Ik zit sinds kort op een fb pagina kaarten maken. En daar heb ik dat borduren op kaarten leren kennen, maar zelf nog nooit geprobeerd. heb wel al eens borduurgaren meegebracht van de Action en onverwacht zag ik een patroon in een boekje staan. Dus moet dat eens uitproberen Kerstkaarten maak ik zelf eigenlijk niet zo heel veel. Stuur die dan ook enkel naar mensen waarvan ik weet dat ze het appreciëren. Maar ze hebben mij hier in 't dorp gevraagd om een workshop kerstkaarten te geven, bij de vrouwenbeweging. Dus moet nog eens op zoek naar leuke dingen, die niet te moeilijk zijn en vrij snel klaar zijn. Over 2 w weer hobbybeurs, heerlijk shoppen heb er goed voor gespaard, dan mag dat wel
Dat borduren nog nooit gedaan mijn moeder ook niet geloof ik , zou ik haar moeten vragen. Leuk een ander helpen doen meis als je de tijd hebt, even wat voor je zelf. Ik roep steeds ik wil dit weer doen , moet toe geven dat ik steeds weg schuif , maar wil me toe zetten het met kerst weer te doen . Heb de wereld van kaart spullen liggen beetje jammer als er niets mee gebeurt .
Wat wil ik kwijt: Zie ik op vakantieveilingen een leuk horloge voor Marnat staan. Dus ik google even op de afbeelding om de prijzen te bekijken. Wat schetst mijn verbazing: Via Ebay is datzelfde horloge voor 1,95 dollar inclusief verzending te koop. Dus iets van 1,50!!! Alleen de administratiekosten van vakantieveilingen zijn al 5 euro. Daar kan ik 3 horloges voor kopen! EDIT: Marnat kwam ineens op het idee om er gelijk maar meerdere te bestellen. Leuke goedkope kerstcadeautjes voor de vrouwen. Iemand nog een horloge nodig?
Vandaag middagje naar mn pa geweest. Was opzich wel oké. Terugweg was minder, je merkte gewoon dat hij onder invloed was. Voelde me echt niet veilig. Remde laat, had moeite om de auto goed recht te houden enz. Broer zei ook dat hij nog (veel) drugs gebruikte. Zelf zegt hij natuurlijk dat hij niks meer gebruikt. Vertelde over jaim dat ze onderzoek bij fysio krijgt enz, begint hij over heel wat anders. Sukkel Ik begin me toch wel beetje zorgen te maken om jaim, reageert hij zo.
sorry voor de korte reactie, heb wel gelezen maar ben een en al vergiet momenteel met dochter gaat het niet zo goed, ze heeft nog steeds koorts en veel pijn ondanks pijnstilling om de 3u (ibu afwisselend met paracetamol) maandag naar de ha eten doet ze niet en drinken nauwelijks, maak me nu toch wel zorgen maar manlief vind dat ik niet moet overdrijven
Zuurtje als t niet gaat kan je ook huisartsenpost bellen he? Pa had drugs op, maar hij zegt zelf dat hij niks gebruikt. Jaim krijgt test bij fysio of haar spieren wel goed zijn ook doordat haar evenwicht zo slecht is , zou er iets mee kunnen zijn.
zuurtje: Bij waterpokken wordt ibuprofen sterk afgeraden. Natuurlijk als je niet zeker bent, weet je soms niet goed wat je moet doen... Anders even kinderarts van wacht bellen op de spoed. Daar even advies vragen, in geval van laten ze je komen. MamaChantal: Wat vervelend van je pa... dinO: Wat vervelend van je oor! Marnatman: Helaas, ik heb nog een horloge Hoewel, van de week lag ze uit elkaar, maar heb ze terug in elkaar gekregen. Bandje zou vervangen moeten worden. Maar dan ben ik wel meer kwijt dan 1,50 WWJK: Ik ga bloemschikken Nee, wil met zoonlief iets maken voor op het graf van mijn grootouders. Ben op iets tofs en haalbaars uitgekomen op pinterest (kan helemaal niet bloemschikken hoor): pompoen het deksel afsnijden, uithalen en een plantje erin. Chrysant of vetplantje. Ga er ook een maken voor bij ons aan de voordeur. Nu maar eerst wachten tot het wat frisser wordt en dan ga ik me er aan wagen.
He meiden Even kort, kom morgen weer reageren, heb een verdrietige avond. Kom snel weer reageren. Liefs
@MamaChantal, wat erg van je vader. Ik weet eigenlijk niks van drugs-problemen, maar het lijkt me heel heftig, zeker als het een van je ouders betreft. Is er geen hulp mogelijk? Gesprek met zijn huisarts/hulpverlener? Ik hoop echt dat het met Jaim snel opgelost gaat worden, zodat jij ook eens een beetje rust gaat krijgen... knuffel. @Dani, tja een oplossing heb ik niet, wel enige ervaring..hihi. Ik heb ook zo'n boefje dat geen zin heeft om tijdens het spelen te gaan plassen. Ook hem heb ik een paar keer het gewoon zien laten lopen en me aankijken alsof het de gewoonste zaak van de wereld was...grrr. Hier helpt wel: als ik zie dat hij intensief aan het spelen is, toch weer vaak vragen of hij moet plassen. Een paar pauzes inlassen om te gaan proberen te plassen. Dat gaat vaak onder protest, maar dat moet dan maar. Ik moet zeggen, dat het nu bijna niet meer voorkomt. Ff kwestie van doorpakken misschien? Succes!! @zuurtje, kunnen heel goed waterpokken zijn. Zoontje was ook flink ziek ervan, maar had nauwelijks jeuk... Toch, als je het niet vertrouwd, zou ik maandag even naar de huisarts gaan hoor. Dan maar een zeur ( in je mans ogen dan he) @ marnatman, ook ik heb een goed horloge.. maar voor dat geld 1 erbij is nooit weg... foto??? Saai zo'n voetballoos weekend he Iemand zei iets over vlooienspullen halen... Hier is ook ff een klein vlooienplaagje geweest. Ik had al allerlei spullen gekocht, toen mijn nichtje ( dierenartsassistente in Belgie ) me een paar pillen meebracht, de vlooien waren in no time verdwenen , echt waar. sindsdien weinig to geen last meer gehad. Om de maand geef ik zo'n pil en alles is weer schoon Ik heb trouwens 2 katten... @nijn1984, jij bent echt wel creabea he. Klinkt leuk voor de herfst, een plantje in een pompoen... Wie weet ga ik het ook nog eens proberen Zo, ik ga lekker buiten ff mijn koffie opdrinken, nu het nog kan...nog ff en dan is het weer te koud..brrr. Iedereen een fijne zondag Pluisje
Hoi! Idd leuke horloges ik heb er nooit een om haha vraag me niet waarom.. Pluisje haha zoals t bij jullie gaat gaat het hier ook. net ook is ie leuk aan t spelen grijpt ie naar zn broek vraag of hij moet plassen neehee mama ook onder veel protest naar de wc gedaan, en dan plast hij wel.. vandaag alweer 2x een misser.. ben nu echt een keer boos geworden en voor straf moest hij naar zn kamer.. of t indruk maakt.. denk t niet.. mamachantal oei kan me voorstellen dat je je niet veilig voelt. wat voor drugs gebruikt hij dan.? je kunt het vaak ook wel zien he.. jee wat erg van Jaim je hebt onderzoeken lopen he.. aankaarten hoor dit hoop dat het probleem makkelijk verholpen kan worden Zuurtje als je t nie vertrouwd bellen hoor! Je moeder gevoel is vaak juist! mannen zijn er af en toe te makkelijk in helaas.. je kan ook bellen om advies he beterschap! Mitsy dikke knuffel voor jou!! kids hier luisteren vandaag niet. word er hoteldebotel van pffff kunne ze al naar bed?
hier: dochter heeft goed geslapen vannacht, de koorts is voorlopig weg hopelijk blijft het zo vandaag zijn meer plekjes blaasjes geworden dus vermoed echt dat ze de waterpokken heeft de pijn is ook minder dus nu alleen nog paracetamol morgen even naar de ha om zeker te zijn en als het mag kan ze dinsdag naar school (als de koorts wegblijft en maar halve dagen naar school)
mooie horloges maar ik heb er al 2 toch doe ik altijd dezelfde om en dat is die met een datum bij heb het nu 1x met datum gehad maar kan niet meer zonder, zo handig
Hier geld, met waterpokken en geen koorts mogen ze naar school. De incubatietijd is toch al geweest . Het is blijkbaar besmettelijk voordat de blaasjes tevoorschijn komen... Idd maar ff aankijken, hoe ze zich voelt... Hier is mijn zoontje er echt een week flink ziek van geweest. Was net voordat hij met school begon. En net met het maken van de schoolfoto's. je ziet aan zijn ogen dat hij ziek was. Geen vlekjes nog, die kwamen plotseling de dag erna opzetten. waardoor meteen duidelijk werd, waarom hij zo hangerig en koortsig was. De foto's zijn gelukkig wel leuk geworden, vooral omdat de schoolfotograaf erg zijn best deed om hem over te halen. Echt een hele leuke man, die super met de kinderen omging. Geen dwang, maar heel gemoedelijk en speels. Dat zag je ook echt terug in de foto's. Je ziet het aan de iets waterige oogjes van mijn zoontje. In elk geval, beterschap voor je dochtertje Pluisje