd verder is mijn jongste dochter nog steeds ziek, ze heeft nu ook blaasjes staan overal behalve op haar rug en buikje maandag maar even naar de ha om te laten kijken welke ziekte het is het lijkt op waterpokken maar ik ben niet zeker omdat ze niet overal zijn en omdat het blijkbaar niet jeukt (ze krabt toch niet) verder een hele dikke knuf voor jullie
Zuurtje fijn dat zich hebben veronschuldigd he wat vreemd overal blaasjes maar niet op rug en buik ? ben benieuwd wat het dan is Beterschap voor dr
http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/534986-lui-om-naar-de-wc-gaan.html hebben jullie tips?
zuurtje: Kan hoor, waterpokken. Hoorde gisteren van mijn onthaalmoeder dat ze weer uit zijn in de crèche in D'beek. Dus zou wel kunnen. Bij zoonlief hebben die ook niet gejeukt, hij wist niet dat hij ze had. Hij had er een stuk of 10 in totaal, waar dochter vol stond en hondsellendig was met koorts en al wat je maar wil. Wat erg van dat topic, voel je je er inderdaad niet echt meer bij zo. Ook al krijg je verontschuldigingen. Hier mag je altijd je ei kwijt he. Goed dat je oudste al niet meer zo vaak dubbel ziet. De oefeningen lijken dan precies toch te helpen. Mitsy: Ik ga proberen om je er dadelijk eens te mailen Heb al een tijdje alleen maar aan een digitale trouwkaart gewerkt, nu lijkt het eindelijk goed te zijn. Scrapdate van gisterenavond is gewoon een gezellige babbelavond geworden Hier is manlief volgende week jarig. Vraag of ik verlof moet nemen: ben je gek? Als ik niet in ziekteverlof was ging ik ook gewoon werken Hebben 's avonds ook nog info-avond op school, en daar wil ik graag naartoe omwille van de veranderingen van klas dit jaar. Dus manlief vraagt het bezoek nu namiddag, handig Ik zal woensdag wel zorgen dat er cake ed gebakken zijn, kan hij donderdag gasten ontvangen Gaat Norah beter slapen nu? Marnat: Meisje nog steeds een pittige meid, zoonlief vandaag voorbeeldig braaf geweest Manlief gaat miniscule stapjes vooruit. Bij de kine heeft hij met een andere patiënt gesproken met dezelfde operatie en die heeft het eerste jaar bijna niks kunnen doen. Daarna begon het beter te gaan. Namiddag tochtje gaan wandelen, dochter op haar loopfietsje, maar dat was de processie van Echternach Manlief kon dan ook niet zijn tempo lopen dus dan heeft hij weer last. Maar hij gaat 's avonds vaker iets drinken, als het hem niet zou gaan deed hij dat niet. Nu nog hopen dat dat ziekenhuisbed snel de deur uit kan, zijn het zo beu in huis. Maar ja, de bank is geen optie om overdag te rusten en het bed boven vindt hij saai, hebben daar geen tv. Dani: Ga dadelijk eens naar je topic kijken. Zo, goed geshopt op de rommelmarkt Kindjes zullen wel content zijn! Nijntje: Toch maar goed rusten he Hier was de eerste bevalling ook na 6w pas wat mobiel zijn (knip opnieuw moeten naaien na 10d, de hel geweest) en bij dochterlief ging alles gelijk niks. Na 2 weken was ik helemaal hersteld, dan is het moeilijk om niks te doen he. Eigenlijk doen je jongens het toch nog naar alle omstandigheden goed he. Een kleine terugval, zeker als ik je hoorde spreken over wat er allemaal kon zijn. Je moet supertrots zijn op je jongens! Imensa: Oei, niet leuk, zoveel onderzoeken... Hopelijk snel wat duidelijkheid want dit is het ook niet he. MamaChantal: Hopelijk word je serieus genomen op dat gesprek op school. Niks zo vervelends als niet serieus worden genomen. WWJK: Ik ben op! Moe! Zijn namiddag dus gaan wandelen. Normaal zijn we 30 min onderweg, nu 1u15min... Maar heb echt genoten, op het gemakje. Meisje voor het eerst niet in de buggy maar echt zelf stappen of op het loopfietsje. En dan de zoektocht naar veren van vogels, want meisje had een en zoontje wilde er toen ook een. Echt genieten was het! En zoonlief maar hele tijd tussen papa (die voorop ging) en mama (die achter hing met dochter) fietsen. Ze liggen allebei K.O. in bed Morgen kermis in het dorp. Mogen 's middags en 's avonds gaan eten bij mijn ouders. Ook eens leuk Staat maar 1 kraam (denk viskraam) en een eetkraam. Dus gaan zien of we langsgaan of niet.
Nijn: Zelf kaarten maken leuk deed mijn oma ook altijd met garen en met drie dee en plak plaatjes . Nu doe ik het alleen nog met kerst als ik zin heb. Zou wel weer willen weet niet wanneer .
Spikkel: vervelend van je man. Morgen dan maar iets leuks doen! Kijk er al naar uit om binnen een paar weken naar het bos te gaan, laarsjes aan en in de plassen springen Een kind heeft toch echt niet veel nodig om zich te amuseren he. Kinderboerderij wil ik ook nog eens naartoe, meisje is zot van dieren. hier in de stad zit een dierenparkje. Te klein om een kinderboerderij te zijn, maar toch leuk voor zo kleintjes.