Mitsy heel veel sterkte Cay slaapt snachts prima, van 7/8 tot meestal 6/7 u. Dan fles en slaapt hij nog even. Vannacht werd hij om half 5 wakker, fles gegeven en daarna half 8. Nu slaapt hij ook weer. Misschien is het een sprongetje, hij is natuurlijk wel gewoon 5mnd, is ook al erg sterk in zijn benen en is gewoon heel nieuwsgierig. Zit zelfs te twijfelen om hem al in de zitting van de kinderwagen te zetten. Hij past voorlopig nog wel in de bak maar probeert telkens te zitten. Til hem nu wel vaak op mijn arm zodat hij kan kijken, maar zodra ik hem terugweg in het huilen natuurlijk. Twijfel ook om met hapjes te beginnen, hij is nu bijna 4mnd gecorrigeerd. Alles gaat zijn mond in, en vind alles erg interessant. Geef hem al wel af en toe wat diksap met de tuitbeker. Alleen word hij boos dat het niet zijn gewone melk is haha Hij komt steeds vaker tussen de flessen door.
MamaChantal: Hier zat zoonlief op 5m in de kinderwagen. Hij is wel op 41w geboren, dat scheelt misschien wel, maar die wilde ook hele tijd recht in het bakje. Zitje was meer liggend dan zittend, vond hij geweldig! Was toen erg koud, dus helemaal ingeduffeld in de lodger in de velden gaan wandelen. hij was stikop als we thuiskwamen van rond te kijken Probeer het eens, wie weet scheelt dat idd al een hoop frustratie. En hapjes, zou ik ook eens proberen. Zeker als je aangeeft dat hij steeds vaker komt. Ik ben bij allebei op 4m begonnen. Zoonlief was melk beu dus die hapjes waren welgekomen bij hem Heeft een dag of 2-3 krampjes gehad, dochter eigenlijk amper maar die at in het begin niet zoveel als zoonlief van de hapjes. Of als je fruit wil beginnen, stoom het even dan is het niet zo zwaar verteerbaar. Flinke jongen, die Cay!
Vanmorgen weer goed nieuws. Koen de bili is heel eind gedaald. (Was gisteren stabiel) en Niels de bili stabiel (was gisteren gezakt) HB van Niels was nu 7,2 dus 0,2 hoger als gisterenavond. Ze kijken het dus even aan weer of het nog verder ophoogt. Ze zijn nu ook naar gewone bedjes gegaan. Kleertjes aan (veeeeel te groot ) drinken ging nog steeds niet van harte bij Niels. Mitsy: brr wat een rotnieuws van je vader zeg. Nijn: ook bij jou van dat ventje. Wat een narigheid toch overal heh. Slapen: je hebt ook speciale kussen voor mensen die op hun zij slapen. Heb je dat al geprobeerd? Spikkel: roteuro's altijd heh. Hopelijk kun je wat regelen. Volgende maand zal ook heel krap zijn hier. Man twee weken niet of nauwelijks gewerkt natuurlijk. En aankomende week(en) ook minder omdst we elke avond naar zkh gaan. Komt er ook geen geld binnen. Heb gelukkig nog wel wat op de spaar en kwam gisteren een brief dat we 300 van de belasting krijgen. Rest weer vergeten sorry. Knuffel voor jullie! Onze miniboy Koen:
Nijntje: Mijn kussen gelijk ik nu lig is een zijkussen. Draai ik het om is het voor rugslapers. Maar kan niet op mijn rug slapen, slaap dan gewoon niet. Heb ook nog mijn worst van tijdens de zwangerschap. Die heeft manlief ondertussen wel ingeplamd. Wat een schattig kereltje! Zegt zoveel meer, met kleertjes aan. Duimen draaien voor goeie uitslag!!
@nijn wat een heerlijk kereltje.. Ach we doen ons best, tot nu toe redden we het iedere week en ik bekijk het nu van week tot week.. @Mamachantal anders eens in de buggy proberen.. gewoon in ligstand maar dan kan hij wel lekker rondkijken
Pff net ruim een uur gelopen, paar minuten geslapen. En daarna weer gezellig huilen Hoeft pas over 1.5 u eten. Maar, heeft wel zn voeten ontdekt
Hallo, @Mitsy, wat een rotnieuws van je vader, bah. Wat is het toch een ongelofelijke rotziekte!! Ik hoop dat jullie vandaag in het AZM goed nieuws krijgen...sterkte meid... @Nijn84, wat verschrikkelijk verdrietig, dat mailtje. Ik hoop echt voor de ouders, dat het kindje het gevecht gaat winnen... sterkte ermee. @Nijn1990, wat een schatje, zeker met kleertjes aan Goed, dat het hb goed is...hopelijk is er geen transfusie nodig...duimen draaien hier hoor voor die knapperds van jou! Fijn dat jullie geld terug krijgen van de belastingdienst, komt vast goed uit Ik moet helaas bijna 700,- terugbetalen..kindgebonden budget. Waarom geven ze dat dan?? Ik snap dat niet. Nou ja, zal wel weer in termijnen moeten vrees ik...pfff @MamaChantal, klinkt inderdaad als een sprongetje... oftewel hij verveelt zich... Ik heb mijn zoontje op een gegeven moment ook in de buggy gezet, hij wilde al snel niet meer liggen in de kinderwagen. Eenmaal in de buggy, keek hij echt de wereld in.. Het is ook zo frustrerend voor ze, dat ze vanalles willen en nog niet kunnen.. en eigenlijk kan ik me ook best voorstellen, dat ze die melk na 5 maanden wel zat zijn. Mijn zoontje kon altijd zo zielig naar ons kijken als we aan het eten waren... Als je het wil, kun je er wel voorzichtig mee beginnen, niet? "Spikkel, lastig, de situatie waarin je nu zit.. ik hoop dat er snel een oplossing voor komt... Kun je niet met je man afspreken, dat zijn cadeautje later komt? Of de kinderen iets moois laten tekenen of knutselen? Zo hebben wij het ook wel eens gedaan hoor... er zijn verjaardagen voorbij gegaan, dat ik niks heb gekregen Dit jaar met kerst pakken we daarom groot uit...we doen elkaar een huis cadeau!! Nee, ik wens dit echt niemand toe... sterkte ermee @Dani, ik hoop dat het heel leuk is op je feestje Met mijn dochter gaat het wel goed, ze is nu wel voor rede vatbaar ( soms) Het gaat nooit perfect, maar dat verwacht ik ook niet...had alleen heel erg het gevoel, dat ik haar kwijtraakte. En dat gevoel is nu veel minder.. Iedereen nog een fijne dag Pluisje
nijn dat is goed nieuws van je kapoenen, hopelijk blijft alles goed en blijven ze goed eten nijntje1984: misschien eens aloë heat lotion gebruiken van forever die gebruik ik ook en werkt super tegen de pijn wat heftig allemaal van die jongen op school en blijkbaar is het allemaal heel vlug gegaan als ik het zo lees mamachantal: je kan proberen hem in de buggy te zetten (meer naar ligstand toe) zodat hij wat kan zien voeding: misschien overleggen met de arts of cb of hij met pap mag beginnen omdat hij zo vlug weer honger heeft mitsy knuf voor jou, het is toch zo oneerlijk allemaal en een rotziekte
We hebben ze lekker in bad gedaan en gesprek met de ka gehad. Het wachten is op dat ze allebei 24 uur achter elkaar alle flessen drinken en binnenhouden (vermoeden bestaat dat ze reflux hebben allebei, houden ze in de gaten en anders eventueel medicijnen) en dan mogen ze naar huis. Dan houden ze alle waardes via de prematuurpoli in de gaten.
Ja als hij goed wakker is, zet ik hem maar in de inzet. Ml gaat hem straks ff pakken. De detinox heb ik net gehaald, en wortels. Hij mocht van wijkverpleegkundige van cb evt wel met bijvoeding beginnen. Maar liever wachten tot hij 4mnd gecorrigeerd was (dat is hij de 13e). Die 3 dagen zullen ook niet het verschil zijn denk ik Liefst had ik gewacht tot hij 6 mnd was(30e). Misschien maar ff kijken voor een kinderstoel
Pff hier even een flink dipje. hoort er nu ff bij, maar goed is ff niet leuk..Kwamen vrienden langs met hun zoontje en dan doet het toch ff pijn.. Ik vind het helemaal niet erg om krap te leven, maar zoals deze maand is het zo verschrikkelijk krap dat ik het echt ff niet meer zie zitten.. Gelukkig heb ik een dak boven mijn hoofd en de kindjes iedere dag eten, maar god wat zou ik graag Dat leuke kleurboek voor sinterklaas in huis halen of die lekkere dora koekjes waar dochter al even om zeurt.. Of dat ene leuke shirtje bij de zeeman halen, die zo leuk zou staan bij zoontje.. ik weet dat ik gewoon door moet bijten maar t lukt fftjes niet... ik probeer er positief tegen aan te kijken maar als je dan ziet/hoort wat anderen al voor sinterklaas hebben gekocht of wat ze van plan zijn te kopen, of hoeveel leuke uitjes ze al gepland hebben doet dat echt ff zeer.
Knuffel spikkel! Is zo rot heh. Je gunt je kindjes toch alles wat ze willen. Maar ook hier kan dat niet hoor. Maar begrijp je helemaal. Anderen lijken altijd maar alles te kunnen heh financieel.
Oh lieve Spikkel, wat moet jij het nu zwaar hebben. Het is afschuwelijk om steeds zo krap te zitten, daar zou iedereen een flinke dip van krijgen... Zijn deze vrienden niet op de hoogte van jullie situatie? Ik weet zeker, als mijn goede vrienden zo krap zaten, zou ik zorgen dat er in elk geval iets voor de kindjes gedaan zou worden... Het is zo jammer dat ik zo ver weg woon... ik heb het ook niet zo breed, maar ik zou toch iets willen doen... Dikke knuffel en veel sterkte Pluisje
precies, de een na de ander.. en nu met de feestdagen in zicht (al duurt dat no even) de winkels die langzaamaan vollopen met sinterklaas spullen, Soms zelfs kerstspullen dan denk ik mannn wat zou ik dat graag willen.. Dochter die graag yoki mee naar school wil nee moppie is nu te duur.. oef... maar goed gewoon doorbijten, er zijn echt wel mensen die het beroerder hebben als wij.. hoe is het met jou?
@pluis ja die vrienden weten ook van onze situatie, maar ik kan ze moeilijk verbieden te vertellen wat ze allemaal gaan doen.. Ze helpen als ze kunnen,
spikkel: meis dikke knuf wou dat ik wat kon doen . Maar weet niet of je al door je aardappels bent de ldl heeft 10 kilo voor 1, 49 deze keer .